Avond vol verbazing

Hele avond genoten en vol verbazing zitten kijken van de een naar de andere uitvoering.

Leuke, gezellige en goede illusionist

Wij hebben Richard uitgenodigd om bij een MT-tweedaagse de avond luchtig af te sluiten. Richard is flexibel, rustig en gezellig. Wij hebben een hele leuke avond gehad vol met verbazing en gelachen. Een act waar iedereen het de rest van de avond en de volgende ochtend bij het ontbijt nog steeds over had. Hoe dan ... Een aanrader !

Verbazing en een lach!

Rich Magic was als illusionist te gast op ons personeelsfeest. Iedereen was erg onder de indruk van de acts! Zijn vingervlugheid en zakkenrollen zorgde voor een lach bij de gasten. Een echte aanrader, we hebben genoten!

Top entertainment!

Richard heeft tijdens het diner van ons bedrijfsevenement veel verschillende acts laten zien waarbij hij keer op keer onze collega's verbaasd achter liet. Het optreden maakte het diner extra leuk!

Entertainend optreden tijdens ons event

Het optreden van Richard was een mooie aanvulling op ons programma. Flabbergasted, je begrijpt er niets van. Entertainment ten top. Veel dank ook voor de fijne samenwerking!

Erg goed!

We hebben Richard als spreker ingehuurd tijdens een congres. Zijn verhaal in combinatie met illusies over beïnvloeding en focus sprak vanaf de eerste minuut iedereen aan. We gaan hem dan ook zeker nog eens terugvragen. Een aanrader!

Alles wat hij doet is verrassend

Het optreden van Richard is interactief, zodat het publiek continu geboeid blijft. Hij verrast keer op keer, waardoor de tijd vliegt en je eigenlijk niet wil dat de show eindigt. De vraag: ‘hoe doet ie het toch?’ Klinkt cliché, maar is van toepassing op alles wat hij doet!

Goed, duidelijk en toch luchtig

Voor een commercieel uitje besloten Richard als spreker in te huren! Buiten de trucs waar ik nog steeds niet van weet hoe het kan, betrok hij daarnaast het publiek goed bij de act! Goed, duidelijk en toch luchtig! Aanrader!

Verbazingwekkend

Tijdens onze nieuwjaarsreceptie waarbij c.a. 160 gasten aanwezig waren heeft Richard onze medewerkers verbluffend goed vermaakt. Hij heeft met zijn kunst van het schijnbaar onmogelijke al onze gasten weten te verassen. Leuk entertainment en een super aanvulling op deze avond. Zeker een aanrader.

Hij doet het super leuk, kort samengevat "hoe dat??"

Richard doet het heel leuk en is erg goed met echte "Victor Mids" trucages... Hoe dan??? Dat is de vraag die je de helemaal avond en de rest van je leven blijft achter volgend

Een gezellige boeiende avond

We hebben een hele fijne avond gehad met Rich, hij was de ijsbreker en zorgde voor een enerverende avond waar iedereen aan mee kon doen, zowel de nederlands als buitenlands sprekende mensen. Zo zie je dat Magie en show de grenzen overschrijdt en iedereen een geweldige avond heeft gehad. Richard Bedankt!

verrassend, humor, verbazingwekkend.

Rich Richard uitgenodigd omdat we beide 50 zijn geworden. Met een gezelschap van 27 mensen erg genoten van zijn trucs, je staat er bij en je kijkt er na en toch geloof je het niet. Hij weet de boel goed aan elkaar te praten en doet ondertussen zijn trucs die iedereen verbaasd en verrast. Een unieke aanvulling op ons diner waar onze familie en vrienden nog lang over gaan praten. Echt een aanrader voor net iets anders als anders.

Verbazend en vermakelijk

Zijn optreden tijdens de nieuwjaarsreceptie van Noardeast-Fryslân op 6 januari tussen de gasten door was verbazingwekkend en vermakelijk. Het had precies het juiste effect, behalve mensen die in een nader (netwerk-)gesprek geïnteresseerd waren... ;-)

prima luchtig entertainment

Rich weet de mensen goed te boeien door zijn enthousiasme en leuke trucs

top ervaring voor onze mensen ,en een mooie start voor het nieuwe jaar. bedankt Richard

het was een bijzonder optreden van Richard Jansen . zeer goed voorbereid en professioneel in aanpak . een aanrader voor als u iets verfrissend wil op een meeting of op welk moment ook .

