Over het algemeen fijne lessen

Ik heb de rijlessen over het algemeen fijn ervaren. Ik heb in het begin soms wat moeite gehad met hoe de rijles werd gegeven, maar dit heb ik aangegeven en hier werd fijn mee omgegaan.

• Prijs / Kwaliteit

Ik heb alles nodige met plezier kunnen leren

Leuk, leerzaam

• Prijs / Kwaliteit

Fijne rijlessen met de nodige dosis humor

Ik heb met veel plezier bij Rik mijn rijopleiding gevolgd. Duidelijke uitleg en (gelukkig) altijd in voor een grapje ;) Thanks Rik!

Goed!

De rijlessen waren altijd gezellig en ze hebben een goede manier van leren. Geven ook goede tips hoe je kan verbeteren in bepaalde dingen.

• Prijs / Kwaliteit

Het waren erg fijne lessen

Ik vond de lessen werf fijn en duidelijk wat er verwacht werd en als er iets niet goed ging. De tips die ik kreeg hielpen enorm. Ookal was ik vaak erg voorzichtig en twijfel achtig lukt het wel. En ik moet jullie erg bedanken in de fijne begeleiding die ik daarin gekregen heb.

Super veel geleerd

Het was altijd super gezellig in de auto en leuke gesprekken. Goede aanwijzingen en tips.

• Prijs / Kwaliteit

Leerzaam op de leukste en juiste manier

De les is goed voorbereid en er wordt precies bijgehouden hoe ver je bent in je rij-skills. Daarnaast wordt precies uitgelegd hoe verkeerssituaties werken en dat op een manier waardoor het leuk blijft en hoe je het goed onthoud. Erg fijne manier van lessen volgen

• Prijs / Kwaliteit

Goede rijschool, zeer aan te raden!

Goede ervaring, er wordt goed lesgegeven.

Super fijne rijschool!

Hele fijne rijschool. Ze besteden veel tijd en aandacht aan je rijtechniek. Echt een aanrader :)

• Prijs / Kwaliteit

Hoog kwaliteit rijschool en gezellig

Altijd goed de rijlessen kunnen plannen, lessen altijd leerzaam en gezellig. Structuur in de lessen is goed. Er word voor gezorgd dat je het examengebied goed kent door dit bij te houden in een app.

• Prijs / Kwaliteit

Gezellige en zeer fijne rijlessen!!

Super fijne rijschool!! De lessen met Rik waren altijd erg leerzaam en tegelijkertijd ook altijd gezellig. Hierdoor ben ik in 1 keer geslaagd:)

• Prijs / Kwaliteit

Goede rij-instructrice die mij op mijn gemak in de auto liet voelen.

Erg fijne rijschool. Mijn rij-instructrice heeft mij op mijn gemak laten voelen in de auto en het was altijd gezellig. Ik ben in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs!

• Prijs / Kwaliteit

Gezellige maar vooral goede rijles.

Ik keek nooit op tegen rijles en vond het fijn dat er op een positieve manier feedback gegeven werd op mijn rijden!

Zeer goede lessen, aanrader

Ik heb bij Elcolette lessen gehad en deze waren erg goed en ook gezellig. Ik ben in 1 keer geslaagd en zou deze rijschool zeker aanbevelen.

Goede en overzichtelijke rijlessen

Bij rijschool Begeleiden krijg je goede rijlessen volgens een overzichtelijke methode. Erg tevreden over de rijinstructeur, die je op een persoonlijke manier goed begeleidt.

• Prijs / Kwaliteit

Ik heb binnen een jaar leren autorijden.

Duidelijke instructies tijdens lessen en een zeer vriendelijke instructeur. Rik legt goed uit wat hij van jou verwacht en geeft het aan als dit niet het geval is. Dit leidt tot leerzame lessen.

Goede en persoonlijke begeleiding!

Ik vond rijschool begeleiden een erg fijne rijschool. De begeleiding van Elcolette was heel goed en er werd altijd geluisterd naar mijn persoonlijke wensen, wat ik als heel fijn heb ervaren. De RIS-methode die werd gebruikt vond ik ook fijn om mee te werken.

• Prijs / Kwaliteit

Goede en persoonlijke begeleiding !

Ik vond rijschool begeleiden een erg fijne rijschool. De begeleiding van Elcolette was heel goed en daarnaast werd er altijd geluisterd naar mijn persoonlijke wensen, wat ik als heel fijn heb ervaren. De RIS-methode die werd gebruikt vond ik ook fijn om mee te werken.