Duidelijk en prima service.

mijn ervaring: Mac-Fix lost zeer relaxed en deskundig problemen op!

Mijn iMac uit 2009 gaf mapje/vraagteken (harde schijf stuk of zo) en bij een ander bedrijf kreeg ik de mededeling dat zo'n oud ding opknappen niet meer de moeite waard is. Een vriend van me tipte me "ga f naar Mac-fix", en nu loopt mijn Mac weer als n zonnetje. Mijn 2hands gekochte iPhone, kocht ik met een slechte batterij, de batterij zat in de garantie, dus ik bracht hem terug, bleek dat ik een maand zonder telefoon zat. Toen ik hem eindelijk terug kreeg, was de batterij binnen 5 uur alweer leeg. Ook al had ik recht op een gratis 2de kans... Bij Mac-Fix was binnen een uurtje de klus gefixt voor maar 3 tientjes, ik dacht dat had ik eerder moeten weten! Mac-Fix Bedankt

Snelle en goede reparatie

De onderdelen waren besteld en na de bevestig van de ontvangst is op afspraak mijn MacBook (2018) vakkundig gerepareerd. Mac-Fix heeft een klant voor het leven gewonnen.

Supersnelle klantvriendelijke service

Zeer prettig en vakkundig geholpen, iPhone probleem supersnel opgelost, mijn beste voorbeeld ooit van "klaar terwijl je wacht"

Fantastisch

Mijn telefoonscherm reageerde niet lekker meer. Na de opties besproken te hebben perfect geholpen. Prima zaak.

Behulpzaam en vriendelijk

Gelijk langskomen reageerde op app en goede prijs

Erg goed

Duidelijk en snel geholpen.

Top en snelle service

Duidelijk zonder no-nonsens verhalen!

Goede persoonlijke benadering en een perfecte manier om je dure Apple apparatuur van een 2e leven te voorzien.

Goed en snel

Telefoon van mijn zoon snel en goed gemaakt!

Snelle service, en werd goed op de hoogte gehouden over de status van mijnreparatie nadat de het nieuwe scherm niet op voorraad was.

Snelle en prima service

Zeer snel en goed

Super fijne service!

Super fijne service! Hij legde zijn werk neer en hielp mij meteen. Hij ging gelijk kijken wat het probleem was bij mijn MacBook Pro en of hij het direct al kon verhelpen. Dit was het geval!! Fijne communicatie en erg prettige sfeer. Naast het probleem waar ik voor was gekomen (toetsenbord & trackpad niet herkend) vertelde hij wat hij nog meer zag (een veelvoorkomend probleem bij MacBook’s) en hoeveel het kost om dat te laten maken mocht ik dat willen. Erg fijn! Zeker een aanrader!

Snelle vakkundige en vriendelijke service tegen een aangename prijs!!!!

Display van Huawei P20 Lite was door val defect gegaan. met Mac-Fix gebeld. Kon gelijk komen en op de reparatie wachten, super!!

Supersnelle en vriendelijke service

Ik kon de dag nadat ik had ge-apped al terecht en er werd ter plekke een nieuwe accu geplaatst. Met een kwartier was ik klaar. Vriendelijke service.

Snel geholpen voor een scherp tarief

Makkelijk een afspraak kunnen maken en een defect onderdeel in mijn MacBook snel vervangen, ook nog voor een schappelijk tarief

Goed en snel geholpen

Zeer prettig

Heel fijn

Snel Klantvriendelijk Netjes

Geweldig !

Wat eigenlijk niet kon , kon bij Mac-Fix toch . Waar anderen zouden opgeven , gingen ze hier een paar stappen verder , zodat mijn probleem verholpen kon worden .

Snelle en goede service tegen een prima prijs.

Vorige maand de accu van een IPad laten vervangen. Deze maand teruggegaan voor het laten vervangen van de accu in een MacBook Air. Helemaal tevreden!

Snel, vakkundig, goedkoop, top...!!!

Mijn ervaring is dat deze man de klant zeer vriendelijk en correct behandeld. Niet duur en hij lost het probleem snel en vakkundig op.

Perfect geholpen

Goede service, en snel

Snel een nieuwe accu

Op afspraak de accu van mijn Macbook laten vervangen. Snel geholpen waardoor ik nu weer draadloos kan werken.

Prima, klaar terwijl je wacht

Met een bakje koffie.

Over Mac-Fix

Mac-Fix is dé specialist op het gebied van smartphones, iPhone, iPad, MacBook en iMac reparaties. Wij vervangen display's accu's of losse onderdelen en voeren ook moederbord reparaties uit. Onze specialisatie is solderen op micro niveau. Bij ons kunt u terecht met ieder device wat van Apple maar Mac-Fix repareert ook andere toestellen van oa. Samsung en Huawei. Wij staan voor u klaar om u verder te helpen! Wij staan klaar om je verder te helpen je kan bij ons terecht aan de Generaal Dempseystraat 30 te Panningen, afspraak maken per telefoon, mail of aanmelding formulier.