Echt super om op deze manier de kleintjes kennis te laten maken met sporten

Wij komen heel erg graag sporten. Mijn dochter is gegroeid van een klein verlegen meisje naar een meisje wat zelf door de gymzaal loopt en bijna alles probeerd. Dimitri kent alle kindjes van de les bij naam en weet op een leuke speelse manier alle kindjes te betrekken en hun aandacht vast te houden.

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Totally worth it

Its veru well thought out and my 2 year old really enjoys going there. A great solition to get active on rainy days, and love the flexible membership options

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

MonkeyMoves is heel leuk!

De lessen zijn leuk en afwisselend, goed op het niveau van de kinderen afgestemd. Onze dochter kijkt er altijd naar uit om naar peutergym te gaan. Ze ontwikkeld zich er ook door: ze stapt zekerder rond en gaat thuis ook aan de slag, bijvoorbeeld met springen, voetballen, slingeren. Heel leuk om te zien!

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Leuke lessen met een geweldige Lerares

Juf Debbie doet er alles aan om de kinderen te vermaken. Haar enthousiasme en begeleiding zorgt ervoor dat mijn dochter meer durft te proberen! Ze heeft het enorm naar haar zin! Veel nieuwe oefeningen per gymles wat ook heel fijn is, zit je niet elke week hetzelfde te doen ;) ik kan iedereen monkey moves aanraden!

Uitstekend!

My daughter Lorîn is very happy to join every week. Comparing her shyness when she first came and her eagerness and enthusiasm now at the same time seeing that how much she developed in following the classes shows that you do a very good job. Special thanks to Melanie.

Fijne kinder gym

Fijne ervaring leuke kinder gym goede begeleiding en hebben ook een luisterend oor voor thuissituatie' s helaas moesten we toch stoppen ivm onze thuissituatie. Ik ben daarmee goed geholpen en waardeer dat enorm.

• In welke regio sporten jullie mee? Purmerend

Enorme sprongen!

Mijn dochter maakt sinds de start van Monkey Moves echt enorme sprongen. Enorm letterlijk van hoge kasten maar ook wat ze aandurft en in het vertrouwen wat ze heeft in haar eigen kunnen. Wij zijn enorm blij met Monkey Moves en voor mijn dochter elke week een enorm leuk moment waarin we samen kunnen ontdekken wat ze allemaal kan.

• In welke regio sporten jullie mee? Wijchen

Lekker bewegen voor iedereen

Ook zoon van speciaal onderwijs niveau wordt door docent benaderd in bewoording alsof het een gewoon kind is. Niet betuttelend, maar gewoon op zijn niveau met een klein leerdoel. Krijgt dezelfde aandacht als ieder ander kind. Knap van de docent Laurens om 2 zulke kinderen in 1 groep te hebben

Leerzaam, gezellig en afwisselend

Sarike doet het ontzettend week en onze dochter kijkt iedere week weer uit naar de gymles!

• In welke regio sporten jullie mee? Doetinchem

Mooie verzorgde gymlessen

Er staat bij binnenkomst een leuk opgebouwd parcour/toestellen klaar, waar je kind meteen over heen mag klauteren. Er is een fijne structuur in de les; even kort instructie en daarna een oefening, vrij spelen, korte instructie, oefening en weer vrij spelen...en wil je kind liever klauteren ipv de oefening? Allemaal prima, als ze maar lekker bewegen. Het is ook fijn om een goede docent(en) te hebben die oog hebben voor je kind. De gymles is voor mijn dochter een feestje, maar het grootste feest is de stempel op de hand aan het einde van de les (en natuurlijk het ultieme paspoort boekje).

• In welke regio sporten jullie mee? Eindhoven

Elke vrijdag weer dikke lol!

Ivo vindt het top! Elke week weer een feestje!

fantastisch!!!

Leuke lessen, gevarieerd, super leuke docenten.

• In welke regio sporten jullie mee? Nieuwegein

Uitdagend en afwisselend

Uitdagend, spelenderwijs en afwisselend. Kennismaking met veel sporten en disciplines. Onze aap gaat elke week weer met veel plezier!

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Meierijstad

Uitdagend op niveau!

