Twee jaar geleden een prachtige keuken gekocht bij Van Ginkel. Natuurlijk betaal je voor een Miele keuken een andere prijs dan bij de keukendiscounter maar dat betaalt zich wel terug. Niet alleen in een topkeuken zelf, waar we elke dag nog steeds veel plezier van hebben, maar ook hun nazorg en service is buitengewoon goed. EEN belletje en ze staan een dag later voor de deur met een vriendelijke monteur. Opgelost. In een tijd met schaarste aan goede mensen laat Van Ginkel zien dat ze hun zaakjes voor elkaar hebben. Blij met zo'n keukenleverancier als Van Ginkel. Fijne mensen, goede service en erg mooie keukens. Van harte aanbevolen.

Uitstekend, correct, eerlijk

Fantastische ervaring met van Ginkel! Fijne mensen tijdens aankoop keuken, maar ook zezeker tijdens plaatsen, nazorg, service en garantie. Nooit een discussie. Klanttevredenheid vinden zij belangrijk, dat zien we overal in terug

Van begin tot eind uitstekend begeleid en geholpen

Vanaf het eerste moment bij binnenkomst showroom gastvrij geholpen en begeleid. Persoonlijke aandacht en tijd staat hoog in het vaandel. Er is goed naar onze wensen geluisterd en vervolgens een schitterende keuken samengesteld. Van Ginkel is zeer professioneel en heeft kennis van zaken. Ook de service en nazorg is zeer goed en zijn wij super tevreden over. Al met al hebben wij deze ervaringen als zeer prettig ervaren. Nogmaals enorm bedankt. Wij raden van Ginkel iedereen aan.

Van Ginkel keukens heeft een super service!!

Wij zijn super tevreden over Van Ginkel Keukens! Zij leveren een service, die je bijna nergens meer vindt! Zelfs na jaren losten zij een probleem met onze keuken kosteloos voor ons op!

Als je zo nodig hebt zijn ze er..TOPPERS.

Als je ze nodig hebt,zijn ze er voor je ook naar jaren..Toppers.

Zeer positief

De verkoopmedewerker Evert had alle tijd voor ons en dacht erg goed mee in onze wensen voor een nieuwbouwhuis. Geen gepush tot verkoop ook, vonden wij prettig. Mooie tekening meegekregen om op het gemak te bestuderen. Keuze gemaakt en daarna regelmatig contact gehad over leidingen, data etc. Goed overleg en strakke planning levering. Monteurs waren keurig netjes. Helaas ontbraken wat kleine onderdelen (plint verkeerde kleur) maar met noodoplossing konden we de keuken gebruiken. Na enige tijd werden de goede plinten geleverd en aangebracht. Zeer tevreden met het resultaat!

Erg goed geholpen door het hele Team

Wij hebben voor de tweede keer een keuken bij Van Ginkel gekocht. Alles was top van begin tot eind. Perfect geholpen door Evert en zijn team. Ze denken goed met je mee, en het is er gezellig als je er bent. keurige montage van de mannen, en ruimen alles netjes op. Als we weer eens wat nodig hebben gaan we er zeker weer terug. Eind resultaat geweldig. P Bakker.

Van Ginkel maakt beloftes van kwaliteit en service helemaal waar!

Dankzij zeer plezierige, professionele en eerlijke begeleiding van Evert hebben we een fantastische nieuwe keuken in onze verbouwde boerderij. Plaatsing door fijne vakmensen die zorgvuldig werken. Ook de na-service was zeer persoonlijk en goed georganiseerd.

Een meedenkend topteam met oog en oor voor de klant

Veel mensen kopen een keuken omdat het nodig is, maar ook omdat men graag wil kokerellen voor vrienden. Nu is koken niet mijn hobby (integendeel), maar ja, je moet natuurlijk wel elke dag eten op tafel kunnen zetten. Er werd gelukkig meegedacht, dat ik niet allerlei voor mij overbodige aparatuur wil, maar het noodzakelijke erin van goede kwaliteit. Daardoor is onze keuken, zoals één van hen benoemde, een meubelstuk geworden, dat volledig tot zijn recht komt bij de rest van het huis. Wij zijn zeer tevreden over de communicatie, de montage, de afwerking en natuurlijk het team van Van Ginkel. Ik had nooit gedacht dat ik (die niet van koken houd) ooit echt van een keuken zou kunnen genieten, maar dat is zeker wel het geval!

