Mijn ervaring met Terra BV is uitstekend

Een zeer vriendelijk geholpen. Snelle service en zeer bekwaam. Kortom een zeer tevreden klant.

Klasse zoals vanouds

Niet alleen voor nieuwe zaken maar ook voor onderhoud en reparatie klop ik aan bij Nterra. Vlakbij, direct contact, concreet advies en oplossingen met kennis en kunde en vooral betrouwbaar. Dit keer een kapotte C-schijf van de laptop vervangen en voor zover mogelijk geïnstalleerd met info van de kapotte schijf. Ook ondersteuning na de reparatie, recht toe recht aan en met resultaat.

Een uitstekende dienstverlening en service

Een uitstekende service en een goede dienstverlening groet Frank

Super snel en vriendelijk

ik heb alleen maar positieve ervaringen met nTerra.

nTerra heeft altijd mijn problemen perfect opgelost. Dit bedrijf is een aanrader.

Vriendelijke en betaalbare service.

Reparatie van een kapotte computer voeding was binnen 3 dagen verholpen.

Ik ben goed geholpen

goede, adequate en persoonlijke service

idem

Bereidheid alles uit de kast te halen voor goede service, dus betrouwbaar!!

Helaas is mijn computer nog niet op het ode niveau en zijn een aantal storingen nog niet verholpen, wat mij verbaasde, want de vorige keer was het resultaat perfect. Ik ga op korte termijn weer contact met u opnemen voor een tweede poging, of anders een nieuwe Laptop, als de storingen niet kunnen worden verholpen. De bereidheid en behandeling in de winkel zijn perfect, dus zal het wel aan mijn oude PC liggen.

Zoals al jaren een uiterst tevreden klant.

Betrouwbaar, kundig ,aardig en snel. Wat wens je nog meer, zeer tevreden.

Goede service en duidelijke communicatie

All in One HP printer werkte (gedeeltelijk) niet meer naar behoren, en is voor mij erg belangrijk. Printer gebracht en binnen één dag nagekeken, en daarna werkte het weer prima, ook niet duur vond ik!

Uitstekende service

Nieuwe laptop gekocht, werkt prima, alleen meldt Windows dat het al geactiveerd is (kennelijk was mijn code gestolen). nTerra opgebeld, meteen zonder enige aarzeling een nieuwe code gekregen. Perfect.

goede dienstverlening die werkte omdat ik in levende lijve naar de winkel kon teruggaan voor uitleg.

Doordat de winkel om de hoek is kan ik teruggaan om mondelinge uitleg te vragen die voor mij nodig is om te begrijpen wat ik thuis nog moet doen. Dat is bij het ophalen van de laptop voor mij niet voldoende duidelijk gecommuniceerd.

goede service met uitleg

deskundige hulpverlening door vriendelijke medewerker

Uiterst tevreden !!

Ik wordt gewoon altijd vriendelijk geholpen en vragen zijn nooit een probleem.

Klantvriendelijk

Ik kom maar eenmaal per jaar in de zaak voor het opschonen van mijn laptop en dat gaat goed. Ik heb weinig ervaring met de zaak.

Geweldig!

Super fijne ervaring gehad, zowel over de telefoon als in het filiaal! Ook heel erg blij met de dienstverlening en dat ze echt met je meedenken. Leuk ook dat ze zelf passie voor games hebben!

Goed geholpen. Vriendelijk en vakkundig

In de winkel vriendelijk en behulpzaam. Laptop wordt nog klaargemaakt, dus nog geen verdere ervaring

Betrouwbaar; professioneel; vriendelijk en persoonlijk contact

Mijn desktop computer en mijn laptop moesten een onderhoudsbeurt hebben, Office 365 software verlengd en de antivirusbescherming vervangen. Én er moest een groot aantal e-mailbestanden in een hele reeks mappen worden overgezet van de desktop naar de nog recent bij nTerra aangeschafte laptop; ook de e-mailsystemen op beide apparaten moesten nog met elkaar worden "gesynchroniseerd". Vooral dat overzetten en synchroniseren was volgens mij een tijdrovende, intensieve aandacht vereisende klus. Ik complimenteer en bedank de medewerker en de collega's voor deze uitstekend verrichte klus!

optimale service

klantvriendelijk en deskundig

Vlotte bediening

Duisdelijke afspraak

Vriendelijk, aardig en goed.

Het maken van een afspraak was zo gebeurd, Ik kreeg een keurige bevestiging van de gemaakte afspraak. Daarnaast kreeg ik ook een mail met de mededeling dat de computer weer klaar was en een overzicht van de handelingen die verricht waren. De computer werd zelfs netjes naar de auto gebracht.

Vriendelijk en goed luisterend. Duidelijke info.

Zie hierboven

snel/en adequaat en vriendelijk geholpen en duidelijkheid Let op: mijn mailadres wijzigt in [email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.