Samen actief en veel lol

Echt een moment om samen iets leuks te doen en wij leren er ook nog van. Helemaal top!

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Goede manier van spelenderwijs motorische ontwikkeling stimuleren

Enthousiaste docenten, stimuleren voor de kinderen en ruimte voor groei/ motorische ontwikkeling

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Enthousiaste en betrokken trainer met een mooi programma!

Niek is een enthousiaste en betrokken trainer en dat merk je aan de kids. Mijn dochter gaat er met veel plezier naartoe en het programma is divers en uitdagend voor energieke kids.

• In welke regio sporten jullie mee? Zeist

Lekker samen bezig zijn en goed bewegen

Ik zie structuur plezier opbouw van de les en blije kinderen die heerlijk sporten.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Enthousiaste leraren met oog voor wat het kind nodig heeft

Sebastiaan en Luca zijn super enthousiast. Ze ontvangen de kids met een enthousiaste warme houding. Ze motiveren de kids en spreken ze op hun niveau aan. Mijn dochter heeft er altijd super veel zin in en wil niet een les overslaan!

Goed!!! Leuk en fun!!!

Ik vind de lessen heel leuk . De kids vinden het leuk.goed over nagedacht en goed georganiseerd. Leuke docenten! En duidelijke communicatie ! App is ook erg handig en makkelijk!!

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

We zijn de eerste dag heel hartelijk ontvangen en dat vind ik prettig als je net ergens nieuw komt. De zaal ziet er elke keer weer heel uitdagend uit. Ik heb echter klim apen dus ze kunnen zich hier helemaal uitleven. Leuk dat dat afgewisseld word met de verschillende sporten. Nu buiten zie ik dat er ook weer alles aan gedaan word om de sporten te combineren met klimmen en kruipen! Er word les gegeven met veel enthousiasme!

• In welke regio sporten jullie mee? Goes

Super!

Een aanrader voor je energieke dreumes.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Plezier in bewegen staat voorop!

Ontzettend leuk en afwisselend

Met name door juf Maaike zijn de lessen erg leuk!

Samen genieten van sport

Mijn dochter (3 jaar) geniet enorm van de Monkey Moves lessen. Ze vind het erg leuk om te klimmen en te klauteren in het parcours wat elke keer anders is. De afwisseling tussen de verschillende sporten vind ze ook erg leuk. Spelenderwijs doet ze veel vaardigheden op. Een echte aanrader!

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Mijn dochter vindt het super leuk.

Mijn dochter heeft het enorm naar haar zin en vindt het super leuk.

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Super leuke gymlessen

Super leuke en enthousiaste gymlessen, mijn dochter van bijna 2 vind het fantastisch.

• In welke regio sporten jullie mee? Groningen

Leuke, goed gedoseerde lessen, afgestemd op capaciteiten en motivatie van het kind.

Persoonlijke, motiverende begeleiding waarbij rekening wordt gehouden voor de individuele motivatie en capaciteiten van het kind. Genoeg vrijheid voor het kind om zelf te ontdekken en keuzes te maken, naast genoeg gestuurde oefeningen om diverse motorische vaardigheden te ontwikkelen.

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Great fun and confidence builder

My son loves the class and his skills in coordination have improved greatly. He’s also more confident and willing to try new things!

heel erg goed

delano vind het helemaal geweldig en leert er weer nieuwe dingen bij

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

Leerzaam, doordacht en actief sporten onder begeleiding van bevlogen docent!

Zeer goede ervaringen. Onze zoon beleeft iedere keer weer veel plezier tijdens monkey moves. Onze zoon is een echte klimaap ene wordt tijdens de lessen nog eens extra uitgedaagd. Dit wordt gedaan met doordachte oefeningen en met veel plezier. Onze zoon geniet ervan en zo ook zijn ouders. Helemaal top!

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Veel afwisseling in oefeningen (sporten), uitgebreid materialen aanbod, gezellige muziek en kundige docente

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam-Noord

Geweldig georganiseerde dreumesgym voor zowel ouders als kind

De dreumesgymlessen zijn fantastisch georganiseerd; de structuur is heel duidelijk voor de kinderen en er is ruimte voor de kinderen om op hun eigen niveau (niet) mee te doen en te genieten van hun gymuurtje. Ook de informatievoorziening voor ouders is van grote klasse, zowel voorafgaand aan de lessen als tijdens de lessen. Er is veel oog voor en uitleg van pedagogische en motorische ontwikkelingsaspecten. 5 sterren!

Leuk en afwisselend

Mijn kind vindt het vooral leuk om te klimmen en te rennen. Ze is misschien wat te jong (en eigenwijs) om mee te doen met de sport oefeningen. Ook leuke afwisseling in lessen.

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

Ontzettend leuke en leerzame manier van kennismaken met verschillende sporten voor peuters!

Mijn zoontje is bijna 3 jaar en we zijn nu naar een aantal lessen geweest. Hij vindt het ontzettend leuk en kan elke week niet wachten om zijn Monkey Moves t-shirt weer aan te mogen en weer naar les te mogen bij Meester Koen. De manier van lesgeven is heel erg prettig en past goed bij de leeftijd. De les start op een spelenderwijze manier met de warming up met liedjes en bewegingen. Na een centrale duidelijke uitleg van de Meester met goede tips voor de kinderen en ouders en de achterliggende gedachtes van bepaalde oefeningen, mogen de kinderen de verschillende parcours af te leggen. De les eindigt met een korte samenvatting van de klas, het complimenteren van de kinderen en het gedag zeggen tegen de meester. Een vaste routine elke keer, en dat is fijn voor de kinderen en voor de ouders.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Onze zoon heeft altijd zin om naar monkeymoves te gaan; nieuwsgierig wat voor leuks ze gaan doen.

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Veghel

Samen bewegen samen spelen

Elke keer staat er een ander parcours klaar. Uitdagingen maar ook vaste onderdelen. Samen kun je op onderzoek uit. Wat durft mijn kind vandaag. Spelend leren !

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Mijn zoon heeft t erg naar zijn zin.

De lessen zijn goed opgebouwd.

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

leuk en veelzijdig, soms wat onnodig ingewikkeld

Erg leuk idee om kleintjes met allerlei verschillende sporten te laten kennis maken.

Over Monkey Moves

Kinderen goed leren bewegen, daar gaan we voor bij Monkey Moves. Voor ons is sport hét middel om kinderen fit en zelfredzaam te maken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot volwaardige kleine apekoppen die steeds weer nieuwe stappen durven te zetten, nieuwe dingen leren en met een positief zelfbeeld de wereld ontdekken. Middels sportieve activiteiten, passend bij de sociale- en motorische vaardigheden van onze verschillende leeftijdsgroepen, helpen wij jou als ouder met dit stukje van de opvoeding!