Goeie service

Goeie service

Bak deed wat het moest doen alleen de communicatie was slecht

De bak werd op de juiste datum geleverd, alleen zonder bijbesteld doek erover heen. De bak werd een week na afspraak opgehaald wegens personeelstekort. Dat kan gebeuren maar toch jammer met de wind is er veel afval uit de bak gevlogen zonder doek

Wat onduidelijkheid maar goed opgelost

Het ging niet helemaal goed met het ophalen van de Bouwbak, waardoor hij een week langer bleef staan. De buren hebben daar dankbaar gebruik van gemaakt, waardoor de container helaas te vol was. Uiteindelijk werd aanvullende factuur hiervoor snel weggestreept. Het was niet helemaal duidelijk dat je de bouwbak moest afmelden. Alhoewel telefonisch besproken, moest je dit dus extra doorgeven.

Snel en betaalbaar

Makkelijk geregeld, snel geleverd en ook weer opgehaald, bedankt!

Bouwbak gehuurd en nadat deze vol was gewisseld. Telefonisch doorgegeven maar bleek via internet te moeten. Dag van de wisseling gebeld en e.e.a. prima opgelost.

verbouweningen

renovatie werkzaamheden

goed bedrijf met goede service

chauffeur was mooi op afgesproken tijd,de bakken keurig geplaatst.goede ervaring.

Prima en snel

Wel jammer dat je geen korting krijgt als je container laat omruilen. Dit scheelt immers een rit

Goed geregeld

Netjes geregeld, ook goed mee nagedacht bij het plaatsen van de container

Alles naar wens

Zeer goedkoop, snelle reactie.

Goede ervaring zou zo weer bestellen

Een hele goede service en je netjes bediend

Goed en betrouwbaar

Afspraak nakomen is belangrijk en dat is gebeurd

Alles op tijd

Op tijd geleverd en op tijd weer opgehaald

De chauffeur liet weten dat hij er was zodat ik de goede plek kon aanwijzen. Ook weer keurig op tijd opgehaald

erg goed

Op tijd geleverd zijn betrouwbare mensen

Op tijd bezorgd.

Het ging wel goed alleen niet goed gegaan met afgesproken ophalen ( had wel vermeld en hebben jullie niet gezien. Gelukkig na mijn tweede mail werd het de volgende dag meteen opgehaald in de middag. Wilde niet zolang laten staan en vind het anders vervelend voor de autobezitters om kunnen te parkeren. Bedankt.

Goede ervaring muv 1 punt.

Het verliep volgens plan alleen bij het ophalen heeft het wat lang geduurd.

Snel en goed geregeld.

Heel snel geregeld , smorgens 7 uur werd de bak gebracht en 1 telefoontje en de volgende dag wert hij opgehaald.

slechte communicatie

- Bij mijn aanvraag had ik aangegeven dat ik voor dat de bak was gebeld zouden woorden omdat er maar weinig plaats is voor mijn huis om de bak in mijn tuin te zetten had ik plaats bezet gehouden met mijn busje. tot mijn verbazing zag ik de vrachtwagen met de bak voor de deur en was dus niet gebeld. - Had net voor de termijn afgelopen was gebeld dat het opgehaald kon worden, maar geen reactie tot dus weer gebeld hoe het zat, toen was het oké er gaat iets fout die persoon werkt niet ieder dag dus bij deze wordt het geregeld, en heb toen gezegd dat ik er bij wil zijn als ze het komen halen, was oké,, tot mijn verbazing geen telefoon maar paar dagen later wel de vrachtwagen om het op te halen heb mijn bus verzet zo dat de container opgehaald kon worden. - Ruim na een maand na dat de container was opgehaald een herinnering dat ik nog steeds een container bij mij had en dat er bij betaald moest worden dus weer gebeld, en moest die mail maar als niet verzonden beschouwen toen ik zei dat het niet de eerste fout was was een arrogante opmerking '' bij u gaat alles fout niet '' over de bak en de chauffeur niets anders dan lof maar communicatie is bar en boos.

Zeer tevreden Vriendelijk geholpen aan de telefoon

Netjes volgens afspraak alles geleverd en opgehaald

Goede communicatie, vriendelijke en behulpzame chauffeurs.

Precies op tijd op de goede plaats

En ook snel opgehaald. Vriendelijke chauffers

Netjes geleverd en opgehaald

Duidelijke site met goede omschrijving wat wel en niet in de container mag. Netjes op tijd geleverd en weer keurig opgehaald.

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.