Van der Spek ontzorgt!

Hele goede ervaring met veel praktische ondersteuning en veel medeleven. Proberen aan alle wensen van de nabestaanden te voldoen, reageren snel en hebben een goede online ondersteuning. Het is verdrietig als je een uitvaartonderneming nodig hebt maar als het dan toch zover is zou ik zeker Van der Spek nemen!

Wij zijn heel fijn en vriendelijk geholpen met alles wat er ineens op je afkomt met een overlijden. De rust die ze ons gaven door ons veel uit handen te nemen. Het was wel even hectisch door alle adressen en foto,s die we snel in moesten leveren. Maar daarna ging alles goed met overleg nog af en toe. Ook hebben we een mooie en goed verzorgde uitvaart gehad, waar ik ze heel dankbaar voor ben. Alles tot in de puntjes verzorgd.

Heel goed, tactvol.

Keurig netjes alles verzorgd, tot in de kleinste details. Teveel om op te noemen. Overal aan gedacht. Complimenten voor alles en iedereen die er bij betrokken was.

De verzorging en begeleiden vanaf het melden tot en met de bijeenkomst was top

Mooi uitvaart

Goed georganiseerd en een betrokken medewerker

Wij waren uitermate tevreden.

Prima verzorging, fijn contact.

Jammer dat ikzelf niet in de regio Rotterdam woonachtig ben

De uitvaart voor mijn overgrootouders,oma, opa, vader en moeder is geregeld door van der Spek. Van de eerste twee weet ik niet maar mijn ouders stonden erop om wanneer de tijd daar was de uitvaart Van der Spek te laten regelen. 6,5jaar geleden was de uitvaart van mijn vader. Februari dit jaar van mijn moeder. Ik kan niet anders zeggen dan dat Van der Spek echt ontzorgt. Goede tips; met betrekking tot de uitvaart, de bloemen noem maar op. Het belletje voor de uitvaart met de uitvaartbegeleider en ook na de uitvaart geeft je een goed gevoel. Het is dat ik zelf niet in Rotterdam woon anders zou ik mijn kinderen ook zeggen dat ze de uitvaart door Van der Spek zouden moeten laten verzorgen.

Wij hebben de verzorging van de uitvaart, ondanks de trieste gebeurtenis, als zeer prettig bevonden.

Mijn ervaring is dat alles zeer voorspoedig door jullie is geregeld. De verzorging en het mede leven tijdens deze periode stel ik zeer op prijs. Ook tijdens de nasleep was er interesse van jullie kant wat ik zeer waardeer. Er was echter wel een smetje tijdens de uitvaart en dat was dat de bloemen waren vergeten bij de kist te leggen. Echter dit was niet jullie fout, maar voor ons toch wel een pijnlijk iets. En om er een persoonlijk tintje aan te geven: Jill, super bedankt voor hoe je alles heb geregeld.

Verzorgd, persoonlijk en professioneel

De ruimten die we hebben bezocht waren zeer schoon opgeruimd ordelijk en verzorgd. De wensen die er waren bij de familieleden zijn allemaal zonder problemen gehonoreerd en met aandacht voor de verschillende familieleden. Aan de crematie zijn ook kosten verbonden. In verband met een testament dat van toepassing was moest een andere route gevolgd worden. Met kennis van zaken werd direcht omgeschakeld. Was allemaal bijzonder plezierig.

Precies zoals wij voor ogen hadden.

Zeer deskundig advies en luisterend oor van onze uitvaartadviseur. In zo’n periode komt er veel op je af en het geeft je rust als er dan een professionele en vriendelijke uitvaartadviseur je helpt om de nodige keuzes te maken. Wat ik als zeer prettig heb ervaren is dat alle gemaakte afspraken met Van der Spek keurig op tijd werden nagekomen. Daarbij heb ik ook veel gehad aan de tips die in het nabestaandendesk staan vermeld. Kortom ik ben zeer tevreden! En ik beveel Van der Spek dan ook van harte aan.

Goed personeel , luister naar de wensen

TOP

een woord TOP

Alles was tip top verzorgd. Alleen de dames die mijn moeder in haar kist gingen leggen vond ik iets te wild om gaan met mijn moeder. Vond ik niet zo fijn. Had ik eigenlijk iets van moeten zeggen. Claire Verbeek krijgt een dikke 10. Veel dank.

Heel goed.

Zeer professioneel. Denken goed mee.

Het was een mooie uitvaart

Ondanks de verdrietige aanleiding, het overlijden van mijn moeder, was het een fijne ervaring. Het personeel benadert je met persoonlijke aandacht en geeft je niet het gevoel dat je een nummer bent. De locatie van het crematorium is ronduit schitterend.

