Probleem meteen opgelost!

Binnengelopen met mijn macbook van 7 jaar oud die ik niet meer fatsoenlijk aan de praat kreeg. Binnen een half uur was het opgelost, en nog graties ook. Wat een service!

Super goed bedrijf

Mijn reparatie snel en deskundig uit gevoerd

Supersnel, vriendelijk en deskundig.

Batterij van Macbook in een tel vervangen

Ik kan een heel verhaal schrijven .. Maar belangrijk ,de geweldige vriendelijkheid als je binnen komt. Gewoon een winkel waar je, je op je gemak voelt !

Goed werk en een top service!

De batterij in mijn iPhone is perfect vervangen en werkt uitstekend i.c.m. een vriendelijke service.

Service zoals je wil

Accu vervangen en deze gaat kapot net buiten de garantie periode. Wordt nieuwe accu ingezet en gecontroleerd. Op de vraag wat het kosten gaat komt het antwoord. Niets, dit is service. Kijk zo kan het dus ook.

Mac-Fix maakte mijn PC sneller klaar dan afgesproken, prima dus.

snel, vakkundig, vriendelijk en goedkoop

Ik kwam langs met een gebroken schermplaat van mijn ipad. Er was een klant voor mij die gelukkig snel geholpen wie snelheid overkwam mij ook want binnen een goed half uur was ook mijn ipad weer gerepareerd. Ondertussen koffie gekregen, boekje gelezen en mij verbaasd over de snelheid van de service. Die verbazing werd nog groter toen ik de factuur kreeg. Een fractie van de geraamde kosten bij Apple en bij enkele andere reparateurs. Ik heb de weg naar MAC-FIX gevonden en zal die onthouden voor een (onverhoopt) volgende keer.

No nonsense zakendoen.

Goed telefonisch bereikbaar en duidelijke communicatie in zowel wanneer wat kan en wat het kost. Ik heb hier al 2 IMacs HDD laten vervangen voor SSD. Tot alle tevredenheid.

Prima geholpen voor een uitstekende prijs.

De batterij van mijn I-phone moest vervangen worden. Was binnen 20 minuten geregeld onder het genot van een kopje koffie en een vriendelijke en deskundige medewerker. Ook de prijs was prima

Zonder afspraak snel en goed geholpen.

Snel en goed geholpen ,vriendelijk en lekkere koffie.

Scherm iPhone vervangen. Binnenlopen en snel geholpen. Reparatie vakkundig uitgevoerd. Zeer tevreden!

Klaar terwijl je wacht!

Vakkundige snelle vervanging van mijn MacBook-accu. Ik kon er gewoon op wachten. Macfix heeft er een nieuwe klant bij!

Vakmanschap

ik ben vakkundig geholpen. de reparatie duurde wel wat langer dan verwacht omdat er nog meer telefoons ter reparatie voor waren een uitwisselen van accu en vooral het vervangen een connector aan mijn Samsung Galaxy S7 een wat ingewikkelde klus is. Maar alles functioneert nu weer naar tevredenheid. deze reparatie had ik bij andere reparateurs in de binnenstad aangevraagd, maar die wilden er niet aan beginnen. vakman dus

Ter plekke geholpen voor vervanging batterij.

Zeer goed.

Goed en snel.

Mijn IMac in 2 dagen weer werkend met een SSD met IOS erop. Prima!

Goede snelle reparatie

Mijn laptop was binnen één week gemaakt, erg tevreden.

Goed.

Snelle service, duidelijke offerte.

Prima ervaring.

Goede ervaring, netjes te woord gestaan en adequaat geholpen.

Erg behupzaam

Na een stroeve start (miscommunicatie) is een en ander naar tevredenheid opgepakt. Regelmatige update via SMS (top).

Zoals verwacht goed geholpen

Top service

Zonder afspraak binnengelopen voor een nieuw scherm en nieuwe accu, na een kleine 45 min was ik weer onderweg. Vriendelijke mensen en lekkere koffie!

Snel en vakkundig

Ik heb de batterij van mijn mac Aitr laten vervangen. Ik kon gewoon even wachten waarbij ik mee kon kijken bij het vervangen. De computer werd van binnen eerst nog stofvrij gemaakt en daarna zette de verkoper de batterij erin. Bovendien hadden we ook nog een prettig gesprek.

zeer vlot geholpen

Vriendelijke bejegening; vervanging van batterij in telefoon klaar binnen 15 minuten; binnen wachten met een kop koffie.

Snelle service, prettige ervaring

Werd bij binnenkomst direct en vakkundig geholpen.

Over Mac-Fix

Mac-Fix is dé specialist op het gebied van smartphones, iPhone, iPad, MacBook en iMac reparaties. Wij vervangen display's accu's of losse onderdelen en voeren ook moederbord reparaties uit. Onze specialisatie is solderen op micro niveau. Bij ons kunt u terecht met ieder device wat van Apple maar Mac-Fix repareert ook andere toestellen van oa. Samsung en Huawei. Wij staan voor u klaar om u verder te helpen! Wij staan klaar om je verder te helpen je kan bij ons terecht aan de Generaal Dempseystraat 30 te Panningen, afspraak maken per telefoon, mail of aanmelding formulier.