Geweldige, snelle service

Ik kon mijn MacBook laten herstellen terwijl ik erop wachtte.

Snelle, goede & vriendelijke service!

Van tevoren gebeld, vriendelijk geholpen en binnen no time mijn macbook Pro accu gerepareerd!

Zeer snel en correct geholpen

Prima service, klantvriendelijk en geweldig werk

Wij zijn heel blij dat we Mac-Fix hebben gevonden natuurlijk op internet. Maar ook onze buurman is zeer tevreden met de reparatie gedaan door Mac-Fix de heer Jos van de Kerkhof. Wij zullen jullie dan ook bij anderen aanbevelen. Succes verder.

Snelle service en zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

Iphone scherm vervangen. Snelle service en zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

goede snelle service

Zeer fijne en snelle service

Een snelle hulp waar ik op kon wachten vwb iphone 8 batterij vernieuwing

Snel, betrouwbaar en goed!

No nonsens bedrijf. Doet wat het zegt en levert een goede kwaliteit. Binnen 1 uur de batterij van mijn iPad gewisseld, waardoor ik nu weer voor langere tijd vooruit kan.

Klantvriendelijk, goed bereikbaar en eerlijk advies zijn de sleutelwoorden voor dit bedrijf. Ik ben snel geholpen en kon in de koffiecorner wachten tot het werk gedaan was. Toen ik telefonisch contact zocht en geen gehoor kreeg werd ik spontaan spoedig teruggebeld. Kortom, prima service!

Helemaal naar wens

professionele aanpak en prima kwaliteit reparatiewerk verricht. Fijn, dat je er zelfs op kan wachten en gelijk geholpen wordt. Grote voorraad onderdelen voor allerlei Apple producten. Absoluut aan te bevelen dus.

Snel en goed

Had misschien even moeten bellen want er was toch een wachtrij voor me.

Hallo Vincent, Bedankt voor de mooie review. Het is erg lastig te managen de zaak kan voor je het weet vol staan, we denken er wel over na en zien dit zeker als een verbeterpunt.

iPhone gebracht met een kapotte achterkant. Snel en goed vervangen

Veilige aankoop op 'n vertrouwd adres.

Ik wilde een gebruikte MacBook Pro 16" kopen. Dat kan op diverse plaatsen, maar ik wilde 't liefst op een vertrouwd adres kopen, waar ik ook voor eventuele reparaties terecht kan. En waar ik ook achteraf vragen kan stellen. Dus kocht ik 'm bij Jos van Mac-Fix waar ik al eerder goeie ervaringen had opgedaan met 'n reparatie aan m'n 12-jaar oude MacBook Pro. Jos maakte me wegwijs op de 2 jaar oude 16 inch MacBook Pro die er als nieuw uitziet, 'n splinternieuw scherm gekregen heeft, maar wel zo'n € 1.000,= goedkoper was dan 'n nieuwe. Als slagroom op de taart gaf Jos me ook nog 3 jaar garantie. En dat geeft me toch een heel veilig gevoel bij zo'n aankoop!

Snel geholpen

Werd vriendelijk ontvangen , en onder het genot van een kop koffie werd de accu van mijn Samsung s7 vervangen. Snel en vakkundig een aanrader.

Excellent service

Ik werd meteen geholpen en Jos maakte mijn dag goed. Aarzel niet om Mac-Fix te bezoeken. De beste service. Je geld waard.

Gewoon perfect

Nette behandeling, duidelijke uitleg wat er kapot en of het vervangen kan worden. Was met 15 minuten klaar en kon de telefoon weer direct gebruiken.

top

zeer klantvriendelijk

Recht-toe, recht-aan!

Bellen voor de beschikbaarheid van het onderdeel en het maken van een afspraak. Half-uurtje wachten op de reparatie en mijn iPad is met de nieuwe accu weer als nieuw! Prima service!

Snel, fijne sfeer, vriendelijk, goede prijs!

Oprecht snel gedaan, binnen een half uur is mijn Mac-scherm vervangen, voor een goede prijs. Erg fijn!

Snelle en deskundige plaatsing van een nieuw iPhone scherm.

Zeer tevreden.

HET adres voor iphone reparaties in Nijmegen

Vaker geweest voor reparaties en altijd tevreden weggegaan. Nog nooit op m’n beurt hoeven wachten, nette prijzen, goede service, snel klaar en altijd in een keer goed gerepareerd. Hier kun je ook gewoon lekker met de auto langsgaan en parkeren voor de deur.

Snel en vakkundig

Onder genot van een kopje koffie zijn van 2 iPhone ‘s de accu ‘s vakkundig vervangen

uitstekende ervaring met dit bedrijf voor reparatie iPhone

Positieve benadering door eigenaar kennis van zaken en snelle oplossing voor reparatie. Prijs kwaliteitverhouding is positief. Reparatie netjes vakkundig uitgevoerd met nodige uitleg en kostenopgaaf vooraf. Snel en deskundige afhandeling. Aan te bevelen.

Top. Snel. Efficiënt.

Gebeld. Meteen geholpen. Tijdens het korte wachten prima Wifi om door te kunnen werken.

Over Mac-Fix

Mac-Fix is dé specialist op het gebied van smartphones, iPhone, iPad, MacBook en iMac reparaties. Wij vervangen display's accu's of losse onderdelen en voeren ook moederbord reparaties uit. Onze specialisatie is solderen op micro niveau. Bij ons kunt u terecht met ieder device wat van Apple maar Mac-Fix repareert ook andere toestellen van oa. Samsung en Huawei. Wij staan voor u klaar om u verder te helpen! Wij staan klaar om je verder te helpen je kan bij ons terecht aan de Generaal Dempseystraat 30 te Panningen, afspraak maken per telefoon, mail of aanmelding formulier.