Super!

Zelfs in deze tijd.. Ze doen wat ze zeggen After sales is perfect!

Bedankt voor de leuke review en veel plezier met uw aankoop. Tot een volgende keer!

Super!

We zijn blij met onze mooie bed. Fijn contact en super levering!

Bedankt voor de review en veel plezier met jullie aankoop. Tot snel!

Top bedrijf

Geweldig leuke bezorger 😊 en goed geholpen via chat ☺️ gelijk antwoorden op je vragen 👍🏼En mooi bed😍😍😍 en snel geleverd 👍🏼

Dank voor het compliment! Heel veel plezier gewenst met jullie nieuwe bed en mogen we nog een foto ontvangen wanneer deze staat in dat prachtige interieur? Groet vanuit het oosten :)

Prachtige tafel top service

Online besteld , snelle levering , op tijd volgens afspraak . Prachtige tafel . Aardige correcte jongeman die de tafel kwam afleveren . Super tevreden

Wat een positiviteit! Bedankt voor de leuke review en veel plezier gewenst met uw aankoop. Hopelijk tot snel!

Schitterend

Alles mooi op tijd geleverd, mooi meubelstuk en lavabo. Helemaal naar onze smaak. Dank voor de goede service

Dank voor de aankoop en review en leuk dat u zo tevreden bent! We hopen u natuurlijk nog eens bij ons te zien.

Binnen 5 werkdagen geleverd

Oud eikenhouten toiletmeubel besteld en binnen 5 werkdagen al in huis! Fijn geholpen via de chat, top service!

Bedankt voor de review en leuk dat u zo goed te spreken bent over onze service. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop en hopen u natuurlijk nog eens terug te zien.

Ik had op zaterdagavond een wandrek besteld en deze werd al op zondagochtend geleverd. Dat alleen al overtrof mijn verwachtingen en het wandrek is precies zoals ik het mij voorgesteld had.

Bedankt voor de leuke review. We doen ons best om zo snel en correct mogelijk te reageren naar onze klanten, goed om te zien dat dat in uw geval gelukt is. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop en we hopen u uiteraard nog eens bij ons terug te zien.

We zijn fantastisch ontvangen en geholpen

Vriendelijk en gastvrij.

Dank voor de review Connie, veel plezier met uw aankoop.

Top service en snelle levering

Voor het eerst in mn leven online een bed gekocht, incl ook gecapitonneerd bankje! Werd telefonisch heel goed geïnformeerd, de levering verliep zeer vlot en we worden elke dag wakker met een smile in ons nieuwe bed, prachtige kwaliteit!

Bedankt voor uw leuke review Dineke! Goed om te horen dat het bed bevalt. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop en hopen u uiteraard nog eens bij ons terug te zien.

Correcte en vlotte levering

Sidetable is exact zoals afgebeeld op de webshop.

Bedankt voor de review Valerie. De sidetable staat prachtig in jullie interieur! We wensen jullie er veel plezier mee en hopen jullie uiteraard nog eens terug te zien.

Top info en levering

De levering van de door mij bestelde spullen was perfect, ook voldeden alle bestelde spullen aan onze verwachtingen, zal zeker een nieuwe bestelling overwegen.

Dank voor de positieve review Ton. We stellen hoge eisen aan onze producten en het klantcontact, het is voor ons dan ook heel leuk om te horen dat u tevreden bent. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop en hopen u uiteraard nog eens terug te zien.

Super service, mooie kwaliteit!

Vanaf plaatsing order correcte en fijne communicatie. Afgelopen zaterdag kastje ontvangen (ook degelijk verpakt) en voldoet helemaal aan onze wensen!

Leuk om te horen dat het kastje aan jullie verwachtingen voldoet en bedankt voor de review. We wensen jullie veel plezier toe met de aankoop en hopen jullie uiteraard nog eens bij ons terug te zien.

Zeer correct verlopen, en zeer vriendelijke mensen

Aankoop van een mooi bed: door omstandigheden hadden wij vrij dringend een nieuw bed nodig, laat op de avond nog telefonisch geholpen en 4 dagen nadien sliepen wij in ons nieuwe bed. Persoonlijk afgeleverd door Rene. Vriendelijke meneer. Topfirma.

Bedankt voor de goede review Raf. We proberen zo snel en goed mogelijk te schakelen voor onze klanten, in uw geval is dit zeker gelukt. We wensen jullie veel fijne nachten toe in het nieuwe bed en hopen jullie uiteraard nog eens bij ons terug te zien. Groet vanuit Nederland!

Prima service!

Fijn contact en op tijd de levering. Zeer tevreden!

