Correct gebruik van social media is echt cruciaal

De opleiding gaf inzichten in hoe je accounts veilig te houden, hoe social media correct te gebruiken en hoe te adverteren met impact. Sommige zaken kan je als leek helemaal niet weten. Daarom komt een bedrijf zoals ONLINE ED van pas.

• Klantenservice
  • Zijn er verbeteringspunten die u ONLINE ED zou aanbevelen? Heel veel stof op korte tijd. Misschien wat meer tijd voorzien?

Snelle dienstverlening!

Ellen volgt mijn case goed op. Stuurt snel feedback. Goede service en kennis in huis.

• Categorie Lifestyle

Tailor made aanpak met praktische tips voor je sociale media

Hands-on, nuttige info & snelle feedback

• Categorie Sport

TOPexpertise

Een continue focus op optimalisaties van lopende campagnes op social media zorgen voor een mooie en kwalitatieve stroom van leads. Wanneer nieuwe campagnes of doelgroepen worden opgezet, gaat het team van Online ED ten gronden aan de slag om onze doelen goed te begrijpen en om te zetten in meetbaar resultaat. Het Team van Novulo Buildings kijkt steeds uit naar de meetings, want Online ED is een fijne bende om mee samen te werken.

• Categorie Andere

SEA-advies waar je op kan vertrouwen!

Met onze firma EPDM Solutions platte daken BV vertrouwen wij op de kennis van Online ED om onze socials te optimaliseren. In onze sterke groei is een duidelijke marketingstrategie en opvolging cruciaal! Online ED is voor ons hierbij DE partner bij uitstek! Een maandelijks overleg en rapportering zorgt voor een duidelijk en concreet plan van aanpak. Top om op deze manier te kunnen samenwerken!

• Categorie Andere

Snel, meedenkend en partner op lange termijn

Super tof team om mee samen te werken. Discipline en planmatige aanpak om samen betere merkbekendheid te genereren.

• Klantenservice
  • Zijn er verbeteringspunten die u ONLINE ED zou aanbevelen? Nee, wij moeten nog veel van hen leren om op de juiste manier samen te werken
  • Categorie Andere

Vakkennis ten top met heel goede ondersteuning.

• Zijn er verbeteringspunten die u ONLINE ED zou aanbevelen? niet direct
  • Categorie Mode

Professioneel, top, een echte aanrader !

Meerwaarde voor elke bedrijf.

• Categorie Andere

ONLINE ED denkt mee en voorziet een oplossing op maat!

Onze eerste ervaring met ONLINE ED is super goed verlopen. Het was een minder reguliere opdracht, een innovatieproject met andere doelstellingen dan een doorsnee campagne. Ellen heeft ons een mooi voorstel op maat gemaakt en ook na de campagne een duidelijk overzicht bezorgd.

• Categorie Voeding

Duidelijke, praktijkgerichte interactieve opleiding

Dit was een verhelderende opleiding die me in staat zal stellen mijn eerste stappen te zetten in de digitale wereld van online commerce, advertising en marketing. Ellen beheerst de verschillende domeinen grondig, en kan die helder, boeiend, maar vooral ook begrijpbaar overbrengen op de cursisten, staat open voor vragen, wat de opleiding heel interessant én interactief heeft gemaakt

Top team!

Ze dringen niet hun eigen ideeën op maar luisteren echt naar hun klant! En daarna geven ze aangepast advies!

• Categorie Andere

Gestructureerd - overzichtelijk en resultaatsgebonden !

Ellen, Een gestructureerde en overzichtelijke samenwerking. Doelen worden voorop gesteld en alles wordt bijgestuurd waar nodig. De domeinen waar jullie niet expert in zijn, worden doorgegeven maar tegelijkertijd grondig opgevolgd. TOP !

• Klantenservice
  • Zijn er verbeteringspunten die u ONLINE ED zou aanbevelen? JA, toekomst gericht kijken welke volgende stappen er binnen online communicatie zullen gezet worden. Maar hoorde dat jullie daarmee al bezig zijn ;-)

To the point!

Ellen laat er geen gras over groeien en gaat via een One2One direct in de materie. Websites worden direct aangepast, Social Media campagnes direct ingeplant!

• Categorie Andere

Zeer veel bijgeleerd tijdens de workshop over Social media!

Wij volgden de cursus omtrent social media. Ieder aspect kwam hier uitgebreid aan bod. We kwamen nieuwe dingen te weten over Facebook en hoe we dit beter konden integreren. Ellen staat steeds klaar om meer uitleg te geven indien er iets niet duidelijk is. Online ED is zeker aan te raden!

• Categorie Andere

Vlotte en correcte opvolging! Top!

Online ED verzorgde onze publiciteit met veel enthousiasme, op een correcte manier en met een realistische aanpak. Alles werd tot in de puntjes verzorgd en opgevolgd. Een leuke ervaring en wij blijven uiteraard trouwe klant!

• Categorie Voeding

Zeer leerrijk

Zeer leerrijk toch teveel inhoud om op een korte tijdsspanne te kunnen verwerken. Een must heden ten dage om ook op sociale media aanwezig te zijn. ED-online speelt hier perfect op in en is voor grote bedrijven echt een aanrader hiermee dagelijks samen te werken.

• Categorie Lifestyle

heeft me al bijgeleerd

Een onbekend terrein die ik heb leren kennen. Is iets dat heel belangrijk is geworden in de fashion branche

• Zijn er verbeteringspunten die u ONLINE ED zou aanbevelen? zou niet weten wat
  • Categorie Mode

Zeer flexibele en vriendelijke service

Jarenlang zeer goed geholpen geweest door Ellen (en haar team). Uiterst flexibel voor last-minute zaken en steeds proactief meedenkend! Komt altijd af met leuke ideeën zonder dat van haar gevraagd wordt, ze is een verlengstuk geweest van onze marketing die broodnodig was.

• Klantenservice
  • Zijn er verbeteringspunten die u ONLINE ED zou aanbevelen? Kennis van mogelijkheden (bvb remarketing) was soms enige verbeteringspunt dat ik kan verzinnen.

Vlotte samenwerking

Met ONLINE ED hebben we een professionele partner die de sociale media beheert, verzorgt en de online richting optimaliseert

• Categorie N.v.t.

samenwerking

Fijn samenwerken op een vlotte manier snelle feedback

• Categorie Mode

Zeer goed online communicatie bureau

Gaan per klant bekijken wat de klant wil, nodig heeft en staan je gedurende heel het proces bij. Zeer flexibel: van all-round tot enorm op maat.

Alles wat ik nodig had

In 1 korte workshop van een voormiddag en een xtra uur one on one werd het gebruik van sociale media voor mij specifiek uit de doeken gedaan. Ellen doet haar werk zoals de klant het vraagt. Zeer to the point en gebruiksklaar.

Godveerdegemstraat 101 9620 Zottegem

+32 9 245 95 36

Over ONLINE ED

ONLINE ED biedt u het beste van twee werelden: een verhoogde aanwezigheid op social media die uw bedrijf zal helpen groeien, terwijl we ook de veiligheid ervan garanderen. Check-in voor een zorgeloze aanwezigheid op sociale media voor uw bedrijf dankzij onze no-nonsens werkwijze.