Super kundige docenten en hele blije apenkopjes

Inmiddels sporten beide onze dames alweer een hele tijd bij Monkey Moves Maastricht (net 2 en bijna 4). Ze hebben veel plezier met het sporten (met nu nog quality time met mama of papa) en leren er ook veel van. De docenten hebben duidelijk ervaring met kleine kinderen en weten hun aandacht vast te houden. Heel knap hoe ze het doen! En super dat onze meiden op een speelse manier de diverse sporten kunnen ontdekken. Het is vooral ook heel leuk voor ze!

• In welke regio sporten jullie mee? Maastricht

Sporten en bewegen voor iedereen.

De lessen bij Monkeymoves ervaar ik als prettig. De leraren praten duidelijk en hebben een gestructureerde manier van lesopbouw. Iedereen kan meedoen: drukke kinderen, rustige kinderen, kindjes die al veel durven of juist heel veel dingen nog spannend vinden. De stickers en stempels worden echt als beloning ervaren (en de high five van juf/meester natuurlijk ook). Persoonlijk vind ik het best prijzig maar in vergelijking met andere aanbieders van peutergym, wel de moeite waard omdat de inhoud van les sterker is.

Hele toffe sportlessen

Hele leuke manier om kennis te maken met verschillende sporten, maar vooral voor onze dame om lekker haar energie kwijt te kunnen. Ook grenzen te verleggen en te ontdekken. En dat onder begeleiding van de leukste leraar Jordi! Onze dame gaatbaltiid met plezier naar de les!

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

Leuk

Leuk, leerzaam en spelenderwijs kennis maken met diverse sporten. Op je eigen tempo en wanneer je maar wilt.

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Meierijstad

Onze zoon is dol op Monkey Moves!

Super leuke lessen door fijne sport docenten die goed weten hoe ze de kinderen goed gefocust en bezig kunnen houden. De afwisseling van sporten en de verschillende skills worden op een leuke manier aangeleerd aan de kinderen. Ballonnen en belleblaas, er wordt van alles gebruikt om de kinderen vaardiger te maken. Het valt ons op door het wisselen van sporten we een redelijk goed beeld krijgen van wat onze zoon leuk vind en waar hij ‘aanleg’ voor heeft. Wij zijn super blij met Monkey Moves!

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Monkey Moves laat mijn peuter enthousiast bewegen met vrolijke muziek.

Meester Bas zorgt altijd voor een betrokken en enthousiaste ontvangst waarna het klimmen kan beginnen. Het is supertof om te zien hoe mijn peuter elke week nieuwe dingen leert en steeds meer durft en doet, wat ze buiten de les voortzet. Hoewel ze tijdens de les soms liever blijft klimmen dan de sportoefeningen volledig mee te doen, denk ik wel dat het een goede basis legt. Buiten de les kwam mijn peuter (toen nog dreumes) bijvoorbeeld een keer een meisje met een hockeystick tegen toen hockey net behandeld was, ze vroeg deze toen te lenen, hield de stick dankzij de les direct goed vast en wist de bal goed te raken (iets wat ze tijdens de les tegen de zakjes nog niet echt had gedaan).

• In welke regio sporten jullie mee? Nieuwegein

Fijne betrokken manier om actief bezig te zijn met mijn dochter

Afwisselend programma en fijne docenten.

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Monkey moves is apeleuk!

Dylan (3j) & ik vinden de ouder-kind lessen heel erg leuk! Dylan heb ik vanaf dat wij lid zijn geworden in Maart 2022 tot nu zien groeien van een peuter die geholpen moest worden om ergens op te klimmen & er niet aan moest denken om er dan weer vanaf te springen tot een eigenwijze peuter waarbij niemand mag helpen om ergens bovenop te komen & vervolgens zich wanneer er een zachte ondergrond is weer ter aarde te storten.

• In welke regio sporten jullie mee? Eindhoven

Leuk dat jullie wekelijks naar de gymzaal komen! Komend seizoen weer veel plezier in de nieuwe gymzaal! Groet, Frank

Heel goed , altijd gezellig

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

uitdagend ondernemend voor alle aapjes

Onwijs leuk om je kind op deze manier met de verschillende sporten en speeltoestellen te laten kennis maken. De parcouren die elke week creatief neer gezet worden worden maximaal uitgeprobeerd door de kinderen. Door deze variaties maken de kinderen hun eigen keuzes welk onderdeel ze op dat moment willen doen. Ze worden behendiger, zelfverzekerder, ze leren luisteren, op hun beurt wachten. De meesters en de juffen varieren in ervaring, maar elke meester of juf heeft zo zijn kwaliteiten. Ze zijn allemaal altijd heel enthousiast. Daarom is het ook aan te raden om soms af te wisselen van groep of meester/ juf.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Leuke, sportieve en gezellige sportactiviteit

Mijn zoon heeft het erg naar zijn zin. En komt altijd tevreden en lekker moe thuis.

Altijd leuk!

Sinds 6 maanden zijn beide Kids lid. Ze gaan altijd enthousiast er naartoe en weer weg. De benadering naar de kinderen is altijd positief en niet dwingend.

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Kennismaking met uiteenlopende sporten olv een leuk en ervaren team

Kinderen kunnen ervaring opdoen met verschillende sporten en worden breed motorisch uitgedaagd.