Bijzonder leuke entertainment tijdens een bedrijfsuitje

We hebben genoten van de diverse acts. Tijdens onze borrel en het eten heeft Rich Magic diverse kleine acts per tafel gedaan. Dit gaf veel plezier en discussie tijdens de avond. Iedereen werd betrokken bij de magic en mindreading. Sommige medewerkers waren, tot hun verbazing, even hun telefoon en horloge kwijt. Als afsluiting hebben we gekozen voor een plenaire act. Dit was spectaculair en heeft voor veel vragen en gesprekken geleid gedurende de rest van de avond. Kortom genoten! Dank.

Boven verwachting goed!

Het optreden van Rich Magic was een groot succes tijdens ons bedrijfsevent! Richard is professioneel en z'n performance heeft een hoge entertainmentwaarde. Er werd heel lang nagepraat over de onverklaarbare trucs … !

Een zeer leuke toevoeging aan een feestje.

Met ons bedrijf Turien & Co het kerstfeest gevierd. Maar zeker Rich Magic maakte het feest compleet. Ik weet zeker dat er heel wat collega's met vraagtekens de deur uit gelopen zijn inclusief kerstpakket. Zeker leuk om nog eens in te huren. Doen!! Bedankt. Jammer dat het filmpje mislukt is. Of ook een goochel truc...???

Super vermaak!

Rich Magic was aanwezig op ons bedrijfsfeest en dit is goed bevallen! Hij deed diverse tafelacts, wat tot grote hilariteit onder de aanwezigen leidde. Horloges verdwenen van polsen, munten verplaatsten zich op onverklaarbare wijze van de ene in de andere hand en ook kaarten en elastiekjes waren niet veilig. Heerlijk vermaak! Daarnaast had Rich ook een plenaire show van 25 minuten. Ook al sta je er met je neus bovenop, je komt er niet achter hoe hij z'n acts uitvoert - Onbegrijpelijk! Rich is zeker een aanrader om in te huren voor een (bedrijfs)feest.

Een geslaagd optreden waar mensen vol verwondering naar blijven kijken

De ervaring met Rich Magic is erg goed. Wij hebben geen centraal optreden gehad, maar Richard liep door de zaal. Waar Richard liep hoorde je al snel geluiden van verwondering, afgewisseld met veel geklap en gelach. Erg leuk om mee te maken, zeker een aanrader.

Was echt een top show!

Ingehuurd voor ons kerst feestje en het was echt top. Snap er niets van en zal er nooit achter komen. Echte magie tijdens een kerst feestje! Aanrader!

Huh?

Ik snap er nog niks van, geweldig. Leuke trucks!

Een hele mooie toevoeging aan een geweldig feest!

Op het verrassingsfeest van 40 jaar Deen Shipping, voor Gerard en Monique Deen, hadden we Rich Magic gevraagd om ook onze gasten te verrassen. Nou, dat is gelukt! Iedereen sprak er gisterenavond over, en ook de komende tijd zal het bij velen nog onderwerp van gesprek zijn. Het was een geweldige avond, mede door deze mooie show. Ook het gepersonaliseerde gedeelte met de oude en nieuwe logo's was een leuke toevoeging. Mocht u echt iets bijzonders willen op uw feest of gelegenheid, dan raden wij Rich Magic zeker aan

Super !! Verrassend

Boeiend, verrassend, goede cummunicative vaardigheden. Zeer goed in zijn vak.

Echt een topper,niet te bevatten

Rich Magic gisterenavond uitgenodigd tijdens onze jaarlijkse korpsavond van de brandweer Vijfheerenlanden. Ongeloofelijke trucs en niet te bevatten hoe hij het voor elkaar krijgt. Zeer vermakelijk en hij brengt de gasten echt tot elkaar. Fantastische avond en zeer de moeite waard. Echt een aanrader.

Oranjebloesem 34

5682CR Best

Over Rich Magic (Richard Jansen)

Spreker en Illusionist Rich Magic staat garant voor absoluut topkwaliteit en bijzonder entertainment van hoogstaand niveau. Zijn jarenlange ervaring en professionele aanpak, zorgen ervoor dat u en uw gasten een bijzondere ervaring beleven, waar nog lang over nagepraat zal worden. Deze moderne artiest presenteert een frisse act met magic, mindreading en zakkenrollen. Hij treedt meer dan 150 keer per jaar op congressen, seminars, bedrijfsevents, beurzen,.... Boek dan deze illusionist! Rich Magic is niet voor niets één van de meest geboekte illusionisten van Nederland!