Top, echt iedere week met veel plezier.

We gaan met veel plezier sporten. Onze dochter kijkt er naar uit en vraagt of het al weekend is. Ze is een stuk zekerder geworden in haar klimmen en klauteren.

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Dochter is en blijft enthousiast over lesinhoud

Leuke gevarieerde les, met ervaren docente

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Mijn zoon is heel blij een enthousiast

iedere week lekker sporten is heel leuk

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

geweldige multisport

Een goed georganiseerde activiteit voor kinderen. Onze zoon is er helemaal weg van. Hij is altijd blij als hij weer naar monkey moves mag.

Positief

Wij zijn erg enthousiast over de opzet van monkey moves. Hierdoor krijgen kinderen die 't iets lastiger vinden om reguliere sporten te beoefenen ook de kans om laag drempelig te sporten. We merken wel dat het ook echt samenhangt met de leraar. Die is heel krachtig in het inspelen op alle kinderen..

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Heel toegankelijk en met veel plezier beleefd

Gezellige les, vrolijke juf ( zo noemen wij Alyssa) , alles heel meegaand en uitgelegd. Silvy gaat heel graag erheen

• In welke regio sporten jullie mee? Midden-Zeeland

Pleziere Fantastiese veel leren klas

mijn zoon en dochter genieten veel van de lessen. Ze leren ook over andere sporten die men niet altijd kent.

Leuke afwisselende lessen

De lessen zijn goed opgebouwd. Goede verdeling tussen de nieuwe sport en even "vrij bewegen" in het opgezette parcours. Ons zoontje gaat met plezier naar de lessen.

• In welke regio sporten jullie mee? Midden-Zeeland

Superleuk

De kinderen vinden het leuk, interessant en worden goed begeleid.

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Geweldige ervaring en kennismaking met sporten

Met de materialen van Monkey Moves weet "meester" Niek elke week weer een prachtig parcours neer te zetten. Dit tot, bij binnenkomst al, enthousiasme van mijn dochter. Helaas is het volgen van het parcours in de praktijk vaak lastiger dan gedacht. Met name in de concentratie van de kleine. Maar wat ik merk is dat al spelenderwijs ze inmiddels al veel meer kan en durft dan dat we anders voor elkaar hadden weten te krijgen en ze zijn natuurlijk gewoon lekker in beweging. Wel zou ik persoonlijk de intermezzo oefeningen aan het begin of einde van de les doen en niet tussendoor. Want mocht je toch een keer in een flow zitten met het parcours, dan is het zonde als dat wordt doorbroken. Al met al: jullie doen het geweldig!

• In welke regio sporten jullie mee? Zeist

We love it!!!

We joined monkey moves a year ago when my daughter was around 2 years old and the classes are always well prepared. We like the structure that the exercises and the fact they change frequently so it keeps the little one occupied. She gets to also try different things so we see which sports she likes more and so we can support her in those in future.

• In welke regio sporten jullie mee? Almere

Leerzaam en energiek voor kinderen

Een echt uitje voor mijn dreumes . De les trekt al haar aandacht, ze vindt het erg leuk. Bewegen is zo belangrijk en dit draagt er fantastisch aan bij

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Leuk concept om de lichamelijke ontwikkeling van je kind te stimuleren.

We begonnen samen in de peutergroep. Mijn zoon doet nu mee met de kleutergroep. Hij gaat iedere keer met veel plezier naar de training toe. Iedere drie weken beoefenen ze de basis elementen van een sport. Ze zijn pas begonnen met het bij houden van de ontwikkeling en de sporten die hij heeft gedaan. Iedere keer laat hij aan het einde van de les trots zien wat hij kan en welke stempel er staat in het paspoort.

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Hoi Lenny, Bedankt voor de mooie review. Heel tof om te zien wat voor ontwikkeling jouw apekop al heeft doorgemaakt! Sebastiaan

Super geweldig

Sterre heeft al 2 dagen van te voren zin in de gym. En als ze er is is ze vrij als een vogeltje. De dames gaan super goed met de kinderen om altijd 1 groot spektakel en een groot feest. Gewoon super leuk en enorm leerzaam

• In welke regio sporten jullie mee? Doetinchem

Ik zal zeker iedereen aanraden.

Kinderen krijgen veel aandacht en mijn zoon heeft echt plezier van om naar toe te gaan

Een ervaring

er word veel energie in gestoken door de dames,na een tijdje vond ik het erg eentonig worden en omdat er weinig tot geen soms kleine kinderen waren liep het stroef. Bij mij was de dooddoener het niet kunnen klimmen en klauteren (waar we wel voor gingen) en er geen optie was om naar binnen te kunnen.

Leuk enthousiast en uitdagend

Fijne plek en trainer(s). Onze kleine kan even der energie kwijt. En ze leren ook nog eens wat. Aanrader!

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Mijn dochter vind het geweldig!

Wekelijks kijkt mijn dochter weer uit naar de gymles van meester Ruben in Almere haven!

• In welke regio sporten jullie mee? Almere

Leuk om samen te gymmen

Mijn dreumes vindt het leuk om mee te doen en wil thuis ook gymmen samen en op de bank.

• In welke regio sporten jullie mee? Zeist

Leuke afwisselende activiteiten per week

In het kort is het in zijn totaal de moeite waard voor je kind en leuk als ouder om bij te zijn/mee te doen.

Super!

Mijn dochter is 3 jaar en zij vindt monkey moves erg geweldig. Elke week is altijd iets bijzonder een nieuw. Prima!

Elke week een feestje

Emma vindt het super leuk om te gaan 'monkey movezen'. Ze is ook helemaal fan van Laura.

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Veghel

Fantastisch leuke opzet veel beweegruimte

Tot nu toe geniet ons zoontje enorm van de lessen en raakt dan ook niet uitgepraat als hij thuis komt. De kinderen krijgen de kans om op hun eigen manier te spelen / bewegen en leren gelijk dat als de muziek uit gaat er een opdracht komt. Kortom ze leren luisteren, op hun beurt wachten en opdrachten uitvoeren.

Super leuk voor de kids

Heel tevreden over variatie van de sporten en het materiaal. Begeleiding wisselt nogal, van hele goede en ervaren naar wat minder. Dit is vooral te merken aan dynamiek van de groep en of de groep ‘onder controle’ is.

• In welke regio sporten jullie mee? Eindhoven

Emma gaat elke week met groot plezier naar de gym

Elke week vraagt Emma al dagen van tevoren, wanneer ze mag gaan gymmen. Vooral de combinatie van spelen en leren, werkt heel goed bij haar. Complimenten dames!

Over Monkey Moves

Kinderen goed leren bewegen, daar gaan we voor bij Monkey Moves. Voor ons is sport hét middel om kinderen fit en zelfredzaam te maken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot volwaardige kleine apekoppen die steeds weer nieuwe stappen durven te zetten, nieuwe dingen leren en met een positief zelfbeeld de wereld ontdekken. Middels sportieve activiteiten, passend bij de sociale- en motorische vaardigheden van onze verschillende leeftijdsgroepen, helpen wij jou als ouder met dit stukje van de opvoeding!