Nvt

Super communicatie

Een topbedrijf

Goed geholpen in de showroom een zeer goeie nette aflevering en geweldige zeer mooie spullen kan niet beterrrrr

Goede service ! En fijne communicatie.Top!

Side table ontvangen en was nog mooier dan op de foto ! Hele goede kwaliteit en heb fijne ervaring met dit bedrijf ! Echte aanrader !

Hi Belinda, Bedankt voor je leuke review, fijn dat het meubel goed bevalt! Als we nog iets kunnen betekenen, horen we het graag. Hopelijk tot ziens! Mvg, Mika

Salontafels teleurstellend

De salontafels vielen tegen. 1 tafelblad had een vreemde gleuf over de lengte van het blad. Het andere tafeltje had een hele vreemde groen achtingen vlek .

Beste Thea, We vinden het erg jammer dat deze review geplaatst wordt. Er is bewust gekozen om een set salontafels te bestellen in oud hout, dan komt het wel eens voor dat er wat knoesten of iets dergelijks in het hout zitten. We hebben de salontafels zo snel als mogelijk laten bezorgen en de bezorger mocht ze direct mee terug nemen, hier is dan ook niet echt de tijd genomen om ze goed te bekijken. Wij hebben nog voorgesteld om een andere set uit te zoeken in een iets andere kleur die extra glad en netjes was en om die kosteloos opnieuw te laten bezorgen, u heeft zelf aangegeven dit niet te willen. Wat ons betreft hoort deze uitstraling bij deze set en is dat juist wat het werken met oud hout zo mooi maakt, het geeft de meubels meer karakter dan items die geproduceerd worden met nieuwe materialen. Als dat toch is waar u naar zoekt, zijn we zeker nog bereid om mee te kijken naar een betere set. Mvg, Mika

Zeer tevreden van ons badkamermeubel Rinske. Ze blinkt in onze badkamer!!!! Goede support van Mika gekregen. Goede service bij de levering. Tip:het zou handig zijn als er een handleiding bij zat hoe Rinske te onderhouden. ( gezien het om oud en grof hout gaat. Zie ze blinken ( foto)

Hi Maddy, Bedankt voor de leuke review en foto, het is erg mooi geworden! We wensen jullie veel plezier van de aankopen. Wat betreft de behandeling, we raden aan om geen natte plekken achter te laten op het blad en de behandeling met een waterafstotend middel (hier is geen specifieke aanrader voor, vooral persoonlijke voorkeur) jaarlijks te herhalen. Bedankt voor de tip! Bij vragen zijn we te bereiken via mail of telefoon! Mvg, Mika

Poot niet oké

Super mooie tafel . Maar erg spijtig dat de voet niet als op de foto was in zwart. Dat grijs met al wat roest keur was niet passende op de tafelblad. Hebben dan maar de voet laten behandelen en in zwart laten kleuren

Hi Linda, Bedankt voor de review, jammer dat de voet niet was waar jullie op hadden gehoopt! De eerste foto van de tafel die jullie besteld hebben is een sfeerfoto, hier lijkt de voet inderdaad wat donkerder. Toch is op de overige foto's wel duidelijk te zien dat het niet om een diep zwarte voet gaat en dat het inderdaad donkergrijs staal is met wat roestplekken, dit is bewust zo geproduceerd. Ik wens jullie alsnog veel plezier van de bestelling en hoop dat de tafel verder goed bevalt! Als jullie nog vragen hebben, zijn we te bereiken via mail of telefoon. Mvg, Mika

goed produckt

Hi Leontien, Bedankt voor de review, fijn dat de bestelling goed bevalt! Mvg, Mika

Prachtige wandkandelaar ontvangen

Heb wat langer op mijn bestelling moeten wachten, maar werd netjes te woord gestaan.

Goedemorgen Nathalie, We ondervinden de laatste tijd inderdaad wat leverproblemen met deze artikelen, maar fijn dat hij na de lange wachttijd alsnog goed bevalt! Veel plezier van de aankoop en hopelijk tot ziens. Mvg, Mika

Het wastafelmeubel die wij hadden besteld is echt super mooi. Erg vriendelijke mensen zo via de mail die met je meedenken. Ik zou het bedrijf iedereen aanraden.

Hi, Bedankt voor de review, fijn dat het meubel goed bevalt! Veel plezier van de aankoop en hopelijk tot de volgende keer. Mvg, Mika

Lange wachttijd

Heel mooie stoeltjes, maar als we zelf geen initiatief namen waren ze nog steeds niet geleverd. Maanden geleden besteld en betaald

Beste Frank, Fijn dat de stoelen goed bevallen! We vinden het daarentegen wel jammer dat deze review geplaatst wordt. Het duurde inderdaad lang voor we de stoelen konden leveren, maar hier zijn jullie gaandeweg meermaals over geïnformeerd. Wij nemen vaak pas contact op over een bezorgmoment, wanneer het product hier daadwerkelijk staat. Zo proberen we eventuele teleurstellingen te voorkomen. Er werd een aantal dagen voor levering aan ons, gevraagd wanneer de stoelen te verwachten waren, jullie gaven aan dat er nu wat druk op zat. Vandaar dat wij bezorging door een transporteur hebben laten verlopen, zo snel als mogelijk. De stoelen hebben hier uiteindelijk nog geen dag in ons magazijn gestaan. We doen uiteraard ons best om iedere bestelling zo snel mogelijk te (laten) bezorgen, maar zijn in zulke gevallen helaas afhankelijk van onze leverancier. Levertijden lopen de laatste tijd aan alle kanten flink uit en wij kunnen dan helaas niet anders dan afwachten. Ik wens jullie alsnog veel plezier van de aankopen! Als we verder nog iets kunnen betekenen, zijn we te bereiken via mail of telefoon. Mvg, Mika

