Prima en snel

Update van mijn MacBook prima gelukt en uitgevoerd. Helaas ben ik mijn word- en excel app kwijt i.v.m. verouderde versie.

Prettig

Prettige sfeer. Kundige mensen

Zoveel prettiger dan bij Amac!

Gister een nieuwe batterij voor mijn 11 pro er in laten monteren. Heb rustig zitten wachten met zicht op prachtige wolken en blauwe hemel ( grote ramen) en aangenaam kalm radio 2 sfeertje in aanwezigheid van echte planten in een industriële setting. Het contact met Jos verloopt prettig en zonder de Amac fratsen om eerst te voldoen aan al hun voorwaarden (volledige backup maken, toestel 3-5 werkdagen kwijt zijn, oja, het toestep mag geen gebreken vertonen want dan moeten deze gerepareerd worden van Apple). En dan nog niet te spreken over het prijsverschil; 50%… Ik wist tot driemaal toe niet hoe hard weg te rennen van de niet klantgerichtheid van Amac. De weg naar Jos van Mac Fix is echter mooi geplaveid.

Goed service!!!

Snel en betrouwbaar

Snel geholpen

Snel geholpen leuke prijs

iPad was niet te repareren. De slogan onderzoekskosten gratis is ook gratis. De enkele uren later was er precies aan de hand wat het manco was. Alle lof voor deze klantvriendelijke ondernemer.

Prima geholpen

Duidelijk website, kon direct terecht, koffie bij het wachten, binnen een kwartier gefikst.

Snel, voordelig en aardig

Even snel twee cameras repareren van iPhone. Van te voren contact gehad via telefoon. Ja kom maar langs. Binnen 30 min geregeld. Top!

Aanbeveling zoals de andere reviews al aangaven…

Vakkundige reparatie

Het duurde even voordat ik aan de beurt was. Maar daarna was de batterij van mijn iPad mini snel vervangen.

Zonder afspraak in 20 minuten probleem verholpen

Goeie service

Snel, correct en vriendelijk: top!

Telefoonscherm was gebarsten; vlot gerepareerd.

Topservice!

Glasplaat iPad in gruzelementen, Carglass kon er niks mee Maar Mac-Fix wel En ook nog snel voor een scherpe prijs

Het is goed werk wat ze hebben vericht. Mijn scherm was kapot, die hebben ze mooi gemaakt. Volgende dag kon ik de telefoon al ophalen. Tot nu toe nog nergens last van gehad na de reparatie.

De iPad werkt weer

Het duurde misschien wel wat lang maar het is prima gerepareerd

Prima en snel geholpen

Nvt

Uitstekende, vlotte, vriendelijke en deskundige service

Een prima ervaring; aan te bevelen!

prima en vriendelijke geholpen

wat ik graag wilde heeft de medewerker prima gedaan, alleen jammer dat binnenkomende klanten tussendoor geholpen werden waardoor ik veel langer moest wachten dan eigenlijk nodig was.

Super service

Denken mee, goede service en zeer vriendelijk. Bedankt!

Goede en snelle service

Een betrouwbaar bedrijf.

Snel en goed geholpen.

Vooraf even gebeld, vervangend scherm was op voorraad. Kon direct langskomen en twintig minuten laten was de iPhone weer als nieuw.

Doen gewoon wat beloofd is tegen eerlijke prijs!

Zeer te Vreden

Goed en vriendelijk geholpen en goede service. Was redelijk druk maar mijn iPhone 11 scherm was vrij snel weer gemaakt echt top

Hele prettige service

Vriendelijk en kundig geholpen!

Over Mac-Fix

Mac-Fix is dé specialist op het gebied van smartphones, iPhone, iPad, MacBook en iMac reparaties. Wij vervangen display's accu's of losse onderdelen en voeren ook moederbord reparaties uit. Onze specialisatie is solderen op micro niveau. Bij ons kunt u terecht met ieder device wat van Apple maar Mac-Fix repareert ook andere toestellen van oa. Samsung en Huawei. Wij staan voor u klaar om u verder te helpen! Wij staan klaar om je verder te helpen je kan bij ons terecht aan de Generaal Dempseystraat 30 te Panningen, afspraak maken per telefoon, mail of aanmelding formulier.