Een gezellige boeiende avond

We hebben een hele fijne avond gehad met Rich, hij was de ijsbreker en zorgde voor een enerverende avond waar iedereen aan mee kon doen, zowel de nederlands als buitenlands sprekende mensen. Zo zie je dat Magie en show de grenzen overschrijdt en iedereen een geweldige avond heeft gehad. Richard Bedankt!

verrassend, humor, verbazingwekkend.

Rich Richard uitgenodigd omdat we beide 50 zijn geworden. Met een gezelschap van 27 mensen erg genoten van zijn trucs, je staat er bij en je kijkt er na en toch geloof je het niet. Hij weet de boel goed aan elkaar te praten en doet ondertussen zijn trucs die iedereen verbaasd en verrast. Een unieke aanvulling op ons diner waar onze familie en vrienden nog lang over gaan praten. Echt een aanrader voor net iets anders als anders.

Verbazend en vermakelijk

Zijn optreden tijdens de nieuwjaarsreceptie van Noardeast-Fryslân op 6 januari tussen de gasten door was verbazingwekkend en vermakelijk. Het had precies het juiste effect, behalve mensen die in een nader (netwerk-)gesprek geïnteresseerd waren... ;-)

prima luchtig entertainment

Rich weet de mensen goed te boeien door zijn enthousiasme en leuke trucs

top ervaring voor onze mensen ,en een mooie start voor het nieuwe jaar. bedankt Richard

het was een bijzonder optreden van Richard Jansen . zeer goed voorbereid en professioneel in aanpak . een aanrader voor als u iets verfrissend wil op een meeting of op welk moment ook .

Bijzonder leuke entertainment tijdens een bedrijfsuitje

We hebben genoten van de diverse acts. Tijdens onze borrel en het eten heeft Rich Magic diverse kleine acts per tafel gedaan. Dit gaf veel plezier en discussie tijdens de avond. Iedereen werd betrokken bij de magic en mindreading. Sommige medewerkers waren, tot hun verbazing, even hun telefoon en horloge kwijt. Als afsluiting hebben we gekozen voor een plenaire act. Dit was spectaculair en heeft voor veel vragen en gesprekken geleid gedurende de rest van de avond. Kortom genoten! Dank.

Boven verwachting goed!

Het optreden van Rich Magic was een groot succes tijdens ons bedrijfsevent! Richard is professioneel en z'n performance heeft een hoge entertainmentwaarde. Er werd heel lang nagepraat over de onverklaarbare trucs … !

Een zeer leuke toevoeging aan een feestje.

Met ons bedrijf Turien & Co het kerstfeest gevierd. Maar zeker Rich Magic maakte het feest compleet. Ik weet zeker dat er heel wat collega's met vraagtekens de deur uit gelopen zijn inclusief kerstpakket. Zeker leuk om nog eens in te huren. Doen!! Bedankt. Jammer dat het filmpje mislukt is. Of ook een goochel truc...???

Super vermaak!

Rich Magic was aanwezig op ons bedrijfsfeest en dit is goed bevallen! Hij deed diverse tafelacts, wat tot grote hilariteit onder de aanwezigen leidde. Horloges verdwenen van polsen, munten verplaatsten zich op onverklaarbare wijze van de ene in de andere hand en ook kaarten en elastiekjes waren niet veilig. Heerlijk vermaak! Daarnaast had Rich ook een plenaire show van 25 minuten. Ook al sta je er met je neus bovenop, je komt er niet achter hoe hij z'n acts uitvoert - Onbegrijpelijk! Rich is zeker een aanrader om in te huren voor een (bedrijfs)feest.

Een geslaagd optreden waar mensen vol verwondering naar blijven kijken

De ervaring met Rich Magic is erg goed. Wij hebben geen centraal optreden gehad, maar Richard liep door de zaal. Waar Richard liep hoorde je al snel geluiden van verwondering, afgewisseld met veel geklap en gelach. Erg leuk om mee te maken, zeker een aanrader.

Was echt een top show!

Ingehuurd voor ons kerst feestje en het was echt top. Snap er niets van en zal er nooit achter komen. Echte magie tijdens een kerst feestje! Aanrader!

Huh?

Ik snap er nog niks van, geweldig. Leuke trucks!

Een hele mooie toevoeging aan een geweldig feest!

Op het verrassingsfeest van 40 jaar Deen Shipping, voor Gerard en Monique Deen, hadden we Rich Magic gevraagd om ook onze gasten te verrassen. Nou, dat is gelukt! Iedereen sprak er gisterenavond over, en ook de komende tijd zal het bij velen nog onderwerp van gesprek zijn. Het was een geweldige avond, mede door deze mooie show. Ook het gepersonaliseerde gedeelte met de oude en nieuwe logo's was een leuke toevoeging. Mocht u echt iets bijzonders willen op uw feest of gelegenheid, dan raden wij Rich Magic zeker aan

Super !! Verrassend

Boeiend, verrassend, goede cummunicative vaardigheden. Zeer goed in zijn vak.

Echt een topper,niet te bevatten

Rich Magic gisterenavond uitgenodigd tijdens onze jaarlijkse korpsavond van de brandweer Vijfheerenlanden. Ongeloofelijke trucs en niet te bevatten hoe hij het voor elkaar krijgt. Zeer vermakelijk en hij brengt de gasten echt tot elkaar. Fantastische avond en zeer de moeite waard. Echt een aanrader.

een enorm verrassende en boeiende happening

Richard heeft een bijeenkomst binnen mijn organisatie verrijkt met zijn performance ter afsluiting van onze professionalisering. Hij heeft dat op een verrassende en boeiende wijze voor het voetlicht gebracht, en doorspekt met humor. De combinatie van zijn act, de wijze waarop hij mensen er op humorvolle wijze bij betrekt en de sfeer die hij neerzet maakten het einde van de dag tot een bijzondere en onvergetelijke! Dank daarvoor!

