Transparant, eerlijk en zeer vakkundig!

Transparant, eerlijk en zeer vakkundig!

goede service ,snel en weet waarover hij praat

ik ga zeker terug wanneer ik problemen heb met mijn pc omdat ik netjes ,snel en op vakkundige wijze door MacFix werd geholpen

Snel en vakkundig geholpen

Mijn iPhone batterij en connector zijn snel en vakkundig vervangen, voor een schappelijke prijs

Prima en snel gefixt

Super verlopen. Zowel iPhone als Watch mooi gerepareerd en snel.

Mijn telefoon is vakkundig gerepareerd. Nieuw snoer connector.

Goede service tegen scherpe prijs

De heren deden wat ze beloofden tegen een mooie prijs.

Snel en vakkundig geholpen

Mijn iPhone Xr kraakte tijdens het bellen. MAC-Fix heeft de oorluidspreker snel en vakkundig vervangen. Prima en betaalbare service met bovendien 12 maanden garantie op de reparatie. Ben erg tevreden.

Goede service!

Nieuwe accu MacBook laten plaatsen.

Prima en snel.

Batterij laptop vervangen.

Snel klaar en goede service

Fijn om heen te gaan. Goed advies en snelle service

Goed uitgevoerde reparatie van gebroken iPad scherm.

Reparatie van gebroken iPad scherm, vakkundig en vlot uitgevoerd. Reparatie waar je op kan wachten, vond ik een pluspunt in verband met mijn reisafstand.

Super service!

Snelle service en prettige shop!

Snel geholpen

De vervanging van de batterij van mijn iPhone verliep vlot en volgens een heel redelijk tarief ,

Na een korte google actie kwam ik uit bij Mac-Fix met goede reviews. Ik nam telefonisch contact op, werd vriendelijk, correct en terzake dienende geïnformeerd. Ik kon meteen terecht en volgens afspraak dezelfde dag perfect geholpen. Jos bleef zelfs even langer in de werkplaats zodat de Mac iets later na sluitingsuur kon worden opgehaald. Resultaat, zoals beloofd.

Fijn contact, goede service!!

Fijn contact met medewerker en goede snelle service!!

Vastgelopen Mac-Mini weer hersteld

Probleemonderzoek en oplossing, vlot en correct afgehandeld.

Vriendelijk en vakwerk

Super !

Geweldige ervaring. Werd direct geholpen en defect binnen 30 minuten hersteld. Vriendelijke service. Aanrader !

Snelle beschrijving van het probleem, adequaat opgelost, lekkere koffie!

Bij mijn bezoek bleek de power chip op het moederbord defect. Helaas werd de complexe reparatie gedwarsboomd door de achterstand in levering van de benodigde chip, maar ook dit werd telefonisch en per mail teruggekoppeld. De IPhone 8 is prima gerepareerd.

Goede ervaring met PS4-reparatie

Defecte PS4 afgegeven op woensdag, harde schijf bleek defect. De week erna op dinsdag gereed. Tussentijds ge-appt voor status, maar hierop werd helaas niet gereageerd. Uiteindelijk ben ik gebeld dat PS4 weer gereed was. Nette winkel en vriendelijke en behulpzame heer die me ook nog geadviseerd heeft over defecte Apple Time Capsule. Ik zou deze winkel aanbevelen en er ook opnieuw spullen ter reparatie aanbieden.

Uitstekende service

Snelle en vriendelijke service. Scherm laten repareren tegen een schappelijk prijsje. Volgende keer kom ik hier zeker terug!

Eenvoudig telefonisch afspraak gemaakt en direct dag erna professioneel geholpen

Vocht in iPhone X, opgelost door te openen en droog te blazen/föhnen. Goede uitleg naderhand.

zeer goed en snel gerepareerd

ipad 4e generatie. scherm gebarsten. s’middags gebracht. de ochtend erop gerepareerd. nu 5 weken geleden. alles nog steeds perfect.

Alles netjes gedaan

Mijn ps4 was stuk door een fout code loop en het was gelukkig gefixed.

Over Mac-Fix

Mac-Fix is dé specialist op het gebied van smartphones, iPhone, iPad, MacBook en iMac reparaties. Wij vervangen display's accu's of losse onderdelen en voeren ook moederbord reparaties uit. Onze specialisatie is solderen op micro niveau. Bij ons kunt u terecht met ieder device wat van Apple maar Mac-Fix repareert ook andere toestellen van oa. Samsung en Huawei. Wij staan voor u klaar om u verder te helpen! Wij staan klaar om je verder te helpen je kan bij ons terecht aan de Generaal Dempseystraat 30 te Panningen, afspraak maken per telefoon, mail of aanmelding formulier.