Mooi en vakkundig

Nadat de buren enkele jaren geleden al een overkapping geplaatst hadden en deze er nog steeds top bij staat was de keuze voor ons snel gemaakt. De showroom alleen al is de moeite waard om te bezoeken. We zijn vriendelijk en vlot geholpen, flexibel in afspraak plannen en de overkapping is binnen 2 weken vakkundig gemonteerd.

• Aangekocht product Veranda

Professionele plaatsing van de tuinkamer

Verandapaleis heeft bij ons naar volle tevredenheid een tuinkamer geplaatst. Bij aankomst bleek onze schuifpui erg hoog maar dat konden ze direct oplossen en zelfs de zonwering kon uit het zicht geplaatst worden, hier zijn we erg blij mee. Men was ook erg flexibel en meedenkend toen op het laatste moment de installatie datum verschoven moest worden vanwege bestratingswerkzaamheden door de gemeente. Al met al hebben we het van het eerste bezoek in de showroom tot aan de plaatsing van de tuinkamer als zeer prettig ervaren en zouden we Verandapaleis zeker aanraden.

• Aangekocht product Tuinkamer

Mooie showroom en prima service.

Een mooie showroom waar wij goed, eerlijk en duidelijk advies kregen. Ze dringen niets op en geven de tijd om na te denken en te beslissen. Ze denken mee en vragen worden vakkundig beantwoord. De service, prijs & kwaliteit was prima en dat gaf vertrouwen. De plaatsing kon men snel inplannen en is secuur en vakkundig gedaan. Ook bij de plaatsing gaf het team desgewenst advies en informatie. Nog geen dag spijt van de aankoop en elke dag geniet wij van deze kwaliteitsveranda. Nu in de winter (tuinset staat droog), maar zeker straks in de zomer zal het prettig zijn. Bedankt Verandapaleis!

prima service,duidelijke informatie,mooi eindresultaat

na een bezoek aan de showroom meteen de knoop doorgehakt. We kozen voor een tuinkamer en zijn er superblij mee!!!

Vlotte en goede plaatsing

Duidelijk nagekomen afspraken. Zeer vlotte en kundige plaatsing van de tuinkamer.

• Service N.v.t.

3 mannen die professioneel vakwerk leveren

We kwamen het verandapaleis per toeval tegen. Daar gesproken met Yvonne die inhoudelijk veel wist te vertellen en echt de tijd nam om ons het e.e.a. uit te leggen. Vervolgens kwamen de drie mannen de tuinkamer plaatsen, erg netjes (en ook snel) gedaan. We zijn zeer tevreden.

• Aangekocht product Tuinkamer

Zo blij dat we bij Verandapaleis zijn uitgekomen voor een prachtige veranda!

Na allerlei aanbieders nagekeken te hebben via internet zijn we bij Verandapaleis langsgegaan. We werden daar goed en eerlijk geholpen. Nadat we de opdracht hadden uitgezet werd de veranda al vlot neergezet waardoor we er nu al iets gezelligs van kunnen maken met de kerst. De mannen die de veranda kwamen zetten waren snel, gezellig, deskundig en super!

• Aangekocht product Veranda

Blij met onze mooie tuinkamer!

Verandapaleis heeft in nog geen 4 uur een mooie tuinkamer geplaatst. De medewerkers zijn vakbekwaam en werken erg secuur. Nu kunnen we zelfs in de donkere/koude dagen genieten van onze achtertuin. Verandapaleis heeft een mooie showroom. Een absolute aanrader!

• Aangekocht product Tuinkamer

Vandaag is onze tuinkamer geplaatst.we zijn daar heel blij mee. Goed advies gegeven tijdens inmeten. Vaklui tijdens plaatsen Vakkundig gedaan . Toen ook weer advies gegeven Vriendelijk en goed. kortom wilt u een veranda overkapping of tuinkamer dan kan ik veranda paleis zeker aanbevelen.

Super tevreden!

De team van Veranda Paleis heeft onze verwachtingen overtroffen met de recent geplaatste overkapping. De communicatie met Yvonne verliep snel, duidelijk en eerlijk. Het vakkundige en hardwerkende team heeft uitstekend werk geleverd en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Niets meer dan lof! Aanrader: showroom bezoeken.

• Aangekocht product Tuinkamer

Prettig verkoopgesprek en een goed contact met de eigenaar/directeur.

Mijn ervaring met het werk & de service van VarandaPaleis is goed. Plaatsing van onze nieuwe tuinkamer ging heel erg vlot door een uitstekend goed op elkaar ingewerkt team. Hierdoor stond deze binnen no-time..! Gemaakte afspraken worden prima nagekomen en zo ontstaat er een goede band voor eventueel later.

Hoge kwaliteit tuinkamer!

Goed advies gekregen, en een prima service. Nu geniet ik van een fijne tuinkamer in het najaarszonnetje.

Goeie snelle service

We zijn erg goed geholpen en alles werd erg goed uitgelegd. Wij zijn blij met onze nieuwe tuinkamer.

Gewoon weer top

Na super veranda geplaatst te laten hebben vorig jaar... nu de carport.. en weer na alle tevredenheid Top vakmanschap van vader en zoon En yvonne vergeten we zeker niet die de duidelijk uitleg van de verkoop heeft gedaan

• Aangekocht product Veranda, Overige

We zijn heel blij met onze overkapping

• Aangekocht product Veranda

Goede service en vakkundige plaatsing

Goede service. Snelle en vakkundige plaatsing. Er was 1 probleem. Na telefonisch contact is dit snel opgelost. Blij met de tuinkamer.

