Vriendelijke en gastvrije mensen!

Plezierig! Gastvrij! Meer dan tevreden!

Top service.

Goede service en goed persoon

Het was weer prima geregeld , service oké, reparatie snel en professioneel opgelost.

Zie hierboven.

Goed geholpen door een top team

Prima service.

Een garantiegeval is goed opgelost.

Netjes gebeld van te voren over de verwachte kosten en auto schoon terug gekregen.

Tevreden klant

Nette garage, en fijne communicatie bij mankementen.

Heel professioneel bedrijf en vriendelijk personeel. Veel keus in nette gebruikte auto:s en niet al te duur. Toen ik mijn gekochte auto ophaalde kreeg ik als verassing een TomTom navigatie cadeau en een heerlijke doos met lekkernijen voor de Pasen. Ik kan zeker auto Christiaan aanbevelen.In een woord TOP

Reparatie super snel geregeld.

Achterruitverwarming werkte niet. Reparatie is snel uitgevoerd. Kreeg nog een leenauto en dat alles onder garantie. Top!

Snelle service bij Christiaan

Vriendelijk en vlot geholpen

....

Goede en vriendelijke service

Zeer nette auto gekocht, en zeer klantvriendelijk geholpen bij dit fijne familiebedrijf.

Nog steeds erg blij met mijn aankoop. Kreeg goede uitleg. Door elke week de auto te wassen houd je contact. Handleiding was alleen in het Frans. Maar kon komen als ik ergens niet uitkwam.

Persoonlijk en vakbekwaam

Zo als iedere keer weer goed en naar teveredenheid geholpen. En als extra service een schone en fris ruikende auto retour.

Snelle goede service

Goed werk geleverd

Er wordt altijd goed geluisterd

Excellente service van dhr. Christiaan

Tevreden over de gang van zaken After-service na aankoop van een auto bij AutoChristiaan is op een zeer correcte en betrouwbare wijze uitgevoerd

auto zoeken

geslaagd bij jullie

verkoopgesprek was prima, geen bla bla, eerlijke inruilprijs gekregen en aflevering is goed gegaan. na 1 week de auto in gebruik accuproblemen. auto is thuis opgehaald en onder garantie is een nieuwe accu geplaatst

top service

Goede snelle service

Mijn koplamp was stuk. Kleinigheidje dus zo fijn om na een belletje te horen, joh kom direct maat even aan. Zo fijn!!! Geen afspraak maar gewoon “ouderwets” kom maar aan. Iets wat bijna nergens meer kan en waarbij een afspraak inplannen nog langer duurt, dan lamp vervangen. Dus top service! Thanks groet, Karina

Snel en accuraat

Rekening viel hoger uit dan gedacht. Nu maar hopen dat euvel verholpen is! Ziet er alvast goed uit!

Nette auto en vriendelijke service.

Nette auto voor een goede prijs en zeer vriendelijke service.

Een afspraak gemaakt voor 4 nieuwe banden. Tijdens de montage fijn kunnen werken in de wachtkamer met een lekker bakje koffie erbij. Bedankt voor de snelle service!

Zeer mooie en competente service, zeer snelle reparatie, ik heb geen opmerkingen

Over Auto Christiaan

Transparant, eerlijk, vakbekwaam en no-nonsense. Daar staan we voor. Bij Auto Christiaan hebben we de benodigde vakkennis en leveren we een optimale kwaliteit. Om verrassingen te voorkomen, beschikken wij over de onderhoudshistorie van de occasions. Je bent bij ons verzekerd van een transparante communicatie en een eerlijk verhaal. We houden niet van gladde verkooppraatjes, maar zeggen waar het op staat. Wel zo eerlijk.