Prachtige wandkandelaar ontvangen

Heb wat langer op mijn bestelling moeten wachten, maar werd netjes te woord gestaan.

Het wastafelmeubel die wij hadden besteld is echt super mooi. Erg vriendelijke mensen zo via de mail die met je meedenken. Ik zou het bedrijf iedereen aanraden.

Lange wachttijd

Heel mooie stoeltjes, maar als we zelf geen initiatief namen waren ze nog steeds niet geleverd. Maanden geleden besteld en betaald

Beste Frank, Fijn dat de stoelen goed bevallen! We vinden het daarentegen wel jammer dat deze review geplaatst wordt. Het duurde inderdaad lang voor we de stoelen konden leveren, maar hier zijn jullie gaandeweg meermaals over geïnformeerd. Wij nemen vaak pas contact op over een bezorgmoment, wanneer het product hier daadwerkelijk staat. Zo proberen we eventuele teleurstellingen te voorkomen. Er werd een aantal dagen voor levering aan ons, gevraagd wanneer de stoelen te verwachten waren, jullie gaven aan dat er nu wat druk op zat. Vandaar dat wij bezorging door een transporteur hebben laten verlopen, zo snel als mogelijk. De stoelen hebben hier uiteindelijk nog geen dag in ons magazijn gestaan. We doen uiteraard ons best om iedere bestelling zo snel mogelijk te (laten) bezorgen, maar zijn in zulke gevallen helaas afhankelijk van onze leverancier. Levertijden lopen de laatste tijd aan alle kanten flink uit en wij kunnen dan helaas niet anders dan afwachten. Ik wens jullie alsnog veel plezier van de aankopen! Als we verder nog iets kunnen betekenen, zijn we te bereiken via mail of telefoon. Mvg, Mika

Good

Hi Marcelle, Bedankt voor je review! Veel plezier van de aankopen Mvg, Mika

Prima service! Komen gemaakte afspraken na

Hi Yvonne, Bedankt voor je review, fijn dat alles goed bevallen is! Hopelijk zien we je nog eens terug :) Mvg, Mika

super service

voor de tweede keer een meubelstuk gekocht zeer tevreden je word goeg op de hoogte gehouden . en krijg ook zeer snel een reactie van het bedrijf zeker een aanrader.

Hi Diana, Bedankt voor je review, fijn dat jullie over de tweede aankoop ook tevreden zijn! We zien jullie binnenkort graag weer eens terug Mvg, Mika

Mooie artikelen. Veel keus

Mooie webshop. Veel keus. Snel geleverd. Netjes verpakt.

Hi Manos, Fijn dat je bestelling snel en vlot aan is gekomen! Veel plezier ermee en hopelijk tot de volgende keer. Mvg, Mika

Aangenaam

Beste Van bestelling tot levering is alles zeer vlot verlopen. Onze nachtkastjes waren goed ingepakt waardoor er weinig kans is op beschadiging. Na het uitpakken, trek ik de bovenste lade open en plakt er nog een prijskaartje in. Verontwaardigd bel ik naar de klantendienst en zegt een man mij daar dat het waarschijnlijk een prijskaartje is die nog van bij hun leverancier komt. Dit vind ik toch jammer dat er daarop niet gecontroleerd is bij jullie. Misschien in de toekomst opletten dat alle prijskaartjes die niet van jullie zijn, verwijderd worden. Met vriendelijke groeten Karen Van de Weghe

Hi Karen, We willen nogmaals onze excuses aanbieden voor deze slordige fout, dit had inderdaad absoluut niet mogen gebeuren! Ik hoop dat de aankoop, ondanks deze fout, toch goed bevalt en wil jullie veel plezier wensen met de nachtkastjes! Mvg, Mika

Op tijd geleverd

Levering was zoals beloofd en het artikel was zeer netjes verpakt. Bijzettafel correspondeerde goed met de foto's op de site.

Hi Franci, Fijn dat je tevreden bent met de bijzettafel! We wensen je veel plezier van de aankoop en zien je graag nog eens terug. Mvg, Mika

Zeer mooie en unieke vaas

Zeer mooie en unieke vaas, in stevig materiaal. Heel blij mee. Ook tevreden met de levering (stevig ingepakt)!

Hi Lana, Fijn dat je tevreden bent! Veel plezier van de aankoop en hopelijk tot de volgende keer :) Mvg, Mika

Super vriendelijk en professioneel

Top items en super vriendelijk en professioneel ontvangst. Zeker de moeite om 270 km te rijden naar deze prachtige zaak

Hi Sandra, Bedankt voor je review, fijn dat alles de flinke rit waard was! Als jullie weer eens langs willen komen, zorgen wij dat de koffie klaar staat Tot de volgende keer! Mvg, Mika

Echt mooie tulpen niet te onder scheiden van echte aanrader gr angela

Hi Angela, Bedankt voor je review! We doen uiteraard ons best om de hoogste kwaliteit te leveren. Veel plezier van de aankoop! Mvg, Mika

zeer goed

snelle levering , en als je wilt omruilen , geen probleem en snel afgehandeld

Hi Robert, Bedankt voor je review! Veel plezier van de aankopen, hopelijk is dit meubel helemaal naar wens ;) Graag tot de volgende keer! Mvg, Mika

Prima levering

Prima levering, mooi materiaal en goede service

Hi, Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent over de aankopen en de service, hopelijk zien we je nog eens terug! Mvg, Mika

Fantastisch, goed luisterend oor. En dat is zo fijn. Ik bestel graag via de site. Ik ben gehandicapt geraakt na hersenbloeding. En dan is het juist heel fijn dat ik deze geweldige zaak gevonden heb.

