Alles tot in de puntjes geregeld.

Heel vriendelijk en kundig personeel met respect voor de wens van de overledene én nabestaanden. We kregen door de datum van de crematie te maken met een wisseling van uitvaart leidsters maar dit liep naadloos in elkaar over en ik denk dat het zelfs nog meer heeft toegevoegd aan de plechtigheid. We werden goed begeleid en kregen de vrije hand om onze moeder zoveel mogelijk zelf de laatste verzorging te kunnen geven. We hebben haar gekleed, ingekist, na opbaring klaargemaakt om de kist opnieuw te sluiten zelf de aula in gereden en tot aan de oven waren bij haar met de steun van de uitvaarleidster is het een heel mooi persoonlijk afscheid geworden. Ook het personeel wat haar thuis heeft opgehaald heeft ons bijna alles zelf laten doen en gaf ons de gelegenheid om een erehaag te vormen en met de auto mee te lopen. Bij de crematie was dezelfde chauffeur aanwezig wat ook heel vertrouw voelde. Samen met een collega die er weer was bij het inkisten. Ook werden we goed ondersteund door de backoffice met het vormgeven van de zelfgemaakte kaart en ook de powerpoint presentatie is geheel naar onze wens aangepast zodat het een mooie vertoning van dias werd in de aula. Minpuntje: de crematie vond op ons verzoek in een crematorium plaats welke geen eigendom van van der Spek is waardoor in de wachtruimte geen persoonlijke informatie over de uitvaart geprojecteerd kon worden enkel de standaard naam. En tijdens het verblijf in de koffiekamer zouden de foto's nogmaals op schermen herhaald worden en dat is niet gelukt/gedaan. Wij zijn al zeker de 4e generatie van beide kanten van de familie die gebruik hebben gemaakt van de diensten van van der Spek en vonden het een eer om door een " echte van der Spek" van de 6e generatie geholpen te zijn. Alle lof voor het hele team!

Vanaf het begin tot en met de nazorg is alles zeer goed geregeld in een prima sfeer.

In een korte periode moet er door de nabestaanden veel geregeld worden. Jullie nemen een groot deel van deze zaken uit handen en zorgen voor een zeer prettige sfeer. Alles is tot in de puntjes geregeld en jullie geven de nabestaanden hiermee de tijd en de ruimte om te rouwen. De persoonlijke aanpak met een vast contact persoon geeft een goed gevoel.

Alles is er op gericht om de nabestaanden te ondersteunen

Een geweldig communicerend team, zowel onderling als naar de nabestaande(n). Na het overlijden en voordat t afscheid gestalte krijgt moet in korte tijd veel gebeuren. Rustig en overzichtelijk krijgt dat vorm. Elke dag contact met de uitvaartbegeleider. Wat wordt beloofd wordt gedaan. Rest van team is ook van alles op de hoogte. Een half jaar geleden helaas bij overlijden van mijn moeder bij een concurrent geheel andere negatieve ervaring opgedaan. Dit was meer dan een verademing! Nooit meer anders!

Alle afspraken werden 100% nagekomen en niets was te veel gevraagd. Er werd uitgebreid de tijd genomen bij het 1ste gesprek en Nienke van der Spek was altijd bereikbaar en zeer behulpzaam, ook haar collega's in het rouwcentrum aan de Langenhorst. Ikzelf, de hele familie en alle genodigden op de condoleance en crematie waren vol lof dat bij binnenkomst de aula er prachtig uitzag met de foto van mijn overleden vrouw op de schermen.

Professioneel en persoonlijk

Helaas twee keer in korte tijd van hun diensten gebruik moeten maken maar beide keren waren wij heel tevreden met de persoonlijke en professionele aanpak. Wat wij ook fijn vonden was dat er mee werd gedacht en ook de flexabiliteit die geboden werd. Zonder meer een steun in een moeilijke tijd.

Respectvolle omgang met de overledene en nabestaanden

Mijn ervaring is dat de uitvaart heel respectvol was met heel fijn personeel

Nienke heeft ons en de uitvaart perfect begeleid.

Zoals gezegd: Nienke heeft ons en de uitvaart perfect begeleid.

Zeer goede service, aandacht en meedenken; echt geweldig!

Ik heb vooral de aandacht en het meedenken, en dit alles op een zeer rustige manier, als heel prettig ervaren. In een periode waarin je veel verdriet hebt om het verlies van een naaste en helemaal niet zit te wachten op hectiek en het regelen van zaken wordt je perfect, attent en zeer behulpzaam en meedenkend bijgestaan. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik uiterst tevreden ben hoe de uitvaart van mijn vader en vorig jaar van mijn moeder verlopen is! En daarin gaat mijn speciale dank uit naar Roland!

Prettig en professioneel

We hebben het contact met Van der Spek Uitvaart heel prettig ervaren. De uitvaartbegeleider heeft goed naar ons geluisterd en meegedacht. Alles was tot in de puntjes geregeld. Ook erg prettig dat we de adressen aan konden leveren en dat de kaarten voor ons zijn verstuurd. Van der Spek heeft ons veel zorgen uit handen genomen.

Het regelen van de uitvaart is in alle rust en met veel respect verlopen

Nienke van der Spek heeft ons begeleid bij het regelen van de uitvaart. Zij heeft dit vriendelijk, deskundig, rustig en respectvol gedaan. In een verdrietige periode is het fijn als iemand je aan de hand neemt en ontzorgt. En ook de uitvaart zelf was tot in de puntjes verzorgd. Super gedaan Nienke en team!

