Mijn auto moest voor groot onderhoud en apk. Omdat de afgesproken prijs hoger uitviel werd eerst contact met mij opgenomen voordat dit uitgevoerd werd. Alles is naar alle tevredenheid uitgevoerd en ik kreeg de auto schoon gewassen mee terug. Bedankt!
Auto wordt goed onderhouden
Zijn me tegemoet gekomen met reparatie
De jaarlijkse onderhoudsbeurt van de auto prima uitgevoerd. De prijsopgaaf van de reparaties als ook het halen en brengen van de klant wordt als prima ervaren. Ik kom terug voor de verdere ondersteuning en reparaties aan de auto.
De auto voor de apk gehad. De auto werd afgekeurd er moest van alles vervangen worden. Rekening zou 650 euro bedragen. Auto weer opgehaald en het zelf ook bekeken waar uit bleek dat de auto helemaal niet afgekeurd hoefde te worden. Voor een 2apk keuring naar een andere garage geweest en daar kwam hij er gelijk door. Pure vorm van oplichting vind ik dit! Ik ga nooit meer naar deze garage abd Renault in Leeuwarden
Heel goed deskundig en vertrouwt.
Goed geholpen
Er wordt mij vriendelijk koffie aan geboden. Terwijl ik wacht tot mijn auto klaar is. Ik ben heel tevreden.
Snelle service
Zoals altijd: prima
Het vervangen van de airco pomp is goed gegaan. Achteraf zeg ik dat hij van nieuw af nooit goed heeft gewerkt. En de service was ook perfect. Ik kreeg mijn auto gewassen en uitgezogen terug. Dus een leuke verassing.
Top
Snel klaar!
Goed advies en uitleg.
Direct actie ondernomen en fijn geholpen
De hele afspraak is precies gegaan zoals gepland en daar hou ik van.
Keurig aan alle afspraken gehouden.
Mijn werkplaatsbezoek betrof het kosteloos installeren en activeren van een nieuwe telematicacomputer en een BMS-update. Uiteindelijk is dat dankzij bemiddeling van Renault Nederland allemaal goedgekomen, maar dat heeft wel wat voeten in aarde gehad. Ik kocht de auto per 1 juni (demowagen). De auto had 7000km meer gereden dan waarmee geadverteerd werd. Kan, is uiteindelijk in de prijs verdisconteerd. Maar toen begon het: bij het ophalen van de auto werd op mijn vraag aan de verkoper of alle connected services en updates waren uitgevoerd, volmondig 'ja' geantwoord. Maar dat bleek niet het geval. Kon ook niet want, zo bleek later, de telematicacomputer was kapot. Ook bleek de SOH ongeveer 85% te zijn, veel te laag voor een auto die 17000 km had gereden. SOC was ongeveer 45kWh, waar die 52kWh moest zijn. De nieuwe telematicacomputer liet, nadat eerste het verkeerde model was ontvangen door de dealer, lang op zich wachten, is uiteindelijk ingebouwd en er is een BMS-update uitgevoerd. Maar: Als een dealer een auto verkoopt mag je verwachten dat alles in orde is en door de dealer vooraf gecontroleerd. Dat was hier duidelijk niet het geval. Dat de telematicacomputer kapot was, kwam men pas achter toen ik vragen stelde over de connected services die niet werkten, en dat de SOH zo laag was ook pas nadat ik dat zelf had gecontroleerd omdat de range mij zo tegenviel. Had de dealer deze auto voordat hij verkocht werd gecontroleerd en up to date gebracht, dat had een hoop werk, irritatie, tijd en kosten bespaard kunnen worden. Mijn advies aan Renault Nederland: instrueer dealers dat ze auto's, demo's en occasions, standaard op dit soort punten controleren voordat de auto verkocht wordt, dat klanten hierover worden voorgelicht, en verkopers weten wat wel en niet in orde is of alsnog in orde gemaakt moet worden. Instrueer verkopers ook om bij een auto de activeringscode van de My-Renault-app mee te geven die bij de betreffende auto hoort, want die heb ik nooit ontvangen.
Alle problemen worden keurig netjes opgelost en altijd vriendelijk personeel. Afspraak is afspraak bij ABD.
Ik heb niets op of aan te merken.
onderhoud of mankementen deskundig uitgevoerd. Zelfs een wasbeurt behoord tot de service
Van begin tot eind (retournering auto) prima uitvoering van werkzaamheden. Goed gereageerd op vooraf aangegeven aandachts- punten.
Na vriendelijke ontvangst, auto afgeleverd, mijn auto scoorde op alle technische punten een plus, verder na een grote beurt, kon ik mijn netjes gewassen weer ophalen...
het is altijd goed met de service dus nu ook
Zijn heel geduldig in het uitleggen, en nemen daar ook de tij voor.
Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.