Ik word altijd vriendelijk en correct geholpen.

Laatst was het stickje van mijn muis in de werkplaats blijven liggen. Het werd binnen korte tijd in mijn brievenbus bezorgd.

Een hele goede service en vriendelijke deskundige medewerker.

Computer gebracht, teruggebeld met wat er gedaan moest worden. Hele vriendelijke jongeman aan de telefoon gehad en nog dezelfde dag was het klaar. Hele fijne ervaring in een professionele, deskundige en vriendelijke winkel.

Geweldig bedrijf.

Komen hier al jaren en worden altijd vakkundig, snel en vriendelijk geholpen. Een aanrader, vooral als je geen verstand hebt van computers.

Zeer tevreden ben efficiënt geholpen

De monteur die de computer kwam brengen heen in een uurtje alle extra harde schijven geinstaleer en de kabels tussen computer en monitoren vervangen. Na een snelle controle of alles naar behoren werkte, is hij weer vertrokken

Zeer goed geholpen

Werd zeer goed geholpen. Aardige mensen

prettig en zorgvuldig

Prettig en zorgvuldig

Gied

Goede service. Afspraak ok.

Goed en adequaat geholpen

Prettig adres en prettige sfeer. Er wordt de tijd genomen om over het ontstane probleem te praten en hoe. op te lossen. Ook snelle service!

Uitstekend geholpen

Ik had een wit scherm op een oude laptop. Alle gegevens zijn behouden, en een prima nieuwe laptop aangeschaft

Zeer efficiënt

Zoals altijd, ben ik goed geholpen bij n-Terra, zowel op afstand als in de winkel. Betrouwbare medewerkers.

toppers

Ik kom hier al vanaf dag een , en blijf dit doen daar ik zeer goed geholpen word.

was zeer goed

hele goede ervaring

Professionele hulp op vriendelijke wijze

Via de teamviewer werden binnen 1 dag na het maken van een afspraak 2 lastige PC-problemen in een tweetal stappen professioneel en effectief door Sebastiaan en Hazrad verholpen. Ze zijn altijd geduldig tijdens mijn uitleg van de problemen en bij de beantwoording van mijn vragen. En last but not least: Sebastiaan en Hazrad zijn altijd uitermate vriendelijk in de omgang en er is ruimte voor wat humor met elkaar. "C'est le ton qui fait la musique!"

Snel duidelijk en komt afspraken na

Snel duidelijk en komt afspraken na

Mijn ervaring met Terra BV is uitstekend

Een zeer vriendelijk geholpen. Snelle service en zeer bekwaam. Kortom een zeer tevreden klant.

Klasse zoals vanouds

Niet alleen voor nieuwe zaken maar ook voor onderhoud en reparatie klop ik aan bij Nterra. Vlakbij, direct contact, concreet advies en oplossingen met kennis en kunde en vooral betrouwbaar. Dit keer een kapotte C-schijf van de laptop vervangen en voor zover mogelijk geïnstalleerd met info van de kapotte schijf. Ook ondersteuning na de reparatie, recht toe recht aan en met resultaat.

Een uitstekende dienstverlening en service

Een uitstekende service en een goede dienstverlening groet Frank

Super snel en vriendelijk

ik heb alleen maar positieve ervaringen met nTerra.

nTerra heeft altijd mijn problemen perfect opgelost. Dit bedrijf is een aanrader.

Vriendelijke en betaalbare service.

Reparatie van een kapotte computer voeding was binnen 3 dagen verholpen.

Ik ben goed geholpen

goede, adequate en persoonlijke service

idem

Bereidheid alles uit de kast te halen voor goede service, dus betrouwbaar!!

Helaas is mijn computer nog niet op het ode niveau en zijn een aantal storingen nog niet verholpen, wat mij verbaasde, want de vorige keer was het resultaat perfect. Ik ga op korte termijn weer contact met u opnemen voor een tweede poging, of anders een nieuwe Laptop, als de storingen niet kunnen worden verholpen. De bereidheid en behandeling in de winkel zijn perfect, dus zal het wel aan mijn oude PC liggen.

Zoals al jaren een uiterst tevreden klant.

Betrouwbaar, kundig ,aardig en snel. Wat wens je nog meer, zeer tevreden.

Goede service en duidelijke communicatie

All in One HP printer werkte (gedeeltelijk) niet meer naar behoren, en is voor mij erg belangrijk. Printer gebracht en binnen één dag nagekeken, en daarna werkte het weer prima, ook niet duur vond ik!