Mankement niet gevonden

Mijn computer bleek weer te werken nadat het was afgekoeld, dus het probleem werd niet gevonden dat pas na een tijd draaien (warm worden) ontstond. Men heeft het systeem dus niet warm laten draaien en het mankement is er nog steeds. Toch vind ik het wel super dat men de moeite heeft gedaan om het te testen.

Goed en snel

Goede uitleg

Prima uitleg en prima service bij aanschaf laptop.

prettige en snelle service

Zie boven

Een goede ervaring

Goed en kundig geholpen, mijn extra vragen werden ook met de juiste expertise beantwoord en behandeld.

positief

afspraak werd correct ingepland, een mogelijke aanschaf van een gebruikte IPad ging wel erg snel, uiteindelijk is dat ook niet doorgegaan. Een andere notebook die in november j.l. werd nagekeken is niet gecontroleerd m.i. of hij op het nivo van Windows 7 zat of niet terwijl dat vanaf half januari 2020 niet meer ondersteund wordt door Apple, hier had nTerra wel actiever in kunnen zijn, verder prima qua kwaliteit/prijs.

fantasties

geweldige service. vriendelijke bediening. komen afspraken na.

klantvriendelijk en goede service

ze staan open voor alle vragen en behandelen dat op vakkundige wijze. ook als er iets niet in orde was na wijziging.

Zeer snel en professioneel geholpen

Als een betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf

Desktop gekocht, voorgeinstalleerd, kon bij thuiskomst direct aan de slag.

goede service

vriendelijk en vakkundig personeel snelle afhandeling van de opdracht

heel positief dankzij Bas

Bas informeerde mij uitvoerig en tot tevredenheid

snel hulp bij pc problemen

klantgerichte goede bejegening. Niet alle klantklachten kunnen in één keer worden opgelost. Begrip daarvoor.

de medewerkers hebben zeer goede kennis van zaken. wat betreft de telefoon: het gesprek is vlot, vriendelijk en spaart mij veel tijd, bijvoorbeeld de beantwoording van enkele vragen over de nieuwe Windows 10: dat scheelt heel veel tijd en ergenis. Bedankt en tot een volgende keer

uitstekend

Zeer trage Imac voor SSD upgrade gebracht. Na de upgrade is deze weer supersnel!! Prima service.

Ik heb prima ervaringen met nTerra BV

Het personeel is vriendelijk, klantgericht en tot nu toe ben ik tevreden over het onderhoud van mijn computer.

Vriendelijk en geduldig geholpen

Ik ben geen flitsende gebruiker, moest een nieuwe pc en moest over naar W10. Zit nu thuis mijn best te doen om me in te werken met alles. Soms heb ik hulp nodig en dat kan ook mbv teamviewer. Als dat mijn vragen oplost, ben ik heel tevreden. We gaan het zien, a.s. donderdag een afspraak voor teamviewer.

goede service en zeer klantgericht

prima, goede communicatie

Deskundig, vlot en helder

Prettig bediend, duidelijke uitleg, goed geregeld alles. Een verademing

Alles waar ik om vroeg, heb ik gekregen.

Ik was bang dat ik mijn verdwenen opgeslagen informatie kwijt zou zijn. nTerra haalde het weer terug en maakte mijn computer ook sneller, inclusief een nieuwe harde schijf ( andere naam).

Erg tevreden!

Vriendelijk, vakkundig en mijn refurbished laptop doet het uitstekend.

Bij aankoop informatiedragers een prima en terzakekundig advies

Ik heb goede ervaringen met de medewerk(ster)s van Terra. Zij zijn klantvriendelijk er service gericht.

Vriendelijk, eerlijk en......deskundig.

zie boven.

Hulpvaardig, deskundig en vriendelijk

In 1 woord, GOED.

Vakkundig, snelle service en héél klantvriendelijk.

Een goede ervaring; - goed advies, - heel klantvriendelijk - erg vakkundig - en snelle service