Goed… een 8; lukt niet de vierde ster vol te krijgen

Goede dienstverlening en vertrouwd. Daar durf ik mijn data uit handen te geven… Alleen jammer, dat mijn pc na 24 dagen nog niet klaarstond; kennelijk een misverstand…

Deskundige en snelle service

Mijn laptop was aan vervanging toe en er liep een programma vast. Afspraak gemaakt : daarna had ik binnen 1 dag een nieuwe laptop waarop de hele inhoud van mijn oude perfect was overgezet. Complimenten voor de deskundigheid en service van deze nTerra medewerker.

Goede service goede hardware

Vriendelijk geholpen en deskundig advies

Goede en snelle service, klantvriendelijk

Vriendelijk en behulpzaam personeel. goede en snelle service

vve betalingen

loopt niet soepel, nterra nam banklicentie over maar werkt niet allert onderhoud lampen in lifthallen liep niet soepel, wateroverlast in parkeerkelder grotendeels verholpen, hulde, maar niet definitief opgelost

geeft goed advies en werkt snel

Deskundig geholpen met opzetten van Linux op Laptop en pc. Ook reperatie laptop en inrichten was volgens wens. Wij blijven trouwe klanten.

prima bedrijf goede service en meedenkers

Ik rij er graag voor om, en als t niet op voorraad is wordt het voor je besteld.

Goede en snelle service

Zoals eerdere keren zeer tevreden met de service. Fijn om zo'n bedrijf in de buurt te hebben waar ik als zelfstandig ondernemer terecht kan met alles op het gebied van computers, printers, wifi en het laten werken van mijn netwerk.

aanschaf nieuwe toner: prima

Keurig geholpen.Wijziging zonder probleem uitgevoerd

Mijn fout is dat ik de gegevens op de oude schijven niet door jullie zien laten overzetten Zit nu met dubbele kosten.

Als vaste klant wordt er ook iets extra's gedaan.

geweldig geholpen en precies gekregen waar ik om gevraagd heb.

Snel en vakkundig geholpen zonder poespas.

Snel, klantgericht, goedkoop

Professioneel, goed advies, vlotte afhandeling

Een zaak om iedereen aan te bevelen!

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt: deskundig, klantvriendelijk en het is je geld waard.

Goede services

Zeker een aanrader op gebied services en kwaliteit

Mijn eerdere ervaringen met `n Terra waren niet altijd positief. Deze keer liep alles van een leien dakje met een uiterst vriendelijke en geduldige medewerker (Hazran) die met me mee dacht, mijn verzoek en vragen naar tevredenheid beantwoordde!

klantvriendelijk en deskundig

Klantvriendelijk en deskundig

Profesioneel en dienstverlenend bedrijf. Goed geholpen.

Profesioneel en dienstverlenend bedrijf. Goed geholpen.

Snel geholpen, geen goede informatie

Bij het ophalen van mijn pc en een nieuwe printer werd mij op mijn vraag of er cartridges in de printer zaten verzekerd, dat er inktpatronen in zaten en dat alles goed werkte. Bij thuiskomst bleken de kleuren niet goed te zijn. Uit de bijgeleverde proefprint bleek al, dat rood op was. Daarover gebeld en mij werd meegedeeld, dat ik een nieuwe cartridge kon komen halen. Een aantekening voor een collega zou worden gemaakt, omdat ik pas de volgende dag kon. Toen ik mij meldde, wist de/een collega van niks. Zij vertrok regelmatig naar achteren om het probleem (voor mij duidelijk hoorbaar) te bespreken. De onbekende achter de schermen was niet van plan om een nieuwe cartridge te verstrekken. Hij was wel bereid een opstartcartridge te plaatsen, maar dan moest ik met de printer terugkomen. Uiteindelijk 10% korting gekregen op nieuwe cartridge en betaalde nog ruim € 2 meer dan bij de concurrent. Slechte service.

T was prettig en zo opgelost

T was prettig en zo opgelost

top zaak

Geweldige deskundige service

Altijd tevreden en zeer vriendelijk en niet duur .

perfect

Snel en vakkundig

Zeer snelle levering

Laptop was netjes verpakt en zeer snel opgestuurd. Voor de rest is de laptop precies zoals omschreven.

Gedaan wat er was beloofd , tot de volgende keer.

Gedaan wat er was beloofd , tot de volgende keer.