Deskundig, professioneel en meedenkend!!

Heel fijn hoe ik geholpen ben en meegenomen in het ontwerp en uitvoering van mijn niuewe keuken!! Echte vakmensen met passie voor hun werk!!

Geïnteresseerde, vriendelijke en deskundige advisering en professionele plaatsing door prettige en b

Zie bovenstaande. Heel prettig en deskundig. Ook wordt na plaatsing alles schoon en opgeruimd achtergelaten. Afval en verpakkingen worden meegenomen!

Fijne mensen om mee te werken die een heel mooie keuken hebben gerealiseerd.

Vanaf het eerste contact met het team van Van Ginkel keukens is alles goed en in een fijne sfeer verlopen. De verkopers dachten op een heel fijne manier waardoor er een prachtig ontwerp tot stand is gekomen. Afspraken verder goed en soepel nagekomen. Een klein minpuntje was de beschikbaarheid van de keukenapparatuur. De gekozen apparatuur was niet leverbaar. Dit is door Van Ginkel heel goed opgelost. De plaatsing van de keuken is ook zeer soepel verlopen. Petje af voor de vaklieden van Van Ginkel. De montage van de Bokwerk wandpanelen ronde het project helemaal. We zijn blij met het eind resultaat. Hennie en Jan

Geweldig bedrijf met perfecte service!

Dankzij een tip van onze aannemer kwamen we terecht bij Van Ginkel Keukens. Dit bedrijf munt uit in klankvriendelijkheid, kwaliteit en servicegerichtheid! Tijdens het hele proces van het uitzoeken van onze keuken werden we heel goed begeleid en werd er goed meegedacht. Ook de plaatsing van de keuken door de vakkundige monteurs verliep probleemloos. De inductie kookplaat met afzuiging kon niet direct geleverd worden maar dat werd opgelost doordat er een prima alternatief werd aangeboden. Met dank aan het team van Van Ginkel Keukens staat er nu een prachtige keuken waar we dagelijks van genieten!

Geweldig!

Perfect geholpen, dat begon al bij de eerste afspraak. Er werd veel tijd besteed aan wat ik wilde. Goed advies gegeven en uiteindelijk met een eerste tekening (nou ja, boekwerkje) naar huis. Bij het tweede gesprek wat kleine aanpassingen gedaan. Daarna werd er uiteraard ingemeten. Het wachten begon… in mijn geval 8 maanden, maar dat wist ik van te voren. Een paar dagen voor de plaatsing keurig gebeld hoe laat ik de mensen kon verwachten. De mannen kwamen keurig op tijd. Er is heel netjes gewerkt en gelukkig niets mis gegaan! Het resultaat; een prachtige keuken!!! Heel blij dat ik voor Van Ginkel heb gekozen. Topbedrijf!!

Goede en betaalbare keukens en goede service!

In onze zoektocht naar een keuken als eerst bij Van Ginkel Keukens binnen gelopen. Tijdens het bezoek aan de showroom waren we direct verliefd op één van de keukens die ze hadden opgesteld. In een vervolgafspraak hebben we de keuken verder uitgewerkt. Van begin tot plaatsing alles goed en volgens afspraak verlopen. Wij zijn dik tevreden over de service en onze nieuwe keuken!

De service van Van Ginkel is TOP!

Had na een aantal jaren wat problemen met mijn keukenkraan, na het vervangen van enkele onderdelen keerde het probleem terug. Tijdelijk een “noodkraan” geplaatst omdat er een nieuwe kraan besteld moest worden en daar een lange levertijd op zat. Inmiddels is de nieuwe keukenkraan kosteloos vervangen. GEWELDIG wat een SERVICE !

