kwalitatief mooi
zeer tevreden over mijn keuze, mooi en exact zoals op de foto. Levering was snel en degelijk verpakt.
Beveelt aan
27 October 2026
sonja
wilrijk
Laden reviews...
265 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Heeft een totaal van 1.725 beoordelingen met een gemiddelde score van 9,3
Review overzicht
Klanten waarderen snelle levering en nauwkeurig verpakte producten. De meeste bestellingen komen op tijd en zoals beschreven aan. Enkele vertragingen werden opgelost door duidelijke communicatie. Over het algemeen groeit de waardering voor het assortiment en de kwaliteit.
zeer tevreden over mijn keuze, mooi en exact zoals op de foto. Levering was snel en degelijk verpakt.
Beveelt aan
27 October 2026
sonja
wilrijk
Het contact na mijn bestelling liep erg vlot en vriendelijk. De levertijd is prima aangehouden. Na een lange zoektocht vond ik de winkel van René Houtman en heb ik een prachtige salontafel en tv-kast besteld van het merk Be-uniq. Beetje spannend wel om zo’n kostbare aankoop online te doen maar de winkel zit helaas niet in de buurt (200 km). De meubels waren zeer goed verpakt, het uitpakken voelde als een cadeau. Ben echt heel blij met de meubels, ze maken de zithoek echt af. Super kwaliteit! Ze werden een paar dagen eerder gebracht dan afgesproken en dat kwam beter uit, heel fijn. De meubels zijn behoorlijk prijzig maar je krijgt er echt iets unieks voor en ze worden gratis bezorgd. Aanrader!!
Beveelt aan
23 October 2026
Dionne
Tilburg
Wij zochten een spiegel van oud hout voor in het toilet. Bij René Houtman vonden wij een mooie spiegel.Het bestellen ging gemakkelijk Wij werden goed op de hoogte gehouden wanneer de levering zou plaatsvinden. Spiegel werd heel goed verpakt binnen 2 weken bezorgd.
Beveelt aan
14 October 2026
Rob
Oud Gastel
Beste Rob,
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u bij ons de perfecte spiegel heeft kunnen vinden en dat alles rondom het bestellen en bezorgen naar wens is verlopen> Veel plezier met de spiegel!
Groetjes Laureen
14 October 2026
Kathelijne
Deurne
Beste Kathelijne,
Bedankt voor uw leuke review en de 10 ! Fijn om te horen dat je blij bent met de lampen in uw keuken en onze service. Veel plezier ermee!
Groetjes Laureen
Ik had manden gekocht. Best duur. Blijken het 2e hands manden te zijn. Stro stof en haren van de vorige eigenaar zaten er nog aan. Twee keer een mail gestuurd twee keer niks gehoord. Schandalig slecht
Beveelt niet aan
11 October 2026
Jm
Castricum
Beste JM,
Hier lijkt iets niet helemaal goed te gaan. We hebben u inmiddels 2 keer gemaild, de eerste keer op 5 oktober. Ontvangt u onze mailtjes wel?
Uiteraard losse we dit op. Dit zijn nieuwe items, maar ze lagen klaarblijkelijk in een opslag waar het op de vloer niet schoon was. We hadden u al een voorstel gestuurd per mail.
Hopelijk horen we spoedig van u zodat we het kunnen oplossen, fijne dag!
Mvg, Reno Houtman
Alles perfect verlopen.Heel kontent.
Beveelt aan
11 October 2026
Marleen
Ziekhuisveldbaan 14 9280 lebbeke
Beste Marleen,
Bedankt voor uw review en de 10! Wat fijn om te horen dat alles bij u perfect is verlopen. Heel veel plezier met uw aankoop!
Groetjes Laureen
Hartelijk dankjewel ! Dit oud eiken bankje voor in de badkamer ❤️ ben er helemaal verliefd op! Het is een echte eyecatcher ! Levering prima !
Beveelt aan
7 October 2026
Kim
Dilbeek
Beste Kim,
Bedankt voor de mooie review en de 10! Wat leuk om te horen dat u zo blij bent met het bankje en dat het zo'n mooie eyecatcher in de badkamer is geworden. Veel plezier ermee!
