Kwaliteitskeukens met topservice, ook na oplevering!

Bij Van Ginkel Keukens denken ze mee in het ontwerp en gaan verder in hun service dan je eigenlijk als klant mag verwachten. Geen review door een ‘like en deelactie’ maar oprecht een zeer tevreden klant die graag een zeer positieve ervaring wil delen.

Uitstekende service van een topbedrijf met heel enthousiaste medewerkers!

* tijd en aandacht bij oriëntatie en uiteindelijke aankoop * professioneel advies en niet “pussend” Denkt u er thuis nog rustig over na en kom met vragen. * installatie conform afspraken. Stipt en keurig verzorgd door het team. * “kleinigheidjes” na levering. Snel en accuraat opgelost. * aanbevolen door mensen uit onze nabije omgeving en hebben het volledig waargemaakt. *kortom we zijn (achteraf) blij met de door ons gemaakte keuze van dit familiebedrijf en hun team *Thea Groeneveld & Hans van Vliet, Lunteren

Fantastisch, wat ze beloven, DOEN ze ook echt!

Wij zijn enorm tevreden en zelfs meer dan dat. Wat ze beloven voeren ze ook echt uit. Alles liep achtereenvolgend als een geoliede goed georganiseerde, prettige samen werkende disciplines van het afbreken en herplaatsen van de oude keuken elders en nieuw plaatsen van de mooie nieuwe keuken, elektricien, stukadoor, schilder en loodgieter. Kortom geweldig!! Wij zijn blij met alles en bovenal met de mooie stoere keuken in onze woonboerderij. Wat een waar voor je geld!

Onze verwachtingen zijn overtroffen.

Al in de zomer van 2018 een showroomkeuken gekocht voor ons in aanbouw zijnde appartement. Tijdens een kijkdag was van Ginkel uit eigen initiatief aanwezig om alle bouwkundige voorzieningen te controleren. Plaatsing keurig zoals afgesproken met oog voor detail. We zijn zeer tevreden over de afwerking van onze keuken. De installatie is gedaan door vakmensen die hun best hebben gedaan om het ons naar de zin te maken. Kortom we zijn blij met onze superkeuken. Jullie hebben fantastisch werk geleverd.

De keuken is voor ons onherkenbaar mooi geworden.

De keuken is voor ons onherkenbaar mooi geworden. Heel anders dan de vorige. Veel ruimtelijker, een veel rustiger beeld en top materialen. Een compliment voor de mensen die hem hebben ontworpen en geplaatst, zo mooi vinden wij het geworden. Kortom wij zijn erg tevreden met de keuken en over de manier waarop jullie hebben gewerkt. We verwachten hetzelfde van het gebruik.

Gewoon top.

Nieuwe keukenkraan snel geplaatst. Na jaren gebruik van keukenapparatuur was de koelkast en ingebouwd gascomfort aan vervanging toe. Bij bestelling van nieuwe apparatuur kreeg ik prima advies en snelle levering en vakkundige plaatsing. Top.

Vakwerk en super service!

Wat een prachtige keuken heeft Van Ginkel Keukens voor ons gemaakt. Van design tot materiaal, alles klopt! Daarnaast is het monteren van de keuken zeer netjes gedaan. Tussentijds zijn wij regelmatig bij Van Ginkel geweest om een staal van het keukenkastje op te halen of van het aanrechtblad. Dit was allemaal geen probleem. De service, de mensen die er werken en het eindresultaat... echte vakmensen met passie!

Een super keuken met top service!! Absolute aanrader.

Vanaf het moment van uitzoeken, waar ze echt de tijd voor je nemen en volledig met je meedenken, tot het moment van plaatsen is de service erg fijn. Een mailtje, belletje en je hebt gelijk contact. De afwerking is ook erg prettig, goede monteurs, laten de boel weer netjes achter. Ik ben enorm blij!!!