Zeer slecht

Heel slechte ervaring onze dochter wilde zich oriënteren op een nieuwe keuken voor hun nieuwbouwhuis en omdat van de meent een grote deal heeft met van ginkelkeukens ontkom je er niet aan om bij van ginkelkeukens te kijken, hun bestaande keuken is net 3 jaar, en zijn daar nog steeds verliefd op,dus wilde ze een soort gelijke witte keuken, die werd vervolgens VOLLEDIG AFGEBRAND!!! Het zou uit de tijd zijn(3 jaar oud!!) Ze was zelf uit de tijd de keuken zou niet passen bij de stijl van de nieuw te bouwen wijk. En al haar wensen werden volledig van de tafel geveegd, zo van van ginkel gaat echt niet zo'n keuken leveren, gewoon een landelijke keuken dat was echt niet meer van deze tijd!!!

Dag Mevr. Noorlander, Dank voor uw review, jammer dat u geen fijne ervaring heeft met ons. Wij hebben uw dochter geholpen met het ontwerp voor een nieuwe keuken. De vorige keuken van uw dochter is meer dan 3 jaar geleden aangeschaft. In 3 jaar tijd veranderd de markt enorm, vandaar ons advies om te overwegen om een ander model keuken uit te zoeken. Ook met de energie neutrale maatregelen zoals inductie en bladafzuiging was ons advies om te onderzoeken wat er anders kan t.o.v. haar vorige keuken. Jammer dat u zelf niet bij het gesprek aanwezig was, anders hadden we u het persoonlijk kunnen uitleggen. U bent overigens van harte welkom in onze showroom om met elkaar een kop koffie te drinken en het samen te bespreken. Met vriendelijke groet, Team van Ginkel Keukens

Fantastisch

Wat een fijne samenwerking. Zo mooi afgewerkt en afspraken goed nagekomen. De keuken voldoet helemaal aan onze verwachting en we zijn zeer goed geholpen. Naderhand zelfs een prachtige bos bloemen gekregen. Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken.

Vriendelijke vakmensen, die afspraken nakomen.

We herkennen ons in wat hiernaast staat over Van Ginkel Keukens. De contacten, het overleg en gemaakte afspraken waren altijd plezierig. Er is meer dan netjes gewerkt.

Professioneel

Een Top bedrijf met Vakmanschap Veel tijd en aandacht bij oriëntatie en aankoop Een prachtige keuken heeft Van Ginkel Keuken voor ons geleverd Zeer positieve ervaring Zeer tevreden klant Fam Meghoe Emmeloord

Kwaliteit voor je geld!

Wij hebben voor de tweede keer een keuken bij Van Ginkel Keukens gekozen en zijn hier nog steeds iedere dag blij mee. Kwalitatief worden er zeer goede keukens geleverd. De interne communicatie was niet altijd even optimaal maar uiteindelijk worden er passende oplossingen geboden voor de klant. Het contact met Evert hebben wij als zeer prettig ervaren. Kortom: een aanrader!

Ongekend prettig en deskundig en plezierig

Als inwoner van Utrecht eerst bij drie zaken in Utrecht geweest. Steeds net geen goed gevoel. Op advies eens bij van Ginkel gaan praten. Vanaf eerste moment een onwaarschijnlijk goed en comfortabel gevoel. Hier komt alles goed. Hier denken ze mee, luisteren ze goed naar ons en hier zorgen ze dat het gewoon helemaal goedkomt. Wat een luxe en comfortabel gevoel na de eerste keer. En gedurende het gehele proces is dat bewaarheid. Alle afspraken nagekomen, alles op tijd, alles altijd gericht op wat wij wilden of nodig hadden. Als we tussentijds vragen hadden mailden we die 's avonds vaak. De volgende ochtend meteen antwoord terug vanuit onze contactpersoon. Altijd adequaat. Dus heel korte lijntjes, maar dan ook echt. De keuken is in twee dagen geplaatst door twee monteurs van van Ginkel. Zelden mensen met zo ontzettend veel vrolijkheid, plezier en kundigheid hun werk zien doen. Geweldig! Niets was teveel, dachten ter plekke nog mee. Ook toen er onverhoopt toch een foutje was gemaakt bij het ophangen van een spotje werd het direct hersteld. Echt onwaarschijnlijk ontzorgd bij het gehele proces. Bijzonder ook als we belden dat een collega ook altijd op de hoogte was van de situatie en afspraken. En het eindresultaat is dat we een prachtige keuken hebben, met mooie apparatuur. En dat we daarbij eigenlijk het goede gevoel van het hele proces ook voelen in de keuken. Gewoon een heel fijne plek om te zijn. Wij zijn echt heel blij dat we voor van Ginkel gekozen hebben; gewoon voor het mooie ontwerp, voor de prachtige keuken maar ook voor de enorm soepele fijne en betrouwbare samenwerking. Ik ga niet zeggen dat je er ook een keuken moet kopen. Dat is aan jou. Ik zou wel echt adviseren: Ga er eens langs.