Groetjes Laureen
Mijn zoon en schoonzoon hebben dit kruidenrek reeds een paar maanden op het aanrecht staan in hun gave landelijke keuken. Voor mij was het liefde op het eerste gezicht en wilde hem ook graag. Veel sneller geleverd dan verwacht, en ook erg veel geluk met het hout en uitstraling van het kruidenrek. Ieder kruidenrek is verschillend, maar die van mij is perfect! Alles heel goed verpakt en duidelijke communicatie over de bestelling. Hartelijk dank... ik ben er heel erg blij mee.
Beveelt aan
6 October 2026
Sjulie
Almelo
Beste Sjulie,
Bedankt voor deze leuke review en de 10! Wat fijn om te horen dat u zo blij bent met de kruidenrek en dat u ook nog eens zo'n mooi exemplaar heeft getroffen. Veel plezier ermee!
Groetjes Laureen
Goede ervaring met deze zaak. Ik had wat besteld wat niet meer leverbaar was. Ze dachten goed mee en boden een alternatief product. Heel erg blij mee!
Beveelt aan
6 October 2026
Mieneke
Woudenberg
Beste Mieneke,
Bedankt voor de 10 en uw review! Fijn om te horen dat we goed met u konden meedenken en samen een passend alternatief hebben gevonden. Heel fijn om te horen dat u er blij mee bent! Wij wensen u er veel plezier mee!
Groetjes Laureen
Zo blij en tevreden met mijn bijzettafeltje. Straalt rust uit, niet te aanwezig en toch aanwezig! Dankjulliewel ook voor de snelle levering naar België.
Beveelt aan
5 October 2026
Anja
Kalmthout België
Beste Anja,
Bedankt voor de 10 en uw review! Wat fijn om te horen dat u heel blij bent met het bijzettafeltje en de snelle levering. Veel plezier ermee!
Groetjes Laureen
Een schitterende lamp van Hoffz ontvangen! Rene Houtman interieurs ken ik van de website's. Omdat we op vakantie waren en nu in de buurt van Rene Houtman hebben we een kijkje genomen in de 3 prachtige showrooms, nou daar wordt je echt gewoon stil van......... In 1 woord: PRACHTIG!! De Hoffz lamp Bari die ik wilde kopen was niet op voorraad dus die had ik online besteld. Dat is super goed gegaan! Snelle levering en de lamp was uitstekend en met grote zorg verpakt. Bent u een liefhebber van landelijk wonen zoals Hoffz en Aura Peeperkorn dan raad ik u aan om daar zeker eens een kijkje te nemen. U kunt daar heerlijk op uw gemak in de 3 grote showrooms rond kijken, we zijn ook zéér vriendelijk geholpen! Top, bedankt Rene Houtman!
Beveelt aan
5 October 2026
Marjolijn
Puttershoek
Beste Marjolijn,
Bedankt voor uw prachtige review en de 10! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze showrooms en de lamp. Ook heel fijn dat de online bestelling en levering goed zijn verlopen en dat de lamp zorgvuldig bij u is afgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met de lamp en hopelijk tot een volgende keer!
Groetjes Laureen
5 October 2026
Jolanda
Limmen
Beste Jolanda,
Bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de snelle levering. Veel plezier met uw aankoop!
