Klimmen en klauteren als de beste

Onze peuter klimt en klautert met zoveel plezier, hij slaat geen les over. Zijn motorische ontwikkeling maakt grote sprongen door de leuke uitdagende oefeningen die hij tijdens de lessen doet!

Heel goed

Jammer dat het door de Corona een andere invulling moest krijgen gelukkig kunnen de binnen lessen weer bijna van start gaan. Dan is er meer uitdaging en afwisseling mogelijk in de lessen.

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Superleuke variatie aan bewegen en sporten

Mijn zoontje kijkt altijd enorm uit naar de sportlessen en heeft het steeds super naar zijn zin gehad. Hij vertelt dan ook vol enthousiasme wat ze allemaal gedaan hebben. De variatie qua sporten en bewegen maakt het uitdagend en zorgt voor een positief effect op zijn algehele motoriek. Ook krijgt hij duidelijk in beeld welke sporten hij wel en niet leuk vindt. Kortom een aanrader!

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Uiterst veel plezier, iedere week weer!

Mijn zoon van 2 jaar komt met plezier sporten. Hij is altijd blij als het zondag is. Wij volgen de lessen bij Dimitri en zijn uiterst tevreden. Niks op aan te merken!

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Verschillende soorten onder 1 dak !

De begeleiding voor de kindjes is goed . Alles wordt goed uitgelegd. Mijn dochter is gek op juf aukje !

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Noah is altij zo blij om te gaan:dat zegt alles!

Het is een goede mogelijkheid om veel sporten te leren kennen. Ik houd ook de flexibiliteit.

Vrolijke beweging!

Onze zoon gaat elke week met veel plezier sporten. Ongedwongen, focus op plezier en enthousiaste docenten. Top!

• In welke regio sporten jullie mee? Groningen

Bewegen is een feestje bij MonkeyMoves

wij zijn ontzettend enthousiast over het sporten bij monkeymoves. De kinderen worden op een speelse manier uitgedaagd om lekker te bewegen. De lessen zijn heel afwisselend en Erik heeft echt aandacht voor ieder kind. Extra leuk vinden we de ouder-kind lessen. Echt qualitytime!

• In welke regio sporten jullie mee? Den-Bosch

Leuk, actief, en enthousiast.

Het is een leuke afwisselende activiteit voor onze zoon. Enthousiaste begeleiding en een leuke groep kinderen. We kunnen het iedereen aanraden.

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Lekker buiten actief!

Leuk om op deze manier van allerlei sporten te proberen. Lekker in de buitenlucht!

• In welke regio sporten jullie mee? Zeist

Originele manier om kennis te maken met verschillende sporten

Leuke en betrokken begeleiding en we worden als ouders goed op de hoogte gehouden van de les dmv alle foto's die gestuurd worden.

Super leuk!

echt een super leuke sport. Kinderen hebben veel vrijheid en kunnen zich heerlijk uitleven met klimmen en klauteren. Zelfs nu ze buiten moeten sporten is er een super leuke baan opgesteld.

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Mijn dochter vind het geweldig

Vooral leuk dat het verschillende soorten sport wordt uitprobeert. Meesters zijn ook super lief.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Eerste ervaring met sport en bewegen

Voor kleine kinderen hun eerste ervaring met sport. Het programma is leuk en uitdagend en erg leerzaam. Je ziet onze dochter zelfvertrouwen krijgen binnen het parcours waarin voor iedereen mogelijkheden liggen en de oefeningen tussendoor vragen van de kids om op te letten, stil te zijn, iets na te doen en samen te werken. Dat alles op muziek maakt het ook nog erg gezellig.

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Veghel

Een breed aanbod sporten met enthousiaste leraren

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Super leuke, afwisselende lessen met een enthousiaste juf met persoonlijke aandacht voor elk kindje!

Mila gaat sinds januari wekelijkse naar de gym bij juf Klien. Elke week staat ze te springen om weer mee te mogen doen! De lessen zijn gevarieerd en perfect passend bij de leeftijd. Juf Klien is een hele enthousiaste en betrokken juf. Ze heeft aandacht voor elk kindje en ouder! Mijn jongste is nu 10 maanden, maar ook zij zal straks vol enthousiasme mee gaan klimmen, dansen en springen!

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

Heel leuke sportlessen

Mijn dochter gaat altijd met veel plezier naar Monkey moves lessen!

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Een mooie manier om kinderen verschillende sporten te laten ontdekken

Professioneel en zeer kind gericht. Een hele leuke manier om je kind met verschillende sporten te laten kennismaken. Heel tevreden!

• In welke regio sporten jullie mee? Zeist

Samen actief en veel lol

Echt een moment om samen iets leuks te doen en wij leren er ook nog van. Helemaal top!

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Goede manier van spelenderwijs motorische ontwikkeling stimuleren

Enthousiaste docenten, stimuleren voor de kinderen en ruimte voor groei/ motorische ontwikkeling

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Enthousiaste en betrokken trainer met een mooi programma!

Niek is een enthousiaste en betrokken trainer en dat merk je aan de kids. Mijn dochter gaat er met veel plezier naartoe en het programma is divers en uitdagend voor energieke kids.

• In welke regio sporten jullie mee? Zeist

Lekker samen bezig zijn en goed bewegen

Ik zie structuur plezier opbouw van de les en blije kinderen die heerlijk sporten.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Enthousiaste leraren met oog voor wat het kind nodig heeft

Sebastiaan en Luca zijn super enthousiast. Ze ontvangen de kids met een enthousiaste warme houding. Ze motiveren de kids en spreken ze op hun niveau aan. Mijn dochter heeft er altijd super veel zin in en wil niet een les overslaan!

Goed!!! Leuk en fun!!!

Ik vind de lessen heel leuk . De kids vinden het leuk.goed over nagedacht en goed georganiseerd. Leuke docenten! En duidelijke communicatie ! App is ook erg handig en makkelijk!!

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

We zijn de eerste dag heel hartelijk ontvangen en dat vind ik prettig als je net ergens nieuw komt. De zaal ziet er elke keer weer heel uitdagend uit. Ik heb echter klim apen dus ze kunnen zich hier helemaal uitleven. Leuk dat dat afgewisseld word met de verschillende sporten. Nu buiten zie ik dat er ook weer alles aan gedaan word om de sporten te combineren met klimmen en kruipen! Er word les gegeven met veel enthousiasme!

• In welke regio sporten jullie mee? Goes

Over Monkey Moves

Kinderen goed leren bewegen, daar gaan we voor bij Monkey Moves. Voor ons is sport hét middel om kinderen fit en zelfredzaam te maken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot volwaardige kleine apekoppen die steeds weer nieuwe stappen durven te zetten, nieuwe dingen leren en met een positief zelfbeeld de wereld ontdekken. Middels sportieve activiteiten, passend bij de sociale- en motorische vaardigheden van onze verschillende leeftijdsgroepen, helpen wij jou als ouder met dit stukje van de opvoeding!