Goede betrouwbare service

Voor onze roadtrip hebben wij een busje gehuurd. Het contact verliep snel en wanneer er vragen waren, konden wij altijd terecht bij de klantenservice. Zeer nette bus en een goede service.

• Betrouwbaarheid

Goede service! Duidelijk en vriendelijke contact persoon en een super huur auto!

Zeer klantvriendelijk !

Geholpen door zeer beleefd en klantvriendelijk personeel. Het is dat we niet in de buurt wonen maar anders was dir voor mij hét adres voor auto huren. Tevens een prima auto ... want daar ging het om

Uitstekend!!!

Alles was precies zoals afgesproken. Geen verrassingen. Geweldige klantenservice, professionele en vriendelijke!

Zeer goede service. Uitstekend materiaal

De bus die ik in principe besteld had was al verhuurd, waaropm ik een iets groter model aangeboden kreeg tegen dezelfde prijs. Top. Bovendien was de bus vrijwel nieuw en voorzien van alle denkbare opties. Zeer tevreden.

meer dan prima

Vriendelijke mensen en prima service

• Betrouwbaarheid

Super service, vriendelijk en snel geholpen ook de bus was prima in orde!

Super service, vriendelijk en snel geholpen!

• Betrouwbaarheid

Alles zoals ik had afgesproken, prima

Ok

Snel, makkelijk en meedenken

Goede ervaring, reserveren ging snel en na even telefonisch contact was er ook snel maatwerk mogelijk. Bij het ophalen een goede uitleg. Ook terugbrengen van de auto was netjes geregeld, buiten openingstijden om. Borg supersnel teruggestort!

• Betrouwbaarheid

Goed en netjes voor elkaar

Goede ontvangst, duidelijk overzicht van evt. schade’s. Auto was met alles uitgerust, parkeerschijf, Veiligheidshekjes etc. Zeker een aanrader voor de volgende keer!

• Betrouwbaarheid

Zakelijk en goed, maar ook flexibel

Dit is precies hoe je het wilt, alles snel geregeld, duidelijke voorwaarden en goede eerlijke prijs. En daarnaast dan de flexibiliteit die je bij grotere autoverhuur bedrijven niet aan treft. Kom hier zeker weer terug

• Betrouwbaarheid

Prima en schappelijke voorwaarden.

Uitstekend.

• Betrouwbaarheid

Uitstekende ervaring met hulpvaardig team en goede vrachtwagen.

Heb één keer eerder gebruik gemaakt van Flexibel op weg. Prijs kwaliteit was toen de doorslag in de keuze. Bij daadwerkelijk gebruik van Flexibel op weg, kwam dit ook goed uit. Daarom recentelijk weer gebruik gemaakt van Flexibel op weg. Ook nu weer meedenken en ook de avond er voor vast de vrachtwagen kunnen ophalen. Zonder grote meerkosten. Wat heel veel tijd scheelt op de dag van daadwerkelijk gebruik. Kortom, ik ben een tevreden klant.

Flexibel en communicatief

De reservering online was makkelijk en werd snel telefonisch bevestigd. Later werd gecommuniceerd dat gereserveerde bestelbus mogelijk niet op tijd terug was en werd er voor dezelfde prijs een grotere bestelbus aangeboden. Top. Toen bleek dat ik de bus een dag minder nodig had was dat geen probleem en werd er zelfs een dag minder in rekening gebracht. Communicatie was ontspannen en snel, ook tijdens ophalen en wegbrengen. In totaal: grote klasse.

• Betrouwbaarheid

Scherpe prijs en uitstekende service. Zeer snel met terugstorten ook!

Zoals hierboven aangegeven. Prima!

Prima autoverhuurbedrijf

Ik ben zeer tevreden over de de dienstverlening. Uitstekend materiaal. Een heel schappelijke prijs. Nette afhandeling.

Duidelijk en snelle service

Prima geregeld

Super geholpen!

Het was een goede service, prima geholpen. En een goede afhandeling.. Alles was snel geregeld. Zelf een andere wagen, voor de zelfde prijs... Top!!!

• Betrouwbaarheid

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.

• Betrouwbaarheid

Perfect en netjes geregeld..

Prima bus meegekregen, alles keurig op orde.

Top service!

Schone wagen, snel Opgehaald, makkelijk geregeld allemaal!!

Snel en goed!

Snel geregeld en prima geholpen met het ophalen en terugbrengen van de auto

Gewoon goed.

Fijne ontvangst, uitleg en bus. Alles netjes en correct geleverd.

Was goed

De info die kreeg aper heb ik niet gehad vandaar de verwarring hoe en wat maar de bus uitstekend een aanrader.

Correct en snel geregeld

Ik kon op korte termijn een bus reserveren en alles liep als gesmeerd. Een aanrader voor wanneer je de ruimte van een bus nodig hebt.

Over Flexibel op weg

Auto, bus of verhuiswagen nodig? Snel en voordelig huren bij Flexibel op weg. ​Voor tijdelijke vervoer hebben wij de oplossing! Huur per dag of voor lange termijn tegen de beste voorwaarden. Ervaar het gemak van huren!