Hi Astrid, Bedankt voor je mooie review! Bel gerust nog eens, als er verder nog vragen zijn ;) Mvg, Mika

Keurig volgens afspraak.

Vraag ,, wij willen graag de zelfde kast voor in onze douche boven. Het moet toch mogelijk zijn om deze qua maatvoering langer te krijgen .was nu 120cm maar we moeten naar 180cm?

Hi Henry, Bedankt voor de review, ik heb jullie een mailtje gestuurd met de mogelijkheden voor een groter meubel! Mvg, Mika

Goede ervaring prima service

Bij de levering bleek de kleur niet goed te zijn door w.s.miscommunicatie. Dit is heel goed en snel opgelost.

Hi, Fijn dat jullie tevreden zijn over de service! We wensen jullie alsnog veel plezier van de aankopen en zien jullie graag nog eens terug :) Mvg, Mika

Klantvriendelijk, heldere communicatie

Al in eerste telefonisch contact, zonder dat ik iets had aangeschaft, geantwoord op vragen. Daarna eerlijke info over de bestelling. En met geduld, want ik maakte mij zorgen. Daar werd vriendelijk en begripvol op gereageerd

Hi Henna, Bedankt voor je review! Fijn dat alles goed bevallen is, veel plezier van de aankopen! Mvg, Mika

Goede service en duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Het contact via de chat was zeer snel, correct en duidelijk. Ook was alles goed geregeld bij het afhalen van de bestelling. Vooral de plezierige benadering en de gemoedelijke sfeer is ons opgevallen. Wat een prachtige showroom. Dit adres is een echt aanrader!

Hi Peter, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat alles goed bevallen is. Hopelijk zien we jullie nog eens terug in Collendoorn :) Mvg, Mika

prima service netjes te woord gestaan aan de telefoon.

Hi Hettie, Fijn dat je tevreden bent over de service! We zien je graag nog eens terug. Mvg, Mika

Doen wat ze beloven

Goed advies. Ruime keus.

Hi Tineke, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van de aankopen en hopelijk tot de volgende keer:) Mvg, Mika

Fijne winkel met goede service !

Prachtige lampen besteld en gekregen. Eén was er kapot gegaan bij transport. Na overleg, keurig een andere gekregen. Service zoals service behoort te zijn. Zeer tevreden.

Hi Jeaninne, Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent over de service :) Veel plezier van de aankopen en graag tot ziens Mvg, Mika

Mooie kandelaars

Heel mooie kandelaars. De verpakking kon misschien iets beter dmv lege ruimte op te vullen met bubbelplastiek of iets. Ze lagen vrij los in de verpakking.

Hi Jelena, Bedankt voor de tip, die nemen we mee! Veel plezier van de aankoop en graag tot de volgende keer Mvg, Mika

Vriendelijke mensen, mooie producten en een goede service!

Beste lezer, Op Google gingen we zoeken naar een landelijk interieur en kwamen terecht op de website van Rene Houtman. We keken onze ogen uit! Een ruim assortiment, mooie foto's en duidelijke uitleg per artikel. De volgende dag hebben we gebeld met de servicelijn en kregen een vriendelijk persoon aan de telefoon. Hij kon op iedere gestelde vraag een passend antwoord geven. We maakte een afspraak om in de showroom naar een was meubel en kranen te komen kijken. Daar aangekomen werden we vriendelijk ontvangen en we voelde ons welkom. Ook op deze dag werd er aandachtig naar ons geluisterd en werden we goed geïnformeerd over van alles en nog wat. Tijdens het bewonderen van al het moois daar, kregen we een lekker kopje koffie aangeboden. We hebben eerst een toiletrolhouder en wc-rolhouder besteld. De dispenser staat geweldig op ons toilet (zie foto). Wij gaan nog over om meer te bestellen voor onze badkamer en als deze klaar is volgen er nog meer foto's. Bedankt team, Rene Houtman Interieurs Met vriendelijke groet, Chris & Jolanda

Hi Chris en Jolanda, Hartstikke bedankt voor jullie mooie review! Fijn dat jullie zo tevreden zijn :) We zien de foto's van de badkamer binnenkort ook graag voorbij komen Tot ziens! Mvg, Mika

Goede ervaring

Ik zocht een Dutz vaas en Rene Houtman heeft een zeer uitgebreid collectie. Ik heb de vaas besteld en communicatie en levering is uitstekend verlopen.

Hi Ingrid, Bedankt voor je review! Fijn dat je bij ons hebt kunnen vinden waar je naar op zoek was. Hopelijk zien we je nog eens terug:) Mvg, Mika

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.