Gemaakte afspraken volledig waargemaakt, zelfs meer dan dat.

De firma van IJmeren maakt alles waar wat ze beloven. De eerste kennismaking met Herman geeft gelijk een goed gevoel, iemand die meedenkt en niet opdringt. Goede voorstellen en een redelijke prijs, die na afspraak vaststaat dus geen verrassingen achteraf. De tuin met schuur en terrasoverkapping zijn vakkundig aangelegd en geplaatst. Het is ondanks de variabele weersomstandigheden gezellig en vlot verlopen. Bedankt voor de fijne en gezellige samenwerking. Grt. In en Evert

Gezellige vakmmensen

Bij ons een veranda en beschoeiing gemaakt zijn tevreden over hun werk . Als er weer een klus is , dan gaan deze mensen het weer doen.

Fijne samenwerking. Zeer tevreden

Wij hebben een schuur met overkapping laten plaatsen door de familie van Ijmeren. Van tevoren besproken dat we een paar dingen graag zelf wilden doen. Dat was geen enkel probleem. Er werd goed met ons meegedacht. De communicatie verliep goed, afspraken werden netjes nagekomen. Het zijn beleefde en hardwerkende mensen. Kortom: wij bevelen hen van harte aan !

Het "Team" van Ijmeren verdient een grote pluim voor hun vakmanschap !

Afgelopen week hebben de "drie musketiers" (Herman,Albert en Alberto) bij ons een prachtig stukje werk afgeleverd.Ruim van te voren goed afgesproken wat onze wensen waren en een nette prijs overeengekomen voor het meerwerk. De werkzaamheden waren: --Afgraven van een berg grond waar het tuinhuis geplaatst moest worden. --Egaliseren en uitvlakken van het zandbed --Plaatsen fundering voor tuinhuis --Leggen van de keramische tegels -- Plaatsen Lugarde Pro Tuinhuis Wij zijn bijzonder tevreden over de uitvoer en transparantie van de werkzaamheden.Naar al onze wensen en opmerkingen werd goed geluisterd en kundig uitgevoerd. Het waren lange maar ook super gezellige dagen. Team van Ijmeren bedankt !!!!

Top Super mooie overkapping.

Wij hebben eind juli een overkapping en schutting laten plaatsen, kan niet anders zeggen dan top kwaliteit en vakwerk. Alles netjes en super geregeld.

Super mensen eerlijk service gericht meedenken

In 1 wordt gezegd top mensen !!!!! Super service en een eerlijk advies naar je toe doe maar normaal dan doe je gek zat wij zijn super gelukkig met onze veranda en schutting top fam berendsen tiel

Super service, super aardige gezellige kerels! Hebben onze blokhut in Amsterdam gemaakt, geweldig. In 4 dagen stond de blokhut/tuinhuis. Werken super snel en netjes! Erg vriendelijk en niks was te gek. Aan iedereen aan te raden en wij houden ze altijd in onze gedachten, als wij ze in de toekomst nog eens nodig hebben! Wij genieten iedere dag van ons super mooie huisje! Bedankt jongens voor het harde werk en de gezelligheid! Groetjes van Marinka&Fedor uit Amsterdam!

Onze tuin, ons nieuwe thuis door top hoveniers

Super blij met onze nieuw aangelegde tuin en veranda. Goed tuinontwerp en hele fijne samenwerking. Wij kunnen nu lekker genieten. Toppie gedaan.

Heel betrouwbaar, vakwerk en super mooi eindresultaat

We zijn jullie nog steeds erg dankbaar voor de veranda. Iedere dag kijken we ernaar en genieten we ervan en nu het mooie weer komt en de kussens weer op de bank liggen is het vakantie vieren in eigen tuin.

Herman heeft hart voor de zaak. Hij denkt mee met ons ontwerp en geeft uitstekend advies.

Alleen maar lof. Uitstekend werk geleverd!

Het team Van Ijmeren hebben recentelijk voor ons een tuinhuis geplaatst. Ze hebben ondanks tegenvallende weersomstandigheden hard doorgewerkt en het resultaat is schitterend. Erg blij mee en we kunnen deze vakmensen ten zeerste aanbevelen.

Vakmanschap is meesterschap

Na plaatsing van een schitterende overkapping besloten wij om Van IJmeren Buiteninrichting ook een tuinontwerp te laten maken. We werden aangenaam verrast door een creatief ontwerp waarin onze wensen netjes waren verwerkt. De tuin is deze week vakkundig aangelegd en ziet er schitterend uit ! Voor ons zijn de mannen van Van IJmeren meesters in Buiteninrichting. Een aanrader !

Vakmanschap is meesterschap.

Vorig jaar onze achtertuin laten renoveren door Van IJmeren Buiteninrichting. Waarbij ook een veranda is geplaatst. Tijdens de klus werden we als klant goed betrokken bij het proces. Er werd goed meegedacht met onze wensen die we hadden voor de achtertuin. Fijne, duidelijke en vooral eerlijke communicatie. Heren hebben prachtig werk afgeleverd!!

Geweldig bedrijf met vakmensen.

Prachtige veranda laten plaatsen in combinatie met het aanleggen van onze tuin. Erg blij mee! Echte vakmensen die goed te werk gaan. Zeker een aanrader!

hardwerkende kerels

geen 10 omdat de afspraak om wat af te werken wat lang duurde

Bedankt voor de mooie veranda. Fijne communicatie en duidelijke afspraken die ook nagekomen worden. Ga zo door!

Over Van IJmeren Buiteninrichting

Mooie tuinen en veranda's maken, dat is wat we graag doen. We zijn een hecht familiebedrijf met gedreven vakmensen en bieden het ultieme totaalpakket: vanaf ontwerp tot oplevering; maar ook voor tuinonderhoud ben je bij van IJmeren Buiteninrichting op het juiste adres.