Aanrader! Echt super leuk!

Mijn kinderen vinden het te gek. Hebben het thuis continu over meester Bas en meester Stefan. Ze vinden het erg leuk. Het is erg goed voor de ontwikkeling van de kinderen. Ik vind het zelf ook ontzettend leuk.

• In welke regio sporten jullie mee? Nieuwegein

Ape leuke sportles

Onze meiden gaan met veel plezier naar monkey moves!

Deskundig, enthousiast, afwisselend

Samen met mijn zoontje geniet ik wekelijks van de dreumes- en daarna peutergymlessen van Monkey Moves. De trainers zijn deskundig, enthousiast en bieden afwisselende lessen aan. Er is aandacht voor de kinderen en elke week leert mijn zoontje een sport beter kennen. En hij kan zijn energie en enthousiasme goed kwijt als aapje!

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Heeft een goede klik met alle kinderen, kinderen zijn in het spel altijd enthousiast.

• In welke regio sporten jullie mee? Oss-Bernheze

Hey Jeffrey. Bedankt voor je reactie en daarmee meteen het compliment naar mij :-). Groetjes aan apekoppie Vayen. grts Wilger

Leuk en uitdagend!

M’n zoontje van 5 vindt Monkey Moves heel leuk. Vooral omdat het zo wisselend en uitdagend is.

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

Mijn kinderen vinden het prachtig met Mark

Lekker enthousiaste gymlessen, waar de kinderen steeds weer worden uitgedaagd.

• In welke regio sporten jullie mee? Enschede

Kind heeft het naar zijn zin

Leuke lessen

Monkeymoves zijn leuke lessen van een leuke docent! Echter is het wel prijzig ook gezien er lessen uitvallen in de vakantie bijvoorbeeld. De afwisseling in sporten is leuk!

• In welke regio sporten jullie mee? Den-Bosch

Educatief en Fun

Super vanaf dreumes voor de ontwikkeling van je kind: communicatief, sportief en motoriek. Jordi de leraar is een echte match, kinderen zijn dol op hem en hij weer ze altijd mee te krijgen. Ieder op zijn of haar tempo. Een aanrader! (Wij sporten in Duiven)

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

Leuke activiteiten passend bij de leeftijd

Onze dochter gaat iedere keer met veel plezier naar Monkey Moves! Behalve dat de lessen erg leuk en afwisselend zijn vind ik de wijze van communiceren erg prettig. Zowel van de leraar als het programma van monkey moves zelf waarbij je je inschrijft of afmeld voor de lessen!

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Hoi Kelly, bedankt voor de leuke reactie! Goed te horen dat ze met zoveel plezier naar de Monkey Moves lessen komt. Groet, Dimitri

Super leuke en diverse activiteiten voor jonge kinderen!

Het is altijd een gezellig en sportief moment in de week!

• In welke regio sporten jullie mee? Midden-Zeeland

Elke zaterdag is een feest

Elke zaterdag is anders en heel leuk. Mijn zoon heeft veel plezier

• In welke regio sporten jullie mee? Nieuwegein

Hoi Rasielle, Dank voor deze mooie review. Groetjes meester Bas

Sportief, gezellig en flexibel.

Fijne begeleiding, veel verschillende sporten, onze kinderen vinden het fantastisch

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Hoi William, Wij (en de apekoppies) vinden het wel erg leuk dat alle ouders zo enthousiast meedansen! Bedankt voor de goede review! Groet, Dimitri

Lekker een uurtje apenfantastisch sporten!

Ik Stacey 7 jaar vindt Monkey moves super leuk! Ik kijk er altijd naar uit. En je kan verschillende sporten ontdekken! En lekker sportief bezig zijn! Jordi is ook een hele leuke gymmeester! Ik zou zeggen als je nog twijfelt doe gezellig mee met een proefles en je bent gelijk verkocht!

Geweldig voor de kindjes

Mijn zoontje kijkt er iedere week naar uit. Lekker klimmen en klauteren. Ook de ervaringen met diverse sporten is enorm leuk en leerzaam.

• In welke regio sporten jullie mee? Midden-Zeeland

Sev gaat elke zaterdag met veel plezier naar jullie activiteit toe en komt er weer met een glimlach

Mijn complimenten voor de organisatie. De 3 weken 1 sport is wat mij betreft een prima insteek om de kinderen kennis te laten maken met de verschillende onderdelen. Sergio begeleidt de lessen met heel veel enthousiasme.

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Al aan meerdere vrienden aanbevolen

Super leuke activiteit om samen met mijn dochtertje van 2 te doen en ook nog eens goed voor de ontwikkeling!