Mijn kinderen hebben van elke les genoten en keken uit naar de volgende!

Leuke, afwisselende sportlessen!

Mijn zoontje gaat met veel plezier naar Monkey Moves. Het is als ouder mooi om te zien hoe je kind spelenderwijs kennis maakt met verschillende sporten en op een leuke manier wordt uitgedaagd om te bewegen. De gymdocenten zijn super vriendelijk en betrokken en maken er steeds een feestje van!

• In welke regio sporten jullie mee? Maastricht

Aanrader

Met onze zoon zijn wij rond 1,5 jaar begonnen met Monkey Moves. Waar hij het in het begin spannend vond, is hij nu nergens meer bang voor en klimt hij naar de hoogste trede in het klimrek. Ook zie je aan zijn motoriek dat hij een enorme sprongen maakt. Als we zijn geweest, vraagt hij altijd gelijk of we weer gaan.

• In welke regio sporten jullie mee? Groningen

Op een leuke manier Motorische vaardigheden eden toepassen

Op een speelse, duidelijke en gestructureerde manier de kinderen onder begeleiding de activiteiten uit te laten voeren. Erg leuk hoe de sportleraar Arön dat elke keer voor elkaar krijgt.

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Leuk, gezellig, uitdagend verschillende sporten leren kennen.

Onze dochter leert kennis maken met verschillende sporten op een laagdrempelige en spelende manier. Leuke begeleiders en gezellige sfeer.

leuke enthousiaste sport!

mijn dochter gaat met veel plezier sporten. dag van te voren legt ze haar kleding al klaar, kinderen leren op een leuke speelse manier veilig sporten!

Super leuk!

Een leuke manier om met verschillende sporten kennis te maken. Mijn dochter komt altijd enthousiast thuis.

• In welke regio sporten jullie mee? Zwolle

Leuke, sportieve en gezellige lessen

Altijd leuk om een sportles te volgen. Mijn zoon is altijd erg enthousiast.

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Kleinschalige actieve lessen

Hele leuke en leerzame lessen waarbij de kinderen vrij zijn om te spelen en er wordt uitleg gegeven om een nieuwe behendigheid aan te leren. Daarnaast ook muziek en dans, de les wordt altijd afgesloten met bellenblaas. Onze dochter gaat met stappen vooruit, vooral qua durf en lef.

• In welke regio sporten jullie mee? Nieuwegein

Een genot op de zaterdag ochtend.

Bas geeft heel leuk les. Hij kent de kinderen en legt de oefeningen lekker simpel uit echt top. De oefeningen zijn heel leuk en Moos geniet er echt van.

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

Perfecte zondag met mijn kind

super ervaring

Fijne lessen

Kinderen kunnen doen wat ze willen maar krijgen in goede uitleg.

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Spoordijk 17

3534BD Utrecht

Over Monkey Moves

Monkey Moves staat voor de kracht van een beweegrijke start. We zijn het fundament voor groei door beweging. Wij geloven dat kinderen kunnen bloeien en groeien, door het prikkelen van hun nieuwsgierigheid en hun uit te dagen om op hun eigen tempo bewegend de wereld te ontdekken. De beste begeleiding in de juiste omgeving biedt daar de perfecte voedingsbodem voor. Met een beweegrijke opvoeding met veelzijdig bewegen en multisport groeit en bloeit je kind uit tot een topper: thuis, onder vriendjes en in de klas. Spelen, leren, groeien. Beweging is dé kracht die kinderen helpt om uit te groeien tot gezonde, zelfstandige en sportieve toppers. Dat geloven, ervaren én leven we bij Monkey Moves. In de apeleuke lessen van Monkey Moves wordt je kind fysiek en motorisch sterk én leert hij van jongs af aan ook spelenderwijs emotionele- en levensvaardigheden die hij in de toekomst nodig heeft voor een gelukkig, gezond en actief leven. De ervaren en enthousiaste coaches van Monkey Moves zorgen voor een veilige en stimulerende omgeving. Hier ontdekt jouw kind met sport en beweging de steeds groter wordende wereld. Doe mee en ontdek de voordelen van een beweegrijke start!