Auto voor onderhoud geweest en montage cup spoiler. Complimenten voor de monteur. En groot compliment voor Dennis Klappe die alles tot in de puntjes heeft geregeld!!!!
Directe afspraak op geplande tijd en datum, mijn auto werd meteen naar de werkplaats gebracht, reparatie werd snel en vakkundig gedaan, ik kon tijdelijk, als service, een vervangende auto meekrijgen. In de middag was de auto weer klaar, en door de wasstraat gehaald, pico bello... en naar volle tevredenheid aan mij afgeleverd. De reparatiekosten vielen erg mee.. Vriendelijk bedankt mensen, dikke pluim voor zowel de receptie als monteurs. Jan B.
prijs en kwaliteit dik in orde
Hoewel het gevoel een beetje is als bij een tandartsbezoek - er kan altijd iets aan de hand zijn - is het plezierig om de auto in onderhoud te hebben bij ABD. Heel handig dat ze de auto op het werk kunnen ophalen en daar terugbrengen, deskundige en vriendelijke uitleg over wat er moet gebeuren en voor ons gevoel eerlijke prijzen - al is het natuurlijk steeds een flinke uitgave. Maar dat hoort nu eenmaal bij autorijden.
Geen snelle jongens, maar rustig en deskundige adviseurs. Ook belangstelling voor de mens. Deze manier van verkopen/advisering stel ik zeer op prijs. Kunnen goed luisteren. Heeft mij zeer goed voldaan.
Na een korte kennismaking met Anne Peter een proefritje gemaakt, daarna in een gemoedelijke sfeer alles in orde gemaakt voor de aankoop van mijn nieuwe auto.
Klantgericht zoals het hoort
Tevreden
Auto op tijd-afspraak gebracht, door de monteurs erg goed behandeld voor een technische beurt en netjes weer terug afgeleverd. En bij de servicebalie vriendelijke medewerkers die naar volle tevredenheid mijn auto gewassen en wel afleverden...
Prettig en deskundig geholpen tijdens de aankoop van de Renault Captur.
Mijn Kadjar liet me in de steek bij het starten. Ik kon meteen naar de werkplaats komen om de accu te laten doormeten. Toen deze vervangen moest worden werd dit, na overleg, meteen gefixt.
auto gebracht en gelijk geholpen op afspraak
De auto moest voor zijn eerste beurt, de afspraak was snel gemaakt en bevestigd, de ontvangst was als vanouds vriendelijk en met een lekker bakje koffie in de wachtruimte waar ik ook prima werken kan, en met de duidelijk gespecificeerde nota en nog een goede tip kan ik er weer een jaar tegen aan in mijn Sandero Stepway die heerlijk rijdt en ruikt en ook nog straalde in het zonnetje vanwege de geweldige (schoonmaak) service van binnen en van buiten! Top ABD!
Ik had 's middags een afspraak, maar bleek te zijn verwacht op de ochtend. Was geen probleem en ben snel geholpen.
Afspraak en onderhoud naar volle tevredenheid uitgevoerd en een schone auto op de koop toe
Niets aan toe te voegen aan het bovenstaande. Spreekt denk ik wel voor zichzelf
zie boven
Netjes afgehandeld, altijd op tijd informatie over de zaak. Snelle behandeling.
Abd leeuwarden goede renault dealer. En Anne Peter Keizer is hele goede verkooper. Komt zijn afspraken na en denkt met de klant mee. Maar dat geld voor mij als klant vof donks ben mijn afspraken na gekomen. Hele goede ervaring met filiaal leeuwarden en natuurlijk met de verkooper
Ik kwam heel gericht voor een Bi-Fuel auto. Ik werd heel vriendelijk uitgenodigd voor een proefrit. Ontvangst was/is zonder meer hartelijk. Ik had daarbij geluk dat er voorraad exemplaren waren. De koop was dan ook redelijk snel gesloten. Minpunt is dat het blijkbaar belangrijk was dat de auto nog in het eerste half jaar op naam kwam te staan. De targets van het verkoopteam prevaleren duidelijk boven het klantbelang. Voor mij was dat sowieso "onhandig", omdat ik ook nog een trekhaak gemonteerd zou krijgen. Na eerdere toezegging dat dit toch uiterlijk binnen twee weken zou gebeuren, bleek later dat het volstrekt onduidelijk was wanneer deze trekhaak beschikbaar zou komen. Na enige weken besloot ik dan maar elders een trekhaak te bestellen. Mij werd toen gezegd dat er eerst toestemming van de manager moest komen om de verkoopfactuur aan te kunnen passen naar een exemplaar zonder trekhaak. Dat was mijn tweede irritatie. De toestemming werd (gelukkig) gegeven. Vervolgens dus de auto opgehaald. Allemaal goed verzorgd. Na vervolgens toch nog even goed de eind factuur te hebben bekeken, blijkt dat ik toch een slordige 20 euro heb betaald voor een niet ontvangen witte kentekenplaat. Als je vele duizenden euros uitgeeft aan een auto, dan ga je vervolgens niet zeuren om een paar tientjes extra. Maar als je dan vervolgens wordt gevraagd om een recensie, dan telt dat wat mij betreft wel mee voor het eindoordeel.
alles volgens afspraak en netjes afgehandeld.
een duimpje omhoog
Top !
Online afspraak maken is makkelijk. Goede vriendelijke service en duidelijke uitleg. En weer snel klaar. En de gratis leenfiets is ook erg makkelijk.
Goed geholpen en vriendelijke bedrijf om me zakken te doen en nogmaals bedankt .
Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.