Great service as always

nTerra is quick and reliable and our trusted partner for all IT topics incl. wifi maintenance, remote PC service, NAS storage drives, hardware and software upgrades. Fair prices and reliable service. Highly recommended.

Superklantvriendelijk

Het afspreken voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt van mijn laptop was prettig en afgestemd op mijn verdere bezigheden. Na de beurt bleek er iets mis te zijn met de geluidsweergave. Hierop ben ik eerst aanvankelijk op afstand geholpen en toen dat niet lukte terug naar de winkel. Hier heeft Sebastiaan uren er aan gesleuteld om de fout te vinden en de geluidsweergave te herstellen. Volledig kostenloos. Werkelijk een superservice!

Vlotte afhandeling van de problemen

Altijd prettige geholpen met duidelijke uitleg!

Goede en deskundige service

Onderhoud van mijn laptop perfect en snel uitgevoerd, alles volgens afspraak verlopen.

Excellent !!!!!

Een zeer klantvriendelijke winkel, ik zou nergens anders een betere service hebben kunnen verwachten, zeer professioneel en snel hebben ze mijn computers en mobile telefoon weer in orde gemaakt. Mijn hartelijke dank. All the best. Vr,gr. Jan.

goede service

geen commentaar

Een prima zaak met een goede sevice.

Een aansluit monitor probleem binnen vijf minuten telefonisch opgelost, met de juiste gratis kabel.

Service van grote klasse

Snel, vriendelijk en deskundig.

heel goeie en prettige service, als altijd

ben inmiddels al jaren klant bij n Terra. Ik word altijd heel prettig en vriendelijk geholpen. goeie realistische informatie zowel bij nieuwkoop als bij het oplossen van problemen.

Zeer fijn bedrijf

Snelle en duidelijke service wij als bedrijf zitten hier al jaren. Zeer goede service

goede service

Zowel aan de telefoon, als mondeling ter plekke werd er rustig en bekwaam gereageerd op onze vragen en opmerkingen. Dat was heel prettig.

Men heeft geduld en is bereidwillig en zorgt voor oplossing. In een woord kundig personeel.

vriendelijke en goede service

Ik ben weer heel vriendelijk en goed geholpen. op alle vragen kreeg ik een vakkundig antwoord.

Ik ben al wat jaartjes klant bij Nterra. Leuk om al die jaren dezelfde gezichten te zien. Een half woord is genoeg en het probleem wordt opgelost. Fijne krachtige desktops met geruisloze koeling en fijne laptops. Ik hoef niet naar een keten.

Altijd vriendelijke mensen en altijd alles goed geregeld

Echt een bedrijf waar de mensen weten wat zij doen !!

Topservice en topkwaliteit met een glimlach

Al jaren klant voor advies en aanschaf, onderhoud van notebook/laptop, printer. Bij problemen snel advies en/of reparatie, soms online. Installatie thuis ook naar tevredenheid.. Naast de kwaliteit is er de positieve, vriendelijke klantgerichte houding die je overal zou wensen.

Excellent !

Reasonable prices, good and efficient work.

Ze begrijpen het probleem, dragen alternatieven aan voor de oplossing van het probleem en dat alles voor een heel redelijke prijs.

Nieuwe laptop aangeschaft

Super en vlot geholpen, en alles netjes overgezet van mijn oude PC. En zeer vriendelijk personeel.

Ervaren fixers

Alleen jammer dat het textje "uw computer is klaar" nooit is gekomen en ik niet durfde bellen omdat er streng staat 'niet bellen, wij berichten u' Na ruim een week toch maar gebeld en bleek dat laptop al dagen klaar stond en er geen bericht mijn smsjes was gekomen.

heel goed

een hele goede behandeling en deskundigheid

Professioneel

Geweldig geholpen

snel en goed

zoals gezegd ; snel en goed

Valeriusstraat 35

2517 HN Den haag