Meedenken en top service, dat is Van Ginkel Keukens.

Wij wilden graag een nieuwe kookplaat in onze bestaande keuken. De situatie hebben we aan Van Ginkel Keukens voorgelegd en zij kwamen met een paar goede ideeën. Aan de hand daarvan hebben wij thuis gekeken wat ons het beste paste en bij Van Ginkel hebben ze toen een voorstel gedaan voor een prachtige kookplaat. Tijdens de installatie bleek dat de uitsparing toch groter gemaakt moest worden (in het offertetraject was al aangegeven dat dit misschien nodig was). Maar zonder problemen werd een stoftent gebouwd, een collega opgeroepen en in no-time zat de kookplaat er in. Kortom: ook voor "alleen" een nieuwe kookplaat is Van Ginkel Keukens hét adres.

De beste service die ik ook heb mogen ontvangen

Van Ginkel keukens heeft bij mij in zeer korte tijd een prachtige keuken geplaatst. Zelfs toen er laten nog wat aanpassing moesten worden gemaakt vanwege mijn eigen rekenfout werd dit zonder pardon opgepakt. Niets meer dan lof voor de mannen en vrouwen van van Ginkel Keukens!

Kwaliteitskeukens met topservice, ook na oplevering!

Bij Van Ginkel Keukens denken ze mee in het ontwerp en gaan verder in hun service dan je eigenlijk als klant mag verwachten. Geen review door een ‘like en deelactie’ maar oprecht een zeer tevreden klant die graag een zeer positieve ervaring wil delen.

Uitstekende service van een topbedrijf met heel enthousiaste medewerkers!

* tijd en aandacht bij oriëntatie en uiteindelijke aankoop * professioneel advies en niet “pussend” Denkt u er thuis nog rustig over na en kom met vragen. * installatie conform afspraken. Stipt en keurig verzorgd door het team. * “kleinigheidjes” na levering. Snel en accuraat opgelost. * aanbevolen door mensen uit onze nabije omgeving en hebben het volledig waargemaakt. *kortom we zijn (achteraf) blij met de door ons gemaakte keuze van dit familiebedrijf en hun team *Thea Groeneveld & Hans van Vliet, Lunteren

Fantastisch, wat ze beloven, DOEN ze ook echt!

Wij zijn enorm tevreden en zelfs meer dan dat. Wat ze beloven voeren ze ook echt uit. Alles liep achtereenvolgend als een geoliede goed georganiseerde, prettige samen werkende disciplines van het afbreken en herplaatsen van de oude keuken elders en nieuw plaatsen van de mooie nieuwe keuken, elektricien, stukadoor, schilder en loodgieter. Kortom geweldig!! Wij zijn blij met alles en bovenal met de mooie stoere keuken in onze woonboerderij. Wat een waar voor je geld!

Onze verwachtingen zijn overtroffen.

