Filters

10

Geweldige service van ABD!

Mijn auto moest voor groot onderhoud en apk. Omdat de afgesproken prijs hoger uitviel werd eerst contact met mij opgenomen voordat dit uitgevoerd werd. Alles is naar alle tevredenheid uitgevoerd en ik kreeg de auto schoon gewassen mee terug. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Prima service

Auto wordt goed onderhouden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Goede service

Zijn me tegemoet gekomen met reparatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Prima support in alle geledingen van de firma. Puik.

De jaarlijkse onderhoudsbeurt van de auto prima uitgevoerd. De prijsopgaaf van de reparaties als ook het halen en brengen van de klant wordt als prima ervaren. Ik kom terug voor de verdere ondersteuning en reparaties aan de auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
1

Super slecht

De auto voor de apk gehad. De auto werd afgekeurd er moest van alles vervangen worden. Rekening zou 650 euro bedragen. Auto weer opgehaald en het zelf ook bekeken waar uit bleek dat de auto helemaal niet afgekeurd hoefde te worden. Voor een 2apk keuring naar een andere garage geweest en daar kwam hij er gelijk door. Pure vorm van oplichting vind ik dit! Ik ga nooit meer naar deze garage abd Renault in Leeuwarden

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Heel goed en vertrouwt.

Heel goed deskundig en vertrouwt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Prima service

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Tevreden

Er wordt mij vriendelijk koffie aan geboden. Terwijl ik wacht tot mijn auto klaar is. Ik ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Pima

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Zoals altijd: prima service, deskundig en vriendelijk

Zoals altijd: prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Mijn ervaring is zeer goed

Het vervangen van de airco pomp is goed gegaan. Achteraf zeg ik dat hij van nieuw af nooit goed heeft gewerkt. En de service was ook perfect. Ik kreeg mijn auto gewassen en uitgezogen terug. Dus een leuke verassing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Uitstekend!

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

onderhoudsbeurt prima afgehandeld!

Snel klaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Goed advies en uitleg.

Goed advies en uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Andere reden
10

Prima geholpen

Direct actie ondernomen en fijn geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

Helemaal goed

De hele afspraak is precies gegaan zoals gepland en daar hou ik van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Goed werk mannen

Keurig aan alle afspraken gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
6

gedeeltelijk tevreden

Mijn werkplaatsbezoek betrof het kosteloos installeren en activeren van een nieuwe telematicacomputer en een BMS-update. Uiteindelijk is dat dankzij bemiddeling van Renault Nederland allemaal goedgekomen, maar dat heeft wel wat voeten in aarde gehad. Ik kocht de auto per 1 juni (demowagen). De auto had 7000km meer gereden dan waarmee geadverteerd werd. Kan, is uiteindelijk in de prijs verdisconteerd. Maar toen begon het: bij het ophalen van de auto werd op mijn vraag aan de verkoper of alle connected services en updates waren uitgevoerd, volmondig 'ja' geantwoord. Maar dat bleek niet het geval. Kon ook niet want, zo bleek later, de telematicacomputer was kapot. Ook bleek de SOH ongeveer 85% te zijn, veel te laag voor een auto die 17000 km had gereden. SOC was ongeveer 45kWh, waar die 52kWh moest zijn. De nieuwe telematicacomputer liet, nadat eerste het verkeerde model was ontvangen door de dealer, lang op zich wachten, is uiteindelijk ingebouwd en er is een BMS-update uitgevoerd. Maar: Als een dealer een auto verkoopt mag je verwachten dat alles in orde is en door de dealer vooraf gecontroleerd. Dat was hier duidelijk niet het geval. Dat de telematicacomputer kapot was, kwam men pas achter toen ik vragen stelde over de connected services die niet werkten, en dat de SOH zo laag was ook pas nadat ik dat zelf had gecontroleerd omdat de range mij zo tegenviel. Had de dealer deze auto voordat hij verkocht werd gecontroleerd en up to date gebracht, dat had een hoop werk, irritatie, tijd en kosten bespaard kunnen worden. Mijn advies aan Renault Nederland: instrueer dealers dat ze auto's, demo's en occasions, standaard op dit soort punten controleren voordat de auto verkocht wordt, dat klanten hierover worden voorgelicht, en verkopers weten wat wel en niet in orde is of alsnog in orde gemaakt moet worden. Instrueer verkopers ook om bij een auto de activeringscode van de My-Renault-app mee te geven die bij de betreffende auto hoort, want die heb ik nooit ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Prima service

Alle problemen worden keurig netjes opgelost en altijd vriendelijk personeel. Afspraak is afspraak bij ABD.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Al jaren dik in orde!

Ik heb niets op of aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

altijd goed geholpen

onderhoud of mankementen deskundig uitgevoerd. Zelfs een wasbeurt behoord tot de service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Professioneel uitgevoerde service

Van begin tot eind (retournering auto) prima uitvoering van werkzaamheden. Goed gereageerd op vooraf aangegeven aandachts- punten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Prima services

Na vriendelijke ontvangst, auto afgeleverd, mijn auto scoorde op alle technische punten een plus, verder na een grote beurt, kon ik mijn netjes gewassen weer ophalen...

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

zoals altijd prima

het is altijd goed met de service dus nu ook

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Heel goed geholpen , en goede service

Zijn heel geduldig in het uitleggen, en nemen daar ook de tij voor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.