Een droomkeuken van een kwalitatief hoogwaardig bedrijf

Al in 2018 moesten wij een keuken selecteren voor ons nieuwbouwappartement. We begonnen onze zoektocht bij Van Ginkel Keukens en na twee maanden oriënteren kwamen we daar ook weer uit. Van Ginkel heeft gewoon de beste kwaliteit aan mensen en keukens. Er werd volop meegedacht en geholpen met het ontwerpen en samenstellen van onze keuken en na veel iteraties en geduld bij Van Ginkel (John en Evert) lag er een definitief ontwerp. Perfect werd aan de bouwer een leidingenschema aangeleverd en twee jaar later startte de realisatie. Alle tijd en rust werd genomen om onze droomkeuken op te bouwen. Er zaten toch ongeveer 10 mandagen in het bouwen ervan en er was geen druk om snelheid te maken. Kwaliteit en klanttevredenheid stonden op de eerste plaats. Fantastische monteurs die ter plekke prima overleg voerden over het te realiseren maatwerk. Uiterst zorgvuldig gingen ze te werk met respect voor de overige zaken in het appartement waarbij niets hun teveel was. Creatief in het zoeken naar een passende oplossing waar dat nodig was en het eindresultaat is gewoonweg geweldig. Wij zullen eenieder aanbevelen om bij Van Ginkel in Barneveld een keuken te kiezen. Topkwaliteit van Topmensen!!

Een 10!

Een dikke 10 Voor dit bedrijf! Van het warme welkom door het team tot aan de afbouw van de keuken . Vakmanschap!

Geweldig mooi, functionele en gebruiksvriendelijke keuken

Vanaf eerste begin zijn we meegenomen in een keukenontwerp met alle ruimte voor onze ideeën en wensen. Daarin bleek dat de keuken qua maatvoering zo flexibel in te delen was dat dit helemaal naar onze wens is geworden. Van Ginkel kan met de bouw afwijken van de standaardmaat van 60 cm. die veel keukenleveranciers hanteren. Kortom, mooi ontwerp, verrassend goed in gebruik met bijv. overzichtelijke uittrekkorven, een koffienis en een ombouw die ervoor zorgt alsof het lijkt dat de kasten en apparatuur volledig in het huis ingebouwd zijn. Daarbij is onze eigen vrijstaande koelkast ook ingebouwd in de kastenwand met een geweldig resultaat. Montage van de keuken heeft geen enkel probleem gegeven, kundige vakmensen die zeer zorgvuldig te werk gaan. En in de korte periode van aftersales ook nu nog steeds zeer tevreden over alle contacten. Kortom; een topbedrijf.

Pracht keuken en fijne mensen!

We hebben voor het eerst een keuken gekocht bij van Ginkel. De begeleiding was perfect, doordacht en op maat. We hebben eerst grote lijnen getrokken en zijn na een enkele week gaan verfijnen tot op de kleinste details. Wijzigingen konden nog worden doorgegeven tot op het laatste moment. Ook het nut van inmeten van de keuken heeft zich bewezen. Het resultaat mag er nu zijn. De keuken is door deskundige mannen mooi gebouwd en afwerking van de garantieklussen verliep geheel naar wens. We hopen dat het ons gegeven mag zijn nog jaren van ons appartement en de keuken te genieten.

Service en kwaliteit staan hoog in het vaandel

Vanaf het moment dat wij ons kwamen oriënteren tot en met de laatste handeling in huis was de service en kwaliteit perfect. Zowel in de showroom alsmede de medewerkers die de klus kwamen klaren is niets op aan te merken. Alles perfect. Er werd naar ons geluisterd en gehandeld. Nu na 4 maanden de keuken gebruikt te hebben zijn wij nog steeds enthousiast.

Snel en zeer betrokken

van Ginkel Keukens is voor mij een TOP bedrijf. Zeer betrokken en fijne korte lijnen. Denken goed met je mee en werken snel en netjes

Enthousiast team met creatieve ideeën

Een bezoek aan de showroom van Van Ginkel Keukens is een belevenis op zich. Het meedenken van het enthousiaste team werd door ons als zeer fijn ervaren, van verkoopadviseur tot en met de monteurs. Het resultaat mocht er uiteindelijk zijn. Al met al een aanrader!

Erg goed geholpen!

Mooie showroom en verstand van zaken! Er werd goed met mij mee gedacht en rekening gehouden met mijn wensen.

Over Van Ginkel Keukens

De enorme toewijding waarmee vakmensen hun werk doen en een heel team invulling geeft aan uw wensen. Het is voor van Ginkel Keukens een absoluut hoogtepunt als we als team weer een fantastische keuken hebben gerealiseerd. Onze medewerkers vertellen u er naar hartenlust over.