Prachtige showroom, oprecht klantvriendelijk en gastvrij, kennis, kunde én onze droomkeuken

Wij zijn zeer tevreden en enthousiast! Wat een geweldig bedrijf. Elke keer weer werden we met enthousiasme ontvangen en was er alle tijd voor ons en onze wensen. De goede sfeer die er heerst binnen het van Ginkel team is voelbaar, wat voor ons als klant echt iets toevoegt. Bij het kopen van een keuken ga je niet over één nacht ijs. Alle ruimte werd ons geboden om tot een goede keuze te komen met daarbij goed en eerlijk advies. Uiteindelijk gingen we met een prachtig ontwerp naar huis. Door omstandigheden moesten we het plaatsen van de keuken uitstellen. Er was een luisterend oor en alle begrip en medewerking, waar we erg mee geholpen werden. Ondertussen is door een zeer kundige bouwer en zijn team met aandacht en nauwkeurigheid onze keuken geplaatst. Het is zo mooi! Het straalt luxe uit. Ik kan zitten aan de eettafel, kijken naar onze keuken en droom dan weg. Het is met recht een droomkeuken!!

Precies zoals ik in gedachten had

Omdat ik zo tevreden ben, vind ik het zeker de moeite waard om hier even een korte review over te schrijven. Rondom Amsterdam zijn vele opties om keuken(bedrijven) te kiezen. En toch kom ik in Barneveld uit. De showroom straalde rust uit en het welkomsteam vertrouwen. De keukenindeling die ik in gedachten had, werd prachtig in beeld gebracht op een groot scherm. Ik voelde mij enorm geholpen, juist ook omdat ik zelf weinig kennis heb van techniek. Alles werd eigenlijk uithanden genomen. Heel fijn! In januari 2023 is de keuken gemonteerd. Ik heb de huissleutels afgegeven en ben zelf lekker gaan werken. Binnen 2 dagen was de klus geklaard, Opeens stond "de tekening" werkelijk in m'n appartement. Top. .

persoonlijke touch en goed meedenken met de klant

Enthousiast team van medewerkers. Persoonlijke benadering en goed meedenken met de klant. Uiteindelijk tot een goed ontwerp geleid en begeleid. Aftersales ook petje af.

Zeer goed!

Keuken nu ruim een jaar in gebruik, perfect! Bij de buren was een keuken geplaatst van een andere firma uit Barneveld. Je ziet dat de afwerking van de keuken van van Ginkel beduidend beter is, met name het kitwerk. Dit alles dankzij Waldo en Dennis. (monteurs) Zeer goede vakmensen.

Deskundig, professioneel en meedenkend!!

Heel fijn hoe ik geholpen ben en meegenomen in het ontwerp en uitvoering van mijn niuewe keuken!! Echte vakmensen met passie voor hun werk!!

Geïnteresseerde, vriendelijke en deskundige advisering en professionele plaatsing door prettige en b

Zie bovenstaande. Heel prettig en deskundig. Ook wordt na plaatsing alles schoon en opgeruimd achtergelaten. Afval en verpakkingen worden meegenomen!

Fijne mensen om mee te werken die een heel mooie keuken hebben gerealiseerd.

Vanaf het eerste contact met het team van Van Ginkel keukens is alles goed en in een fijne sfeer verlopen. De verkopers dachten op een heel fijne manier waardoor er een prachtig ontwerp tot stand is gekomen. Afspraken verder goed en soepel nagekomen. Een klein minpuntje was de beschikbaarheid van de keukenapparatuur. De gekozen apparatuur was niet leverbaar. Dit is door Van Ginkel heel goed opgelost. De plaatsing van de keuken is ook zeer soepel verlopen. Petje af voor de vaklieden van Van Ginkel. De montage van de Bokwerk wandpanelen ronde het project helemaal. We zijn blij met het eind resultaat. Hennie en Jan

Geweldig bedrijf met perfecte service!

Dankzij een tip van onze aannemer kwamen we terecht bij Van Ginkel Keukens. Dit bedrijf munt uit in klankvriendelijkheid, kwaliteit en servicegerichtheid! Tijdens het hele proces van het uitzoeken van onze keuken werden we heel goed begeleid en werd er goed meegedacht. Ook de plaatsing van de keuken door de vakkundige monteurs verliep probleemloos. De inductie kookplaat met afzuiging kon niet direct geleverd worden maar dat werd opgelost doordat er een prima alternatief werd aangeboden. Met dank aan het team van Van Ginkel Keukens staat er nu een prachtige keuken waar we dagelijks van genieten!

