Goed geholpen bedankt!

Goed geholpen! Ik ben blij met mijn auto, bedankt.

Snelle en goede service!!

Goed en snel geholpen!

Snel en proffesioneel geholpen!

Erg goed en snel geholpen!

Super!!

Fijne ervaring!

Goede service en klantvriendelijk

Fijn om zo snel een afspraak te kunnen maken en volgende dag terug te mogen komen in de auto mee te nemen.

Prachtige auto('s) en prima service

Verkopers zijn niet oprdringerig en geven eerlijke informatie. Er staan prachtige auto's tussen die echt als nieuw lijken. Vlotte service, mocht de auto meteen meenemen. Alleen niets gemerkt van wellicht nodige corona maatregelen (geen handgel bijv.)

eerlijk en betrouwbaren mannen

netjes en vlot geholpen

Supersnelle goede service

Ontzettend blij met de snelheid van reageren op mijn interesse in de auto. Binnen 2 dagen van interesse in de auto naar auto kopen. Goede service en zeker het aanbevelen waard.

Top bedrijf

Goede service en hulp

Super service

Een golf GTE aangeschaft bij dit bedrijf, we zijn er netjes uit en bedrijf kwam gemaakte afspraken na. Ook kreeg ik een nette prijs terug voor mijn oude auto.

Uitstekende service

Zeer klantgericht geholpen waarbij met onze wensen goed rekening is gehouden.

Uitstekende service en vertrouwen!

Na een aantal minder leuke ervaringen bij andere garages/verkopers waren wij hier erg positief verast! Betrouwbare, serieuze en eerlijke jonge kerels waarbij wij direct een goed gevoel kregen. Mocht ik ooit nog een auto zoeken dan zal ik Direct Auto Kopen zeker in gedachten houden.

Heel prettig bedrijf

Gevraagd of ik langs kon komen en met een auto een proefrit kon maken. Auto stond al klaar om een rit te maken, Heel vriendelijke ontvangst met koffie. 2 enthousiaste mannen die zin en plezier hebben in hun werk. Een 10!!

Duidelijke uitleg, veel kennis in huis. Top service

Audi A3 aangeschaft, top auto goed onderhouden door de garage. Scherpe prijs. Na de aankoop goede service als er nog kleine zaken moeten worden iogelost.

Alles was keurig geregeld en alles werd super afgehandeld tot in de details.

Fijne mensen en een goeie afhandeling.

Netjes ontvangen en na een proefrit een mooie auto kunnen toevoegen. Goeie service en snel geregeld.

Top service!

Goede en snelle service. Eerlijk advies omtrent de auto.

Giga. Fantastisch.

Ik kocht op 4 februari een A3 Audi. Prachtige auto. Volledig opgeknapt. Distributieriem vervangen. Transmissie vernieuwd. APK voor een jaar. Volle Benzinetank. Maar wat dompelde mijn vreugde. Twee dagen later brak de distributieketting en de motor was behoorlijk beschadigd. De uitbestede werkzaamheden waren volgens mij zeer slecht uitgevoerd. De mannen van DirectKopen hebben de auto zonder meer teruggenomen en mij het geld teruggestort. Zij zijn absoluut eerlijk en betrouwbaar. Dank voor de geweldige service en klantvriendelijkheid. Lucas Lubbers. Roermond.

ALLEEN MAAR POSITIEF. GOED OPGELOST DOOR THIJS VAN AUTOMOTIVE

Na aanschaf van de AUDI bij GUUS AUTOMOTIVE , werden wij binnen 3 weken geconfronteerd met een aantal problemen , waar zowel Thijs als wij niets aan konden doen , maar wel een GROOT probleem was . met nadruk op WAS. Binnen 6 weken na aanschaf van de 9 jaar oude occasion [ en ook reeds betaald] ,werden AL deze problemen naar onze VOLLE tevredenheid opgelost ,waarvoor wij onze complimenten willen geven .TOPPERS !!!!!!!!!!! Indien er getwijfeld wordt over het bovenstaande kunnen nieuwe klanten bij mij navragen , en bestaande klanten zullen dit beamen. Nogmaals Thijs HARTELIJK DANK VOOR DE DOOR JOU GELEVERDE SERVICE . met vriendelijke groet Vermeulen Beverwijk

Keurige auto geleverd.

Goed contact. Komen afspraken na.

Mooie auto, aardige verkoper

Vandaag heb ik samen met mijn vriend bij Thijs en Guus een fiat Punto gekocht. Wij zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid van de jongeman . Hij liet ons rustig kijken en we mochten een proefrit maken. Helemaal niet opdringerig en eerlijk over de auto. Dat de auto oké blijft moet nog blijken maar daar gaan wij zeker vanuit. Ik raad al mijn vrienden aan om hier een auto te kopen. Tot nu toe een zeer tevreden klant.

Ik kreeg een goede prijs voor mijn oude auto en heb een mooie nieuwe ervoor terug gekregen. Snel en kundig afgehandeld.

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, service en geleverde auto!

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, service en geleverde auto!

Zeer netjes en vol vertrouwen behandeld!

Zeer nette Volkswagen Golf GTE Hybride gekocht. Zeer tevreden over de service en de staat van het voertuig. Guus en Thijs komen zeer betrouwbaar over en hebben geruime kennis van de voertuigen die ze in de showroom hebben staan en alle overige zaken rondom de aankoop van een voertuig (ook voor de zakelijke markt). Ik ga zeker mijn volgende auto ook weer bij Thijs en Guus kopen!

Goede service en mooie auto's

We hebben een nette polo gekocht

Over Direct Auto Kopen B.V.

Sinds 2017 biedt Direct Auto Kopen u het breedste aanbod van gangbare occasions in Nederland. Het grootste deel van onze occasions bestaat uit voertuigen van fabrikanten zoals Volkswagen, Audi, Renault, Suzuki, Toyota en BMW.