Groetjes Laureen
Op een maandagmorgen naar Houtman in Collendoorn. Aangekomen en naar de winkel/schuren/showroom gelopen. Er was iemand bezig met een andere klant. Goedemorgen zeggen was blijkbaar al lastig voor de medewerker. We waren wat aan het rondkijken, want we zochten de Be-Uniq keukens/modules. Niet even zeggen: “Goh, ik ben nog even bezig. Kijk gerust rond, dan kom ik zo bij jullie.” Niets. We werden eigenlijk stomverbaasd aangekeken van: wat doen jullie hier? Mooie items hebben we overigens wel gezien. Uiteindelijk kwamen we in het boerderijgedeelte waar prachtige keukens staan opgesteld. Ook daar zat iemand (wellicht meneer Houtman zelf) aan tafel met klanten in gesprek. “Hallo” zeggen was ook daar lastig, zo te zien. Dus wij keken maar rustig verder. Uiteindelijk ons doel gevonden en bekeken. Verder niemand meer gezien. Er lagen wat folders van Be-Uniq, die hebben we maar meegenomen. Uiteindelijk hebben we de kasten/keuken online bij Houtman besteld. Het betalen gaf even wat gedoe, maar uiteindelijk is het gelukt. We kregen keurig een mail met de bevestiging van de betaling en bestelling. Een dag later kregen we een mail dat de verwachte levering half augustus zou zijn. Dat werd later eind augustus. In de eerste week van september maar eens een mail gestuurd met de vraag hoe en wat, want we hadden niets meer gehoord. En verdomd: reactie! Binnen twee weken zou het komen. En ja hoor, we kregen uiteindelijk een mail met het bezorgmoment. De bezorger, uiterst vriendelijk en behulpzaam (Steffan, dacht ik), heeft geholpen met uitladen. De keuken wordt deze week geplaatst. Inmiddels hebben we de dozen uitgepakt en we zijn erg tevreden over Be-Uniq. Alles is boven verwachting. De vijf sterren gaan dan ook naar Be-Uniq en niet naar Houtman zelf. Wij weten als eigenaar van het grootste natuurlijke gezondheidscentrum in de Achterhoek hoe belangrijk het is dat mensen zich gezien en gehoord voelen. Je welkom voelen… heet dat bij ons! Gemiste kans van Houtman, wel mooie winkel!
Beveelt niet aan
4 October 2026
koen Papenborg
Winterswijk - Meddo
Beste Koen,
Bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat u zich tijdens uw bezoek niet welkom heeft gevoeld. Dat is natuurlijk niet hoe wij willen dat klanten onze winkel ervaren en we nemen uw feedback dan ook zeker mee.
Ook de communicatie over de levertijd had vanuit onze kant beter gekund. Excuses daarvoor.
Gelukkig is uiteindelijk de bezorging goed verlopen en fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de Be-Uniq keuken. Wij wensen u er veel plezier mee!
Groetjes Laureen
Nadat de 2 bestelde manden keurig verpakt bezorgd waren, bleken ze minder goed bij elkaar te passen dan ik hoopte. Kosteloos heb ik een 3e mand toegestuurd gekregen om thuis uiteindelijk te kunnen kiezen welke 2 vd 3 het mooist samen waren. Retourticket was ook toegevoegd, waarmee ik wederom kosteloos de niet gekozen mand kon retourneren. Een prima service en een blije klant rijker!
Beveelt aan
4 October 2026
Jacqueline
W
Beste Jacqueline,
Bedankt voor uw mooie review en de 10! Fijn dat we je op deze manier konden helpen om de manden goed bij elkaar te laten passen. Goed om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat je uiteindelijk een mooie combinatie hebt gevonden. Veel plezier ermee!
Groetjes Laureen
4 October 2026
Bea
Pijnacker
Beste Bea,
Bedankt voor de 10 en uw mooie review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering en de informatie rondom uw bestelling. Veel plezier met uw aankoop!
Groetjes Laureen
De kasteel lampen online besteld, sneller in huis dan gedacht, super goed ingepakt om schade te voorkomen. Heel erg blij mee, dezelfde dag nog gemonteerd, echt een aanwinst voor onze hal. Lampen bollen erin, die een soort fakkel effect geven, kasteel waardig
Beveelt aan
4 October 2026
Chris
Nieuwerbrug aan den Rijn
Beste Chris,
Bedankt voor de mooie review en de 10 ! Fijn om te horen dat de kasteel lampen snel en goed verpakt zijn aangekomen. Wat leuk dat u ze dezelfde dag nog had kunnen monteren! Veel plezier ermee!
Groetjes Laureen
Top
Beveelt aan
4 October 2026
Minke
Opende
Beste Minke,
Bedankt voor uw review en de 10! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen uw heel veel plezier met uw aankoop!
Groetjes Laureen
29 September 2026
Patricia
Peer
Beste Patricia,
Bedankt voor uw review en de 10! Wat fijn om te horen dat uw levering goed is verlopen en dat u er ook heel blij mee bent. Wij wensen u er heel veel plezier van!
Groetjes Laureen
Ik heb dit meubel online gekocht, zelfs zonder het te hebben gezien en ik ben er echt super tevreden mee!
Beveelt aan
28 September 2026
Lauranne
Antwerpen
Beste Lauranne,
Bedankt voor uw mooie review en het cijfer 10! Wat fijn om te horen dat u het meubel online heeft besteld en er nog zo tevreden over bent zonder het in het echt gezien te hebben. Wij wensen u er heel veel plezier van!
