Ben direct fantastisch geholpen

heb gebeld dat de richting wijzer heel snel knipperde kon direct komen en het werd verholpen heel fijn dat het zo snel kon.

Goede vlotte klantgerichte service.

Goed geholpen en probleem opgelost

Na aankoop van de auto hadden wij problemen bij het remmen, paar keer terug naar de garage geweest waar altijd de koffie en één leenauto klaar stond, lag het achteraf aan de nieuwe banden, zo dat het probleem kon worden opgelost door de super service van Auto Christiaan. Christiaan hartelijk bedankt.

Goede service, prima personeel, Goed voor elkaar!

Ging eerst moeizaam, maar alles goed opgelost

Top klasse

Nvt

Leuk bedrijf en aardige mensen. Zeer goed geholpen bij de aanschaf van mijn auto. Ben superblij met mijn auto en zeer tevreden over het autobedrijf. Een echte aanrader om eens te gaan kijken in de showroom.

Fijne ervaring

Service is goed en klantvriendelijk. Wij kunnen zeggen dat wij een goede ervaring hebben opgedaan en hopen in de toekomst dat meer mensen dat zullen ervaren net als wij..

Een eerlijke en fijne autogarage

Onlangs gelden een Peugeot 308 hier gekocht, ontvangen door zeer vriendelijke werknemers van het bedrijf. Autobedrijf Christiaan is een oprechte en eerlijke garage die goed advies geeft en niet met een verkoop praatje klaar staat. Ze nemen alle tijd voor je en zijn open en eerlijk in advies. Dit bedrijf zou ik meerdere mensen aan willen raden.

Zeer fijn geholpen. Super bedankt!

Op een voor mij zeer prettige en persoonlijke manier geholpen.

Top service

Duidelijk eerlijk en oprecht!

heel leuk

Super snelle auto reparatie.

Klantvriendelijk autobedrijf

Ik heb onlangs hier een auto gekocht en ik kan niet anders zeggen dat dat prima is verlopen. De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en doen hun uiterste best om je te helpen. Afspraken worden duidelijk op papier gezet zodat beide partijen weten waar ze aan toe zijn. Bij het ophalen van de auto werd er ook nog een presentje meegegeven, dat doet ook niet elk autobedrijf. Achteraf was er een klein probleempje met de auto, dit is keurig en vlot opgelost. Na deze prettige ervaring beveel ik dit autobedrijf zeker aan.

Deze mensen staan voor je klaar!

Ik kan niet anders zeggen dat onze ervaring bij Auto Christiaan echt TOP is! In het verleden kreeg ik altijd hoofdpijn als er nieuwe auto gekocht moest worden vanwege de talloze verschrikkelijke auto bedrijven waar je je vaak bedonderd voelt. Bij Auto Christiaan gingen we met buikpijn naar huis... maar dan omdat we een veel te groot stuk gebak kregen en verliefd geworden waren op onze nieuwe auto. Deze mensen staan voor je klaar, verkopen met liefde en nemen de tijd om je écht te helpen. Wij moesten 180 km rijden, maar het is het waard. De volgende auto gaat hier zeker weer gekocht worden! Kees, bedankt voor je persoonlijke hulp en je geduld om alles regelen. Wij zijn blij! :) Groetjes en tot snel!! Gijs & Kim

9,5

Echt goede inzet...

Zoals altijd zeer goed !!!!

Prima service . Goede vakman.

Prima bedrijf!!

Goede samenwerking en geen problemen!!

Tot nu toe zeer goed

Het was in eerste instantie niet eens de bedoeling om een auto te kopen , alleen om even proef te rijden. Maar dit beviel zeer goed en de inruil was goed en vooral de duidelijkheid over de handel. Alles werd duidelijk op papier gezet, ook betreffende de garantie. Kortom een vlotte duidelijke handel zonder gezeur en moeilijkheden. Dat deed m'n zoon op het zelfde moment ook te besluiten om handel te doen. Nou dat zegt toch genoeg, en nu hopen vele kilometers zonder problemen te kunnen rijden . Ps. de attentie die we kregen vond ik ook bijzonder leuk .

Apk gedaan oeps steek proef maar glans er door heen met wimpel. En compliment 18 jaar oud

Fijne gasten, verstand van zaken! Gastvrij!

Mijn auto is weer op een nette manier, volgens offerte gerepareerd. Offerte en factuur waren identiek! Dit is een compliment waard. Aflevering was ook netjes, kopje koffie, vrolijk praatje, je voelt je welkom en je auto is in goede handen.

Warm welkom!

Goede service en zeer vriendelijke mensen.

super

Je wordt goed en vlot geholpen

Goede communicatie alles netjes afgehandeld.

Prima in orde

Bellen altijd als er onverwachte kosten zijn.

Top garage

Je hoeft maar te bellen en je word goed geholpen.

Over Auto Christiaan

Transparant, eerlijk, vakbekwaam en no-nonsense. Daar staan we voor. Bij Auto Christiaan hebben we de benodigde vakkennis en leveren we een optimale kwaliteit. Om verrassingen te voorkomen, beschikken wij over de onderhoudshistorie van de occasions. Je bent bij ons verzekerd van een transparante communicatie en een eerlijk verhaal. We houden niet van gladde verkooppraatjes, maar zeggen waar het op staat. Wel zo eerlijk.