Reageren op vragen en lossen het op

Vriendelijke en positieve instelling, oplossingsgericht.

Prima verkoopteam, komen afspraken allemaal na!

Ze makeen waar wat ze op hun site beschrijven. De auto stond goed beschreven op internet. Ontvangen met koffie en na de proefrit en daarna afstemming over de totaalprijs met respect. Door wat technische verrassingen bij de plaatsing van de trekhaak was de levertijd een week opgeschoven. Henk heeft het netjes opgelost. Geen probleem, ik had geen haast. Aflevering in Blokzijl weer volgens afspraak en alles ter plekke geregeld. Ondanks dat de afspraken met Bram gemaakt waren, heeft Kees het allemaal als collega overgenomen. Kleine tip: misschien iets sneller reageren op berichtjes. De reactie duurde meestal een paar dagen. De graag hoe de auto bevalt kwam wel de volgende dag!

Klantgericht opgelost!

Bij aankoop zat er een aantal liter water in de reservewielkast van de kofferbak. Bij het ophalen van de auto was het water weggehaald. Na enkele maanden bleek er weer een aantal liter water in de reservewielkast te staan. Dit vraagstuk is deze week na een intensieve zoektocht opgelost als garantie: er bleek een rubber uit de geleiderails te zijn geraakt en hierdoor ontstond er lekkage bij een regenbui. Het moet zich nog wel verder bewijzen dat de kofferbak "definitief" waterdicht is, maar de service en de garantie die ik heb ervaren, geven mij het besef dat mijn auto daar in goede handen is: ook na aankoop. Kortom, een warme aanbeveling!!

Een erg mooie peugeot 5008 gekocht . Een nette showroom en erg vriendelijke personeel. Erg goed geholpen door kees. Zelfs in avond uren standby voor eventuele vragen. We zijn erg blij met onze aankoop. Bedankt kees bram en de monteurs Voor de snelle aflevering.

Ging goed

Goede service, Bram was een topper

Zeer goed geholpen,

Had wat probleempjes,ben drie maanden later geweest het is goed opgelost.Auto Christiaan thanks.

Klantvriendelijk

Altijd even vriendelijk en bereidwillig om ons te helpen. Geen enkele negatieve ervaring tot nu toe.

Goed oplossingsgericht

Fijne verkoper, wekt vertrouwen. Tip: meer aandacht besteden aan de verkoopadvertentie. Niet alle informatie in de advertentie was juist.

Gewoon perfect

Soms weet je na het eerste contact al dat je goed zit. Dat was zo met Kees van Auto Christiaan. Uitstekende service op elk gebied. Net die extra stap zetten, dat merk je. Ik rijd met veel plezier in mijn nieuwe auto, en dat begon al bij de goede service! Niet twijfelen, gewoon doen. Zelfs de 1,5 uur die ik ervoor moest rijden was het waard :-).

Contact en service ok.

Correcte en vriendelijke afhandeling

De controlebeurt is correct gedaan en naar alle tevredenheid. Ook de assistentie bij de autowasstraat is vriendelijk en correct gedaan. Onze hartelijke dank!

De Apk is zorgvuldig gedaan, dank

Behulpzaam

Vriendelijk, duidelijk en zeer behulpzaam. Ook na aanschaf werden we ontzettend goed geholpen... Ze hebben super met ons meegedacht en zijn net zo lang op zoek geweest tot er een oplossing was voor ons probleem (in dit geval een trekhaak monteren onder een Opel Adam, die ook een aanhanger mag trekken).

Prima contact en service gehad bij de aanschaf van onze nieuwe auto

Wij zijn op een vriendelijke manier geholpen bij de aanschaf van onze 'nieuwe' auto. De service is vriendelijk en snel.

Super klantgericht en echte topservice!

Auto is spik en span afgeleverd. Gepoetst en op nieuwe bandjes. Echt een goede ervaring!

We zijn vriendelijk ontvangen. Goede service en uitleg over de auto. De auto is keurig afgeleverd.

Leuke zaak met vriendelijke en behulpzaam personeel.

Ik kijk met heel veel plezier terug op mijn bezoek aan Auto Christiaan. We werden met koffie ontvangen en werden door een vriendelijke en deskundige verkoper (Daan) te woord gestaan. Een week later kon ik mijn Mercedes ophalen. Hij had een grote beurt gehad en stond buiten te glimmen omdat hij zo mooi schoon was (binnen en buiten). Ook kregen we een leuke attentie (pakket met lekkere dingen) mee naar huis. Bedankt allemaal voor de goede service!

Prima contact en korte lijntjes

Super goed geholpen, prima auto gekocht en goede service.

Wij hebben een auto gekocht bij AutoCristiaan. we zijn goed gehoord en kregen goede adviezen mee. En niet onbelangrijk Hele goede service. een echte aanrader. Super Garage.

Kon snel afspraak inplannen. Leenauto beschikbaar en zelfde dag probleem opgelost.

Mooie auto’s, fijn contact en goede service!

Mijn nieuwe auto werd perfect afgeleverd en je krijgt het gevoel dat je als klant gewaardeerd wordt. Realistische prijzen en inruilwaarde.

Kleine lekkage onder garantie verholpen, en meteen de APK uitgevoerd; top.

Super klantvriendelijk

Klant riendelijke ,gastvrije garage. We hebben een mooie deal gesloten met een VW T-Roc. Service was top , auto was netjes gepoetst, onderhoud gepleegd , nieuwe banden en verse Apk Deze garage is echt een aanrader Gr Stefan & Marian

Prima.

Prima contact. Goed geholpen door Henk

Snelle service

Lampen waren snel vervangen en was gelijk geholpen

Over Auto Christiaan

Al meer dan 30 jaar is Auto Christiaan een bekende naam in de automotive. We bieden de topservice van een merkdealer, maar dan tegen een betaalbare prijs. Van verkoop tot het op dealerniveau repareren en onderhouden van de auto. Ons team staat erop dat iedere klant na een bezoek met een tevreden en goed gevoel vertrekt. Hierin spelen onze gemoedelijke ambiance en huiselijke omgeving een belangrijke rol. Wij verkopen auto’s in topconditie en zijn goed op de hoogte van het huidige aanbod om klanten zo goed mogelijk te kunnen adviseren. Ook voor een financiering op maat kunt u bij ons terecht.