Goede, snelle service.

Meedenkend, prima communicatie en snelle reparatie die goed afgehandeld is wat betreft de garantie.

Super service

Een goede service! Er word met je mee gedacht, tips en advies gegeven! Het was super

Keurig bedrijf, met vriendelijk personeel

Wij zijn heel vriendelijk ontvangen. Er werd meegedacht toen de auto waar we voor kwamen toch niet helemaal onze auto bleek te zijn. Daarna andere auto's bekeken en uiteindelijk een mooie auto gekocht. We werden verrast met een leuk presentje.

Een goed team van ontvangst tot reparatie. Vriendelijke mensen deskundige monteurs. In één woord een garage waar je weer terug naartoe gaat als er wat aan je auto mankeert.

Ik heb vorige week mijn auto gekocht. Tot nu toe ben ik heel tevreden. Hele goeie service en hele vriendelijke mensen. Bij de aflevering van de auto heb ik ook een heel leuk pakketje gehad. Weer even iets anders dan bloemen.Top bedrijf.

een aanrader!

Professioneel en zeer vriendelijk :)

Ze staan altijd voor je klaar.

Je wordt netjes ontvangen, koffie staat altijd klaar. Krijgt de tijd om na te denken over een aankoop. Auto wordt netjes afgeleverd.

Ben altijd correct geholpen

Afspraken worden goed nagekomen en ik vind het een hele prettige zaak

Topbedrijf

Komen hun afspraken goed na

Super fijn autobedrijf

Bij aankomst voelde ik me meteen welkom, fijne, eerlijke en aardige mensen. Ik heb er een prachtige auto gekocht en ik heb een hele goede prijs voor mijn oude auto gehad. Zeker een aanrader om daar een auto te kopen.

Mijn auto moest voor een APK en nog een paar andere dingen naar de garage. Ze hebben de auto keurig bij mij opgehaald en weer terug gebracht en de reparaties gedaan die moesten gebeuren. Ik ben al een tijdje klant bij hun en kan niets anders zeggen dan een eerlijke en betrouwbare garage die ik iedereen kan aanbevelen.

super service

Super snel en goed geholpen.

Top auto gekocht voor mooie prijs

Super service, meedenkend team. Top auto gekocht voor mooie prijs.

Top bedrijf! Erg betrouwbaar

Wij zijn hartelijk ontvangen door Christiaan. Alle afspraken zijn zoals afgesproken ook nagekomen en we kregen een leuk presentje mee terug naar huis. Het is een top bedrijf !

Fijne garage. Zeker weten ook een volgende auto

Paar maanden geleden een Volvo V60 D6 gekocht. Superfijne auto. Helaas ging de aircopomp kapot. Slordige 2400 euro inclusief. Uit coulance door Volvo Europe moest er 50% betaald worden. Doordat ik niet in de buurt woon is de reparatie in goed overleg netjes door Volvo Harrie Arendsen gedaan, en de factuur netjes voldaan aan Volvo. Geen gezeik, gewoon zoals elke garage met garantie om zou moeten gaan. Auto Christiaan is zeker een aanrader.

Snelle service

Fijne garage

Prima.

Prima Garage,vakkundig en eerlijk.

TOP SERVICE

Altijd goede service en duidelijk vooraf wat de kosten zijn

Goede informatie en behulpzaam

Na de getoonde interesse in een auto een proefrit gemaakt. Daarna overgegaan tot aankoop en inruil. Goede voorstellen en soepel in gemaakte afspraken mbt overdracht op het moment dat het ons uitkwam.

Klantvriendelijk

Er kwam een alarmbericht op het dashboard. Gelijk gebeld en een afspraak gemaakt. Netjes geholpen.

Beurt

Beurt is goed uitgevoerd binnen de tijd en voor de afgesproken kosten

Vriendelijke en gastvrije mensen!

Plezierig! Gastvrij! Meer dan tevreden!

Top service.

Goede service en goed persoon

Het was weer prima geregeld , service oké, reparatie snel en professioneel opgelost.

Zie hierboven.

Over Auto Christiaan

Transparant, eerlijk, vakbekwaam en no-nonsense. Daar staan we voor. Bij Auto Christiaan hebben we de benodigde vakkennis en leveren we een optimale kwaliteit. Om verrassingen te voorkomen, beschikken wij over de onderhoudshistorie van de occasions. Je bent bij ons verzekerd van een transparante communicatie en een eerlijk verhaal. We houden niet van gladde verkooppraatjes, maar zeggen waar het op staat. Wel zo eerlijk.