Topper

Binnen 24 uur afgeleverd bij reservering en 24 uur opgehaald na afmelden.

Super makkelijk geregeld en netjes bezorgd op de afgesproken dag. Het ophalen was ook vlot gezegd na 1 mail

Prima geregeld!

Afspraken nagekomen, lage prijs, nette levering. Aanrader!

Alles keurig netjes geleverd, en opgehaald.

Perfect geregeld

Goede ervaring met het huren van bouwafvalcontainer bij bouwbak! Makkelijk te bestellen via de website. Container werd keurig geleverd volgens afspraak, chauffeur belde netjes van te voren. Ook ophalen werd snel en keurig geregeld.

Alles ging goed

Container besteld en die werd twee dagen later op de afgesproken dag en plek geleverd. En weer opgehaald in de verwachte tijd. Geen problemen verder. Het is een handige dienst.

Alles goed geregeld!

Bestellen, plaatsen, afmelden en ophalen ging allemaal zonder enig probleem en moeite. Dus top!

Geheel volgens afspraak uitgevoerd

top, snel en volgens afspraak

Waar een vorige bak leveraar niet de bak op de plek kon krijgen is het de chauffeur van jullie wel gelukt, zoals verwacht. Fijne chauffeur, meedenkend en prettig geholpen!

geweldig

klopt met de afspraken voor op tijd brengen en ophalen. vriendelijke mensen zowel persoonlijk als aan de telefoon.

Bijzonder vlotte levering- en ophaalservice

Via de website een datum gekozen voor de levering van de 6 m3 grofvuilcontainer. Werd de dag er voor in de middag gebeld met de vraag of de container die middag (dus een dag eerder) geplaatst kon worden. Konden we een dag eerder beginnen met puin ruimen. Super. Zelfde geldt voor ophaalservice. Ik had een datum opgegeven hiervoor en op de website staat dat het tot 3 of 4 dagen nadien kan zijn dat de container daadwerkelijk wordt weggehaald. Tot mijn verbazing (en de vreugde van de buren ;-)) werd de container die middag opgehaald. Grofvuilcontainer kan bijna alles in zonder bij verbouwing materiaal te hoeven scheiden. Heel fijn!!

Snel ,goed en een goede prijs

Moest snel van mijn puin af en dat werd snel geregeld

Erg goed en goedkoop

Makelijk snel en goed

Snelle service. Bak staat netjes.

Doe maar niet.

Site en alles is prima. Bestelproces ook. Tot de levering dan ook niets te klagen. Echter meerdere containers besteld, er kwam er maar 1. Vanaf dat moment diverse beloftes gemaakt, maar vrees dat hier toch sprake is van ingebrekestelling. Ruim 24 uur later wordt de telefoon niet meer opgenomen mails niet beantwoord. Zonde. Met heldere communicatie zouden we al een heel end geholpen zijn.

Beste Erik, Bedankt voor uw feedback, op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. Helaas hebben wij in uw regio te maken met een andere transporteur. Hierdoor is de desbetreffende container later neergezet. onze excuses hiervoor. Wel wil ik even terugkomen op het tijdsbestek wat u hierboven aangeeft. inderdaad waren wij niet bereikbaar om 22.00 uur toen u de desbetreffende mail verzonden heeft. Zaterdag ochtend hebben wij direct contact met u opgenomen, dit is dus zeker geen 24 uur geweest. Telefonisch zijn wij bereikbaar tussen 7.00-17.15 Desondanks hopen wij dat u met de rest van onze service wel tevreden was. Met vriendelijke groet, Team bouwbak.nl

Slechte

Container is niet bij goede nummer gebracht en krijg en ophalen precies hetzelfde en als compisatie krijg je 14 euro op een bak van 500 euro echte slecht opgelost

Beste Karin, Allereerst bedankt voor uw feedback, op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. Ten eerste wil ik u mijn excuses aanbieden voor de foutieve aanname van het huisnummer. Onze uitbestede partij heeft helaas uw container op het verkeerde huisnummer gezet, en waren vrijdag middag laat niet meer in de gelegenheid om de container direct te verplaatsen. Hier zouden ze maandag voor komen, inmiddels had u toen zelf al iets geregeld. Ik begrijp dat u de compensatie laag vind, maar in alle duidelijkheid, u betaald inderdaad een hoop geld voor een container, maar de winstmarge hiervan is bijzonder laag. Zeker als er een uitbestede partij tussen zit wie wij ook moeten betalen. Ik wens u een prettige dag verder. Met vriendelijke groet, team bouwbak.nl

Slecht

Heb ze vanmorgen een container zien plaatsen met de open kant tegen een heg aan. Hoe dom kun je zijn. De buurman die hem besteld heeft, heeft hierover gebeld maar kost extra geld om de bak om te laten draaien. Slechte service en hoe dom is degene die dit geplaatst heeft. Ik zou hier dus nooit een bak huren

Beste Miranda, Bedankt voor uw bericht. Wat aardig dat u zo opkomt voor uw buurman. Echter zitten er altijd 2 kanten aan een verhaal, Welke wij hebben uitgelegd in de reactie van uw buurman zijn beoordeling. een prettige dag toegewenst. Met vriendelijke groet, team bouwbak.nl

Zeer slecht behandelt

Haal hier geen bak ze komen afspraken niet na En als de dan de bak plaatsen plaatsen ze hem zo dat je er letterlijk niks mee kan en er niet eens in kan komen

Geachte heer Zoeten, Bedankt voor uw feedback, op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. U was telefonisch niet bereikbaar en niet aanwezig het moment dat de chauffeur de container bracht. Volgens onze algemene voorwaarden wordt indien niemand bereikbaar is (en in de bestelling geen speciale plek is doorgegeven) de container op de parkeerplaats welke zo dichtbij mogelijk uw locatie is wordt geplaatst. Containers worden altijd deze kant op de auto geladen, en indien er niemand aanwezig is om te vertellen dat de container andersom moet, zal de chauffeur de container afzetten. Lege containers kunnen altijd zelf gedraaid worden indien nodig. Wat jammer dat u dit opvat als geen afspraken nakomen. In onze voorwaarden staat duidelijk dat indien er een speciale plek voor de container is , het belangrijk is om telefonisch bereikbaar voor de chauffeur te zijn. ( en in de opmerkingen bij de bestelling plaatsen dat er een bepaalde plek in gedachten is voor de container) met vriendelijke groet, team Bouwbak.nl

Heel goed

Super geregeld

prima bezorgd en opgehaald

de container werd netjes achter de winkel geplaatst hoe ik het wilde hebben

Bouwbak.nl was een uitstekende keuze

De bestelling verliep heel eenvoudig, heldere website. Op afgesproken dag werd de container netjes op de gewenste plek gezet. Ophalen na het signaal dat het kon, gebeurde direct de volgende dag.

Super goed.

Volgens afspraak geleverd in de middag, omdat ik pas na 13.00 uur thuis kon zijn en toen hij vol zat, een mail gestuurd, dat hij weer opgehaald kon worden en de volgende dag kwamen ze de container alweer ophalen, dus helemaal SUPER!!!

Super snel gebracht en super snel opgehaald

Duidelijke voorwaarden beter dan bij concurrenten.

Alles netjes vermedt op de site wat wel en niet mag in groene afval container. Betere voorwaarden dan bij concurrenten. Alles conform afspraak gedaan.

Verkeerde container gehad, maar dit uiteindelijk goed opgelost

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.