Prima Hypotheek, alles snel geregeld.

Prima,

Als het eenmaal geregeld is loopt het maar opgang krijgen lastiger

Door de brief met oude informatie die we ontvangen bij de bevestiging van onze hypotheek ontstond veel verwarring. In deze brief staat dat we alleen per post declaraties in kunnen dienen. Na contact met de klantenservice hierover bleek juist dat de voorkeur uit ging naar digitaal indienen. Deze optie wordt helemaal niet genoemd in de brief met uitleg. We zouden graag voor toekomstige klanten een geupdate brief wensen waarin deze stap wel benoemd wordt en hier niet zelf achteraan hoeven te bellen

Een uitstekend aanbod en alles snel geregeld. Dankzij Tulp hypotheken hebben wij ons droomhuis kunnen financieren!

Duidelijk en netjes

De Tulp laat formuleert duidelijk en laat gemakkelijk overzicht zien over de status van je hypotheek.

Super service

Foarte bine explicat si foarte rapid

goede voorwaarden

Erg tevreden!

Goed geïnformeerd en duidelijk hoe en wat.

Alles werd duidelijk uitgelegd.

Alles werd duidelijk uitgelegd. Ook direct declamatie formuleren binnen om gelijk aan de slag te gaan met verbouwen.

Prima, duurde wel lang.

Het heeft lang geduurd voordat mijn aanvraag werd goedgekeurd. Hier zat een tussenorganisatie tussen, waardoor dit steeds op de plank kwam te liggen. Verder wel prima service.

Perfect voor mijn persoonlijke situatie!

Sind kort pas bij Tulp-hypotheken en tot nu toe ben ik er erg blij mee!

Op tijd geregeld zonder hobbels

Tulp heeft mijn dossier vakkundig en netjes afgehandeld, er waren een paar onduidelijkheden (de gebruikelijke administratieve chaos) maar geen noemenswaardige obstakels. Prima service.

Ervaring was prima

Heb de hypotheek van tulp, de aanvraag via hypotheek.nl ging prima. Doordat het via hypotheek.nl ging heb ik niet echt de binding met tulp zelf, dat is wel een minpunt. Zou graag een contactpersoon hebben.

Overzichtelijk

Prima contact, heldere " regels " en een goede berichtgeving van betalingen en overzicht lopende zaken.

Prima aanbod en snelle afhandeling

Hypotheek aanbod was heel goed, en voornamelijk de snelheid waarmee alles ging was verbazingwekkend goed.

geen reactie

Ik heb twee weken geleden een vraag gesteld. Daar kwam een automatisch gegenereerd antwoord op (of wat daarop leek). Tot dusverre geen inhoudelijke reactie ontvangen....

Tulp heeft mij zeer snel en vakkundig geholpen

Door de korte lijnen en de snelle doorlooptijd heeft Tulp ons zeer goed geholpen. Verfrissend dat het ook zo kan.

Duidelijke website en goede service.

De website van Tulp Hypotheken is duidelijk en eenvoudig ingericht, waardoor het makkelijk is om de stand van je hypotheek iedere maand bij te houden. Daarnaast heb ik 1 keer gebeld met een medewerker van Tulp Hypotheken die mijn vragen duidelijk, simpel en snel heeft beantwoord.

Veel administratieve rompslomp

Na de eerste screening en aanleveren van de stukken kregen we een "voorlopige" goedkeuring op basis van de opgevraagde stukken. Toen we de offerte akkoord gaven, inmiddels wel ongevver 3 maanden later, konden we echt alles opnieuw indienen, plus nog heel veel meer, waarbij constant een nieuwe vraag kwam. Nu is het wel zo dat het bij mij wat lastiger is vanwege loondienst en een stukje zelfstandig. Dit overigens al 24 jaar. Nu weten wij niet of dit komt door de tussenpersoon of door Tulp. Online gedeelte werkt op zich prima. En is overzichtelijk.

In één woord: geweldig

Bij verkoop ¨oude¨ huis één leningdeel af kunnen lossen. Kreeg ook aflossingsnota vooref. Alles goed geregeld!

Start hypotheek en afschrijving was wat rommelig en onduidelijk, voor de rest fijne service.

Perfect!!

Mijn ervaring is uitstekend tenminste moet nog de documenten bekijken maar tot zover perfect

Super bank!

Als je vragen hebt, zijn ze makkelijk te bereiken. Een Declaratie indienen werk heel eenvoudig En ze worden snel afgehandeld.

Duidelijke informatie

Lage rente, maatwerk en duidelijke informatie (via adviseur).

Goed maar wil duidelijke omschrijving waar het bouwdepot voor is

Ons bouwdepot is 9,000 en we kunnen nergens vinden wat telt als energiezuiniger maken of verbeteren

Over Tulp Hypotheken

Wij zijn een Nederlands hypotheekbedrijf. We maken duidelijke keuzes. Wij bieden hypotheken voor de aankoop, verbouwing of herfinanciering van een bestaande woning. Hypotheken met kortere en ook lange rentevaste periodes. Daarnaast zoeken we de juiste balans tussen aflosmogelijkheden en een scherpe rente. Zo hebben we voor iedereen een goede oplossing!