Al in de zomer van 2018 een showroomkeuken gekocht voor ons in aanbouw zijnde appartement. Tijdens een kijkdag was van Ginkel uit eigen initiatief aanwezig om alle bouwkundige voorzieningen te controleren. Plaatsing keurig zoals afgesproken met oog voor detail. We zijn zeer tevreden over de afwerking van onze keuken. De installatie is gedaan door vakmensen die hun best hebben gedaan om het ons naar de zin te maken. Kortom we zijn blij met onze superkeuken. Jullie hebben fantastisch werk geleverd.

De keuken is voor ons onherkenbaar mooi geworden.

De keuken is voor ons onherkenbaar mooi geworden. Heel anders dan de vorige. Veel ruimtelijker, een veel rustiger beeld en top materialen. Een compliment voor de mensen die hem hebben ontworpen en geplaatst, zo mooi vinden wij het geworden. Kortom wij zijn erg tevreden met de keuken en over de manier waarop jullie hebben gewerkt. We verwachten hetzelfde van het gebruik.

Gewoon top.

Nieuwe keukenkraan snel geplaatst. Na jaren gebruik van keukenapparatuur was de koelkast en ingebouwd gascomfort aan vervanging toe. Bij bestelling van nieuwe apparatuur kreeg ik prima advies en snelle levering en vakkundige plaatsing. Top.

Vakwerk en super service!

Wat een prachtige keuken heeft Van Ginkel Keukens voor ons gemaakt. Van design tot materiaal, alles klopt! Daarnaast is het monteren van de keuken zeer netjes gedaan. Tussentijds zijn wij regelmatig bij Van Ginkel geweest om een staal van het keukenkastje op te halen of van het aanrechtblad. Dit was allemaal geen probleem. De service, de mensen die er werken en het eindresultaat... echte vakmensen met passie!

Een super keuken met top service!! Absolute aanrader.

Vanaf het moment van uitzoeken, waar ze echt de tijd voor je nemen en volledig met je meedenken, tot het moment van plaatsen is de service erg fijn. Een mailtje, belletje en je hebt gelijk contact. De afwerking is ook erg prettig, goede monteurs, laten de boel weer netjes achter. Ik ben enorm blij!!!

Een droomkeuken van een kwalitatief hoogwaardig bedrijf

Al in 2018 moesten wij een keuken selecteren voor ons nieuwbouwappartement. We begonnen onze zoektocht bij Van Ginkel Keukens en na twee maanden oriënteren kwamen we daar ook weer uit. Van Ginkel heeft gewoon de beste kwaliteit aan mensen en keukens. Er werd volop meegedacht en geholpen met het ontwerpen en samenstellen van onze keuken en na veel iteraties en geduld bij Van Ginkel (John en Evert) lag er een definitief ontwerp. Perfect werd aan de bouwer een leidingenschema aangeleverd en twee jaar later startte de realisatie. Alle tijd en rust werd genomen om onze droomkeuken op te bouwen. Er zaten toch ongeveer 10 mandagen in het bouwen ervan en er was geen druk om snelheid te maken. Kwaliteit en klanttevredenheid stonden op de eerste plaats. Fantastische monteurs die ter plekke prima overleg voerden over het te realiseren maatwerk. Uiterst zorgvuldig gingen ze te werk met respect voor de overige zaken in het appartement waarbij niets hun teveel was. Creatief in het zoeken naar een passende oplossing waar dat nodig was en het eindresultaat is gewoonweg geweldig. Wij zullen eenieder aanbevelen om bij Van Ginkel in Barneveld een keuken te kiezen. Topkwaliteit van Topmensen!!

Een 10!

Een dikke 10 Voor dit bedrijf! Van het warme welkom door het team tot aan de afbouw van de keuken . Vakmanschap!

Over Van Ginkel Keukens

De enorme toewijding waarmee vakmensen hun werk doen en een heel team invulling geeft aan uw wensen. Het is voor van Ginkel Keukens een absoluut hoogtepunt als we als team weer een fantastische keuken hebben gerealiseerd. Onze medewerkers vertellen u er naar hartenlust over.