Bedankt voor de positieve review Dieke. We wensen je veel plezier toe met de aankoop en hopen je uiteraard nog eens bij ons terug te zien!

Dikke pluim voor dit bedrijf

Zelf ben ik fan van landelijk wonen en kon ik nooit echt een bedrijf vinden die aan maatwerk deed en ook een webshop heeft met precies de artikelen die ik zocht. Via Google kwam ik hier terecht en heb een eetkamertafel en 2 lampen gekocht. Afgelopen zaterdag kwam zoals afgesproken een Rene Houtman bus keurig de spullen afleveren op de afgesproken tijd. + klantenservice altijd bereikbaar, persoonlijk en heel behulpzaam + snelle levering + goede info omtrent levering + ruime keuze en meedenkend Bedankt en de foto's volgen!

Zeer positieve review, bedankt Denise! We wensen je veel plezier toe met de aankoop, het stond werkelijk prachtig. Tot snel!

Goed geholpen aan de telefoon, de gekochte badkamermeubel is van goede kwaliteit en de bezorging verliep probleemloos.

Dank voor de review Awak. Leuk om te zien dat u en uw vrouw er zo blij mee waren, de foto die we na de tijd hadden ontvangen was ook prachtig. We wensen jullie veel plezier toe met de aankoop en hopen jullie uiteraard nog eens bij ons terug te zien.

Product besteld op de webshop, zeer snel en persoonlijk geleverd.

Ik had een bed besteld op de webshop, de zelfde dag werd ik nog gebeld om een afspraak voor aflevering te maken.

En de aflevering is vlekkeloos verlopen. Bedankt voor de aankoop en goede review Mart-Jan. We wensen u en uw vrouw veel goede nachtrust toe in het nieuwe bed. Hopelijk tot ziens.

Zeer vlotte behandeling van mijn bestelling

Zeer snelle antwoorden ontvangen op mijn vragen. Correcte offerte. Vlotte afhandeling van mijn bestelling en zeer flexibel naar levering in België. Voor mijn eerste bestelling een aangename ervaring en een aanrader.

Bedankt voor de leuke review. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop en hopen u natuurlijk nog eens bij ons terug te zien!

Fijn bedrijf, klantgericht en fijn personeel

2 leveringen gehad en beide met tevredenheid ontvangen. Prachtige spullen te koop, vriendelijk personeel en goede tegemoetkoming in extra's Ben benieuwd naar mijn mooie badplank die deze week gestuurd zal worden

Hallo Marcella, bedankt voor de leuke review! We zijn zeer benieuwd naar het eindresultaat van alles bij elkaar en hopen jullie natuurlijk nog eens bij ons terug te zien.

Snel geleverd, mooi product, prettig zaken doen!

Online een prachtig bed gezien, toch even langs gegaan , om het te bekijken, de bestelling geplaatst, en het werd zoals afgesproken snel geleverd, het is echt een prachtig bed, met bijpassend bankje, mooie stoffering, en echt stevig! Heel fijn geholpen, ze hebben echt hele mooie spullen.

Beste Henk, bedankt voor de leuke review. We hopen dat het bed bevalt en dat jullie er heerlijk in slapen! Groet

Super service

Prachtige spullen en snelle levering. Persoonlijk advies en contact. Perfecte service. Maak je niet vaak meer mee Echte aanrader!

Hallo Inge, bedankt voor de leuke review! We hopen jullie nog eens terug te zien bij ons of natuurlijk in Rotterdam! Groet

Top ervaring super service !

Ik heb 2 x een meubel laten maken, keurige afwerking en de service was ook perfect vooral het meedenken vond ik super! Bedankt foto van de meubelen zodra ze zijn geplaatst volgt

Hallo Sandy, bedankt voor de goede review. De meubels zullen vast prachtig staan straks, we zijn zeer benieuwd en hopen jullie natuurlijk nog eens terug te zien! Groet

Echte vakmensen met productkennis

Ik kwam bij Rene Houtman Interieurs via Google. Tijdens het proces dat ik een badkamermeubel wilde bestellen werd ik geadviseerd via een medewerker in de chat. Ze hebben verstand van de materialen waar ze mee werken en stellen hoge eisen aan klanttevredenheid. Uiteindelijk een meubel op maat laten maken en keurig op de afgesproken dag bezorgd door een medewerker. Geweldige en unieke onderneming!

Hallo Kelsey, bedankt voor de leuke review! We zijn zeer benieuwd naar het eindresultaat van de badkamer met het op maat gemaakte badkamermeubel. We zien je graag nog eens bij ons terug! Groet

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.