Good

Hi Marcelle, Bedankt voor je review! Veel plezier van de aankopen Mvg, Mika

Prima service! Komen gemaakte afspraken na

Hi Yvonne, Bedankt voor je review, fijn dat alles goed bevallen is! Hopelijk zien we je nog eens terug :) Mvg, Mika

super service

voor de tweede keer een meubelstuk gekocht zeer tevreden je word goeg op de hoogte gehouden . en krijg ook zeer snel een reactie van het bedrijf zeker een aanrader.

Hi Diana, Bedankt voor je review, fijn dat jullie over de tweede aankoop ook tevreden zijn! We zien jullie binnenkort graag weer eens terug Mvg, Mika

Mooie artikelen. Veel keus

Mooie webshop. Veel keus. Snel geleverd. Netjes verpakt.

Hi Manos, Fijn dat je bestelling snel en vlot aan is gekomen! Veel plezier ermee en hopelijk tot de volgende keer. Mvg, Mika

Aangenaam

Beste Van bestelling tot levering is alles zeer vlot verlopen. Onze nachtkastjes waren goed ingepakt waardoor er weinig kans is op beschadiging. Na het uitpakken, trek ik de bovenste lade open en plakt er nog een prijskaartje in. Verontwaardigd bel ik naar de klantendienst en zegt een man mij daar dat het waarschijnlijk een prijskaartje is die nog van bij hun leverancier komt. Dit vind ik toch jammer dat er daarop niet gecontroleerd is bij jullie. Misschien in de toekomst opletten dat alle prijskaartjes die niet van jullie zijn, verwijderd worden. Met vriendelijke groeten Karen Van de Weghe

Hi Karen, We willen nogmaals onze excuses aanbieden voor deze slordige fout, dit had inderdaad absoluut niet mogen gebeuren! Ik hoop dat de aankoop, ondanks deze fout, toch goed bevalt en wil jullie veel plezier wensen met de nachtkastjes! Mvg, Mika

Op tijd geleverd

Levering was zoals beloofd en het artikel was zeer netjes verpakt. Bijzettafel correspondeerde goed met de foto's op de site.

Hi Franci, Fijn dat je tevreden bent met de bijzettafel! We wensen je veel plezier van de aankoop en zien je graag nog eens terug. Mvg, Mika

Zeer mooie en unieke vaas

Zeer mooie en unieke vaas, in stevig materiaal. Heel blij mee. Ook tevreden met de levering (stevig ingepakt)!

Hi Lana, Fijn dat je tevreden bent! Veel plezier van de aankoop en hopelijk tot de volgende keer :) Mvg, Mika

Super vriendelijk en professioneel

Top items en super vriendelijk en professioneel ontvangst. Zeker de moeite om 270 km te rijden naar deze prachtige zaak

Hi Sandra, Bedankt voor je review, fijn dat alles de flinke rit waard was! Als jullie weer eens langs willen komen, zorgen wij dat de koffie klaar staat Tot de volgende keer! Mvg, Mika

Echt mooie tulpen niet te onder scheiden van echte aanrader gr angela

Hi Angela, Bedankt voor je review! We doen uiteraard ons best om de hoogste kwaliteit te leveren. Veel plezier van de aankoop! Mvg, Mika

zeer goed

snelle levering , en als je wilt omruilen , geen probleem en snel afgehandeld

Hi Robert, Bedankt voor je review! Veel plezier van de aankopen, hopelijk is dit meubel helemaal naar wens ;) Graag tot de volgende keer! Mvg, Mika

Prima levering

Prima levering, mooi materiaal en goede service

Hi, Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent over de aankopen en de service, hopelijk zien we je nog eens terug! Mvg, Mika

Fantastisch, goed luisterend oor. En dat is zo fijn. Ik bestel graag via de site. Ik ben gehandicapt geraakt na hersenbloeding. En dan is het juist heel fijn dat ik deze geweldige zaak gevonden heb.

Hi Astrid, Bedankt voor je mooie review! Bel gerust nog eens, als er verder nog vragen zijn ;) Mvg, Mika

Keurig volgens afspraak.

Vraag ,, wij willen graag de zelfde kast voor in onze douche boven. Het moet toch mogelijk zijn om deze qua maatvoering langer te krijgen .was nu 120cm maar we moeten naar 180cm?

Hi Henry, Bedankt voor de review, ik heb jullie een mailtje gestuurd met de mogelijkheden voor een groter meubel! Mvg, Mika

Goede ervaring prima service

Bij de levering bleek de kleur niet goed te zijn door w.s.miscommunicatie. Dit is heel goed en snel opgelost.

Hi, Fijn dat jullie tevreden zijn over de service! We wensen jullie alsnog veel plezier van de aankopen en zien jullie graag nog eens terug :) Mvg, Mika

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.