Positief

Makkelijk en snel geregeld. Precies ik wil

Goede service, snelle communicatie en prachtige spullen!

Hi Sanne, Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent en dat de service goed is bevallen. We wensen je veel plezier van de aankopen! Hopelijk tot de volgende keer :) Mvg, Mika

zeer goed personeel

Personeel die met mij in contact stond via de email was zeer meedenkend. kwam ivm koop van een grote spiegel met gepaste antwoorden op mijn vragen. De levering is zeer soepel verlopen. de bezorger heeft de spiegel gezamenlijk nagekeken op schade en en binnen afgeleverd. Ik raad jullie ten zeerste aan op jullie mooie spullen en goede service

Hi Elisabeth, Bedankt voor de positieve review! Fijn om te horen dat het verloop van je bestelling goed is bevallen. We doen natuurlijk ons best om al onze klanten tevreden te houden :) De spiegel staat erg mooi bij jullie in de hal! Veel plezier van de aankoop en hopelijk tot ziens. Mvg, Mika

Topservice!

Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop in ons geval een tafeltje ! Goede afspraken over de leverdatum alles zeer correct.

Hi Janneke, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat je zo tevreden bent over de service en je aankoop. We werken hard om onze afspraken na te komen ;) Veel plezier met het tafeltje en hopelijk tot snel! Mvg, Mika

Goede service en kwaliteit

We hebben een vaas besteld en deze werd snel en perfect ingepakt geleverd. Zeer tevreden.

Hi Marco, Goed om te horen dat de vaas goed is bezorgd! We doen ons best om al onze klanten tevreden te houden :) Veel plezier van de aankoop en graag tot ziens! Mvg, Mika

Een geweldig mooi bedrijf.

Fantastische verpakking voor verzending!

Ik bestelde online een prachtige Dutz vaas om kado te geven maar vond het wel een beetje spannend omdat deze van glas is. 'Zou het de verzending goed doorstaan?', vroeg ik mij af... Deze zorg bleek geheel onnodig want toen ik het pakket ontving zag ik hoeveel aandacht er voor het verpakken was genomen. De doos met de vaas erin zat in een grotere, zéér stevige doos met veel plastic en karton er omgeen. Niet kapot te krijgen! Veel dank en van mij 5 sterren (omdat 6 sterren niet kan)

Hi Isabella, Bedankt voor je review! We snappen het helemaal, het blijft natuurlijk spannend met glas. Onze magazijnmedewerker doet iedere dag zijn best om alle pakketjes in goede orde te laten bezorgen. Hopelijk is de ontvanger blij met het cadeau! ;) Mvg, Mika

Netjes gedaan

Geen lange levertijd. Plus netjes afgewerkt en geleverd

Hi Niek, Bedankt voor je positieve review, fijn dat je een goede ervaring hebt gehad! Hier doen we natuurlijk altijd ons uiterste best voor. Veel plezier van de aankoop! Mvg, Mika

Snel en goed verpakt

De levering was erg snel en de verpakking was meer dan goed dus mijn mooie glazen bloempot heeft 't transport overleefd.

Hi Eugenie, Bedankt voor de review, fijn dat de bestelling goed aan is gekomen! Veel plezier ermee en hopelijk tot ziens. Mvg, Mika

Goede service, snelle levering en hele mooie producten

Snelle en goede service. Mooie producten

Hi Hellen, Bedankt voor je review, fijn dat de service en de producten je goed zijn bevallen! Veel plezier van de aankoop en graag tot de volgende keer. Mvg, Mika

Wij hadden een bestelling geplaatst, helaas zat er een wat langere levertijd op het bestelde artikel, werden we netjes over geïnformeerd en konden we met elkaar tot een compromis komen, super tevreden over het alternatief misschien zelfs nog wel mooier !!

Hi Janny, Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat de service als goed is ervaren en natuurlijk dat het voorgestelde alternatief jullie goed bevalt! We wensen jullie veel plezier van de aankopen, hopelijk tot ziens! Mvg, Mika

Gewoon teleurstellend

Spiegel zelf onder-en bovenaan (langs smalste zijde). cm's ver geschonden, gekrast. Onder ophanghaken hout onvoldoende breed ingefreesd. De weliswaar lichte krassen zijn uitermate storend daar je op een spiegeloppervlak alles maar dan ook alles uitvergroot ziet. Daar er nog een ledverlichting bovenop komt zal alles nog verergeren. Verpakking was 100% ongeschonden dus beschadigingen zijn in atelier gebeurd tijdens constructie.

Beste Rudy, Allereerst bedankt voor uw bestelling. Ik zie dat u nog geen contact heeft opgenomen met ons omtrent deze schade, zou u dit wellicht eerst willen doen voor dat u zo'n negatieve review schrijft? Zo hebben we geen kans om iets netjes op te lossen. We willen ten alle tijden dat de klant tevreden is met het aangeschafte product. Ik zie dat u een kant en klare spiegel heeft gekocht welke wij tientallen verkopen per jaar. Het is voor ons helaas niet mogelijk om al deze spiegels na levering uit de doos te halen, volledig te controleren en opnieuw te verpakken. Als blijkt dat een spiegel beschadigd is dan nemen wij dit op met de leverancier en ontvangt u uiteraard een nieuwe die volledig goed is. We zien graag uw mail verschijnen met foto (dit hebben we altijd nodig ter bewijs) zodat we een mooi exemplaar kunnen versturen. Bij voorbaat dank, fijne zondag! Mvg Reno Houtman

Prima met enkele ruimte voor verbetering.

