Heel erg leuk! Een echte aanrader.

We hebben erg gelachen met clown Boebie. het voldeed precies aan de verwachtingen. Zowel kinderen als volwassenen waren enthousiast.

Hele goede service!

Altijd blije tevreden kindjes tijdens feestjes

Tijdens onze paasactiviteit met 136 kinderen en hun ouders entertain de Bjorn de kinderen en hun ouders geweldig met zijn goochelkunsten. Geweldige spontane mens. Zeker voor herhaling vatbaar. Grtjes Activiteiten Team ThermoFisher Company

Geweldige magische ervaring

Wij hadden goochelaar Davinti geboekt. Ik vond het een betoverende ervaring. Zijn trucs waren verbluffend en hij maakte een goede connectie met het publiek. Verder was hij vriendelijk, beleefd en punctueel.

Geweldige show

Al jaren lang weten Bjorn en Margje de Sinterklaasshow op een geweldige enthousiaste en interactieve manier neer te zetten. Dit zorgt voor veel leuke reacties vanuit het publiek! Onze jarenlange samenwerking bewijst de kwaliteit die wordt neergezet. Absolute aanrader!!

Een show voor de komst van de Sint van fairytale

Altijd leuk met de kids en professionele instelling. Fijn om mee te werken.

Professioneel en goed advies

Hele goede goochelaar, erg genoten!

We hebben Davinti als goochelaar geboekt om tijdens een groot tuinfeest onze gasten te vermaken. Dit is enorm goed bevallen, we hebben veel leuke complimenten gehoord. De trucs waren veelal onnavolgbaar, en de sociale interactie was erg prettig.

Goede goochelaar met een hoog entertainment niveau

Ons feest was een succes. Zeker door Bjorn als goochelaar. De feestgangers hingen aan zijn lippen en konden niet genoeg krijgen van zijn trucs. In een woord een echte artiest.

Leuk!

Mensen bij Degoeiplak hebben genoten. Dank je wel daarvoor.

Enthousiaste workshopbegeleiding!

Tijdens ons personeelsuitje heeft Margje een cursus ballon modelleren gegeven. De tips en tricks werden goed aangeleerd en uiteindelijk zijn er mooie creaties gemaakt. Een geslaagde ochtend!

Goochelaar Davinti was erg leuk

We hadden Davinti op ons personeelsfeest en hij heeft iedereen verrast met bijzondere goocheltruc's. Zeer professioneel.

helemaal TOP!

Wat een heerlijke entertainment! in 1 woord Geweldig!

Superleuk

Zwerver Harry kwam op de 50 jarige bruiloft van mijn ouders. Super leuke interactie en iedereen verbaasd met zijn trucs. Op het einde had hij ook nogbeen centraal stuk waarbij mijn ouders extra in het zonnetje gezet werden. Harry het was super!

Geweldige interactie

Clown Boebie was bij ons op de opening. Hij maakte er echt een feest van. Hij maakt prachtige ballonfiguren, en heeft een fantastische interactie met de kinderen. Echt een aanrader!

Miss Twist was TOP!

Wat een aanloop tijdens onze feestelijke winkelopening! Miss Twist zorgt voor mooie en speciale ballonnen en de winkel stroomde vol.

Overweldigend

We boeken Björn met enige regelmaat voor privé-feestjes en/of zakelijke bijeenkomsten. En los van het feit dat het een geweldige vent is, is het ook een top goochelaar die je blijft verbazen! Ook als je hem al een aantal keren gezien hebt!! Kortom: een echte aanrader!!!!

Altijd gezellig en de kids genieten er super van!

Zeker een aanrader

We zijn heel tevreden. Echt leuk hoe Miss twist met de kinderen omgaat. Gewoon super

SUPER

Fairytale acteurs Bjorn en Margje hebben meegespeeld in een moorddiner. De samenwerking, de avond was top. De gasten zeer tevreden. Zeker voor herhaling vatbaar!

Fantastisch!

Kinderfeestje in Best gehad en de kinderen hebben zoveel plezier gehad tijdens de show van de clown.

Geweldig superleuke ervaring

Inmiddels is Davinti bekend bij ons, doordat wij hem al meerdere malen voor een workshop hebben ingehuurd. En dit doen we omdat het zo'n leuke en verrassende ervaring blijft. Erg leuk om te doen met een klein gezelschap.

Davinti: professioneel en vermakend met bakken ervaring

Goochelaar Davinti is een absolute professional en entertainer pur sang. Hij verwonderd jong en oud en weet op alle momenten feilloos in te spelen. Naast dat zijn trucs hersenbrekend zijn, weet hij ook met zijn humor en enthousiasme iedereen te raken. Absolute aanrader!

Clown Boebie heeft voor een onvergetelijke dag gezorgd.

We waren met 6 volwassenen en 4 kinderen van 0, 2, 3 en 5. Clown Boebie slaagde er binnen de kortste keren in, om alle ogen op zich gericht te krijgen (verbazing, bewondering en plezier) Hij heeft mooie goochelkunsten laten zien en voor heel wat ballonnenfiguren gezorgd. Erg leuk! Een aanrader👍

Professioneel, enthousiast en bovenal gezellig

Inmiddels alweer enkele jaren een erg prettige samenwerking. Veelzijdig, snel schakelen en bovenal enthousiast!

Over Fairytale.nl

Zoekt u naar een goede entertainment act, goochelaar of clown voor op uw feest of event? Met Fairytale haalt u echte professionals in huis.Door jarenlange ervaring toveren wij voor u een top feest uit de hoge hoed.Ontdek op deze site onze typetjes en boek direct uw favoriet!