Wij zijn plezierig geholpen in de winkel

Ruime keuze, Alles goed doorgesproken vanaf het begin t/m de plaatsing! ,Er was goed overleg en geen nawerk!

goede en persoonlijke benadering

na ontvangst door Kees ongeveer uur door de showroom gelopen, Kees kwam ons opzoeken en we hebben onder het genot van een kop koffie een afspraak gemaakt voor het opmeten van de keuken. onze wensen bekend gemaakt en na een tijdje naar Roden gekomen om de tekening te bekijken, na oveleg van ongeveer 3.5 uur onze handtekening gezet. op 27 en 28 september is de keuken naar volle tevredenheid en afspraken geplaatst door Charles en Marin, we genieten er elke dag van.

• Garantie / nazorg

Keukenhuis Roden: EEN GEWELDIG ADRES !

Eigenlijk zijn wij niet zo van het geven van een review, maar dit keer ontkomen wij er niet aan. Op zoek naar een nieuwe keuken kwamen wij terecht bij Keukenhuis Roden. Hier werden wij geholpen door Ruth. Vanaf de eerste kennismaking hadden wij meteen een heel goed gevoel bij Ruth en deze zaak. Zoals Ruth ons heeft geholpen, heel deskundig en meedenkend, zo zijn er volgens ons maar weinigen. Heel vaak zie je in deze branche van die snelle jongens die even heel snel een nieuwe keuken willen verkopen. Bij Ruth is dit absoluut niet het geval, ze geeft je alle tijd en ruimte om eerst goed na te denken voordat je tot een besluit komt. Wij willen de andere medewerkers van Keukenhuis Roden niet te kort doen, maar Ruth is in onze ogen absoluut een topper ! Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken die tot in de puntjes is geleverd en gemonteerd. Ook onze dank dus voor de monteurs. Een 10 is de hoogste beoordeling die wij kunnen geven, maar eigenlijk wilden wij nog een hogere cijfer geven. Helaas... Al met al: Keukenhuis Roden is een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken !

• Garantie / nazorg

Superblij met onze keuken.

Keukenhuis Roden.....wat een fijn adres! Wat zijn wij geweldig geholpen door Kees,Lenn en Ruth. Met veel geduld en grote vakkennis werd met ons meegedacht. Alle lof voor dit team. Patrick de monteur, Bert de tegelzetter wat hebben jullie mooi werk geleverd. Superblij zijn we met onze keuken. Jean-Marc en Alda.

• Garantie / nazorg

Excellent service and beautiful kitchen

Keukenhuis Roden was recommended to me by my friend. Outstanding attention to detail, friendliness, great communication and focus on client’s satisfaction are the key traits of Lenn who helped me to get my dream kitchen. Highly recommended!

• Garantie / nazorg

Meedenken met behoeften en super service

Meerdere malen in de showroom geweest en dankzij het meedenken van de adviseur tot onze droomkeuken gekomen. Geplaatst in 1 dag. Alles netjes en schoon opgeleverd.

Superblij met onze keuken bij Keukenhuis Roden

We zijn erg prettig en vakkundig geholpen door Keukenhuis Roden. Ruth heeft samen met ons de keuken ontworpen en onze eigen wensen en ideeën werden hierin meegenomen. Alles was mogelijk en we kregen de tijd om over ons ontwerp na te denken om op een later moment het ontwerp definitief te maken. Een aantal keren de plaatsingsdatum moeten verzetten ivm tegenslagen verbouwing maar ook dat werd opgelost en waren ze flexibel. Ook na vakkundig plaatsen nog goed contact voor afwerking en vragen.

Mooie showroom, goede service

Wij waren opzoek naar een keukenwinkel, die open staat voor een "keukenrenovatie". Bij Keukenhuis Roden hebben wij het juiste adres gevonden. We hebben een keuken gekocht zonder apparatuur (want deze hadden we allemaal net nieuw). Dit was geen probleem. We werden goed geholpen door Lenn en konden al onze ideeën kwijt. Samen zijn we tot dit ontwerp gekomen en we zijn er super blij mee. De keukenmonteurs waren vakkundig, rustig en werkten netjes. Tijdens de montage konden we zelfs nog een aanpassing doen.

