Bewegen, leren, uitdagend en lol maken

Mijn beide dochters (1,5 en 4) vinden het heerlijk. De kinderen hebben altijd lol en laten zich heerlijk uitdagen. De verscheidendheid aan sporten zijn top, echter Klien maakt de les! Haar energie is ongeëvenaard. Ze is super enthousiast, betrokken en lekker gek. De kinderen zijn dol op haar!

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

Leuke gevarieerde sportgroep

Mijn zoon vond de peutergym erg leuk. Gezellig ook om het samen te doen. De overgang naar kleutergym vindt hij nog wat spannend. Het helpt daarbij niet echt dat er helaas geen vaste docent is.

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Top docenten

Hoe monkey moves te werk gaat is top, alleen mijn kind is nog niet actief bezig met de opdrachten. Zijn nog te moeilijk sommige ( 2 jaar jong) Dus dat is jammer! Maaar heeeel leuk hoe alles geregeld wordt! Alleen jammer dat ze het niet op elke afdeling afsluiten met bellenblaas, daar houden de allerjongste van! Activiteiten en opdrachten mogen wel wat meer ook op 2 jarige afgestemd worden. Ik ben nu al heel wat maanden niet meer gekomen.....baal wel.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Super tevreden

Mijn meisje zit er nu al een tijdje en ze vind het GEWELDIG!!! raad het zeker aan ♡

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Het is super

Voor de ontwikkeling van het kind vindt ik het concept super. In de wereld van nu is het buitenspelen op de achtergrond geschoven er is ook weinig ruimte om te ontdekken wat je fysiek kan. Bij Monkey Moves kan een kind zich zelf ontdekken tijdens de activiteiten die geboden wordt. Je ziet ook echt vorderingen. Super concept en leuk om het te doen.

• In welke regio sporten jullie mee? Midden-Zeeland

Afwisselend, uitdagend en gezellig

We sporten al 2 jaar bij monkeymoves en mijn dochter vind het nogsteeds leuk. Juffrouw Laura vind ze heel lief en ze houdt ervan om lekker te klimmen en klauteren. Ook heeft ze leren luisteren naar de juffrouw en het meedoen met de opdrachten.

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Meierijstad

Dubbel gevoel

Leuke manier om kennis te maken met verschillende sporten al vind ik dit voor de kleintjes nog minder van toepassing. Voordeel is dat ze leren wachten, samenspelen en vaardigheden oefenen en vrij kunnen spelen. Ondanks dat de opzet goed is vind ik de prijs relatief hoog, zeker voor de jongste waarbij je mee moet doen en omdat de schoolvakanties weg vallen.

• In welke regio sporten jullie mee? Eindhoven

Geweldig!

Mijn zoontje vond het superleuk! Hij genoot er iedere week van. De meesters zijn ook geweldig en super leuk met de kinderen. Zeker een aanrader.

• In welke regio sporten jullie mee? Almere

Leuke sport met variabele thema’s

Tevreden voor mijn mijn kind.

• In welke regio sporten jullie mee? Purmerend

Mijn zoon geniet echt van het sporten met andere kindjes. De juffen en meesters maken het iedere zondag weer ontzettend leuk. Mijn zoon gaat er echt met plezier naar toe

• In welke regio sporten jullie mee? Purmerend

Zoontje geniet volop!

Iedere week staat er weer iets nieuws klaar, er is veel variatie in het aanbod van materialen en activiteiten. Leuk dat er tijdens de les filmpjes en foto’s van de kinderen wordt gemaakt en dat de voortgang in een persoonlijk paspoort wordt bijgehouden. Zoontje vindt het jammer als er een les niet doorgaat, de kleutergym hoort echt bij zijn zaterdag.

• In welke regio sporten jullie mee? Oss-Bernheze

Enorm enthousiast over deze vorm van sport aanbod

Javier is een top leraar! Oog voor het kind. Kan goed aansluiten bij verschillende niveaus binnen een groep. Een kind kan heel goed verschillende sporten leren kennen alvorens een keuze te maken voor een betreffende sport.

• In welke regio sporten jullie mee? Leeuwarden

Een moment in de week, waar mijn zoontje naar uitkijkt!

De Monkey Moves lessen zijn motiverend en echt een aanrader. Mijn zoontje kijkt er naar uit en heeft altijd goede zin om naar de les te gaan. Leraar Bas weet de kinderen goed te enthousiasmeren en zelfs de kinderen met korte spanningsboog doen goed mee, dankzij de goede indeling van de les.

• In welke regio sporten jullie mee? Nieuwegein

Mijn zoon heeft het enorm naar zijn zin.

