Top service, vriendelijke benadering!

Super fijn bedrijf. Snelle reactie, goede service. Super betrouwbaar. Volgende keer dat we een auto nodig hebben, zal het zeker weer bij dit bedrijf zijn!

Top service

Goede bus gehuurd, wel voor gebruik in Duitsland een (diesel-) vignet moeten regelen. Perfect vervoer voor het hele gezin.

Top bedrijf

Super goed bevallen als we volgend jaar weer gaan komen we weer bij jullie

Alles goed geregeld

Alles was duidelijk uitgelegd en betaling goed afgehandeld

• Plannen afspraken N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Prettige communicatie en goede service

Fijn geholpen en zelfs de stap extra gemaakt voor de klant.

• Betrouwbaarheid

Wat een fijn bedrijf zeg!!

Topservice! Goede jongens met veel kennis. Snel, accuraat en geen poespas. De bus was zo gehuurd. De volgende keer sta ik er weer ;)

auto viel toch mee!

ik was wat sceptisch, 75 pk…. maar koppel was goed, geen probleem. treklast is zeer laag, 1063 kg. ik had bij de buurman een gesloten tandemasser gehuurd, die kon ik gelukkig omruilen voor een 1 asser huifwagen zodat er toch nog iets meer geladen kon worden.

Behulpzaam en zeer vriendelijk

Voor onze kampweek met onze groep 7 en 8 leerlingen hadden we voor 1 dag vervoer nodig. Vorige week snel gezocht op internet waar we een klein autootje konden huren en kwamen terecht bij Flexibel op weg. Het contact per telefoon was direct fijn en prettig. De dag voor het ophalen hebben we nog een extra auto gehuurd. Bij het ophalen stonden er 2 keurige auto's klaar, beiden zelfs een slag groter dan wat we geboekt hadden. Het inleveren ging net zo soepel als het reserveren en het ophalen. Kortom: tevreden klanten. Bedankt Flexibel op weg!

• Betrouwbaarheid

Keurig geholpen door medewerker, vervolgens een nieuwe nakwamen mee

Bij een volgende verhuizing ga ik zeker weer hier huren… Prijs / kwaliteit is zeer goed te noemen Ik ben meer dan tevreden

• Betrouwbaarheid

Een busje gehuurd om met 5 mensen + bagage naar wintersport te rijden. Uitstekende keus om bij Flexibel op Weg een busje te huren. Goede informatie, goed busje, nette all in prijs (geen verrekening van km's achteraf) en goed geregeld incl. winterbanden en sneeuwkettingen.

Schitterende nieuwe bus en prima service

Schitterende nieuwe bus en prima service

Prettig, Professioneel, Prijsvoordeel

eerlijk zaken doen

Prettige en duidelijke service

Prettig, makkelijk en duidelijk

Top bedrijf

Zeer nette bus, goed en vriendelijk geholpen.

Kon niet beter

Toppie

Makkelijk en goed

Alles was prima voor elkaar. Snel geregeld, goede bus, snelle reacties op mail, snel borg teruggestort gekregen. Gewoon top. Ga er vaker gebruik van maken.

• Betrouwbaarheid

Mijn ervaring met dit bedrijf is geweldig Prettig geholpen zeer behulpzaam Ook de afwikkeling verloopt heel goed

Volgende keer weer!

Wat een uitkomst wanneer je grote spullen wil vervoeren! Zeer degelijke en fijne bus om in te rijden. Prettige service, flexibel in tijden van ophalen en terugbrengen. Kortom: indien nodig komen we bij jullie terug!

Vlotte service

Er was op tijd een auto beschikbaar en gaven dat ook direct aan ons door zodat we konden plannen

Keurig en betrouwbaar

Keurig en betrouwbaar

Goede betrouwbare service

Voor onze roadtrip hebben wij een busje gehuurd. Het contact verliep snel en wanneer er vragen waren, konden wij altijd terecht bij de klantenservice. Zeer nette bus en een goede service.

• Betrouwbaarheid

Goede service! Duidelijk en vriendelijke contact persoon en een super huur auto!

Zeer klantvriendelijk !

Geholpen door zeer beleefd en klantvriendelijk personeel. Het is dat we niet in de buurt wonen maar anders was dir voor mij hét adres voor auto huren. Tevens een prima auto ... want daar ging het om

Uitstekend!!!

Alles was precies zoals afgesproken. Geen verrassingen. Geweldige klantenservice, professionele en vriendelijke!

Zeer goede service. Uitstekend materiaal

De bus die ik in principe besteld had was al verhuurd, waaropm ik een iets groter model aangeboden kreeg tegen dezelfde prijs. Top. Bovendien was de bus vrijwel nieuw en voorzien van alle denkbare opties. Zeer tevreden.

Over Flexibel op weg

Auto, bus of verhuiswagen nodig? Snel en voordelig huren bij Flexibel op weg. ​Voor tijdelijke vervoer hebben wij de oplossing! Huur per dag of voor lange termijn tegen de beste voorwaarden. Ervaar het gemak van huren!