Genieten! Van uitzoeken tot eindresultaat

Goed en persoonlijk advies. Heel erg tevreden!!

• Garantie / nazorg

Alle contact zijn persoonlijk en ongedwongen geweest. Ruth en Kees hebben goed met ons meegedacht. Wat wij erg prettig vonden was dat je niet direct gebeld wordt voor een vervolg. De bal blijft bij jou als klant liggen. Onze tekening is een aantal keer aangepast ook dit was geen probleem. Al met al kan ik een ieder die een nieuwe keuken wil aanschaffen aanraden om naar keukenhuis Roden te gaan! Ook in deze drukke tijd van het jaar was onze er keuken er binnen 8 weken. Ook de installatie door Charles Design is goed verlopen. Keuken heel netjes geplaatst.

• Garantie / nazorg

Aandacht voor klant en een prima keuken voor een prima prijs

Wij zijn erg tevreden over de geleverde keuken. Er was veel aandacht en tijd bij het selectieproces, Plaatsing ging prima en volgens planning. Er is goede nazorg.

Alle lof voor keukenhuis

Wij zijn zeer tevreden ,EN blij met de nieuwe keuken. We zijn keurig geholpen door Kees..snel geleverd. Compliment voor de mannen die de keuken geplaatst hebben. Alles was keurig en netjes afgewerkt WE zullen zeker keukenhuis aanbevelen aan ieder

Perfect!

Wij zijn keurig en relaxt geholpen door Lenn. Duidelijkheid en zeer goede communicatie en adviezen. Alles tot in de puntjes verzorgd. Het plaatsen van de keuken ging in goede sfeer en alles was in 1 keer goed en keurig. Compliment aan alle heren van verkoop, bezorgen en plaatsen van de keuken.

• Garantie / nazorg

persoonlijke benadering en lekker normaal

We zijn bij keukenhuis Roden heel goed geholpen! Lenn heeft ons alle tijd en ruimte gegeven en meegedacht tav de keuzes die we moesten maken. De aandacht voor details en de manier van benaderen viel ons in positieve zin op. Je merkt dat de medewerkers van Keukenhuis Roden verstand van zaken hebben. Ze staan ook voor persoonlijke aandacht en ze gaan ze net een stap extra voor de klant. Dat merkten wij tav de afzuigunit en toen we last minute nog zaken wilden wijzigen.

uitstekend

zie boven

• Garantie / nazorg

Erg tevreden met het eindresultaat

We hebben niet alleen een nieuwe keuken maar ook de hele huiskamer verbouwd ism keukenhuis Roden. Zij hebben alles geregeld met alle bedrijven. Het liep allemaal erg gesmeerd en zijn dan ook erg blij met het eindresultaat. Iedereen die heeft meegewerkt nogmaals bedankt. Groeten Jan en Greetje

• Garantie / nazorg

Snel geleverd, goed geplaatst en heel blij mee.😊

• Garantie / nazorg

mooie keuken fijn mee gedacht over ontwerp

Keuken goed geplaatst goede service nadat het blad kapot bleek gegaan. keuken bevalt goed!

• Garantie / nazorg

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen en van harte gefeliciteerd met uw nieuwe keuken!

Heldere offerte, goede nakoming afspraken , goede prijs/kwaliteitsverhouding en correcte plaatsing.

Zie boven

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij stellen dit zeer op prijs.

best te spreken

Beste mensen van keukenhuis, Wij zijn heel erg tevreden over jullie, en zullen jullie zeker aanbevelen bij anderen. Wil nog wel één kanttekening plaatsen en dat is het vakmanschap en de kennis van het plaatsingspersoneel. De mensen die het barretje geplaatst hebben waren erg onzeker hoe één en ander aan te pakken, maar uiteindelijk zijn wij tevreden over het resultaat. Groetjes Sipke en Fenje.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Goed luisterend naar wat de klant wil

Dit is inmiddels de 6e keuken die wij via Keukenhuis Roden (Voorheen Keukencentrum Tineke Bandringa) hebben gekocht. Net als alle vorige malen zijn wij nog steeds onder de indruk van de persoonlijke benadering en de kennis en kunde op keukengebied. De informele sfeer en een goed luisterend oor voor onze wensen is voor ons wederom de reden geweest hier een keuken te bestellen.

