Alles perfect geregeld

Zeer persoonlijke sevice en advies. Alles verliep exact volgens wens.

Fijn om te horen, dank voor uw review

netjes en goed geregeld en geluisterd naar wat wij wilden.

VD Spek heeft de uitvaart zeer naar wens geregeld voor ons. Alles uit handen genomen en goed geluisterd naar hoe wij het wilde. Dit voelde als heel fijn en warm.

Wat fijn dat u dit zo heeft ervaren, dank voor uw review

Er wordt erg goed rekening gehouden met persoonlijke situaties.

Fijn dat u dot zo heeft ervaren, dank voor uw review

Met zijn "eigen inbreng en wensen" heeft Van der Spek voor Peter zijn uitvaart geregeld.

Op een plezierige wijze hebben wij met een traan en een glimlach, samen met Van Der Spek, de uitvaart van Peter georganiseerd. Door goed te luisteren naar de ervaringen van de uitvaart begeleider (Kees) en zijn adviezen op te volgen, hebben wij als familie en vrienden een mooie herinnering. Bedankt Kees & Team Van der Spek!

Fijn om te horen, dank voor uw review

fijn en zeer adequaat is er ingegaan op onze wensen

Wat fijn, dank voor uw review

perfekt conform onze wensen geregelde uitvaart

perfekt conform onze wensen geregelde uitvaart

Goed om te horen, dank voor uw review

Zoals je verwacht en het hoort te zijn.

Uitstekend en ontzorgend.

Dank, fijn dat u dit zo heeft ervaren.

Bij van de spek krijg je in zo,n droevige situatie de mooiste uitvaart

Vd Spek is echt een van de beste uitvaartbranche die ik ken,en heb er veel mee te maken gehad voor mijn werk in verpleeghuis, altijd zeer correct en meelevend. Helaas ook in privé sfeer mee te maken gehad ,maar ook weer zo goed alles nemen zij uit handen als je dat tenminste wil. Alles even netjes en goed geregegd. Ook de medewerkers allemaal of ik ze nu aan telefoon had of tijdens en voor de begrafenis echt super. Angela van Spijk en Judy Tamboer jullie hebben ons echt goed bijgestaan. Nog heel veel dank daar voor. Antony Margés

Fijn dat u ons op deze manier ervaart, dank voor uw review

Matig!

Een paar dingen die niet goed waren verlopen! Wat ik hoorde van fam.dat zij niet wisten .waar zij naar toe moesten, werden niet opgevangen.En zo waren er nog wel een paar dingen.Juist heb ik de firma gekozen,omdat mijn schoonouders,Han en Judith van den Blink,zelfs nog enigzins fam.van de fam.van der Spek,hun uitvaart hebben gedaan.Daar was Han van der Spek ook aanwezig! Dat verliep prachtig.Maar goed,ik denk niet, dat ik zo gauw zou zeggen dit bedrijf moet je nemen! Ik wil niet zeggen,dat het slecht was,maar kon beter!

Jammer dat u dit zo heeft ervaren, we gaan ernaar kijken en verbeteren waar kan.

Alles was goed verzorgd. Ze hebben ons echt ontzorgd.

Het regelen van een uitvaart is een proces op zich. Alle betrokken nabestaanden hebben zo hun eigen mening en wens over hoe het moet zijn. Wij hadden als uitvaartadviseur Andrea Versteeg. Zij wist ons hierin goed te leiden/begeleiden waardoor het een prachtige uitvaart is geworden. Die feedback hebben we ook gehoord van andere mensen die de uitvaart hebben bezocht. In zo'n hectische periode is het belangrijk dat je wordt ontzorgd met betrekking tot alles wat geregeld moet worden rondom de uitvaart. Is de kerk goed geregeld, zijn de kaarten op tijd, loopt straks alles in de kerk zoals we willen, etc. Dit is in ons geval goed geregeld. Wij konden ons concentreren op de familie en de inhoud. Super bedankt Van der Spek en zeker Andrea. De samenwerking zal ik niet vergeten.

Wat fijn dat u dit zo heeft ervaren. Dank u voor uw review

een klein maar respectvolle dienst

De overledene was niet verzekerd en ik wou graag zijn uitvaart regelen. Mijn budget was niet zo groot maar dat zag ik niet terug in de dienst. Er was een super mooie ceremonie in een mooie ruimte, niet te groot want we waren met een kleine groep. Ik heb meer voor mijn geld gekregen als dat ik van te voren had gedacht.

Wat fijn dat u dit zo heeft ervaren, dank voor uw review.

Een op maat gemaakte uitvaart

Niet alleen kon aan onze wensen worden voldaan, er werden ook goede suggesties gedaan.

