Duidelijk en keurig verzorgd

Ik heb de stap naar tulp hypotheken als positief ervaren en ben blij met de duidelijkheid en de tarieven die worden geboden. Voor her beoordelingsproces zie ik nog verbeterpunten.

Aanbevolen

Aanbevolen door adviseur

Zou allemaal wat makkelijker mogen maar zal overal wel hetzelfde zijn.

Prima ervaring, communicatie kan iets beter

Op zich prima, alleen verwacht ik betere en eerdere uitleg over de mijn.tulp omgeving

Goede ervaring tot op heden. Hopelijk blijft dit gecontinueerd

Duidelijk en overzichtelijk

Duidelijk verhaal en overzichtelijk dankzij de online hypotheek omgeving.

De hypotheek was snel geregeld.

Tulp Hypotheken komt zijn toezeggingen niet na

Hypotheek afgesloten op basis van execution only. Tulp gevonden na eigen onderzoek, adviseur gevonden via jullie website. Na aanleiding van, achteraf foutieve en misleide, informatie over de rente op jullie eigen website voor de Tulp Riant hypotheek gekozen. Jullie komen de toezeggingen op de website niet na, dit kost mij duizenden euro's. Ik ben ook zeer ontevreden over hoe onprofessioneel de klacht hierover is afgehandeld, en zou iedereen met klem afraden om met jullie in zee te gaan.

Soepele afsluiting en goede communicatie,maar extra aflossen ingewikkeld

De rente is laag, het afsluiten ging soepel en ze zijn goed bereikbaar. Ze communiceren goed en de website is duidelijk. Minpunt is wel de aflossing. De suggestie wordt namelijk gewekt dat het simpel via een IDeal - betaling kan, maar als je ermee bezig bent schijnt deze optie er helemaal niet te zijn en moet je het via een overschrijving doen.

Tulp Hypotheken was duidelijk in haar communicatie

Al het directe contact met Tulp Hypotheken is middels de hypotheekadviseur gegaan, vandaar dat ik geen directe ervaring heb met Tulp, maar de online omgeving is erg overzichtelijk en prettig om mee te werken.

Prettig

Goede digitale communicatie

Alles is duidelijk en begrijpelijk goed overzicht.

Zie hierboven.

Als aanmelding eenmaal verwerkt is prima

Voortraject / aanmelding duurt veel te lang. Maar als eea inmiddels verwerkt is gaat het prima.

Snel geregeld, alles in orde

Goed geregeld!

Flexible

Betaal de minimaal en wat extra aflossing dat je kan

Zonder problemen mijn huis gekocht; eerste maand zit erop

Het is lastig een beoordeling te geven als je pas een maand in je nieuwe huis zit en pas een maand deze hypotheek hebt. Al helemaal omdat mijn financieel adviseur alles geregeld heeft achter de schermen. Maar de financiën zijn goed overgegaan, en daardoor is de huisoverdracht ook zonder problemen gegaan, dus tot nu toe ben ik zeker te spreken over Tulp Hypotheken.

Alles verliep heel prettig, georganiseerd, vriendelijk en resultaatgericht. Bedankt

Pas net begonnen aan 30 jaar aflossen

.. dus we moeten het nog zien. De acceptatieprocedure was erg streng. Zelfs over adviseur gaf aan dat er overdreven veel documenten nodig waren (stond 3x hetzelfde maar dan in ander formaat), wat de doorlooptijd erg lang maakte (en niet 2 dagen zusjes op de website staat). De voorwaarden spraken ons wel erg aan dus we hopen op een prettig verloop de komende jaren.

Alles was snel en goed geregeld

Hello

I am very happy working with you. I will recomand you.

Goed, snel, betrouwbaar.

Alles gaat vlot, aanbetalingen snel gedaan. Flexibel in het bouwdepot.

Communicatie kan beter

Kan beter qua communicatie als t gaat over wanneer de eerste termijn zou worden afgeschreven en ik kan nog steeds niet in de online omgeving waar de brieven van tulp staan. Al 2x over moeten bellen

Fijn dat we een hypotheek hebben, mis een app

Hi, we zitten nu net bij Tulp hypotheken, en dat is volgens mij heel fijn. Wel mis ik een app waarin ik even kan kijken wat de stand van zaken is en wanneer het wordt afgeschreven

Tot nu toe prima

Alles verliep vlot

Goed snel en duidelijk!

Goede en duidelijke hulp!

Over Tulp Hypotheken

Wij zijn een Nederlands hypotheekbedrijf. We maken duidelijke keuzes. Wij bieden hypotheken voor de aankoop, verbouwing of herfinanciering van een bestaande woning. Hypotheken met kortere en ook lange rentevaste periodes. Daarnaast zoeken we de juiste balans tussen aflosmogelijkheden en een scherpe rente. Zo hebben we voor iedereen een goede oplossing!