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

He Sanne, Dankjewel voor je leuke reactie!

Very good, however quality declined.

Previous teacher was amazing! Passionate about his job and excellent with the kids. Current teacher does not deliver half of the passion of the previous one. I’m considering not to renew the plan.

• Would you recommend us? Yes
  • Where are you a member of our club? Amsterdam

Hi Eduardo, Thank you for your feedback. We can learn a lot from this kind of feedback. Please, can you send me an email to koen@monkeymoves.nl ?

Elke week weer een nieuw avontuur

Ik geniet ervan als mijn kind het naar haar zin heeft maar ik zie dat ouders zich ook erg goed vermaken, elke week is het weer een verassing hoe de jungle eruit ziet. Dan kunnen we met z’n allen klimmen, springen of balanceren over een parcours. Hangen in de touwen, met een ballon tennissen, koprollen of rennen met rugbybal niks is te gek. Bij binnenkomst word elk kind opgenoemd in de kring en mag dan doen wat er op dat moment gevraagd word bijvoorbeeld een high five geven, en het gezamenlijke dansje is ook altijd fijn om er even in te komen. voor alle sporten zijn er erg leuke maniertjes bedacht om kennis te maken met de sport. Wij kijken er elke week weer naar uit om naar Mark van Monkey Moves te gaan.

• In welke regio sporten jullie mee? Enschede

Kinderen leren spelenderwijs vele sporten kennen

Mijn ervaring met Monkey Moves is positief. Per drie weken wordt er van sport gewisseld, waardoor kinderen veel uit kunnen proberen. Voor de jongsten is er een jungle waar ze sowieso mee kunnen spelen. Als ze ouder worden, kunnen ze meedoen met de spelletjes. De spelletjes sluiten aan bij de leeftijd.

• In welke regio sporten jullie mee? Groningen

Great total sports experience

Really appreciate the total sports experience to explore the different options in a playful and engaging way for my son. He greatly enjoys both the weekly sessions as well as the holiday camp days. I also noticed he is practically improving his skills and we can now play ball together and he is more confident to climb at the playground etc.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Thank you Saskia for the kind words!!

Zeer leuke sportclub voor kids!

Mijn Ervaring bij monkeymoves is super! Kinderren vinden het geweldig elke les is een leuke ervaring samen sporten. Echt ouder en kind tijd vind ik het ik merk dat kinderren met de week groeien elke keer iets leuks leren. Geen een les is hetzelfde waardoor het leuk en leerzaam blijft tot na de zomervakantie!

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Wow! Dank Gül voor de mooie woorden! Groetjes Koen

Helemaal top!!

Super leuke gevarieerde lessen. Het is fijn dat iedere les in de kring wordt gestart en met de bellenblaasmachine wordt geëindigd. Tijdens de lessen worden de kinderen individueel aangemoedigd en gecomplimenteerd, heel fijn om dat te zien. Tot slot vind ik het heel prettig dat m’n kind zichzelf kan zijn. Als ze geen behoefte heeft om met de verschillende opdrachten mee te doen, is dit geen probleem.

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Super leuk èn kindjes maken kennis met verschillende sporten

Mijn zoon gaat sinds januari naar monkey moves. Qua motoriek heeft hij mede hierdoor flinke stappen gemaakt. Hij gaat er erg graag naartoe en is flink gesteld op de juf en meneer die de lessen verzorgen. Echt een aanrader voor kindjes die niet goed weten welke sport ze willen doen, ze maken kennis met meerdere sporten.

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Perfecte plek voor de ontwikkeling van een kind!

we zijn lid geworden van de Monkey Moves-club toen we net in Enschede waren aangekomen en geen vrienden hadden in de nieuwe stad. Onze coach Mark heeft veel aandacht besteed aan ons kind. Onze dochter was super blij tijdens de lessen. Ze was nog blijer om zich welkom te voelen met een heerlijk startpakket van Monkey Moves.

Over Monkey Moves

Kinderen goed leren bewegen, daar gaan we voor bij Monkey Moves. Voor ons is sport hét middel om kinderen fit en zelfredzaam te maken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot volwaardige kleine apekoppen die steeds weer nieuwe stappen durven te zetten, nieuwe dingen leren en met een positief zelfbeeld de wereld ontdekken. Middels sportieve activiteiten, passend bij de sociale- en motorische vaardigheden van onze verschillende leeftijdsgroepen, helpen wij jou als ouder met dit stukje van de opvoeding!