Heel goed en niet te geloven trucs!

We hebben genoten van een avondje met Richard als illusionist. Hadden met 30 personen een floating dinner in Amsterdam. Richard sprak engels omdat het een internationaal gezelschap was. Zijn trucs vielen erg in de smaak. Het was gevarieerd en persoonlijk. Zeker een aanvulling bij een avondje uit met een internationaal gezelschap! Van groot tot klein: We hebben ons allemaal verbaasd over zijn kunstige trucs!

Super georganiseerd!

Gedurende de gehele dag werden de aanwezige gasten op een aangename wijze verrast. Met veel enthousiasme werd deze dag ingevuld wat tot veel positieve reacties leidde! Bedankt voor het invullen van deze dag!

Entertainment ten top!

Wij hadden een event met kinderen en zowel de kinderen als de begeleiding heeft hij totaal gedesillusioneerd achtergelaten :-) Iedereen heeft er van genoten!

Professioneel en vermakelijk

Richard is een zeer professionele goochelaar en vooral uiterst vermakelijk. Zijn trucs zijn grappig en niet te volgen. Hij laat alle beursgasten versteld staan. Hij heeft een heel arsenaal aan trucs en doet bijna niet twee keer dezelfde truc op een dag. Daarnaast doet hij ook trucs die aansluiten op onze bedrijfsoplossing. Ook deelt hij onze gadgets uit aan klanten of stuurt hij klanten naar één van onze standhouders voor een gesprek. Een echte aanrader als je er uit wilt springen op een beurs of ander evenement! Al onze beurzen met hem waren zeer geslaagd!

Gewoon magic!

Wij maken als bedrijf al enkele jaren, tot volle tevredenheid gebruik van de talenten van Rich Magic. Iedere keer weet hij tijdens onze evenementen onze gasten te verrassen en te verbijsteren. Daarnaast is Rich Magic een zeer plezierige en enthousiaste performer. AKAM is een zeer tevreden klant van Rich Magic.

Een verrassende, boeiende act.

De voorstelling heeft haast iedereen aangenaam verrast. Zelfs na het weekend werd nog over de act nagepraat en bleven sommigen zich afvragen hoe dit of dat kon/kan. Onderwijsmensen zijn moeilijk te boeien, hebben meestal commentaar, vinden heel veel dingen saai of overdreven, maar nu waren er enkel positieve reacties!

Een geweldige ervaring

Rich verzorgde een show voor mijn vaders 80's verjaardag, met zowel table magic aan de tafels als een afsluitende plenaire show. Met vingervlugheid, mindfucks en zakkenrollerij, maar vooral zijn gezellige presentatiestijl, kreeg hij zonder moeite iedereens aandacht en heeft hij mijn vaders feest de entertainment gegeven die het verdiende. Het leuke aan Rich zijn show is de goed afwisseling tussen de verschillende soorten trucs, een flinke dosis humor erbij en de interactie met het publiek. Erg veel positieve reacties van de gasten gehad over zijn optreden en na afloop veel vragen hoe hij bepaalde trucs deed. Mijn vader, die vroeger zelf ook optrad als goochelaar, vond het heel erg geslaagd. Het fijne aan Rich is tot slot zijn professionaliteit. Hij helpt je een programma te maken, zorgt dat alles ruim op tijd is opgebouwd en dat de show goed verloopt, zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen. Samengevat: Een aanrader!

Entertainment pur sang - lang nagenieten

Tijdens het 60-jarige verjaardagsfeest vermaakte Rich onze gasten gedurende 2,5 uur met trucs en uitdagende mind-fucks! Rich zorgde voor gezelligheid, verrassing en verbinding van de diverse vriendengroepen met zijn acts. Hij beweegt zich heel natuurlijk en legt gemakkelijk contact met en tussen mensen en blijft verrassen met zijn magic. De wijze waarop hij in het gezelschap kleine groepjes mensen weet te verrassen en vermaken, zonder dominant de avond te bepalen, werkte uitstekend. Kortom: Voor ons maakte hij de feestavond helemaal ‘af’, een echte professional. Iedereen zal hierover nog lang napraten!

Verbluffend

De show op zijn eigen in totaliteit is gewoon verbluffend. Het entertain-gehalte is van zeer hoge waarde. Niet alleen wat Rich allemaal uit zijn mouw schudt, maar vooral ook hoe hij zijn publiek bij het gebeuren betrekt. Als het nu gaat om de workschop waar hij enkele trucs aan het publiek aanleert, de tafelact of de podiumshow ... Rich weet altijd de volledige aandacht van de mensen te trekken op een zeer aangename manier. Ik persoonlijk kan éénieder eender welke voorstelling van Rich aanraden en niet omdat ik hem reeds viermaal gezien heb, maar wel omdat ik ervaren heb hoe de andere mensen in de zaal telkens genoten hebben van het optreden van Rich.

Over Rich Magic (Richard Jansen)

Spreker en Illusionist Rich Magic staat garant voor absoluut topkwaliteit en bijzonder entertainment van hoogstaand niveau. Zijn jarenlange ervaring en professionele aanpak, zorgen ervoor dat u en uw gasten een bijzondere ervaring beleven, waar nog lang over nagepraat zal worden. Deze moderne artiest presenteert een frisse act met magic, mindreading en zakkenrollen. Hij treedt meer dan 150 keer per jaar op congressen, seminars, bedrijfsevents, beurzen,.... Boek dan deze illusionist! Rich Magic is niet voor niets één van de meest geboekte illusionisten van Nederland!