Heel tevreden

Ik heb van mijn 27 inch iMac 2010 de HD laten vervangen door een SSD en tevens RAM laten uitbreiden. Mijn iMac is nu veel sneller, lijkt wel nieuw. Ik ben erg tevreden. De upgrade was binnen 1 dag klaar.

3 andere bedrijven gaven de hoop voor mijn MacBook op. Mac-Fix fixte het wél, voor een fijne prijs!

Eerlijk, meedenkend en kundig! Zo zou ik Mac-Fix omschrijven. Ze waren de redders in nood voor mijn gecrashte, 8 jaar oude MacBook, die nu weer prima 5-10 jaar mee kan, en een stuk sneller bovendien!

Helemaal top!

Van mijn MacBook Pro laadde de accu niet meer op. Binnen een half uur was het probleem duidelijk en was mijn accu vervangen. En dat voor een heel erg schappelijke prijs. Ik ga nergens anders meer heen voor mijn reparaties aan mijn Apple spullen.

Goede ervaring goede service

Mijn ps4 laten repareren. Snel en goed gedaan goede service en de prijs viel mee

Geweldige service

Zeer netjes en snel geholpen. Transparant. Komen afspraken na.

Goed werk geleverd kennis van zaken hebbende. Ben zeer tevreden met het resultaat.

Goed geholpen

Klant vriendelijke en goed geholpen

Advies gekregen, dit laten uitvoeren met een perfect resultaat.

Informatie gevraagd over een trage I Mac. Advies om een andere HD plaatsen. Dit door Mac Fix laten uitvoeren. Computer gebracht, na 2 uurtjes weer opgehaald met een perfect resultaat. Wat mij betreft TOP service.

Snel, kwalitatief en vriendelijk

Snel en goede reparatie van mijn macbook

Snel en goed geholpen

Ik was snel geholpen, kon ook nog in het weekend bij ze terecht via whatsapp en die maandag daarop langskomen. Ondanks de feestdagen waren ze toen ook snel klaar! Qua prijs scheelt het ook met veel andere alternatieven die ik voorbij zag komen. Enige minpuntje is dat het best lastig bereikbaar was met het openbaar vervoer.

prima ervaring, goede service

prima ervaring. goede service

Reparatie zoals afgesproken

Onze MacBook hield er plotseling mee op, een bijzonder stressvolle ervaring... Gelukkig wist Mac-Fix ons direct gerust te stellen omdat hij zeer waarschijnlijk wist wat het probleem was. Vanzelfsprekend moest de laptop eerst uit elkaar en bleek het vermoeden te kloppen. Het onderdeel dat vervangen moest worden was niet goedkoop, maar alles werkt weer naar behoren.

Kundigheid van Jos

Het probleem bij de MacBook van mijn zoon bleek lastiger op te sporen en te verhelpen dan vooraf bedacht door Jos. Dat communiceerde hij me prima en ik vind het knap dat het is opgelost. Prettig in contact!

goed en professioneel

goed geholpen

Vakundig bedrijf met een snelle service

Vriendelijke personeel die weten waar ze over praten. En dat met een snelle service Top!!

Snelle goede service

Scherm van iPad laten vervangen. Snel en netjes geregeld. Niet goedkoop, maar wel concurrerend geprijsd.

Goed werk, goede prijs.

Positief. Alleen helaas geen glass protector in huis. Zelf een gekocht, maar die plakte niet op het nieuwe scherm. Nog een gekocht, zelfde resultaat. Kan dat aan het scherm liggen???

Snel en vakkundig gerepareerd!

De batterij van mijn Apple laptop was na een half uur al leeg. Telefonisch informatie gevraagd bij Mac-Fix. Een batterij was op voorraad. De volgende dag met de laptop er naar toe. Klus was binnen een half uur geklaard. Top service en vakmanschap

Prima en vlot geholpen Ga zo door, beveel jullie aan bij vrienden en kennissen. Toppie TOP

Snel en duidelijk advies. Open en eerlijk

Kort overleg met balie medewerker. Direct snel handelen Direct goed resultaat Goede koffie ook nog

Vriendelijke ontvangst en snel geholpen

Binnen 15 minuten deed mijn telefoon het weer als vanouds met een nieuwe batterij!

Heel leuk. Snel, efficiënt en vriendelijk. Een aanrader.

Ik moet een nieuwe batterij, was binnen 15 minute gedaan. Was ook makkelijk te parkeren. Zou Mac-Fix zeker aanraden.

Snelle service

Nieuws scherm voor een iPhone laten plaatsen. Snelle en goede service. En goedkoop. Aanrader!

Goede communicatie

Duidelijke uitleg en optijd klaar

Over Mac-Fix

Mac-Fix is dé specialist op het gebied van smartphones, iPhone, iPad, MacBook en iMac reparaties. Wij vervangen display's accu's of losse onderdelen en voeren ook moederbord reparaties uit. Onze specialisatie is solderen op micro niveau. Bij ons kunt u terecht met ieder device wat van Apple maar Mac-Fix repareert ook andere toestellen van oa. Samsung en Huawei. Wij staan voor u klaar om u verder te helpen! Wij staan klaar om je verder te helpen je kan bij ons terecht aan de Generaal Dempseystraat 30 te Panningen, afspraak maken per telefoon, mail of aanmelding formulier.