Very nice activity

My son always happy when attended monkey moves class! And always keep doing it when we are at home, or park, or anywhere else ! Very good for his balance also good to loose his energy. So satisfied join in monkey moves !

• In welke regio sporten jullie mee? Almere

Je ziet ons zoontje erdoor sprongen maken

Met ons zoontje van bijna 2,5 jaar oud zijn we nu 5 keer heen geweest. De eerste keren vond hij heel spannend en keek hij nog erg de kat uit de boom, maar hij vind steeds meer z'n weg en geniet overduidelijk. Het leukste vind ik dat hij de oefeningen uit de les (veel klimmen en klauteren) direct toepast. In de speeltuin (heel leuk om te zien hoeveel hij ineens durft) en helaas ook thuis (door alle kussens van de bank tot een klimparcours te maken, stiekem ook best grappig natuurlijk). Erg benieuwd of hij zulke springen in z'n durf en motoriek blijft maken.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Gezellig klimmen, klauteren en spelen

Tijdens de lessen is er ruimte om te spelen, klimmen, klauteren en dit allemaal terwijl we bezig zijn met een nieuwe sport. Doordat het laagdrempelig is, kan elk kind meedoen op het eigen niveau. Naast dat de ouders betrokken worden in het geheel is er goed begeleiding vanuit de docent van monkey moves.

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Veghel

Mijn dochter vindt het geweldig!!!

Top trainer doet super leuk mee en motiveert de kinderen om door te zetten en lekker te bewegen.

leuke ervaring

Onze zoon aangemeld om hem wat meer behendigheid te leren. Na de eerste les was al duidelijk dat hij het ontzettend naar zijn zin heeft. Inmiddels al een aantal lessen verder en hij vindt het nog steeds ontzettend leuk.

Genieten!

Iedere week is het genieten wanneer mijn zoontje lekker bezig is tijdens de les. Hij kijkt er iedere week weer naar uit en als we thuis hebben papa en zoon het over de les en wat we volgende week zouden gaan doen.

• In welke regio sporten jullie mee? Boxtel-Oisterwijk

Dank voor je review Luc! Overigens is er zeker ook een mogelijkheid om lessen ook buiten te doen. Niet direct grenzend aan de gymzaal, maar afgelopen jaar hebben we veel lessen gedaan op het terrein van voetbalclub ODC :)

Een heerlijke uitlaatklep voor onze klauteraap!

Iedere zondag is de eerste zin van de dag "Gaan we vandaag weer sporten?". Voor onze peuter (zonder angst) de uitgelezen kans om op een veilige manier te ontdekken dat je zelf degene bent die jouw eigen (sportieve) grens bepaald. De kinderen worden uitgedaagd in hun bewegingen, zijn vrij om hun eigen invulling te geven aan het sporten en worden gestimuleerd om mee te doen met de groepsopdrachten. Daarnaast is het ook nog super leuk om samen met je kind te kunnen sporten! Doe daar nog een meester bij die begrijpt dat ieder kind zijn eigen aanpak nodig heeft en het plaatje is compleet!

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Voor onze zoon Mart een leuke manier om te ontdekken welke sporten hij leuk vindt.

Mart moest even wennen, maar vond het vanaf week 1 wel leuk. Wat ons opviel is dat hij niet echt meedeed met de groepsactiviteiten maar meer zijn eigen plan trok. Hij bleef hangen bij het parcours ipv vol meedoen. Na melding hiervan bij Dirk-Wouter is hier meer aandacht voor gekomen. Vooral de twee vervangende begeleiders in de afgelopen weken pikten dit goed op.

Super voor de kleintjes

Onze kids gaan nu een tijdje naar Monkey Moves en ze vinden het fantastisch. Tijdens de les hebben de kindjes alle ruimte. Er is een duidelijke lesopbouw maar als je kleintje even afgeleid is, is dat ook oké. Ze leren veel dingen, het is goed voor de motoriek en ook het sporten met andere kindjes is erg tof. Ze maken echt contact.

Erg leuke lessen

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Veghel

leuk, speels en leerzaam voor de kids

Fijn om samen met je kind te bewegen onder begeleiding van ervaren docenten. Mijn kind durft steeds meer en dat vergroot zijn zelfvertrouwen.

Gezellige beestenboel

De kinderen kunnen heerlijk spelen en plezier maken en leren in de tussentijd allerlei verschillende soorten sporten kennen. Alles heel vrijblijvend en ze kunnen lekker kinderen blijven.

Gewoon superleuk!

