Heel goed

Zeer goedkoop, snelle reactie.

Goede ervaring zou zo weer bestellen

Een hele goede service en je netjes bediend

Goed en betrouwbaar

Afspraak nakomen is belangrijk en dat is gebeurd

Alles op tijd

Op tijd geleverd en op tijd weer opgehaald

De chauffeur liet weten dat hij er was zodat ik de goede plek kon aanwijzen. Ook weer keurig op tijd opgehaald

erg goed

Op tijd geleverd zijn betrouwbare mensen

Op tijd bezorgd.

Het ging wel goed alleen niet goed gegaan met afgesproken ophalen ( had wel vermeld en hebben jullie niet gezien. Gelukkig na mijn tweede mail werd het de volgende dag meteen opgehaald in de middag. Wilde niet zolang laten staan en vind het anders vervelend voor de autobezitters om kunnen te parkeren. Bedankt.

Goede ervaring muv 1 punt.

Het verliep volgens plan alleen bij het ophalen heeft het wat lang geduurd.

Snel en goed geregeld.

Heel snel geregeld , smorgens 7 uur werd de bak gebracht en 1 telefoontje en de volgende dag wert hij opgehaald.

slechte communicatie

- Bij mijn aanvraag had ik aangegeven dat ik voor dat de bak was gebeld zouden woorden omdat er maar weinig plaats is voor mijn huis om de bak in mijn tuin te zetten had ik plaats bezet gehouden met mijn busje. tot mijn verbazing zag ik de vrachtwagen met de bak voor de deur en was dus niet gebeld. - Had net voor de termijn afgelopen was gebeld dat het opgehaald kon worden, maar geen reactie tot dus weer gebeld hoe het zat, toen was het oké er gaat iets fout die persoon werkt niet ieder dag dus bij deze wordt het geregeld, en heb toen gezegd dat ik er bij wil zijn als ze het komen halen, was oké,, tot mijn verbazing geen telefoon maar paar dagen later wel de vrachtwagen om het op te halen heb mijn bus verzet zo dat de container opgehaald kon worden. - Ruim na een maand na dat de container was opgehaald een herinnering dat ik nog steeds een container bij mij had en dat er bij betaald moest worden dus weer gebeld, en moest die mail maar als niet verzonden beschouwen toen ik zei dat het niet de eerste fout was was een arrogante opmerking '' bij u gaat alles fout niet '' over de bak en de chauffeur niets anders dan lof maar communicatie is bar en boos.

Zeer tevreden Vriendelijk geholpen aan de telefoon

Netjes volgens afspraak alles geleverd en opgehaald

Goede communicatie, vriendelijke en behulpzame chauffeurs.

Precies op tijd op de goede plaats

En ook snel opgehaald. Vriendelijke chauffers

Netjes geleverd en opgehaald

Duidelijke site met goede omschrijving wat wel en niet in de container mag. Netjes op tijd geleverd en weer keurig opgehaald.

Snel geleverd en opgehaald.

Super tevreden, prettige contacten!

Snelle levering, zelfs hulp bij het omhalen van een boom die in de weg stond. Ook prettig contact met de administratie! Dankjewel!

Kan beter

Snel geleverd conform afspraak, maar wanneer dit afgehaald gaat worden, moeten via een ophaalformulier bevestigd worden, vervolgens nog 3 dagen wachten tot die werd afgehaald, ongetwijfeld zullen ook buurt bewoners hier gebruikt van maken, en dat kan bedoeling niet zijn. Jullie zullen denken, daar heb je zo zeiker weer.. het is nooit goed. Zodra iets anders wordt deponeer kunnen wij de extra kosten betalen.

Gewoon perfect volgens afspraak

Bezorg & afhaaldatum gewoon volgrns afspraak Gewoon geen gedoe!

Alles ging super goed!

Super netjes geregeld. Zeker ben ik heel tevreden!

Snel geleverd

Duidelijke communicatie, makkelijk te bestellen en op tijd gebracht

snel geleverd maar ophalen is lastig

gebeld om de bak op te halen, moest per se een ordernummer hebben om de bak te kunnen laten halen. Had de factuur voor me, zonder ordernummer. Factuurnummer etc alles kon ik opnoemen maar "nee, anders kan de buurman ook bellen", ja want die heb ik mijn factuurnummer verteld.. erg sneu.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback. Op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. Helaas hebben wij met het afmelden van de container het juiste ordernummer nodig. Zoals mijn collega al aangaf in het telefoongesprek is normaliter een factuurnummer ook goed, mits deze klopt met onze administratie. Helaas was het nummer wat u doorgaf niet bekend bij ons. Ook was uw telefoonnummer niet bekend bij ons. Ik begrijp dat dit vervelend is. Maar helaas zijn er in het verleden gevallen geweest waarbij omwonenden de container afmelden omdat ze graag de parkeerplek terug willen terwijl de klant de container nog in gebruik heeft. Met ongewilde kosten als gevolg. Wij zijn hierdoor wat voorzichtiger geworden en willen zorgen dat de juiste persoon de container afmeld bij ons. Als de doorgegeven nummers niet matchen met wat bij ons staat geregistreerd zullen we afwachten tot wij de juiste gegevens ontvangen. Ik hoop dat u verder wel tevreden was met onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, team bouwbak.nl

Gewoon goed

Snel geregeld communicatie goed. Goed

Alles is volgens afspraak geregeld TOP

Gewoon top geregeld ook als je belt met vragen krijg je netjes antwoord.

Kwam zoals afgesproken en flexibel met ophalen!

Gewoon goed!

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.