Uiterst tevreden !!

Ik wordt gewoon altijd vriendelijk geholpen en vragen zijn nooit een probleem.

Klantvriendelijk

Ik kom maar eenmaal per jaar in de zaak voor het opschonen van mijn laptop en dat gaat goed. Ik heb weinig ervaring met de zaak.

Super fijne ervaring gehad, zowel over de telefoon als in het filiaal! Ook heel erg blij met de dienstverlening en dat ze echt met je meedenken. Leuk ook dat ze zelf passie voor games hebben!

Goed geholpen. Vriendelijk en vakkundig

In de winkel vriendelijk en behulpzaam. Laptop wordt nog klaargemaakt, dus nog geen verdere ervaring

Betrouwbaar; professioneel; vriendelijk en persoonlijk contact

Mijn desktop computer en mijn laptop moesten een onderhoudsbeurt hebben, Office 365 software verlengd en de antivirusbescherming vervangen. Én er moest een groot aantal e-mailbestanden in een hele reeks mappen worden overgezet van de desktop naar de nog recent bij nTerra aangeschafte laptop; ook de e-mailsystemen op beide apparaten moesten nog met elkaar worden "gesynchroniseerd". Vooral dat overzetten en synchroniseren was volgens mij een tijdrovende, intensieve aandacht vereisende klus. Ik complimenteer en bedank de medewerker en de collega's voor deze uitstekend verrichte klus!

optimale service

klantvriendelijk en deskundig

Vlotte bediening

Duisdelijke afspraak

Vriendelijk, aardig en goed.

Het maken van een afspraak was zo gebeurd, Ik kreeg een keurige bevestiging van de gemaakte afspraak. Daarnaast kreeg ik ook een mail met de mededeling dat de computer weer klaar was en een overzicht van de handelingen die verricht waren. De computer werd zelfs netjes naar de auto gebracht.

Vriendelijk en goed luisterend. Duidelijke info.

Zie hierboven

snel/en adequaat en vriendelijk geholpen en duidelijkheid Let op: mijn mailadres wijzigt in [email protected]

Teleurstellend

Kon niet gerepareerd. Dat kan gebeuren maar het duurde nogal lang en kregen daarna het apparaat slecht in elkaar gezet weer terug. Dan is het wat zuur als je euro 44 moet betalen en eigenlijk uiteindelijk slechter af bent. Toen we daar contact over opnamen zijn we wel fatsoenlijk te woord gestaan maar de teleurstelling blijft hangen....

was snel afgesproken en binnen 30 min klaar .

weer snel en effectief geholpen geen poespas.

geweldig bedrijf

Ik had verschillende problemen met mijn PC en deze zijn zeer deskundig opgelost. Ik ben al jaren klant van dit bedrijf en ben zeer tevreden. Ik kan iedereen aanbevelen om dit bedrijf eens te bezoeken, want ze zijn ook rijkelijk voorzien van aanverwante artikelen. Er is zeer deskundig personeel aanwezig en ook heel erg service gericht, Mijn slogan is; "Eens n-Terra, altijd n-Terra."

Snelle service

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Snelle en goede service.

Prettig en goed

Het was voor mij de 1e x dat ik wat hebt gekocht bij n TERRA en tot zover niet ontevreden.

Professioneel, bekwaam en betrouwbaar

Het computerprobleem was zeer moeilijk te vinden maar men gaf niet op tot het opgelost was. Kan het iedereen aanraden.

Professioneel en klantgericht!

Professioneel en klantgericht!

Prima!

Aardig, behulpzaam, meedenkend!

Altijd behulpzaam en professioneel

Prettig en

Goede en correcte service

nTerra Valeriusstraat komt de eerder gemaakte afspraken correct na en levert goede kwaliteit

goed geholpen

goede uitleg

Goeden morgen. De mededeling over de updates verschijnt nog steeds; bovendien kan er niet geprint worden; heb van alles geprobeerd, echter zonder resultaat. Willem te Linde.

Ik heb heel goede ervaringen met InTerra.

Men is deskundig, altijd bereid om te helpen, vriendelijk en voorkomend!!!

Valeriusstraat 35

2517 HN Den haag