Betrouwbaar en goede service!

Ik heb vorig jaar voor het eerst een apparaat gekocht bij Vitalease en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. Mijn laser werkt fantastisch, de service van Vitalease is ook super en je kunt altijd terecht met al je vragen. Je hebt zoiezo dezelfde dag nog antwoord. Mijn volgende apparaat ga ik hier dus ook zeker aanschaffen! Bedankt Nidhan, Damla en technische dienst voor het fijne werken met jullie. :))

Hele goede begeleiding en service

Fijn bedrijf!! Goede begeleiding, snelle terug koppeling op vragen, je mag ze altijd appen en ze reageren meteen, we kunnen nu goed werken met de pico laser. Dank vitealease. Angela

Super! Ben echt tevreden over zowel de apparatuur als de klantvriendelijk.

Ik word altijd goed geholpen, ze zijn goed bereikbaar. Daarnaast heb ik echt een top apparaat!

Top bedrijf met geweldige service!

Vita Lease staat echt voor service en dat mer ik als klantzijnde 100%. Ze staan elke keer opnieuw voor me klaar om te helpen in welke situatie dan ook. Ze ondersteunen mij als ondernemer op elk vlak, niets is te veel. Mijn klanten zijn ook enthousiast over de apparaten die ik heb. Niets te klagen over Vita Lease, absoluut een aanrader!

Beste leverancier van héél Nederland !

Beste leverancier van héél Nederland !! Super goede service en top kwaliteit van apparatuur ! Eigenaar is erg vriendelijk en staat open voor alle hulp. Ik maak gebruik van 3 verschillende apparatuur in mijn salon die ik bij Vitalease heb aangeschaft en boek hiermee super goed resultaat bij mijn klanten ! Echt een aanrader dus !

TOP!

De eerste stap naar mijn eigen onderneming is begonnen bij Vitalease! Zij hebben mij het vertrouwen en de kans gegeven om mijn eigen beautysalon op te starten en het is een super fijne samenwerking. Als je vragen hebt dan krijg je super snel antwoordt en de service qua onderhoud van de apparaten is ook top! Vitalease is zeker een aanrader voor startende ondernemers maar ook voor bestaande salons en klinieken :)

Super!

We hebben al bijna sinds 1 jaar contact met vitalease en hebben bijna 1 jaar ons apparaat. Het werkt geweldig. We zijn ook super tevreden over Nidhan en Damla. Altijd bereikbaar en bereid om dingen te kunnen bespreken of overleggen. Zeker een aanrader!

Fijn contact en goede dienstverlening!

Ik ben helemaal tevreden over de TripleWave Laser Diode Hairremoval! Zoals beloofd ook snel en goed resultaat behaald waardoor mijn klantenkring is gestegen!

Top service!

Dit team laat je voelen dat je met de juiste mensen werkt! Altijd aandacht bij vragen, goede oprechte uitleg over hun service en aparatuur! Geen beloftes die niet waar gemaakt worden geen smoesjes! Recht op recht aan! Ik ben super blij met mijn Triple Wave Laser van Vitalease en weet dat er binnenkort nog vele mooie samenwerkingen komen! Kan niet wachten! Bedankt team Vitalease!

Professioneel bedrijf wat met je meedenkt, vriendelijk, goede service!

Ik was op zoek naar laser aparatuur vitalease heeft me goed geïnformeerd over de aanschaf van het apparaat.Alles volgens afspraak gegaan .Je wordt hartelijk ontvangen met koffie en wat lekkers Ook de training was goed en duidelijk. Ze doen wat ze beloven!

Super!

Goede service en een cursus bij aanschaf van een apparaat echt in een woord super! je word goed geïnformeerd over wat het apparaat inhoud . De cursus was duidelijk en leerzaam! Je werd goed behandeld je was absoluut geen nummer wat wel vaak gebeurt bij bedrijven. Ze helpen je ook super als je (nog) vragen hebt via whatsapp of telefonisch. Top bedrijf zeker een aanrader!!

Wat een top bedrijf goede service je kan altijd bellen goede prijzen en top cursus bij aanschaf van apparatuur echt 1 woord geweldig je bent geen nrtje zoals vaak bij bedrijven ze zijn echt met jou bezig of het nu op werkdag is of weekend kunnen hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen

Tevreden klant

Vitalease is een fris en jong bedrijf dat er alles aan doet om de klant te bedienen met snelle, persoonlijke, vakkundige en juiste ondersteuning. Ook na een aankoop of afsluiten van contract wordt er alle tijd besteed aan vragen of onduidelijkheden. Ga zo door!

Top bedrijf!

Top bedrijf! Geweldige kwaliteit en service voor een betaalbare prijs. Echt een aanrader :)

gewoon goed

Vitalease heeft ons enorm geholpen bij het verder laten groeien van ons salon. De flexibele voorwaarden en aantrekkelijk prijzen hebben ons overtuigd om met Vitalease zaken te doen. Daar hebben wij geen moment van spijt gehad!

Over VitaLease B.V.

Als beautycare-specialist wil je alleen het beste voor jouw klant. Waarom? Om jouw klant het ultieme gevoel van tevredenheid te geven. Tevreden klanten komen namelijk bij je terug en delen hun ervaring met anderen. VitaLease creëert daarom het ultieme positieve gevoel bij jouw klant. Een gevoel dat jij op een slimme en betaalbare manier kunt bereiken. VitaLease zorgt ervoor dat jij als ondernemer gebruik kan maken van de top-apparatuur op het gebied van beautycare. Door deze apparatuur te leasen in plaats van te kopen, loop je niet aan tegen tienduizenden euro’s investering. Het leasen van onze apparatuur is snel, veilig en prima betaalbaar. Ook voor startende ondernemers!