Leuk, leuke activiteiten en leuke leiding

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Hoi Irene, Bedankt voor het achterlaten van de mooie review en fijn om te lezen dat jouw apekop het zo naar zijn zin heeft bij Monkey Moves. Als hij de leeftijd van 10 jaar heeft bereikt maar hij heeft het nog naar zijn zin, sluit sociaal-emotioneel nog voldoende aan bij de rest van de groep en wordt nog voldoende uitgedaagd dan mag en kan hij gewoon een vervolg aan de lessen blijven geven hoor, Groetjes Sebastiaan

Mijn dochter krijgt kennis van diverse sporten en is met veel plezier in beweging

Het leuke aan monkey moves vind ik dat er allemaal verschillende sporten worden gedaan. Zodat ze later kunnen zien welke sport zij zelf leuk vinden en niet wat papa of mama graag willen. Er wordt door een leuke manier geholpen om de begin stappen van een sport uitgelegd.

• In welke regio sporten jullie mee? Nieuwegein

Ik ben heel blij... mijn zoon vind het heel leuk en af wisselen de thema's van sport is echt leuk idee.

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Hoi Dilek, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te lezen dat Emrecan het zo leuk vind bij Monkey Moves. Groetjes Sebastiaan

Heel leuk

Onze zoon is nu al een tijdje lid van Monkey Moves en hij vindt het erg leuk. Vooral de afwisseling is top.

• In welke regio sporten jullie mee? Maastricht

Heel erg leuk

Mijn dochter gaat altijd met veel plezier naar Monkey Moves

• In welke regio sporten jullie mee? Groningen

Hoi Jantine, Ontzettend bedankt voor de mooie review. Vooral fijn om te horen dat we aandacht voor elk kind hebben, dat waarderen wij enorm! Groetjes, Maaike

Elke les plezier!

Ik heb het afgelopen jaar mijn zoontje echt zien groeien. Van een wat verlegen jongetje rent hij nu graag als eerste de 'jungle' in en gaat op onderzoek uit. Hij krijgt het vertrouwen van de trainers en dat brengt hem zoveel. Ik zie het terug in zijn klimvaardigheid in de speeltuin maar bijvoorbeeld ook in de zwemles. Het toch proberen ook al is het spannend, dat heeft hij echt bij Monkey Moves geleerd. Verder is hij gewoon enorm fan van Klien en Tim die allebei op hun eigen manier heerlijke lessen verzorgen.

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

Super betrokken

Ze kijken naar het kind individu Ze zijn betrokken en denken mee

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Favoriete sport locatie van mijn zoontje

Mijn zoon heeft kennis gemaakt met verschillende sporten en zou graag elke week meedoen aan de Monkey Move trainingen.

• In welke regio sporten jullie mee? Eindhoven

Ontzettend leuke en enthousiaste medewerker

Mijn zoontje vindt het helemaal geweldig. Krijg ook goede tips mee om thuis te gebruiken.

• In welke regio sporten jullie mee? Enschede

Leuk voor kinderen

Mijn 4 jarige zoon is altijd blij om naar Monkey Moves les te gaan. Wat ik het leukst vind dat er altijd een les is tijdens vakantie

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Hoi Anna, Bedankt voor mooie review. Fijn om te lezen dat de vakantielessen gewaardeerd worden! Tot gauw weer. Groetjes Sebastiaan

Hele leuke activiteiten en super gezellige sfeer

Mijn zoon vind Monkey Moves erg leuk. Hij heeft een hele goede klik met meester Bas (locatie Houten), die altijd vol enthousiasme zit. De lessen zitten goed in elkaar, er is mijn inziens ruimte en tijd voor ieder kind. Er is vooral veel tijd voor de kinderen om gewoon lol te hebben en te doen waar ze op dat moment zin in hebben. Er zit wel een goede structuur in de opbouw van iedere les, zodat de kinderen een beetje weten wat ze kunnen verwachten. En door monkey moves leren de kinderen van iedere sport een beetje, en kan je als ouder zien waar zijn/haar interesses liggen.

• In welke regio sporten jullie mee? Nieuwegein

Onze meiden vinden het top!

Onze 2 dochters hebben altijd onwijs zin om te gaan. Ze voelen zich op hun gemak en laten ook een sterke groei in hun motorische ontwikkeling zien. Daarnaast vind ik dat coaches erg mee denken en bereid zijn om flexibel te zijn.

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Over Monkey Moves

Kinderen goed leren bewegen, daar gaan we voor bij Monkey Moves. Voor ons is sport hét middel om kinderen fit en zelfredzaam te maken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot volwaardige kleine apekoppen die steeds weer nieuwe stappen durven te zetten, nieuwe dingen leren en met een positief zelfbeeld de wereld ontdekken. Middels sportieve activiteiten, passend bij de sociale- en motorische vaardigheden van onze verschillende leeftijdsgroepen, helpen wij jou als ouder met dit stukje van de opvoeding!