Wat een leuke manier om kinderen te laten kennismaken met verschillende beweegvormen!

Mijn zoon en stiefzoon zitten allebei op monkey moves. Ze vinden de afwisseling in de les denk ik erg fijn. Het houdt het allemaal spannend en uitdagend. Ook de wijze waarop de lessen verzorgd worden zorgt ervoor dat ze willen meedoen. Ze vinden de docenten erg leuk. Ze maken zich nu al druk over als ze te oud worden voor deze groep.

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Veghel

Topper

Een sportschool waar het altijd gezellig is en leuke, gevarieerde sportlessen gegeven worden

Fantastisch

Kennismaken met diverse sporten op een leuke en effectieve manier. Het plezier dat ik elke week zie als mijn zoontje naar Monkey Moves gaat en er van terugkomt, is zo fijn om te zien.

Fantastische sport voor peuters

Hele leuke, afwisselende lessen waarin mijn zoontje spelenderwijs kennismaakt met verschillende sporten. (En als hij even een rondje wil rennen in plaats van braaf meedoen mag dat ook) De les begint altijd met een dansje en eindigt met bellenblaas. Mijn zoontje wil later ook meester Youri worden en ik denk dat dat alles zegt wat je moet weten over hoe leuk Youri het doet met de kinderen.

Leuke, sportieve, toffe lessen

Mijn zoontje kijkt iedere keer weer uit naar de lessen van Niek. Hij kan tijdens de lessen al zijn energie en sportieve uitdagingen kwijt. Heel gaaf ook dat er oefeningen voor mama en kind worden uitgelegd. Oefeningen waar ik zelf niet op was gekomen en die we dan thuis trots aan papa kunnen demonstreren. Wij zijn heel blij met Monkey Moves..!!

• In welke regio sporten jullie mee? Zeist

Dilano vind het geweldig Hij geniet er elke week van Leuke lessen Hij leert veel Zeker ook in zijn gehele ontwikkeling

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Leuke tijd kunnen meemaken!

Heeft het zeker naar zijn zin gehad.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Geweldige kennismaking met sporten voor de allerkleinsten!

Onze zoon gymt inmiddels een jaar bij Monkey moves en vindt het geweldig. Hij vindt het vaak nog moeilijk om mee te doen met de oefeningen, maar ook daar is alle ruimte voor. Hij komt op deze manier met heel veel sporten in aanraking en hij vindt alles even leuk. Super leraar die alle kinderen heel goed begeleidt!

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Veghel

Heel leuk sporten

Ik heb een tweeling die vroeger hebben veel gevallen en echt konden niets doen maar nu in monkey moves in een veilig omgeving kunnen ze rennen, klimmen, koprollen, springen, De bal schoppen, en ze worden echt beter en sterker.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Mooie afwisseling van diverse sporten

Afwisselend en toch een vaste basisstructuur.

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

Ben blij dat hij hier sport zo ervaart mijn zoontje alle sporten. Leuke lieve vriendelijke gymmeester en gymjuf. Ze leggen het heel kindvriendelijk uit en duidelijk!

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam-Noord

Apenleuk voor kinderen

Monkey moves is supper leuk , kinderen leren verschillende sporten en krijgen ook een kans . Zeer goed voor de motoriek, en samen spelen . Mijn kind gaat er niet met tegen zin heen en gaat steeds leuker vinden en mag zich zelf zijn .

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Professioneel, super gezellig, educatief en lekker sportief!

hele leuke ervaring voor de kinderen, maar ook voor de ouders om hun (mijn) kinderen te zien groeien.

Super leuk voor kids

Gevarieerde lessen, altijd goed voorbereid, gedreven trainer. Kinderen leren meerdere sporten kennen.

Iedereen kan mee doen

Ons zoontje die veel te vroeg geboren is kan gewoon mee doen. Ieder kind word gelijk behandeld Het zijn leuke afwisselende lessen

In 1 woord geweldig!

Dylano vind het geweldig! Ondanks dat hij vaak onzeker is

Super!!

Sebastiaan en Luc/ Luke zijn super goede Gymleraren! Ze gaan leuk met kindjes om en Zetten elke week een mooie jungle uit!

