alles naar tevredenheid gerepareerd

De reparatie duurde door omstandigheden iets langer dan verwacht, maar nu mijn laptop weer naar behoren werkt ben ik er heel erg blij mee, dat ik voor Mac Fix gekozen heb. Jos was in alle opzichten erg behulpzaam en vriendelijk.

Snel batterij vervangen en parkeerplek

Mijn iMac werkt weer als nieuw, en voor een nette prijs!

Nieuwe schijf in mijn iMac, nu werkt hij weer als een tierelier, heel blij mee.

Prima ervaring

Vandaag mijn macbook opgehaald, ja was een week of drie weg, maar dat is ook als je hem naar Apple stuurt soms. Moederbord was kapot en Jos heeft hem prima gerepareerd, super aardige man, die voor iedereen zijn best doet. Sommige reparaties zijn gecompliceerd en daar kan Jos ook niets aan doen, zeker omdat leveringen niet altijd even snel gaan nu, duurt het soms even. Ik ben perfect geholpen, dank je wel. Hoop dat hij het nu voorlopig blijft doen, maar ben meer dan tevreden over Mac-Fix. Bij weer een probleem met een apple product, rijd ik graag vanuit Cuijk er met vol vertrouwen naartoe. Eindelijk een zaak die doet wat ze zeggen. Topper.

Snelle adequate afhandeling van 3 issues met mijn iphone 8

Mijn beeldscherm was kapot, de connector voor mijn snoer functioneerde niet meer ( ging er steeds uit ) en de accu was redelijk snel leeg ; op dezelfde dag dat ik langs kwam werd het gefixt. Waarbij de mogelijkheid werd geboden om originele of andere producten ( goedkoper ) te gebruiken. Top !

Top service!

Afgelopen maand mijn glasplaatje voor de camera laten vervangen. Nadat ik niet tevreden was over de reparatie werd er direct een nieuwe besteld en kreeg ik deze (inclusief reparatie) vergoed. Werd direct geholpen en het was binnen 10 min klaar!

Supersnel en vakkundig

Het glas van mijn iPhone werd snel en vakkundig vervangen. Terwijl ik wachtte met een koffie in mijn handen. Alles voor een prima prijs en met een goede garantie.

Snel en kundig, zoals altijd.

Binnen 20 minuten kan mijn Apple MacBook Pro er weer tegen met een vakkundig geïnstalleerde nieuwe accu.

Het probleem is uiteindelijk prima opgelost

"Klaar terwijl je wacht" duurde echter meer dan een week. De communicatie over de voortgang zou veel beter kunnen: - duidelijker over waarom het zo lang duurt, - wat het probleem precies is, - actiever naar de klant en, - meer inleving in de klantbehoefte.

Beste klant, Het was en lastige reparatie met een defect op het logic board, u kwam elke ochtend langs om te vragen of de iPad klaar was en heb toen met U besproken wat het probleem was. Na mijn beleving was dat voldoende, De volgende keer zal ik vaker met u contact opnemen toch bedankt voor de positieve review.

Klantvriendelijk, oplossingsgericht en goed gerepareerd

Neemt alle tijd om te luisteren wat de klacht is, oplossing te bedenken en informeert over de kosten. Vervolgens is reparatie goed uitgevoerd binnen de aangegeven tijd en geen verrassingen met afrekenen. Prima service!

Fijne betrouwbare service

Hartstikke vriendelijke en vakkundige hulp met het vervangen van mijn Huawei P30 lite scherm, zeker aan te bevelen!

Nette deskundige reparatie

Zonder afspraak, beoordeling van defect en kostenopgave. Meteen reparatie en vaste prijs! Erg tevreden over snelle service.

Top deskundige hulp!

Geweldig om zo’n bedrijf in de buurt te hebben waar je met problemen terecht kan en ook nog snel geholpen wordt!

Adequaat en deskundig

Prima en snelle service

Super!

Iphone xs max scherm laten repareren, super geholpen top kwaliteit! Zeker aanbevolen!

Correcte afhandeling van de kapotte laptop, jammer genoeg liet de levering vd onderdelen op zich wachten . Maar eenmaal binnen werd de reparatie snel uitgevoerd.

Houdt zich aan zijn afspraken

Prettig ontvangen. Reparatie geslaagd.

Top service

Snel geholpen en kwalitatief goed gemaakt . Vriendelijk en tegen een lage prijs

Snelle reparatie, prijs oké.

Klantgericht én klantvriendelijk, snel en vakkundig

Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Diagnose was oordeelkundig. Reparatie werd snel en adequaat uitgevoerd. Afhandeling conform belofte. Kortom professioneel

Snel en vakkundig

Snel en vakkundig geholpen door vriendelijke medewerker. Helaas 2e x scherm stuk binnen 2 maand maar daar kunnen ze bij Mac-Fix niets aan doen natuurlijk ;)

Zeer goede dienstverlening!

Zeer goede en snelle service, maar veel kennis van zaken. Alles werkt weer perfect.

Zeer goed geholpen.

SSD geplaatst, zeer tevreden. Dank Jos.

met geduld alles gerepareerd

het duurde iets langer maar uiteindelijk is de reparatie tegen het afgesproken bedrag uitgevoerd. super blij ermee

Over Mac-Fix

Mac-Fix is dé specialist op het gebied van smartphones, iPhone, iPad, MacBook en iMac reparaties. Wij vervangen display's accu's of losse onderdelen en voeren ook moederbord reparaties uit. Onze specialisatie is solderen op micro niveau. Bij ons kunt u terecht met ieder device wat van Apple maar Mac-Fix repareert ook andere toestellen van oa. Samsung en Huawei. Wij staan voor u klaar om u verder te helpen! Wij staan klaar om je verder te helpen je kan bij ons terecht aan de Generaal Dempseystraat 30 te Panningen, afspraak maken per telefoon, mail of aanmelding formulier.