Uitstekend!!!

Zondag bak besteld, maandag ochtend geleverd en na een belletje werd de bak de volgende ochtend weer opgehaald! Uitstekende service!! Ik ga hier vaker een bak bestellen

Het liep als een trein

Netjes volgens afspraak gehaald en gebracht. Nette en correcte chauffeur.

Heel goed geregeld allemaal.

Precies op tijd en netjes twee of drie dagen later weer opgehaald

Alles ging volgens afspraak. Geen enkel nadeel kunnen bemerken.

Uitstekend geregeld.

Heel betrouwbaar.

zeer goed en vriendelijk

Leuke groep mensen erg vriendelijk correct en op tijd! Altijd goed om even van te voren te bellen.

Komen de afspraken stipt na en zijn klantgericht

Goed geregeld

Nier duur en prima geregeld

Helemaal goed

Op tijd geleverd en weggehaald. Duidelijke voorwaarden

Bak werd keurig op de afgesproken datum geplaatst op de aangegeven locatie. Chauffeur nam vooraf even contact op. Chauffeur heeft de bak ook geplaatst op de plek waar ik hem wilde, terwijl dit een lastige klus was. Bak werd opgehaald toen ik dat wilde. Een groot minpunt vond ik de mails. Toen de bak net geplaatst was kreeg ik een mail met daarin een ophaalverzoek. Dat ophaalverzoek had ik niet ingediend, dus lichte paniek. Telefonisch werd ik netjes te woord gestaan en er stond niets in het systeem over een bak die opgehaald moest worden. Best gek dus. Vervolgens kon ik toen ik de bak wel wilde laten ophalen dit niet online regelen, want de bak stond al als opgehaald. Telefonisch dit wederom keurig kunnen regelen. Daarna kreeg ik weer een mail dat ik een bak besteld had. Die had ik niet besteld, maar dit kwam denk ik door mijn ophaalverzoek. Alleen staat dit nergens vermeld. Na afloop ook twee mails gekregen om Bouwbak te beoordelen..... Ergens gaat iets mis in jullie mailsysteem...

Makkelijk en snel

Goed en duidelijk

Snelle respons, gaat gewoon heel goed allemaal

Snel en goed

Bouwbak huren is op zo een manier wel heel makkelijk goede informatie en lekker snel op locatie als ik nog eens een bak huur doe ik dat hier

Op tijd geleverd wanneer jij dat wil Optijd opgehaald wanneer jij dat wil. Ik zeg Top

Bak op tijd geleverd, chauffeur velde netje om te overleggen over de locatie waar de bak geplaatst moest worden, hij draaide hem in de gevraagde richting, goede service, nette chauffeur, alles top

Halo

Is echt super snelle en de beste bedrijf.

In één woord, TOP!

Na storm Eunice een puinbak besteld. Deze werd 1 werkdag erna geleverd en op de juiste plek gezet zodat we onze weggewaaide dakterras konden opruimen. Na de werkzaamheden de bak online afgemeld en de volgende dag werd hij netjes opgehaald. Zeer snelle en soepele workflow!

Een goede ervaring.

Ontruimen voor verkoop huis en opstallen is geen makke... Om van het ijzerwerk af te komen was geen probleem en bracht nog wat op ook. Hout was een ander verhaal en daar hadden we nogal veel van.^ Tja, wat op internet gekeken en dit bedrijf gevonden als goedkoopste. container aanbieder,; via internet besteld en betaald. De volgende dag werd de container al gebracht en neergezet waar we hem graag wilden. Het was een 10 kuubs bak, welke we met de hand zo vol mogelijk gestapeld hebben, het leek heel erg op werken... Na een melding werd de container een dag later zonder gezeur ingepakt en opgehaald. Al onze zorgen opgelost en op tijd voor overdrachtsinspectie klaar!

Snel en gemakkelijk regegeld

Via internet snel en gemakkelijk afval containers kunnen regelen. Alles conform afspraak goed voor elkaar gekomen.

Gewoon top.

Op tijd geleverd, op tijd opgehaald, prima prijs, geen gezeur achteraf. Prima

Slecht

Ik heb samen met een medewe van bouwvak alles online ingevuld ook de speciale wensen door genomen Daar is dus niets van terecht gekomen Moest ook daarom nog exstra bijbetalen En als je dan belt word je een soort van afgeblaft

Geachte heer/mevrouw den Hartog, Allereerst hartelijk dank voor uw feedback. Op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. Wat vervelend te lezen dat u niet tevreden bent geweest met onze service, en dat er verwarring is geweest met uw bestelling. Wij zullen ons best doen om dit intern te optimaliseren, Gezien uw wensen niet door zijn gekomen in de orderbevestiging. toch hopen wij van harte, u nogmaals in de toekomst terug te zien. Met vriendelijke groet, team bouwbak.nl

Goede communicatie en giede prijs

Ondanks dat ik de datum veranderde liep alles op rolletjes

Perfecte service

Via de website eenvoudig en voordelig een bouwafvalcontainer geboekt. Communicatie verloopt vlot en chauffeur belt netjes van te voren wanneer hij de container komt brengen. Ophalen van de container verloopt probleemloos en ook de administratieve afhandeling gaat soepel. Kortom, prima ervaring!

Goede ervice

Keurig op tojd geplaatst en omgewisseld

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.