Filters

9

Prima service met vriendelijke ontvangst en een deskundig gecheckte en schone (!)auto na afloop

ABD heeft, zoals wij gewend zijn bij ABD (!), klantvriendelijk en deskundig werk geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Altijd prima

Altijd prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Andere reden
10

Prima service, mijn auto loopt weer als een naaimachine

Mijn Twingo heeft een prima onderhoudsbeurt gehad. De prijs viel zelfs voordeliger uit dan gedacht door een kortingsactie op de v-snaren. De auto loopt weer als een naaimachine. Bij het ophalen bleek de auto keurig gepoetst en glom alsof hij uit de showroom kwam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Het was allemaal weer helemaal prima!

Steeds weer een fantastische service, we zijn zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Prettig en prima

Prettig en prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Wij zijn zeer tevreden

Ik had problemen met de turbo allees is na volle tevredehied op gelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Snel en prettig geholpen

Prima ontvangst en snel geholpen. Alles geheel volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Top, aandacht voor de klant staat voorop!

ik ben nu ruim 4 jaar klant bij ABD, en ik kan niet anders zeggen dan dat alles altijd keurig is afgehandeld. als er iets was, gelijk langs kunnen komen, eventueel een andere auto mee, erg keurig. Vooral de heren achter de balie maken het verschil, altijd even aardig en behulpzaam. Nu naar 4 jaar neem ik helaas afscheid van Renault, dit ivm met aanschaf van een elektrische auto. Terug kijkend op de auto ben ik hier ook erg over te spreken, ik heb nog nooit zo'n fijne rijders auto gehad! Vond het daarom erg jammer om voor een andere fabrikant te moeten kiezen. Dennis, Peter Jan, en de rest van de collega's, dank voor de uitstekende service, behulpzaamheid en jullie geduld deze 4 jaren, en hopelijk kunnen we in de toekomst weer iets voor elkaar betekenen. Groeten Klaas Ferwerda.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Afgehandeld volgens afspraak

Ben tot nu toe altijd tevreden met geplande afspraken en de uitvoering van de werkzaamheden. Deze keer werd ik, toen de auto in de werkplaats was, telefonisch benaderd. De voorbanden waren aan vervanging toe. Toestemming gegeven en e.e.a. werd direct meegenomen in de werkzaamheden. NB. Ik meen mij te herinneren dat in het verleden de auto ook een wasbeurt kreeg na een ‘grote’ beurt. Of vergis ik mij?

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Prettig geholpen

Vriendelijk benadering, ook houd men ons goed op de hoogte voor bijwerk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

prima ervaring.

altijd duidelijk en alles in overleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Zeer plezierig en correct

Vooraf duidelijkheid over de kosten. Weggebracht en opgehaald. Auto fijn gewassen. Supertevreden. .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Goed geholpen

Nieuwe tweedehands auto recent gekocht, ik hoorde een rammelend geluidje. Het is verholpen, klaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Andere reden
10

goede service

zeer prettige afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Goed

vriendelijk en beleeft

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
9

prettig en professioneel

prima, twee aandachtspunten: - klant wijzen op mogelijkheid budgetvariant onderhoudsbeurt te kiezen, ik had dit in een mail van Renault gelezen en moest er naar vragen; - de voor mij nieuwe medewerker die er was toen ik de auto weer ophaalde, begeleide mij niet naar de auto (op zich hoeft dit ook niet, maar jullie doen dat anders wel en daarom valt het op)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Prima serviceverlening.

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Andere reden
10

Alles Goed, auto zelfs gewassen teruggekregen!

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
6

Redelijke service, die complex tot stand komt

Vind het vreemd dat je de hele organisatie door moet, voor alleen een liter olie!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Andere reden
8

goede ontvangst met koffie en krant tijden het wachten

zie boven

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Alweer op voortreffelijke wijze geholpen.

Vlug mijn probleem behandeld zonder afspraak. Klasse

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Top

Snel correcte afhandeling onder garantie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek N.v.t.
10

snel en duidelijk

duidelijk wat er moest gebeuren wat het mij ging kosten en snel klaar als ondernemer is dat belangrijk voor mij

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
4

Niet Prettig

Met pech gestrand, ABD gebeld die verwees mij naar pechhulp. Met een half uur of 3 kwartier kwam de monteur. 2 en een half uur later weer gebeld, en die zei dat hij er al lang had moeten zijn, dus ging de meneer voor ons bellen en bleek het te zijn dat er 2 pechgevallen te combineren zouden zijn! Hij moest nu daar vertrekken en zou binnen 20 minuten bij ons zijn. Werd 60 minuten! 12:45 gemeld - 15:45 konden we weer verder. LET WEL: Toen de monteur er was, was het zo klaar, want door wat de klacht was die ik gemeld had kwam de monteur al met zijn gereedschap uit de auto. [ Dus was gewoon ABD kwaliteit. Groeten van Willem

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek N.v.t.
10

Leed goed gemaakt

Ik kwam met een klapband te staan. Renault pech hulp gebeld maar die pakte het niet goed op. Gesproken met ABD Renault en zij hebben mij goed wel snel geholpen. ABD zag de fout van pechhulp in en hebben mij op diverse plaatsen gemats. Het was niet eens hun fout maar toch gingen verder dan nodig was om mij gerust te stellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.