Mijn peuter wordt er helemaal hyper van zo leuk vindt ie het. Er is ruimte voor oefeningen en samen doen, maar als ie als een ongeleid projectiel rondrent dan is het ook goed. Geen stress dus

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Hoi Pauline, Bedankt voor de mooie review, daar zijn we apetrots op! Fijn om te horen dat je het gevoel hebt dat alles oke is tijdens onze lessen, dat vinden we ontzettend belangrijk en waardevol. Groetjes, Sebastiaan

Altijd leuk, gezellig en leerzaam

De kinderen hebben het altijd gezellig! Leren samen te spelen en sporten. Lekker samen dansen en bewegen.

Superleuk activiteit!!

Mijn dochter is a fan van Floor! Wij kunnen niet wachtten tot het weer begint, na de zomervakantie.

• In welke regio sporten jullie mee? Almere

Leuke les maar ontzettend vieze locatie

Hele leuke les, maar de locatie (Middelburg prinsenhove) is ronduit smerig. De gymzaal is vies en de toiletten zijn al helemaal goor! Dit was al een paar lessen zo en werd niks aan gedaan (ook al schijnt de gemeente hiervoor verantwoordelijk voor te zijn, monkey moves is verantwoordelijk voor een schone omgeving om de kinderen te kunnen ontvangen!)

• In welke regio sporten jullie mee? Midden-Zeeland

Leerzaam, speels en leuk!

Mijn zoontje van ruim 1,5 doet nog niet goed mee in de kring of met de opdrachten. Maar elke week doet hij iets meer mee en sowieso vindt hij het altijd leuk, juist omdat hij de vrijheid heeft. Ik merk dat hij steeds meer kan, alleen al door het observeren van andere kids. Verder doet hij vooral z’n eigen ding, maar zo staat hij gewoon in het leven en die vrijheid geven wij hem als ouders maar meester Tim van Monkey Moves ook.

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

Erg leuk!

Erg leuk. De kinderen hebben het altijd naar hun zin.

Top begeleiding en sport-uitdaging

Onze zoon (4,5) heeft een taalontwikkelingstoornis waardoor hij zelf slecht kan praten maar wel alles begrijpt. Dit heb ik aangegeven bij Maarten en ik mocht dan ook een les meedoen om de sfeer te proeven. Dit voelde direct goed aan voor mij maar ook mijn zoon wat mij het vertrouwen gaf dat hij zelf de sportlessen kon gaan volgen. Iedere keer komt er een tevreden kereltje thuis!! Daar gaat het om :)

• In welke regio sporten jullie mee? Midden-Zeeland

Hi Patricia, Wat een leuke reactie! Heel fijn om te horen dat S. wekelijks tevreden thuis komt! Groetjes en fijne vakantie! Maarten

Ik vind het super leuk

Ik vind het leuk dat we allemaal verschillende sporten doen

Super leuk voor de kids

Op een leuke manier kennis maken met sporten en goed voor de ontwikkeling met een leuke begeleidster.

• In welke regio sporten jullie mee? Midden-Zeeland

Hoi P. Wat een leuke reactie om te zien! Ik ben blij dat Maxx het naar zijn zin heeft, en dat Alyssa goed omgaat met de apekoppies in de lessen! Fijne vakantie! Groetjes Maarten

Superleuk voor peuters

Lekker buitensporten met goede begeleiding. Heel leuk dat er elke keer andere sporten aan bod komen en met creatieve oefeningen peuters gestimuleerd worden.

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

heel fijn en lekker intensief bezig zijn

het is leuk om te zien dat kinderen lekker bezig zijn. Alleen naar mijn mening zouden de aantallen van kinderen iets minder moeten zijn zodat de leraar wat meer individueel aandacht kan geven.

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Onze aap vindt het fantastisch!

De lessen van monkey moves zijn leuk, afwisselend en voor iedereen toegankelijk. Onze aap van 2,5jr vindt het fantastisch en vindt meester Rein fantastisch!

Hi Nienke, Super leuk om te horen. Heb het Rein laten weten. Groetjes Koen

Over Monkey Moves

Kinderen goed leren bewegen, daar gaan we voor bij Monkey Moves. Voor ons is sport hét middel om kinderen fit en zelfredzaam te maken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot volwaardige kleine apekoppen die steeds weer nieuwe stappen durven te zetten, nieuwe dingen leren en met een positief zelfbeeld de wereld ontdekken. Middels sportieve activiteiten, passend bij de sociale- en motorische vaardigheden van onze verschillende leeftijdsgroepen, helpen wij jou als ouder met dit stukje van de opvoeding!