Zeer goede service!

En heel snel geholpen.

Snel geholpen goede prijs

Vlotte reparatie

Ik kon er op wachten. Snel en vakkundig is het glasscherm van mijn IPhone 6S gerepareerd bij een gezellig gesprek. Een volgende keer ga ik weer terug.

snel goed professioneel

Telefonisch contact prima. En daarna op de zaak snel geholpen. Binnen een half uur weer buiten met een goed werkende telefoon!

Super snelle en goede service!

Ik wilde graag een SSD op mijn mid-2009 Macbook-pro maar het terugzetten van het meest recente besturingsprogramma bleek niet eenvoudig doordat dit niet meer ondersteund werd door apple. Maar Mac-Fix heeft zich erin gebeten en uiteindelijk is het gelukt en heb Ik nu weer een snelle laptop. Super!

Top geholpen en advies gegeven en heel snel gemaakt!

Mijn scherm van mijn MacBook was kapot er moest een nieuw scherm op. Ik had de Mac nodig voor dingen dus heb gevraagd hoe snel hij klaar kon zijn. Het is gelukt in een middagje. Echt top geholpen.

Snel een nieuwe accu in mijn S7 geplaatst tegen een scherpe prijs

Vervangen van accu verliep zeer snel. Achterkan weer netjes dicht gemaakt. Aangezien het zo snel ging kreeg ik ook nog een korting. Top!

Goed gedaan!

Flexibele en goede service. Mijn laptop in één dag gerepareerd. Behulpzaam en vriendelijk. Bedankt.

Goede sercice

Vriendelijk en goede service

Snelle communicatie via de app, snel en goed geholpen.

Top prestatie

Ben bij de eerste reperateur het advies u Huawei word niet meer ondersteund dus beter een nieuwe aanschaffen. De tweede reperateur kon niet aan onderdelen komen worden niet meer geleverd. Schoonmaken kosten 20 euro en voorlopig moet de telefoon het doen. Dus niet. Bij macfix een luisterend oor en prima reparatie voor een super prijs.

Goede communicatie, snelle afspraak én goede reparatie scherm Samsung A40

Donderdags contact gehad, zaterdags smartphone gebracht voor vervangen scherm. Op voorraad, duidelijke diagnose vooraf en heldere prijsafspraak. Jos is een betrouwbare vakman!

Snel en goed geholpen.

Het scherm van de telefoon stond bol. De mogelijkheid bestond dat de accu opgezet was. Inderdaad. Secuur is de telefoon geopend en de accu er voorzichtig uitgehaald. Fijn, secuur geholpen.

Klaar terwijl je wacht voor een betaalbare prijs. Super!

Klaar terwijl je wacht, voor een betaalbare prijs. Super!

Snel en vakkundig en vriendelijk!

Het scherm van de Samsung S40 van onze dochter werd binnen 20 minuten vervangen. Prima service, fijne prijs!

Snel en voordelig geholpen

Het glas van mijn Samsung A50 was kapot. Even een telefoontje naar Jos en ik kon dezelfde middag al langskomen om het scherm te laten vervangen. Nadat we thuis de telefoon opnieuw hadden ingesteld bleek het geluidskaartje het niet te doen. Even een mailtje naar Jos en ik kon gelijk langskomen. Helaas bleek tijdens de reparatie dat het nieuwe scherm strepen gaf. Jos heeft er zonder morren een nieuw scherm op gezet en de telefoon getest. Nu werkt alles weer naar volle tevredenheid. De volgende keer ga ik weer naar Mac-Fix.

Vakman pur sang!

Bij Mac-fix uitgekomen omdat mijn MacBook Pro een beschadigde topcase had. Perfect gerepareerd/vervangen. Volgende keer ga ik zeker weer naar Mac-fix. Fijne eerlijke communicatie, een kerel die weet wat hij doet! Aanrader!!

Goede en snelle vervanging batterij iphone

Fijne ervaring

Vlot afgehandelde reparatie en nette prijs

Echt klaar terwijl u ( niet lang) wacht. Iphone x voorzien van nieuw scherm en accu voor heel nette prijs.

Een bedrijf om door te vertellen

Een probleem met mijn Macbook een dag voor de vakantie. Dit werd supersnel opgelost. Een aanrader!!!!

Snelle service

Het defecte iPhone 8 scherm was snel vervangen, ik kon er op wachten. En voor een redelijke prijs.

Nul.nul

Na een reparatie was er een probleem met opladen van de iPad, dit is prima opgelost .

Snel en goed!

Geen geld en zeker niet voor de kwalitijd. Ik heb vaker andere apparaten laten maken waar ik een week later terug moest komen en veel te veel betaald heb voor een apparaat die het nogsteeds niet goed deed. Ik voelde me daar dus ook echt opgelicht. Bij dit bedrijf voel ik me absoluut niet opgelicht. Reparatie was binnen 15 minuten gedaan. In de tussentijd kon ik rustig gaan zitten. Ik ben ook nog vriendelijk geholpen. Aanrader dus!

Snelle en goede service

Telefonisch contact opgenomen met Jos en ik kon direct langs komen. De coating rand van mijn MacBook laten schoonmaken. En het was uiteindelijk super snel gedaan.

Over Mac-Fix

Mac-Fix is dé specialist op het gebied van smartphones, iPhone, iPad, MacBook en iMac reparaties. Wij vervangen display's accu's of losse onderdelen en voeren ook moederbord reparaties uit. Onze specialisatie is solderen op micro niveau. Bij ons kunt u terecht met ieder device wat van Apple maar Mac-Fix repareert ook andere toestellen van oa. Samsung en Huawei. Wij staan voor u klaar om u verder te helpen! Wij staan klaar om je verder te helpen je kan bij ons terecht aan de Generaal Dempseystraat 30 te Panningen, afspraak maken per telefoon, mail of aanmelding formulier.