Heel fijn contact en levering gehad.

Na telefonisch contact waarin alles duidelijk werd uitgelegd is het na een paar dagen al geleverd. Het badmeubel was ook precies wat we zochten. Gewoon fijn contact en perfect het juiste geleverd.

Mooi product netjes afgehandeld.

Ben erg tevreden met mij waskom en de afhandeling ervaar ik als goed.

uitstekende service

prachtig mooi bed fijne matras.

Correct, stipt en behulpzaam

Mijn bestelling werd zeer goed opgevolgd

Goede en snelle service

Alles perfect in orde en heel mooi!

Alles was in orde Ik wil deze interieur winkel heel graag aanbevelen

Tevreden

Product was niet voorradig maar ze hadden een alternatief gestuurd. Fijn dat ze meedenken en direct het geld terugstorten aangezien ik het vervangende product nam. Kortom goede service

Van web bestelling tot levering perfect

Ik kan iedereen aanraden om iets te bestellen bij René Houtman, vanaf het moment om iets te bestellen op hun website tot de levering is top geregeld. Zodra de winkel weer open is, komen we zeker even langs om alles in het echt te zien. Mijn complimenten voor jullie top service.

Heb een oude houten vijzel besteld, zeer snel ontvangen en de oude houten vijzel voldoet volleding aan de verwachtigingen.

Goede kwaliteit, snelle levertijd en klantvriendelijk

Ontzettend blij met ons nieuwe bed. Bedankt voor de topservice!

We zijn met zorg en professionaliteit geholpen.

Zoals gezegd, zijn we met vooral professionaliteit via de chat geholpen. Wat er afgeleverd is, gebeurde vlot.

Topservice

Opnieuw een artikel aangekocht bij jullie!!! Heel tevreden van zowel de service als de aankoop van decoratief duifje! Prachtig! Doe zo verder,...

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen

Wij hebben bij deze winkel een bed besteld, en zijn hier zeer tevreden over. Dadelijk de dag na bestelling telefoon om alles even te overlopen en af te spreken wanneer er kan geleverd worden. De firma zelf heeft alles netjes geleverd en perfect zoals het afgesproken was en zoals het op de site beschreven was. Top

Beste Mindy, bedankt voor de leuke & goede review! We doen ons uiterste best om een goede service te verlenen, leuk dat u dit waardeert. We wensen u veel plezier toe met het bed en hopen u uiteraard nog eens bij ons terug te zien! :) Fijne avond en goede jaarwisseling alvast.

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Beste Ria, bedankt voor de goede review! Veel plezier gewenst met de toilet spiegel en hopelijk tot een volgende keer. :) Fijne avond!

Mooie landelijke winkel

Zeer behulpzaam en mooi spullen

Bedankt voor de leuke & goede review Sensil, veel plezier met het badkamermeubel en de accessoires en hopelijk tot een volgende keer! Ps.: Zouden we nog een foto mogen ontvangen van het eindresultaat? We zijn zeer benieuwd! Fijne avond.

Uitstekend!

Contact met Rene Houtman verliep soepel en snel! De bestelling is ook netjes op tijd bezorgd. Bovendien is het meubel zo authentiek en prachtig! Zeker een aanrader!

Leuke reactie Anna, goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Zouden we nog een foto mogen ontvangen van het eindresultaat straks? Geniet van de aankopen, fijne feestdagen en tot een volgende keer!

Als zeer prettig ervaren

Goed ontvangen in de showroom daarna duidelijk en correct geholpen. Zeker een aanrader!!

Hallo Eric, bedankt voor de goede review! Veel plezier met de aankoop en tot een volgende keer! Fijne feestdagen :)

Goede service en mooie producten.

Bedankt voor de goede review, veel plezier met de aankoop en tot een volgende keer! Fijne feestdagen voor nu :)

Super!

Fijn bedrijf dat afspraken na komt. Waren vergeten wat op te sturen. Had gebeld en wordt gelijk netjes opgelost. Jullie zien ons zeker nog terug!

Beste Hilde, goed om te horen dat u zo tevreden bent, leuk! Veel plezier met de aankopen en tot een volgende keer. We zijn druk de showrooms aan het herinrichten en verbouwen dus laat u na 19 januari nog eens zien :) Fijne feestdagen!

Snelle correcte levering voor goede prijs

Status werd netjes ge-update, en artikel keurig op tijd verzonden. Juiste product voor een concurrerende prijs; top!

Goed geholpen en het is door de fam. Bij mij aan huis bezorgd. Goede service

Beste Hennie, bedankt voor de goede review! Veel plezier met de aankopen en fijne feestdagen! Groet vanuit de andere kant van Collendoorn :)

Fijne en goede ervaring

Goede service en degelijke producten

Bedankt voor de goede review Simone, veel plezier gewenst met de aankoop en hopelijk tot een volgende keer! Fijne feestdagen.

Super top en goeie service

Heel goed geholpen met badkamer meubel en is geweldig geworden.

Beste Joanne, is het mooi geworden? Wij zijn ook zeer benieuwd! Bedankt voor de aankopen en hopelijk tot een volgende keer! Fijne feestdagen!

Vriendelijk en verstand van zaken

Heel vriendelijk geholpen. We zijn erg blij met ons toiletkastje. Veel mogelijk. Ze doen erg hun best voor hun klanten.

Beste Evert, leuk om te horen dat jullie blij zijn met het toiletmeubel en zo goed te spreken zijn over onze service. We wensen jullie veel plezier toe met de aankopen & hopen jullie uiteraard nog eens terug te zien. Fijne feestdagen!

Geen zin nodig om te beschrijven hoe mijn ervaring is, maar 1 woord Toppie

Een ervaring die zal bijblijven.... Een warm meubel met een hart voor verleden en heden, duurzaam dus. Het ruikt nog heerlijk ook....

Beste Astrid, goed om te horen dat u zo tevreden bent over ons. We werken inderdaad bijna altijd met duurzame materialen, echt hout met een verleden. We wensen u veel plezier toe met de aankoop en hopen u uiteraard nog eens bij ons terug te zien! Prettige feestdagen :)

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.