Perfect geholpen, dat begon al bij de eerste afspraak. Er werd veel tijd besteed aan wat ik wilde. Goed advies gegeven en uiteindelijk met een eerste tekening (nou ja, boekwerkje) naar huis. Bij het tweede gesprek wat kleine aanpassingen gedaan. Daarna werd er uiteraard ingemeten. Het wachten begon… in mijn geval 8 maanden, maar dat wist ik van te voren. Een paar dagen voor de plaatsing keurig gebeld hoe laat ik de mensen kon verwachten. De mannen kwamen keurig op tijd. Er is heel netjes gewerkt en gelukkig niets mis gegaan! Het resultaat; een prachtige keuken!!! Heel blij dat ik voor Van Ginkel heb gekozen. Topbedrijf!!

Goede en betaalbare keukens en goede service!

In onze zoektocht naar een keuken als eerst bij Van Ginkel Keukens binnen gelopen. Tijdens het bezoek aan de showroom waren we direct verliefd op één van de keukens die ze hadden opgesteld. In een vervolgafspraak hebben we de keuken verder uitgewerkt. Van begin tot plaatsing alles goed en volgens afspraak verlopen. Wij zijn dik tevreden over de service en onze nieuwe keuken!

De service van Van Ginkel is TOP!

Had na een aantal jaren wat problemen met mijn keukenkraan, na het vervangen van enkele onderdelen keerde het probleem terug. Tijdelijk een “noodkraan” geplaatst omdat er een nieuwe kraan besteld moest worden en daar een lange levertijd op zat. Inmiddels is de nieuwe keukenkraan kosteloos vervangen. GEWELDIG wat een SERVICE !

Zeer slecht

Heel slechte ervaring onze dochter wilde zich oriënteren op een nieuwe keuken voor hun nieuwbouwhuis en omdat van de meent een grote deal heeft met van ginkelkeukens ontkom je er niet aan om bij van ginkelkeukens te kijken, hun bestaande keuken is net 3 jaar, en zijn daar nog steeds verliefd op,dus wilde ze een soort gelijke witte keuken, die werd vervolgens VOLLEDIG AFGEBRAND!!! Het zou uit de tijd zijn(3 jaar oud!!) Ze was zelf uit de tijd de keuken zou niet passen bij de stijl van de nieuw te bouwen wijk. En al haar wensen werden volledig van de tafel geveegd, zo van van ginkel gaat echt niet zo'n keuken leveren, gewoon een landelijke keuken dat was echt niet meer van deze tijd!!!

Dag Mevr. Noorlander, Dank voor uw review, jammer dat u geen fijne ervaring heeft met ons. Wij hebben uw dochter geholpen met het ontwerp voor een nieuwe keuken. De vorige keuken van uw dochter is meer dan 3 jaar geleden aangeschaft. In 3 jaar tijd veranderd de markt enorm, vandaar ons advies om te overwegen om een ander model keuken uit te zoeken. Ook met de energie neutrale maatregelen zoals inductie en bladafzuiging was ons advies om te onderzoeken wat er anders kan t.o.v. haar vorige keuken. Jammer dat u zelf niet bij het gesprek aanwezig was, anders hadden we u het persoonlijk kunnen uitleggen. U bent overigens van harte welkom in onze showroom om met elkaar een kop koffie te drinken en het samen te bespreken. Met vriendelijke groet, Team van Ginkel Keukens

Wat een fijne samenwerking. Zo mooi afgewerkt en afspraken goed nagekomen. De keuken voldoet helemaal aan onze verwachting en we zijn zeer goed geholpen. Naderhand zelfs een prachtige bos bloemen gekregen. Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken.

Vriendelijke vakmensen, die afspraken nakomen.

We herkennen ons in wat hiernaast staat over Van Ginkel Keukens. De contacten, het overleg en gemaakte afspraken waren altijd plezierig. Er is meer dan netjes gewerkt.

Professioneel

Een Top bedrijf met Vakmanschap Veel tijd en aandacht bij oriëntatie en aankoop Een prachtige keuken heeft Van Ginkel Keuken voor ons geleverd Zeer positieve ervaring Zeer tevreden klant Fam Meghoe Emmeloord

Kwaliteit voor je geld!

Wij hebben voor de tweede keer een keuken bij Van Ginkel Keukens gekozen en zijn hier nog steeds iedere dag blij mee. Kwalitatief worden er zeer goede keukens geleverd. De interne communicatie was niet altijd even optimaal maar uiteindelijk worden er passende oplossingen geboden voor de klant. Het contact met Evert hebben wij als zeer prettig ervaren. Kortom: een aanrader!

Over Van Ginkel Keukens

De enorme toewijding waarmee vakmensen hun werk doen en een heel team invulling geeft aan uw wensen. Het is voor van Ginkel Keukens een absoluut hoogtepunt als we als team weer een fantastische keuken hebben gerealiseerd. Onze medewerkers vertellen u er naar hartenlust over.