Groetjes Laureen
Mijn pakket (theedoos) is keurig verpakt aangekomen.
Beveelt aan
27 September 2026
Ans
Alphen aan den Rijn
Bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat uw aankoop keurig was verpakt en goed bij u binnen gekomen is. Veel plezier met uw aankoop!
Groetjes Laureen
Ik heb mijn bestelling retour gestuurd maar hij is daar nooit aangekomen. Ondanks dat ik een verzendbewijs en via de track en trace werd aan gegeven dat hij daar geleverd was kwam er vanuit jullie geen bevestiging. Dit betekent dat ik 185 euro voor iets wat ik niet gehouden heb en letterlijk op papier staat dat het bij jullie retour is gekomen. Het zal best zo zijn dat er vanuit post NL iets niet goed is gegaan maar het zou jullie sieren als jullie de kosten zouden compenseren, als was het maar de helft. Nu is er 1 grote verliezer, de klant, echt niet netjes. Waardeloze service.. meer kan ik er niet over zeggen.
Beveelt niet aan
26 September 2026
Jasmijn
Abbekerk
Beste Jasmijn,
Wat vervelend om te horen dat uw retourzending niet goed is verlopen. Wij hebben u meermaals proberen te helpen. Een pakket wat wij hier nooit retour hebben ontvangen kunnen wij dan ook geen terugbetaling voor aanmaken. Wij hebben u zojuist een mailtje gestuurd zou u daar op willen reageren.
Groetjes Laureen
Bij aankomst voelt het aan als thuis, je word vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Heel veel keuze en heel veel mooie spullen. Wij hebben diverse meubels gekocht voor onze badkamers en toilet, deze zien er prachtig uit en met zorg geleverd. Wij komen zeker nog.een keer terug.
Beveelt aan
24 September 2026
peter leering
KOLHORN
Beste Peter,
Heel erg Bedankt voor uw mooie review en de 10! Wat fijn om te horen dat u zich bij ons welkom voelt en goed bent geholpen. Leuk dat u zo blij bent met de meubels voor uw badkamers en toilet. Wij wensen u er veel plezier van en zien u graag nog eens terug!
Groetjes Laureen
We hebben een sidetabel en haltafel gekocht bij René Houtman en zijn erg tevreden. We zijn vriendelijk en goed geholpen bij onze keuze, en ook de levering verliep uitstekend. Een heel prettige ervaring!
Beveelt aan
24 September 2026
Karin
Cothen
Beste Karin,
Bedankt voor de 10 en uw mooie review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de sidetable en haltafel en dat u onze service als prettig heeft ervaren. Ook fijn dat de levering helemaal naar wens is verlopen. Wij wensen u heel veel plezier van uw nieuwe meubels!
Groetjes Laureen
heb 2 mooie bonsaikransen besteld snel geleverd ze zijn heel mooi waren wel een beetje prijzig maar ben blij dat ik er voor gekozen heb ben er blij mee zijn super mooi en zorgvuldig ingepakt
Beveelt aan
24 September 2026
lucie
Veldhoven
Beste Lucie,
Bedankt voor uw mooie review en het prachtige cijfer 10! Wat fijn om te horen dat de bonsaikransen zo mooi zijn en dat u blij bent met uw keuze. Ook goed om te lezen dat alles snel en zorgvuldig verpakt bij u is aangekomen. Wij wensen u er heel veel plezier van!
Groetjes Laureen
Al een tijdje op zoek achter een hoge vaas van durZ, op jullie website eindelijk de vaas gevonden die ik wou. Makkelijk om online te bestellen en vlotte en snel geleverd
Beveelt aan
24 September 2026
Daisy
Zwevegem
Beste Daisy,
Bedankt voor je review en de 10! Wat fijn om te lezen dat u de vaas hebt gevonden waar u naar opzoek was en die gemakkelijk te bestellen was bij ons en snel bij u aan kwam. Veel plezier met uw aankoop!
groetjes Laureen
Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.
Havezateweg 11
7798CC Collendoorn
Branch
Interieur, Wonen
Specializations
Interieur, Woonaccessoires
Overige bedrijven
Klantenvertellencollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.