Snellere levering dan verwacht

Zeer positief

Goed en duidelijk contact, Snelle levering en netjes verpakt, Zoals het hoort.

Perfecte ervaring

Goed contact, prettige afstemming voor de levering. Levering was stipt op tijd. En de beste prijs betaald voor de mooie kranen van Jee-o.

Uitmuntende kwaliteit en service.

Een niet vaak geziene combinatie kunnen realiseren van: snelheid, precisie en klantvriendelijkheid! Nou moe, chapeau.

Mooie tafel

Leuke tafel

Zeer goede service

Na ontvangst van het artikel bleek deze beschadigd. Een telefoontje met de klantenservice en er werd nog dezelfde dag een onbeschadigd artikel opgestuurd en kon ik na ontvangst van het onbeschadigde artikel (met een van hun ontvangen retourticket) het beschadigde artikel naar Houtman terug sturen.

Super leuk en mooi kastje

Helemaal blij…had leuk kastje besteld en super geleverd en prachtige kwaliteit! Prachtige zaak zeg!!! Als je van landelijke spulletjes houdt dan is dit een aanrader!!!

top 2 potten van DUTHZ

IK GA ALS IK KLAAR BEN MET DE VERBOUWING NAAR DE SITE OM NOG WAT BIJ TE KOPEN EN DAT IS OVER 4 WEKEN TOT DAN.

Klantvriendelijk en correcte communicatie

Zie hierboven

Had best laat besteld maar ze hebben er voor gezorgd dat mijn spullen op tijd binnen waren aangezien het een kado was super geregeld door Mika !!!

Prima ervaring.

Artikel is conform verwachting geleverd.

Lamp BODHI

Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring met Rene Houtman. De klantendienst was uitstekend; ze waren altijd bereikbaar en hielpen me snel met mijn vragen. De levering was vriendelijk en correct, wat de hele ervaring nog aangenamer maakte. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden aan anderen!

Zeer tevreden!

Prachtige collectie, snelle levering!

Prettig kopen

Fantastisch geholpen bij bestellen, supersnel geleverd Prachtige banken mooi hout en degelijk kwaliteit Wij zijn zeer tevreden !!

Een geweldig bedrijf!

Ondernemerschap zoals het hoort! Onwijs vriendelijk en behulpzaam personeel met een showroom waar je je ogen uitkijkt. Alles is gewoon netjes en goed voor elkaar. Na aankoop heel goed op de hoogte gehouden per e-mail en eveneens over het levertijd/levering was er duidelijke communicatie. Wij zijn heel erg blij met ons prachtige tv meubel ‘Verona’ en komen zeker terug bij Rene Houtman.

We kochten een badkamermeubel en spiegelkast waar we zeer tevreden mee zijn. Heel mooi design en goede kwaliteit. We moesten wat langer wachten maar dat was zeker de moeite waard.

Top service!

Heel goede service, snelle levering!

kwalitatief een topbedrijf

Vanaf het eerste contact waar het meubel op maat werd ontworpen tot aan het eindresultaat helemaal top. Het enig nadeel was de levering van het zware meubel werd gedaan door 1 jonge jongen zonder het juiste gereedschap. Als er niemand had kunnen of willen meehelpen was de levering niet gelukt.

Alles ok

Goed verpakt

Too

Zeer klantvriendelijk.

Top bedrijf

Hele prettige ervaring bij dit bedrijf gehad. Mooie locatie om de spullen te komen bekijken. Gesprek verliep soepel en informeel. Word vriendelijk geholpen en denken met je mee als je vragen hebt. Als je dan net als ik flink wat dingen koopt toen kreeg ik ook een korting zonder daarom te hoeven vragen. Gratis bezorging en dat al binnen een week. Maar waaraan je echt kan zien dat een bedrijf goed is dat is wanneer je een probleempje ervaart en hoe ze daarmee omgaan. Dat gebeurde bij mij. Ik had onder andere een kloostertafel besteld maar na het afleveren thuis en in elkaar zetten bleek de kleur toch af te wijken. En alhoewel in de kleine lettertjes staat dat dit altijd kan bij dit soort meuebelen waren zij niet flauw en hebben gewoon gratis omgeruild voor een andere tafel. Dat maakt de service dus perfect. Reno en Mika bedankt voor jullie goede service. Ben erg blij met de spullen die ik gekocht heb en jullie gaan mij zeker terug zien.

Prachtige lamp, snelle levering.

Heel tevreden met mijn aankoop. Ik vond het spannend om dit online te bestellen aangezien de kruiklamp breekbaar is maar hij zat ontzettend goed ingepakt (doos in een doos) en kwam goed aan. De lamp is prachtig, de levering was vlot en ik werd via een track&trace op de hoogte gehouden wanneer hij geleverd ging worden. Op alle vlakken erg tevreden dus!.

Prachtige toiletplank!

Super mooie toiletplank ontvangen! Alles netjes op maat en verpakt bij verzending, en goeie service! Aanrader!

Had vazen besteld, snelle levering ontzettend goed verpakt.

Prima artikel, snelle levering

Zeer tevreden :-)

Havezateweg 11

7798CC Collendoorn

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.