• Garantie / nazorg

Bedankt voor deze mooie woorden. Wij wensen jullie veel kookplezier toe in jullie prachtige nieuwe keuken!

Top bedrijf

Super geregeld van a tot z

• Garantie / nazorg

Bedankt voor uw positieve beoordeling over onze service. Daar zijn we erg blij mee!

Goed en professioneel tegelijk!

Na verschillende keukenzaken te hebben bezocht, kwam ik uit bij Keukenhuis Roden. Verteld wat mijn wensen waren en mijn budget. Aan de hand daarvan is men aan het brainstormen gegaan en na enig tekenwerk en overleg stond ik anderhalf uur later buiten met een offerte. En binnen het budget. Zij gaven je het gevoel dat zij alles deden om met je mee te denken en waren zeer oplossingsgericht. Uiteindelijk de keuken bestelt en het is door een vakkundig bedrijf geplaatst. Al met al zeer tevreden.

• Garantie / nazorg

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel kookplezier toegewenst.

Keukenhuis: Prima! monteur keuken: twijfels

Mijn ervaring met Keukenhuis Roden was zeer goed. Ruth Bandringa heeft mij erg goed geholpen met het uitzoeken van een keuken welke binnen mijn budget past. Zij denkt met je mee en is op zoek naar passende mogelijkheden. Zij bleef zeer klantvriendelijk, ook nadat ik de zoveelste keer met wijzigingen kwam😅 Nogmaals Hartelijk dank Ruth! Helaas ben ik niet gecharmeerd van de keukenmonteur. Hij gereageerde niet op vragen omtrent de planning (aangezien er toch ook nog gestuwd moest worden). Het stucwerk moest nog drogen, zodat er daarna geen tijd meer was voor het schilderen van de wanden, wat ik heb moeten doen nadat de keuken was geïnstalleerd. Communicatie onderling tussen collega,s ook niet fantastisch, waardoor ik met een gat (voor stopcontact die niet nodig is)in de muur zit, volgestopt met vulmiddel wat maar niet droogt. Niemand wist dat dit gat dicht moest zijn. Ben nu zelf bezig het te dichten. Keuken is door planningsproblemen 1 dag later gemonteerd. Overigens netjes gedaan... kreeg nog flesje kleurverf met de mededeling dat hij geen beschadiging had ontdekt. Volgende dag ontdekte ik dat een plek op de bovenkant van de koelkastdeur al gelakt was met verf... Keukenkraan lekt.. dit is doorgegeven aan Grohe. Volgens mij is het rubber van de kraan niet goed aangesloten. Maar binnenkort komt Grohe zelf kijken naar de oorzaak. Al met al blijft mijn ervaring met Keukenzaak Roden positief. Ik zou jullie wel willen aanbevelen om een andere keukenmonteur, die tijd heeft voor de klant, te nemen.

• Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij stellen dit zeer op prijs

Je wensen kunnen vertalen in een prachtige bijkeuken

Keukenhuis Roden heeft verstand van zaken en dat merk je gelijk wanneer je de zaak binnen stapt. Wij zijn keurig geholpen door Kees en zijn team

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Het is goed om te horen dat u tevreden bent. Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Over Keukenhuis Roden

Keukenhuis Roden is een nieuw bedrijf met bijna 40 jaar ervaring in de keukenbranche. Samen met ons team halen wij het beste uit onze jarenlange ervaring en proberen wij dit door te voeren in onze bedrijfsvisie; De klant staat centraal. Door eerst goed te luisteren naar de wensen en ideeën van de klant kunnen wij een gedetailleerd en uitgewerkt keukenadvies geven. “Eindelijk goed geholpen!”

Over CBW Erkend