Alles werd keurig en snel geregeld en duidelijk uitgelegd,

Het was een hele steun dat je alles uit handen kan geven. duidelijke uitleg over de mogelijkheden, zoals het verzorgen van de overledenen, ook dit ging zo rustig en met veel respect voor eigen inbreng. De auto met kist was prachtig verlicht van binnen zodat je dit vanuit de volg auto mooi kon zien. Rouwkaart was ook snel en precies naar eigen idee gemaakt , afronding en nazorg ook netjes en vriendelijk. er werd niet aangedrongen om te verkopen.

Respectvol en goede suggesties.

Dit is de derde keer helaas dat we de uitvaart met jullie samen hebben gedaan. Het verliep soepel en er werd rekening gehouden met onze mogelijkheden en wensen. Lief en voorkomend.

Professioneel en betrokken

Wij hebben (helaas) meerdere goede ervaringen met Van der Spek. Vandaar dat ook de laatste uitvaart door hen is verzorgd. Het is een professioneel bedrijf met uiterst betrokken personeel. Er moet alleen gewaakt worden dat de werkervaring van het ‘oudere’ personeel niet tegen zich gaat werken. Het geeft namelijk dan snel de indruk dat er een checklist wordt afgewerkt, waarbij in ons geval aan het einde van het gesprek bijna het uitzoeken van de uitvaartkist werd vergeten. Zoals aangegeven hebben wij in relatief korte tijd meerdere uitvaarten achter de rug en daarmee ook enige kennis wat allemaal mogelijk is en wat er van de nabestaanden wordt verwacht. Vandaar dat wij er zelf op wezen, anders was een aanvullend bezoek noodzakelijk geweest. Verder geen kritische aanvullingen. Alleen deze opmerking om te voorkomen dat er te snel door het uitvaartgesprek wordt gewandeld……….neem even iets meer de tijd. Toch zouden wij een volgende keer weer gebruik maken van Van der Spek.

Empathisch en een mooie uitvaart, ondersteunend bij beslissing

Heel goede ervaring met Anja die mijn schoonvader van 88 een luisterend oor bood en meevoelde met zijn en ons verlies. We kregen telkens een update over de gang van zaken en afstemming ook telefonisch werd er nog afgestemd. Keurige en mooie liefdevolle herinneringen aan haar leven en uitvaart Dankjewel

Heel goed geregeld

De uitvaartadviseur heeft ons heel goed begeleid naar de uitvaart toe en de uitvaart zelf. Het was een mooi verzorgde dienst. De uitvaartadviseur was meelevend en meedenkend, wat voor familie op zo'n moment wel handig kan zijn. Je hoofd staat er niet na om zulke praktische zaken te regelen. Ook de nazorg (telefoongesprek) ervaarde ik als prettig en professioneel.

Empatisch, meedenkend en servicegericht

De medewerkers van Van der Spek Uitvaart waren zonder uitzondering zeer behulpzaam en vriendelijk. Contacten verliepen op een plezierige manier en tijdig. Offerte was duidelijk, afspraken zijn uitstekend nagekomen.

Professioneel

Mijn ervaring met van der spek is in 1 woord super goed ...vriendelijk personeel en die je in alles steunen en overal goed voor zorgen in deze moeilijke tijd en er ook voor je zijn als je vragen heb en houden dagelijks contact met je ,echt een professioneel bedrijf .

Wat een geweldige ondersteuning

Ik heb de dienstverlening als een warm bad ervaren. In één woord geweldig.

Waardig en respectvol

Alles was als een warme deken vol respect.

Een zeer warme en deskundige ervaring

Vanaf het eerste moment een deskundig en warm advies.in feite was niets te veel en zijn wij op een rustige en vertrouwde wijze door deze verdrietige weken geleid.Onze hartelijke dank daarvoor.Yvonne Mellegers

Over Van Der Spek Uitvaart

Een uitvaart is een uitdrukking van respect en liefde voor degene die is overleden. Een uiterst persoonlijke gebeurtenis die bij alle betrokkenen een warme, mooie herinnering achterlaat. Daarvoor zet Van der Spek Uitvaart zich elke dag opnieuw in. Van der Spek Uitvaart verzorgt al sinds 1888 uitvaarten in de regio Rotterdam. Nog steeds is dit een familiebedrijf, waarbij de gebroeders van der Spek met hart en ziel de leiding voeren. Wij zijn blij en dankbaar dat families al zo lang zoveel vertrouwen hebben in onze onderneming en we zullen altijd het uiterste doen om dit vertrouwen waar te blijven maken.