Professioneel

Geweldig geholpen

snel en goed

zoals gezegd ; snel en goed

Snelle service, goede voorlichting

Zie boven

Zeer goede dienstverlening en op tijd

Afspraak op tijd na gekomen en uiterst prettige dienstverlening.

goed en vertrouwd.

goed, de vragen worden altijd naar wens beantwoord.

Snelle en deskundige hulp

Mijn laptop werkte niet meer. Hij werd keurig opgehaald, gerepareerd en thuisgebracht. Er was ook duidelijkheid over de kosten, zowel vooraf als tussentijds.

Altijd kundig en vriendelijk geholpen

Niets is teveel voor een kundig en vriendelijk gesprek. Is bovendien qua diensten en info redelijk (goedkoop) geprijsd en je kan hier allerhande artikelen kopen voor de digi nerd. Ook kan je op afstand geholpen worden,behoorlijk handig. Deze zaak is al enkele jaren mijn favoriet.

Ik ben altijd uitstekend geadviseerd en bij problemen goed geholpen.

Zie regel hierboven

duidelijke uitleg en goede afhandeling

Goede en vriendelijke hulpverlening.

Er wordt adequaat gereageerd bij problemen en de afhandeling gaat snel.

uitstekende service

erg prettige hulp en goede service

Perfect opgelost probleem

Op een deskundige manier de verloren data teruggehaald en veilig gesteld, beter had niet gekunt

Professioneel en deskundig

Heb een laptop gekocht en laten installeren. Dit is prima verlopen. Goed advies gekregen over het soort laptop dat ik nodig zou hebben. Een dag later is mijn laptop klaar en kan ik ermee aan de slag.

Correct Adequate hulp. En hierdoor ga je met een goed en tevreden gevoel de winkel uit.

Ik heb mijn gegevens voor een groot deel terug.

Het kost je veel tijd . maar moet je het er voor over hebben. Er zijn wel docoumenten / videos. die niet geopend kunnen worden. Daar ga ik wel proberen middel andere programa's te vinden ten zij jullie hietr een beter oplossing voor hebbe.

Blij dat ik hem dezelfde dag op kon halen.

Was ook tijd voor servicebeurt en ik had deze ochtend na een melding updates binnen gehaald. Wat een storing opleverde, geen geluid. Eind van de middag kreeg ik te horen dat deze updates niet voor mijn laptop geschikt was.

aardigdeskundig

servicegericht, aardig en deskundig!

snel en goed geholpen

mijn computer is opgeschoond, beveiligd en toen ik per ongeluk een programma verwijderde hebben ze dat op afstand verholpen

Prettig

Prettige hulp op afstand. Helaas is het probleem niet helemaal opgelost, een vervolgafspraak is nodig.

Geweldige service en aardige mensen

Ik heb een pc bij Nterra gekocht en gebouwd, het was heel gezellig en er waren niet veel problemen, de problemen die er wel waren werden gelijk opgelost door middel van een telefoontje.

goed en fijn geholpen

goed en fijn geholpen

Ik ben zeer goed geholpen met mijn gecrashde computer. Vriendelijke mensen en zeer bekwaam.

Ik word altijd vriendelijk en correct geholpen.

Laatst was het stickje van mijn muis in de werkplaats blijven liggen. Het werd binnen korte tijd in mijn brievenbus bezorgd.

Een hele goede service en vriendelijke deskundige medewerker.

Computer gebracht, teruggebeld met wat er gedaan moest worden. Hele vriendelijke jongeman aan de telefoon gehad en nog dezelfde dag was het klaar. Hele fijne ervaring in een professionele, deskundige en vriendelijke winkel.

Geweldig bedrijf.

Komen hier al jaren en worden altijd vakkundig, snel en vriendelijk geholpen. Een aanrader, vooral als je geen verstand hebt van computers.

Valeriusstraat 35

2517 HN Den haag