Attent, efficient en met waardigheid

De ondersteuning kwam zeer snel en efficient op gang. Alle afspraken en overige details werden duidelijk en tijdig meegedeeld en/of bevestigd. De verdere begeleiding was kundig en verzorgd. Alles prima

super

mijn vertrouwen in Van der Spek zijn uitgekomen. De uitvaart was perfekt geregeld. Rick heeft ons heel goed bijgestaan met het regelen van de uitvaart en de kaart etc. En Anne op de dag zelf was ook heel fijn.

Alles netjes zoals besproken geregeld

Het hele proces was een jaar geleden doorgesproken en zodoende was er op het moment van overlijden een duidelijk handboek. Alles met respect volgens de wens van de overledene geregeld

Alles keurig zoals afgesproken

Heel fijne ervaring. Er was een luisterend oor. Meedenken. Alles was fijn er kon van alles.

Prima.

Alles was perfect verlopen ik zou iedereen van der Spek uitvaart aanbevelen.

Professioneel maatwerk

Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring met Van der Spek uitvaart. Er werd goed met mij meegedacht waardoor de uitvaart op een prettige manier invulling gaf aan zowel mijn situatie, als aan de wensen die eerder door de overledene zijn geuit. De begeleiding van mijn contactpersoon heb ik als prettig ervaren. Daarnaast heb ik veel gehad aan de praktische handreikingen die gedaan worden t.b.v. de verdere afhandeling.

Tot in de puntjes geregeld

Ik was de uitvaartexecuteur van dhr. Kleijwegt. Zijn crematie was er één met een aantal onzekerheden en dan met name over het aantal te verwachten personen. Het bleken er nogal wat meer te zijn dan verwacht. Gelukkig was hiermee goed rekening gehouden en ook de tijdsoverschrijding in de aula leverde geen probleem op. Goed kunnen schakelen met de uitvaartleider.

Stijlvolle

Het was een stijlvolle, nette begrafenis. Waar ik erg tevreden mee ben en meneer Mast is een fijne vertegenwoordiger voor jullie bedrijf!

Persoonlijke en betrokken dienstverlening

De dienstverlening van Van der Spek is geheel op de klant gericht. Bij elke wens wordt zorgvuldig bekeken wat de mogelijkheden zijn. Daarbij komt Van der Spek ook met suggesties die aansluiten op de persoonlijke wensen van de klant. Na afloop van de uitvaart blijft de warme en goede herinnering dat je op een waardige manier afscheid van de overledene hebt genomen. De persoonlijke betrokkenheid van de uitvaartbegeleider voelt ook warm en vertrouwd aan.

Een goede begeleiding doet het verdriet wat verzachten

Onze ervaringen met Van der Spek zijn uitstekend. Er werd goed naar ons geluisterd en alle vragen konden worden beantwoord. Daarmee is de begrafenis verlopen zoals wij en onze moeder dat gewenst zou hebben.

Zeer goede en fijne samenwerking

Mijn ervaring met van der Spek is zeer snel en voorspoedig verlopen na het eerste telefonisch contact. Zij hebben alles tot in de puntjes verzorgd en een hoop zorgen ontnomen. Ook ruime tijd na de uitvaart is er nog volop contact- en nazorg geweest, iets waar ik erg veel waarde aan hecht. Wij hebben onze nabestaande een waardig afscheid kunnen geven en daar ben ik heel dankbaar voor.

Super netjes en respectvol

Lieve mevrouw die ons door de moeilijke dingen die er op je pad komen heen heeft geholpen

In een verdrietige periode heb ik van u veel steun en ondersteuning gehad, bedankt!

Van begin tot eind, in een verdrietige periode, veel steun, medeleven, persoonlijke aandacht en ondersteuning mogen ontvangen. De uitvaart verliep als een zonnetje. Bij aankomst regende het flink, maar bij na de bijeenkomst scheen de zon volop. Hoe mooier kun je zo'n dag afsluiten!

Voor herhaling vatbaar klinkt wat overdreven maar……

Vanaf de telefonische vraag voor de verzorging van de begrafenis van mijn zus tot het afscheid nemen na de koffietafel zijn aan al onze wensen voldaan. De uiterst correcte en vakkundige voorbespreking met mevrouw Debora Elderkamp nam veel zorgen weg. Met dank, Cees van den Assem.

Zeer goede en respectvolle begeleiding van de crematie van mijn oom

Al vanaf het eerste telefoontje was er een professioneel en goed contact met de uitvaart verzorging. Mijn oom werd zeer netjes en respectvol opghehaald bij het hospice. Omdat wij zowel een kerkdienst als een uitvaart wilde was het even puzzelen maar alles is volgens plan verlopen. We hadden een zeer prettig contact met Rick Oversluizen. Goeie adviezen en goede begeleiding van de het hele proces. Wij houden er een mooi gevoel aan over dat we hebben kunnen voldoen aan de wensen van mijn oom.

Fascinatio Boulevard 822

2909VA Capelle aan den ijssel

010 – 447 99 00

Over Van Der Spek Uitvaart

Een uitvaart is een uitdrukking van respect en liefde voor degene die is overleden. Een uiterst persoonlijke gebeurtenis die bij alle betrokkenen een warme, mooie herinnering achterlaat. Daarvoor zet Van der Spek Uitvaart zich elke dag opnieuw in. Van der Spek Uitvaart verzorgt al sinds 1888 uitvaarten in de regio Rotterdam. Nog steeds is dit een familiebedrijf, waarbij de gebroeders van der Spek met hart en ziel de leiding voeren. Wij zijn blij en dankbaar dat families al zo lang zoveel vertrouwen hebben in onze onderneming en we zullen altijd het uiterste doen om dit vertrouwen waar te blijven maken.