Snel geleverd, mooi product, prettig zaken doen!

Online een prachtig bed gezien, toch even langs gegaan , om het te bekijken, de bestelling geplaatst, en het werd zoals afgesproken snel geleverd, het is echt een prachtig bed, met bijpassend bankje, mooie stoffering, en echt stevig! Heel fijn geholpen, ze hebben echt hele mooie spullen.

Super service

Prachtige spullen en snelle levering. Persoonlijk advies en contact. Perfecte service. Maak je niet vaak meer mee Echte aanrader!

Top ervaring super service !

Ik heb 2 x een meubel laten maken, keurige afwerking en de service was ook perfect vooral het meedenken vond ik super! Bedankt foto van de meubelen zodra ze zijn geplaatst volgt

Echte vakmensen met productkennis

Ik kwam bij Rene Houtman Interieurs via Google. Tijdens het proces dat ik een badkamermeubel wilde bestellen werd ik geadviseerd via een medewerker in de chat. Ze hebben verstand van de materialen waar ze mee werken en stellen hoge eisen aan klanttevredenheid. Uiteindelijk een meubel op maat laten maken en keurig op de afgesproken dag bezorgd door een medewerker. Geweldige en unieke onderneming!

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.