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Meierijstad

Bedankt voor deze positieve review! We blijven ons best doen om het ook zo leuk te houden :-). Gr. Gerd-Jan ( en ook namens Ralph)

Ontwikkelen motorische ontwikkeling op spelende wijze.

Onze dochter vond het in het begin erg spannend maar je ziet hoeveel baat ze erbij heeft. Klimmen, klauteren, rennen, met de bal gooien en ga zo maar door. Door het andere kinderen te zien doen pakt ze het zoveel sneller op. Hele gemoedelijke sfeer met gezellige kindermuziek op de achtergrond en het paspoortje met stempels na elke les is een momentje waar ze naar uit kijkt. Zeer tevreden en zo leuk voor de kinderen!

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

Iedere week weer een feestje voor mijn peuter!

De lessen van Bas zijn afwisselen en leuk. Zijn enthousiasme motiveert de kinderen. Mijn zoontje van 2 gaat met veel plezier naar de lessen. Ik zie hem groeien in zijn ontwikkeling.

Speelse en leerzame lessen

Mijn zoon was eerst niet zo zeker op motorisch vlak. Hij had nog moeite met balanceren en was onzeker op klimtoestellen. Sinds Monkey Moves durft hij alleen in hoge klimtoestellen te klimmen en voelt hij zich vrijer in het bewegen.

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Meierijstad

Bedankt voor de mooie review! Heel mooi om te zien hoe er steeds meer gedurfd wordt en wat voor een ontwikkeling de kinderen al door kunnen maken door op deze manier lekker te spelen. En vooral fijn dat je zoontje altijd lekker vrolijk is en super enthousiast mee doet! Dat maakt het voor ons ook hee leuk :-). Tot snel weer in de zaal. Gr. Gerd-Jan

Leuk en leerzaam!

Leuke spelvormen waarbij er alle ruimte is voor het kind om te zijn wie hij/zij is. Hele fijne begeleiding ook wanneer je als kind en ouder even wat hulp nodig hebt!

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Meierijstad

Bedankt voor de feedback. We proberen er elke les een zo mooi mogelijk feestje van te maken voor alle kinderen en ouders. En daarnaast is het ook leuk om met de kinderen samen te spelen en te kijken waar ze allemaal toe in staat zijn op motorisch en op sociaal vlak. Leuk dat jullie elke week enthousiast meedoen! Tot snel weer in de zaal :-). Gr. Gerd-Jan

Leuke en uitdagende sportlessen!

Erg leuke sportlessen voor kinderen. Leuk dat er zoveel verschillende sporten in de lessen aan bod komen. Docent geeft goed les en maakt leuk contact met de leerlingen.

• In welke regio sporten jullie mee? Oss-Bernheze

Laagdrempelig kennismaken met sporten

Ons zoontje Wouter heeft het erg naar zijn zin. Hij kijkt altijd uit naar de volgende keer dat hij mag gaan sporten. Hij is er trots op dat dit zijn sport is! Er is, met name binnen, voldoende / veel afwisseling in attributen waarmee gewerkt wordt. Wij zijn ook vooruitgang in de motoriek van Wouter en in zijn zelfvertrouwen.

• In welke regio sporten jullie mee? Tilburg

My kind vind dat. super leuk

My child want to return weekly and is sad already because she cant continue after this year because of her age. The different ways sport is taught is quit nice

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Meierijstad

Bedankt voor de review. Leuk om te lezen dat je dochter nog langer door wil gaan. En... je bent nooit te oud voor Monkey Moves ;-). We genieten elke week van de blije gezichten van de kinderen en zien jullie graag bij de lessen. Tot snel weer! Gr. Gerd-Jan (en ook namens Ralph)

Lekker actief kennismaken met sporten

Op een speelse manier lekker actief bezig zijn en kennis maken met verschillende sporten.

• In welke regio sporten jullie mee? Den-Bosch

MonkeyMoves Gouda kids love IT!

De organisatie en planning zijn duidelijk. De aandacht voor de kids is op niveau. Altijd weer een nieuwe sport elke 3 weken. Onze zoon vraagt de gehele week wanneer het weer MonkeyMoves tijd is.

• In welke regio sporten jullie mee? Gouda

Leuke afwisselende lessen met ruimte voor improvisatie.

Super positief.

• In welke regio sporten jullie mee? Tilburg

Onwijs leuk

Valentina vind het onwijs leuk en gaat graag heen en vind het jammer als het niet doorgaat

• In welke regio sporten jullie mee? Purmerend

Super leuke gymlessen

Onze twee kinderen genieten elke week weer met volle teugen van de leuke gymlessen die worden gegeven. Echt top!

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Over Monkey Moves

Kinderen goed leren bewegen, daar gaan we voor bij Monkey Moves. Voor ons is sport hét middel om kinderen fit en zelfredzaam te maken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot volwaardige kleine apekoppen die steeds weer nieuwe stappen durven te zetten, nieuwe dingen leren en met een positief zelfbeeld de wereld ontdekken. Middels sportieve activiteiten, passend bij de sociale- en motorische vaardigheden van onze verschillende leeftijdsgroepen, helpen wij jou als ouder met dit stukje van de opvoeding!