Tevreden

Bij het eerste bezoek aan de showroom werd ons verteld dat het niet mogelijk was de bestaande zonwering te laten hangen, maar na ter plaatse alles te hebben opgemeten waren er geen bezwaren voor plaatsing. Nu zijn we blij dat we hebben aangedrongen voor behoud van het zonnescherm, want tijdens tropische dagen wordt het anders veel te warm onder het polycarbonaat dak. Monteurs gaven na plaatsing goede tips voor verdere afwerking van onze tuinkamer en hebben kleine beschadigingen direct gerepareerd. Top!

slechtste service slechtste mensen

Tijdens de installatie maakten ze zoveel krassen in de oppervlakken. Ze hebben ook een van de dakpanelen gebarsten, wat ik na een paar dagen opmerkte. Ze kwamen overeen om dit te vervangen. Dus alles goed daar. Toen ze echter het paneel kwamen vervangen, klom een ​​man op het dak en sloeg de verbindingsstang in waardoor blijkbaar een van de glazen deuren barstte. De deur ging kapot nadat ze een uur waren weggegaan zonder dat iemand hem had aangeraakt of zelfs maar de veranda was binnengegaan. Ze weigerden het te erkennen en begonnen mij een leugenaar te noemen omdat ik het niet geloofde. Ik heb zelfs videobewijs dat niemand naar de veranda ging en dat deze vanzelf kapot ging. Nog steeds geven ze het niet toe.

• Would you recommend us? No
  • N/A

Beste mijnheer, Spijtig te horen dat de tuinkamer die wij 5 maanden geleden bij u hebben gemonteerd en waar u zo tevreden over was nu niet meer aan uw verwachtingen voldoet. Wij nemen geen verantwoording voor schade aan uw tuinkamer die wij niet hebben veroorzaakt. Wij en ook de leverancier hebben geprobeerd u dit uit te leggen helaas is dit niet gelukt. Ook om tot een oplossing met u te komen is niet gelukt. De camera beelden waar u overspreekt kunt u ons niet tonen, ook niet dat uw schade is ontstaan tijdens onze service werkzaamheden. Tevens kunnen wij niet tolereren dat ons personeel wordt beschuldigd en wordt geïntimideerd hier houd onze service op, ook is hiermee een verdere oplossing van onze zijde passe. Team Verandapaleis

Super vriendelijk personeel!

Wij waren opzoek naar een houten overkapping maar door de adviezen zijn wij toch veranderd naar een aluminium veranda. Ze kwamen al na 3 weken de veranda plaatsen en dit was binnen 2 uur geregeld. Wij zitten nu heerlijk savonds onder onze veranda.

• Aangekocht product Veranda

Ben erg bij met mijn veranda van Verandapaleis

Ik heb gebruik gemaakt van de zomeractie en er kon heel snel geleverd en gemonteerd worden.

• Aangekocht product Veranda

mooie overkapping, uitstekende service, en vakwerk geleverd

We zijn zeer tevreden over onze overkapping. De service is uitstekend en men reageert snel. De plaatsing kon ook snel ingepland worden wat heel fijn was . De plaatsing verliep soepel en snel, de overkapping heeft een knusse uitstraling en is van degelijk materiaal, ook de verlichting erbij geeft een leuke sfeer. Kortom zeker aan te raden .

• Aangekocht product Veranda

Mooie veranda, snel geleverd en geplaatst

In de winkel namen ze ruim de tijd om je te informeren over de voor en nadelen van een bepaald product. veel dingen in de showroom aanwezig zodat verschil in de variatie overkappingen duidelijk waarneembaar is. er is een ruime keus tegen een goede prijs. personeel heel vriendelijk.

• Aangekocht product Tuinkamer, Veranda zonwering, Zijwand(en), Schuifwand

professionele service en goede prijs kwaliteit verhouding

Ik ben erg blij met mijn aankoop. Ze hebben een goede collectie tuinkamers, snelle levering en zeer snelle montage.

• Aangekocht product Tuinkamer

Snel geleverd, geplaatst en goed geprijsd!

Goed geholpen en geadviseerd bij de aankoop in de goed gesorteerde showroom. Aardige mensen en gezellig in de omgang.

Fijne ervaring. Mooie tuinkamer

Van koop tot plaatsen en ook na het plaatsen. Goed contact. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Er zat een kleine schadiging na plaatsen. Na een telefoontje kwamen zij snel langs om dit op te lossen.

• Aangekocht product Tuinkamer, Zijwand(en), Schuifwand

Antennestraat 48 1322AS Almere

Over Veranda Paleis

Kwalitatieve veranda’s bij Verandapaleis super snelle levering binnen 1 week. Zoekt u een veranda passend bij uw woonwensen dan zult u deze bij Verandapaleis zeker vinden. Verandapaleis is de marktleider van Flevoland en dus bij uitstek het juiste adres voor uw veranda of tuinkamer. Bij Verandapaleis vindt u een royaal aanbod veranda's, maar ook tuinkamers compleet met aluminium schuifpuien, glasschuifwanden, diverse uitvoeringen zijwanden en spie kozijnen, zonwering, etc. Ook voor de complete inrichting van uw veranda of tuinkamer maar ook voor de woning bent u bij Verandapaleis aan het juiste adres. In onze sfeervolle showroom en woonwinkel heeft u een ruime keuze in tuin en woonaccessoires voor binnen en buiten.