Ik kende het bedrijf nog niet. Eerste bestelling. Bij het product stond vermeld 2-3 werkdagen. Kreeg het product zon beetje na 2 weken, zonder update in de mail. Wanneer een bestelling langer duurt dan verwacht zou een update handig zijn. Ook betreft het vertrouwen in de webshop.

Hi Sabine, Bedankt voor je review! We hanteren de levertijden op onze website die we van onze leverancier doorkrijgen. De bestelling die je hebt geplaatst, was voor een artikel die wij op dat moment helaas niet op voorraad hadden. Die is dus voor je besteld bij onze leverancier, daar heeft de bestelling helaas wat vertraging opgelopen. Wij zijn in dergelijke gevallen jammer genoeg afhankelijk van onze leveranciers. Desalniettemin had je hier natuurlijk van op de hoogte gebracht moeten worden, excuus dat dit niet is gebeurd! Hopelijk zien we je nog eens terug! Mocht er dan iets veranderen aan de levertijd, hoor je dit direct van ons. Mvg, Mika

Zeer goede kwaliteit.

Ik heb de indruk dat de verkeerde fontein geleverd werd, maar ik kan mijn bestelorder niet meer vinden. Het kan ook een fout van mijnentwege zijn. Maar zeer degelijke kwaliteit. Zou jullie zeker aanraden.

Hi Aline, Bedankt voor je review, fijn dat de kwaliteit in ieder geval goed bevalt! Ik heb je een mailtje gestuurd met de pakbon van de bestelling, dan kan je controleren of het juiste artikel is ontvangen. Mocht dit niet zo zijn, hoor ik graag van je. Dan zoeken we snel naar een passende oplossing! Mvg, Mika

Zeer goed!

Prima prima prijs/kwaliteit verhouding en snelle service

Hi Marcel, Bedankt voor je review, fijn om te horen dat alles goed is bevallen! We wensen je veel plezier van de aankopen, hopelijk tot snel! Mvg, Mika

Geleverd volgens afspraak, prima service!

Geleverd volgens afspraak, prima service!

Hi Jan, Bedankt voor je positieve review, fijn dat alles goed bevallen is! We wensen je veel plezier van de aankopen en zien je graag nog eens terug. Mvg, Mika

Klasse Shop mit einer großen Auswahl an Dutz Artikeln

Da die niederländische Firma Dutz in Deutschland kaum Vertriebswege für den Endverbraucher hat, bin ich auf der Suche danach auf Rene Houtman Interieurs gestoßen. Klasse Shop, super freundlicher Kundenservice, der auch noch schnell antwortet und die Ware kam mit einem vorbildlichen Tracking an. Gerne wieder. Den einzigen Kritikpunkt den ich hätte, wäre die Sprachauswahl. Es gibt nur holländisch als Sprache. Zum Glück gibt es ja Übersetzungstools im Web ;-)

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Hi Sandra, Thank you for the great review! We will definitely have a look for a translator on our website! Enjoy your new vases and we hope to see you again soon. Kind regards, Mika

Top service!

Snelgeleverd goed product zoals verwacht!

Hi Hanne, Bedankt voor de review, fijn dat alles naar verwachting is verlopen! Hopelijk tot de volgende keer. Mvg, Mika

Vlotte, fijne ervaring

Vlotte, fijne ervaring

Hi Lieke, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat alles als goed ervaren is. Hopelijk tot ziens! Mvg, Mika

Na een chat stonden de "vaasjes" al snel op de site zodat ik ze kon bestellen

Hi Iris, Bedankt voor je positieve review en leuke foto! We houden ons assortiment graag up-to-date dus goed dat je erop wees dat deze vaasjes nog ontbraken! We wensen je veel plezier van de aankopen. Hopelijk tot ziens! Mvg, Mika

Goede en snelle service!

Fijne communicatie.

Hi Jolanda, Bedankt voor de positieve review, fijn dat je tevreden bent over de service en communicatie! Hopelijk zien we je nog eens bij ons terug. Veel plezier van de aankopen! Mvg, Mika

Niet tot leveren gekomen maar had wel mijn geld een dag na annuleren al terug

Hi Mar, Jammer dat het niet kon lukken om tot een geschikte levering te komen en dat de bestelling geannuleerd moest worden! Toch zijn we blij dat je alsnog tevreden bent en hopen we je nog eens terug te zien, dan komen we er vast wel uit! Mvg, Mika

Snel en goed verpakt

Wij hebben een spiegel voor de badkamer gekocht. Het is nog mooier dan op de foto. Wij zijn er heel blij mee. Dit gaat de badkamer nog meer sfeer geven.

Hi Catharina, Fijn dat het product nog boven de verwachting uit is, altijd fijn als onze producten goed bevallen! We wensen jullie veel plezier van de aankoop en kijken graag nog eens mee naar meer leuke toevoegingen voor jullie badkamer (of andere ruimte ;)) Mvg, Mika

Besteld, betaald en gelijk geleverd, product was op voorraad, netjes afgeleverd door vriendelijke chauffeur, top.

Hi Judith, Bedankt voor je leuke review, fijn dat alles goed is bevallen! Veel plezier van de aankopen en hopelijk zien we je nog eens terug! Mvg, Mika

Super klantenservice

Bestelling niet compleet. Gebeld en alles wordt in gang gezet om de klant zo goed mogelijk te helpen. Super service!!!! Kan niet anders zeggen….

Hi Inci, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat alles jullie goed is bevallen. We doen altijd ons best zo snel mogelijk een passende oplossing te vinden, fijn dat dat erkend wordt! We wensen jullie veel plezier van de aankopen, hopelijk tot ziens! Mvg, Mika

Havezateweg 11

7798CC Collendoorn

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.