Ik heb heel goede ervaringen met InTerra.

Men is deskundig, altijd bereid om te helpen, vriendelijk en voorkomend!!!

Goede hulp

Al jaren klant van Terra BV, en zeer tevreden. Soms zouden wij, als ouderen, wat meer uitleg willen over de reparatie van onze laptop bijv. Nu net een NORTON anti virus verlengd, en prompt ontvang ik nu van Norton allerlei mailtjes, dat bepaalde systemen 'verouderd' zouden zijn en opnieuw ge download moeten worden tegen betaling......? Kijk, dat snap ik dus niet. Klopt dit of zijn dit slimme trucs om iets op te dringen?

Supersnel deskundig inspelen op vraag

Supersnel deskundig inspelen op vraag

(zeer) goed

vervanging van mijn 13 jaar oude pc verliep voorspoedig. Nieuwe PC met W11 vergde wel (heel) wat gewenning voor mijzelf. Bijna alles werkt wel goed. Eén (voor mij heel) belangrijk spel eerst niet, maar hulp op afstand herstelde dit (grote dank aan Sebas). Nog een paar kleinigheden zijn op te lossen, maar ik verwacht (hoop) dat dit ook nog gaat lukken

Zeer goede hulp! Maatwerk gericht op de klant.

Zeer goede hulp! Maatwerk gericht op de klant.

Vriendelijke en professionele hulp!

Op een snelle en adequate manier geholpen. De medewerkers zijn betrokken en nemen de tijd. Zo te zien wordt er met respect voor privacy omgegaan met de spullen van de klanten.

Meedenken naar een oplossing

Service is prima, professionele ondersteuning bij issues die zich voordoen.

betrouwbaar

Deze winkel heeft aardige medewerkers, en ze zijn betrouwbaar in hun dienstverlening.

prettig geholpen en goede vakkennis

ik kreeg goede voorlichting, en kon snel keus maken. De zaak geeft een vertrouwd gevoel ,en je kunt altijd terecht als er vragen of problemen zijn.

prima service

Prima service en een snelle levering. Goed advies.

Uitstekend een hele goede en prettige behandeling ik zal dit aan iedereen aanraden.

als digibeet zijnde zeer prettig geholpen

was al bekend met de hulpvaardigheid maar eens te meer bewezen dat het zeer bekwame mensen zijn

Competente en vriendelijke service

nTerra heeft meteen de juiste oplossing voor het probleem vastgesteld en zo snel mogelijk de laptop gerepareerd. De medewerkers waren heel vriendelijk, ondanks de drukte na de vakantie. Het systeem van een SMS-bericht wanneer contact moet worden opgenomen of de laptop kan worden opgehaald, werk ook heel goed.

Goed advies gekregen, reparatie perfect uitgevoerd.

Het probleem super opgelost.

Altijd maximaal behulpzaam en professioneel

NTerra is een bedrijf dat altijd alles doet om de klant van dienst te zijn of het nu gaat om het oplossen van technische problemen of om het eenvoudig even op rekening kopen, Nterrra denkt mee.

prima geholpen

Ik ben deskundig en goed geholpen. Prima service

ruim voldoende

na de nodige misverstanden, die niet aan nTerra BV te wijten zijn, liep verder alles goed. Helaas geeft mijn computer geen geluid. Hoe dat op te lossen?

Snelle service

Ik had gebeld dat mn pc was gecrasht en dat ik hem nodig had voor mn werk,de ene dag gebracht en de volgende dag al gerepareerd, top

Klasse

Prima apparatuur, vriendelijk en snel

laptop laten checken

check van laptop laten doen, resultaat binnen gestelde tijd, fixed price. kortom precies wat je mag verwachten.

Gewoon goed; gedaan wat afgesproken is.

Zie boven. Ik heb nTerra al eens aanbevolen bij een vriendin.

Prima en snel geholpen

Aardige en vakkundige medewerker getroffen

Uitstekende ervaring. Kundig,vriendelijk en snel.

Bij nTerra BV word je goed, vakkundig en eerlijk geholpen. Niets is teveel en wat helemaal fantastisch is is de manier waarop bij problemen je via TeamViewer de problemen op afstand kunt oplossen.

Altijd geweldige, snelle service en betaalbaar.

Ik kom hier al sinds ze hun bedrijf opzetten (toen nog onder een andere naam). Er komt sindsdien niemand anders aan mijn laptop. Top!

De geconstateerde problemen zijn opgelost.

3 sterren, dus voldoende.