Liefdevolle ondersteuning in verwerkingsproces

De uitvaartdienst van onze dierbare moeder is door Jessica Smidt Landstra (en haar stagiaire) zo prachtig, vol steun en liefde begeleid. Dit heeft ons erom geholpen in de eerste fase van het rouwproces. Een vakvrouw. Heeft aan alles gedacht, nam daardoor veel uit handen. Luisterde naar onze persoonlijke wensen, heeft deze prachtig vormgegeven. Meer konden wij in deze droevige dagen niet wensen. Grote dank daarvoor.

Goed om te horen dat u dit zo heeft ervaren, dank voor uw review

Buitengewoon goed, we hadden het zelf niet beter gedaan.

Onze ervaring met van der Spek Uitvaart is buitengewoon goed, met name onze ervaring met Agnetha was goed. Hoe ze met ons meedacht is prijzenswaardig.

Fijn dat u dit zo ervaren heeft, dank voor uw review

Heel goed top

Dank voor uw review

Respectvol

Respectvol, en precies wat bij onze familie paste.

Fijn dat u dit zo heeft ervaren, dank voor uw review

Alles super geregeld dankje wel

Fijn om te horen, dank voor uw review

Onze ervaring met van de Spek waren goed

fijn om te horen, dank voor uw review

Liefdevolle ondersteuning in verwerkingsproces

Fijn dat u dit zo heeft ervaren, we gaan het aan Jessica doorgeven. Dank voor uw review.

Medelevend en begripvol

Medelevend en begripvol. Er werd echt aandacht en tijd besteed aan mijn oom na het overlijden van zijn vrouw. We kregen de mogelijkheid om het zo in delen zo als ( haar) zijn wensen.

Dank voor uw woorden, fijn dat u dit zo heeft ervaren.

Zeer goede begeleiding en zorgvuldig uitgevoerde begrafenis

Heel fijn contact met Jessica en alles stap voor stap met haar de begrafenis doorgenomen. Procedure was helder en duidelijk en in de uitvoering heel netjes geregeld. Voor de betrokkenen is dat een hele last minder ! Mvg Ben Gorlitz

Fijn dat u dit zo heeft ervaren, dank voor uw review

Het was een mooi en waardig afscheid van mijn moeder.

De uitvaart van mijn beide ouders werd door Van der Spek verzorgd. Mijn vader al meer dan 20 jaar geleden en nu mijn moeder. Vanaf het eerste contact na het overlijden tot en met de uiteindelijke ter aarde stelling werden wij professioneel en waardig begeleid. Ondanks ons verlies hebben wij er een mooie herinnering aan over gehouden.

Wat fijn dat u aan deze dag een mooie herinnering heeft overgehouden, dank voor uw review.

Dienstverlening van een hoog niveau!

Wij hebben de begeleiding en ondersteuning bij het afscheid van mijn vader als heel steunend ervaren. Discreet, ontspannen, prettig en vooral ontzorgend. Vlotte en adequate communicatie in alle contacten, die je in zo’n periode hebt met de uitvaartbegeleider en de uitvaartorganisatie.

Fijn om te horen dat u onze dienstverlening als steunend heeft ervaren, dank voor uw review.

Was perfect geen andere woorden

Onlangs mijn broer begraven complimenten aan van de spek alsmede hans en gert alles was bespreekbaar niks was te veel al mijn broers wensen zijn uitgekomen dus een dikke pluim voor de onderneming van de spek nogmaals bedankt voor alles gr fam de roock

Fijn dat u onze ondersteuning positief heeft ervaren, dank voor uw pluim en review

Meelevend, meedenkend en modern.

Samenwerking tot een eindprodukt. Mensen in het rouwproces begeleiden, waarbij beide partijen een goed gevoel eraan overhouden met steun van nieuwe technologien. Hartverwarmend.

Fijn om te horen dat u dit zo heeft ervaren, dank voor uw review.

Over Van Der Spek Uitvaart

Een uitvaart is een uitdrukking van respect en liefde voor degene die is overleden. Een uiterst persoonlijke gebeurtenis die bij alle betrokkenen een warme, mooie herinnering achterlaat. Daarvoor zet Van der Spek Uitvaart zich elke dag opnieuw in. Van der Spek Uitvaart verzorgt al sinds 1888 uitvaarten in de regio Rotterdam. Nog steeds is dit een familiebedrijf, waarbij de gebroeders van der Spek met hart en ziel de leiding voeren. Wij zijn blij en dankbaar dat families al zo lang zoveel vertrouwen hebben in onze onderneming en we zullen altijd het uiterste doen om dit vertrouwen waar te blijven maken.