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Een hele blije dochter

We zijn heel blij met Monkey Moves, maar het allerbelangrijkste is dat onze dochter heel erg blij is met Monkey Moves. Ze gaat er met plezier heen, en vraagt altijd wanneer ze weer mag gaan. Door Monkey Moves blijft ze op een leuke manier in beweging. Zomerkamp en verjaardagsfeestje raden wij ook zeker aan.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Zeer gevarieerd programma, met veel uitdaging tot bewegen!

Onze zoon gaat met enorm veel plezier naar Monkey Moves. Het is leuk dat er steeds een blok een andere sport centraal staat, waardoor we spelenderwijs kunnen ontdekken waar onze zoon zijn interesses en talenten liggen. In onze regio is het nog relatief onbekend, waardoor er weinig peuters zijn. Dit betekent dat de dreumesen en peuters samenvoegen, waarbij ons zoontje vaak een van de enige peuters is. Hierdoor kan er wellicht niet de aandacht gegeven worden die nodig is voor die leeftijdsgroep.,

Leuk en afwisselend

Een betrokken en enthousiaste leraar en iedere week leuke afwisselende spellen!

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Goede locatie (zowel binnen als buiten), leuke enthousiaste leraar, groepsgrootte is wat groot

Onze dochter heeft meer 1 op 1 begeleiding nodig omdat ze net 2 jaar is, de groepen worden steeds groter en dan is de aandacht er iets minder. De docent (Maarten & Kim) doen het heel goed en betrekken alle kinderen. Qua materiaal kan het iets uitgebreider als ik locatie Goes vergelijk met andere locaties (via Instagram) verder zijn het wisselende lessen en zeer uitnodigend. We zijn wel benieuwd wat er gaat gebeuren met de lessen die niet door konden gaan icm het slechte weer en/of Corona. Hierover zijn we niet goed geïnstrueerd buitenom de “online” lessen waar we bewust niet aan hebben deelgenomen.

• In welke regio sporten jullie mee? Goes

Een gezellige sportieve zaterdagochtend en nog goed voor de ontwikkeling ook, top!

Toen ze in Halsteren begonnen zijn wij gelijk lid geworden en echt geen spijt van! Onze dochter van 2 (geworden in april) vraagt doordeweeks al naar de gym, en als zaterdagochtend het shirt te voorschijn komt dan is het feest! Het is heel gemoedelijk en gezellig en de lessen worden creatief ingedeeld. Iedere zaterdagochtend een sportief feestje en ontzettend goed voor de sportieve en sociale ontwikkeling!

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Een fantastische, uitdagende, sportieve op klei aapjes gerichte gymles!

Wij sporten bij Klien vanaf het moment dat mijn dochter 1,5 is. Ondertussen is ze 2,5 en ze vind het fantastisch! Ze heeft het er elke keer een paar dagen eerder al over dat we gaan sporten bij Klien. Ze geniet van de blije uitstraling van Klien en van de leuke activiteiten die ze elke keer weer bedenkt. Klien is een ontzettend betrokken, lieve, behulpzame vrouw. De lessen zijn uitdagend, maar niet te moeilijk en niets is verplicht! Ik zou iedereen aanraden om hier te gaan sporten!

super leuk!

goed voor de beweging met goede afwisseling tussen vrij spelen en spel met de groep. leuke toestellen.

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

De kinderen hebben altijd zin en komen stralend blij terug.

De kinderen hebben altijd zin en komen stralend blij terug. De docenten zijn zeer vriendelijke en hebben veel energie voor hen. Alles is duidelijk met liefde gedaan.

Over Monkey Moves

Kinderen goed leren bewegen, daar gaan we voor bij Monkey Moves. Voor ons is sport hét middel om kinderen fit en zelfredzaam te maken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot volwaardige kleine apekoppen die steeds weer nieuwe stappen durven te zetten, nieuwe dingen leren en met een positief zelfbeeld de wereld ontdekken. Middels sportieve activiteiten, passend bij de sociale- en motorische vaardigheden van onze verschillende leeftijdsgroepen, helpen wij jou als ouder met dit stukje van de opvoeding!