Mijn telefoon lijkt weer als nieuw!

Ik ben heel tevreden!

Hele fijne en snelle reparatie

Fijn contact, snel erg klant vriendelijk,

prima, snel geholpen, prima prijs

prima, snel geholpen, prima prijs

Inventief in het oplossen van het probleem

Vriendelijk, meedenkend, creatief tegen redelijke prijs.

Dank Jos!

Top service en snel klaar

Snelle service.

Prima bedrijf, laadconnector snel gemaakt. Daarna bleek de microfoon, die schijnbaar aan dezelfde stekker zit als het laadgedeelte, niet meer te werken. Snel opgelost door Jos, helaas bleek vervolgens het ‘trillertje’ wat dáár weer naast zit niet meer te werken. Soort van Wet van Murphy denk ik, maar uitstekend en snel opgelost door Mac-Fix.

Aardige eigenaar,snelle service ik kon wachten tot de Nintendo switch klaar was. En hij doet het weer perfect! Ik zou het bedrijf zeker aanraden bij bekende en vrienden.

Top! Binnen 15 minuten stond ik weer met een werkende PS4 buiten.

HDD van PS4 slim functioneerde niet meer naar behoren. 15 minuten en een heerlijk kopje koffie later, stond ik met een werkende PS4 buiten! Helemaal top!

Goede service tegen een mooie prijs

Heb zelf de site gevonden via Google en kon er gelijk heen. Nieuwe accu was nog niet op voorraad maar dat was voor mij geen probleem. Reparatie volgde spoedig en ik werd netjes gebeld dat de ipad weer klaar lag.

Vlot en vakkundig gerepareerd

Ik heb Mac-Fix gebeld om te checken of zij een glazen achterkant in de juiste kleur op voorraad hadden voor mijn iPhone XS, waarvan de glazen achterkant was gebarsten. Ik kon gelijk dezelfde dag terecht voor reparatie. De achterkant was binnen 1,5 uur vervangen en het toestel is daarmee praktisch weer als nieuw.

In 1 woord: SUPER!

Erg mooie zaak, direct geholpen, goede prijs en parkeren voor de deur.

Snelle service en mooie prijs!

Meneer is altijd duidelijk en vriendelijk. De service is snel, je kan makkelijk voor de deur parkeren en ik vind dat ze een goede prijs hebben!

Superservice!

Jos is vriendelijk, meedenkend, snel en levert goede service. Het is een mooie zaak en ik heb echt t gevoel als je een probleem hebt dat ie er ook alles aan doet je snel en goed uit de brand te helpen. Kortom dikke aanrader!!!!

Goede ontvangst met koffie en een snelle reparatie van de Macbook Pro, het is gewoon top

Zie bovenstaande tekst

super tevreden, snel geholpen, vriendelijk en goede service

super tevreden

Keurig geholpen

Vanmorgen als eerste voor de deur, werd meteen keurig geholpen voor het plaatsen van een nieuwe batterij. Had nog een oude iPhone se om te kijken of er nog leven inzat. Helaas was dit niet het geval en hij bracht dit niet in rekening, tof.

Klantgericht en klantvriendelijk

Al bij het eerste telefoontje werd ik welwillend te woord gestaan. Medewerker was ook geduldig, toen ik op zoek ging naar het nummer van mijn i-pad. Toen ik mijn apparaat een paar uur later bracht werd ik duidelijk geïnformeerd over duur van reparatie en tijdstip van ophalen. Toen ik mijn apparaat kwam ophalen stond de medewerker direct klaar. Het afrekenen ging war stroef, maar dat lag aan het pinapparaat. Al met al een prima ervaring.

Prima werk afgeleverd , was snel klaar.

Scherm van mijn I-Phone is snel en vakkundig vervangen.

Zeer snel en betaalbaar scherm iPhone vervangen

In ruil voor een goede bak verse koffie en €40 hebben deze mannen het kapotte scherm van mijn iPhone7 vervangen. En dat terwijl ik er al een maand van zat te balen dat het scherm kapot was. Dus wacht niet langer bij een kapot scherm en laat het hier vervangen.

Perfect de glazen achterkant van mijn Iphone XS vervangen !

Snel goed en goedkoop

Super service

Kon snel terecht & super fijne service!! Ik kom zeker nog langs

Een afspraak maken ging snel, het nieuwe toetsenbord werkt goed; helaas niet juiste geplaatst

Ik kon snel terecht en toen ik op de eerste datum niet kon was een nieuwe afspraak snel gemaakt. Toen ik vroeg of er ook een OSX van oudere datum geïnstalleerd kon worden werd dat tegen redelijke betaling direct gedaan! Graag had ik even overleg gehad over het te plaatsen toetsenbord. Er zit nu een toetsenbord in dat net niet de zelfde toetsopschriften heeft als degene die er origineel in zat

Fijn contact, goede reparaties, nette prijzen

Nu een paar keer een telefoon weggebracht en ben zeer tevreden. Reparaties zijn snel gedaan en naar behoren. Fijne no nonsense service en redelijke prijzen. Leuke zaak met een vertrouwd gevoel.

Snel gefixt met Mac-Fix

Snelle service was dezelfde dag al klaar. Je komt binnen en ze bekijken direct wat het probleem is. Ik had een “white screen of death” alle tips and tricks geprobeerd die op het WWW te vinden waren maar niets hielp. Mac-Fix wist precies waar het aan lag en kwam direct met een oplossing en de reparatie kosten. Je wist precies waar je aan toe was. Ik geef dit bedrijf een dikke +.

Over Mac-Fix

Mac-Fix is dé specialist op het gebied van smartphones, iPhone, iPad, MacBook en iMac reparaties. Wij vervangen display's accu's of losse onderdelen en voeren ook moederbord reparaties uit. Onze specialisatie is solderen op micro niveau. Bij ons kunt u terecht met ieder device wat van Apple maar Mac-Fix repareert ook andere toestellen van oa. Samsung en Huawei. Wij staan voor u klaar om u verder te helpen! Wij staan klaar om je verder te helpen je kan bij ons terecht aan de Generaal Dempseystraat 30 te Panningen, afspraak maken per telefoon, mail of aanmelding formulier.