Geweldige service

Auto gekocht bij directautokopen.nl. Op de dag van aankoop bleek de navigatie niet te werken. Dit is zeer netjes opgelost, waarbij zij de onderzoekskosten op zich hebben genomen en er uiteindelijk een volledig nieuwe navigatie is geïnstalleerd. Betere service had ik niet kunnen wensen!!

Geweldig vriendelijk auto verkoopbedrijf

Wat een fijn gevoel bij Direct auto kopen B.V.! Vriendelijke ontvangen in een zeer net pand op een prettige locatie. Kan niet anders dan dit bedrijf aanbevelen!

Zeer betrouwbare en vriendelijke garage.

Via internet bij deze garage uitgekomen en er was meteen een goede klik. We zijn vakkundig geholpen en de paar kleine reparaties aan de auto, werden goed opgelost. Echt een aanrader.

Zeer prettig autobedrijf.!!

Na zeer correcte onderhandelingen een mooie auto gekocht. Er waren een paar kleine puntjes waar we goede afspraken over hadden gemaakt. In ruim een week is de auto volledig volgens afspraak geleverd. Bij het afhalen bleek dat er nog extra werkzaamheden waren uitgevoerd. Bij de kleine beurt die was afgesproken bleek dat de remblokken en schijven waren versleten. deze zijn door dit nette autobedrijf keurig vervangen zodat we niet na 5000 km weer naar de garage moet om meteen een dure reparatie uit te laten voeren. Kortom zonder extra kosten de auto netjes afgeleverd. Gewoon super.

Top bedrijf!

Erg goed geholpen en geregeld. Binnen een week was mijn auto klaar. Konden ook ‘s avonds op afspraak terecht, erg fijn!

Heel fijn autobedrijf!

Auto was goed onderhouden en na het rijden van een heb ik besloten hem te kopen. Alles is heel goed verlopen en duidelijk uitgelegd. Echte aanrader!

Snel, gemakkelijk en goed!

Vorige week mijn eerste auto gekocht bij Direct Auto Kopen. Super goed geholpen, geen blah blah, maar gewoon eerlijk en duidelijk. Mocht ook buiten de openingstijden even langskomen voor een proefrit. Erg fijn als je heel de week werkt. Binnen een week was mijn auto klaar! Op een paar kleine dingen na, is de auto tip top in orde afgeleverd. Zeker een aanrader!

Super service

De ervaring met Direct Auto Kopen was super. Veel verschillende auto’s beschikbaar in verschillende prijsklassen. Eerlijk en duidelijk advies. Inmiddels de auto in bezit, we zijn er ontzettend blij mee!

Super!

Vorige week mijn Toyota gekocht, heel vriendelijk, goed geholpen, uitstekende service in een woord top! De auto rijdt perfect.

Super!

Zeer goede en prettige service, zeker aan te raden!

Goede service, als kon kon ik hem gelijk meenemen hellaas was nog update nodig. Was geen probleem voor mij . Werd geregeld geüpdatet hoe het voor stond. Fijne service. Zou zo nog een keer bij jullie een auto kopen over aantal jaar.

Fijne ontmoeting in een nette zaak, met nette service!

Ik ben erg fijn geholpen. Door de goede service en de gesprekken die we gehad hebben zijn we tot een mooie deal gekomen. Bedankt!

Had bij aflevering iets meer benzine in de auto gemogen om überhaupt thuis te komen.

Prima geholpen en goede service

Fijne mensen en goede service!

Prima bedrijf, aardige mensen en goede afspraken

Heel goede ontvangst, alles goed besproken en na de proefrit een dagje bedenktijd gevraagd en gekregen. Geen grote discussie en alles prima in orde gemaakt, kleine dingetjes aan de auto zouden in orde gemaakt worden (wat ook echt goed geregeld is) en de service algemeen staat gewoon erg hoog in het vaandel. Kan dit bedrijf echt iedereen aanraden.

Prima!

Op 22 januari jl. halsoverkop naar Breda voor een prachtige Mini. Gelijk maar gekocht... Soms moet je snel schakelen. En dat was niet moeilijk na de prettige ontvangst en goede service van Guus en Thijs die druk bezig waren de showroom in orde te maken. Vrijdag de 29e de Alfa achtergelaten en de Mini, netjes met kleine beurt, Apk ed. volgens afspraak, meegenomen. Prima ervaring met deze jonge ondernemers die service hoog in het vaandel hebben staan. Succes met de business!

Aanrader

Super nette jongens ,leuk om zaken mee te doen kon de auto gelijk meenemen echt een aanraden alles zo geregeld

In een woord UITSTEKEND! Onlangs heb ik mijn Fiat 500 van 2012 bij Direct Auto Kopen ingeruild voor een Peugeot 108 van 2016. De Peugeot 108 werd in nieuwstaat afgeleverd in perfecte conditie, dealeronderhouden en voor een hele scherpe prijs. Ik kan Direct Auto Kopen iedereen aanbevelen!

Super service!

Eerlijke prijzen met de daarbij horende service!

Zeer professioneel en deskundig geholpen

Afgelopen week mijn auto gekocht bij Direct Auto Kopen waarbij ik zeer goed geholpen ben. Contact liep zeer voorspoedig en vlot. Het personeel wist waar ze het over hadden en ik ben zeer goed geïnformeerd over de auto. Ik kan iedereen aanraden hier een auto aan te schaffen

Professioneel en zeer goede service!

Eerlijk en meedenkend!

Onlangs een nieuwe auto gekocht, met inruil van mijn oude auto. Goed geholpen, werd ruim de tijd voor je genomen. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!!

Betrouwbaar, komen de besproken zaken altijd na

Ik ben meerdere malen bij het bedrijf geweest om zaken te doen, dat is altijd verlopen zoals afgesproken. Fijne open en eerlijke gesprekken bij aan - of verkoop. Ik noem het een NO NONSENS beleid, je weet wat je mag verwachten. Niet van: Ja maar ……… , nee de afspraak(en) worden netjes nagekomen. Eerlijkheid en vertrouwen, daar gaat het bij het bedrijf om.

Voor de eerste keer kijken na de auto kon na openingstijd wat perfect is als je heel de dag moet werken. Goede en vriendelijke service

De showroom wordt gerund door 2 zeer enthousiaste mannen. Alle gemaakte afspraken bij de koop van onze nieuwe Peugeot zijn nagekomen. De voertuigen worden prijstechnisch tegen een scherpe prijs aangeboden. De volgende auto gaan wij daar zeker weten weer aanschaffen. Succes met het verder inrichten van de showroom.

Over Direct Auto Kopen B.V.

Sinds 2017 biedt Direct Auto Kopen u het breedste aanbod van gangbare occasions in Nederland. Het grootste deel van onze occasions bestaat uit voertuigen van fabrikanten zoals Volkswagen, Audi, Renault, Suzuki, Toyota en BMW.