Vakwerk!

We hebben een veranda met schuur door Van IJmeren laten bouwen. Het resultaat overtreft onze verwachtingen. Wat een prachtig vakwerk. Mooi om te zien hoe plank voor plank en uiterst secuur het opgebouwd wordt. Complimenten voor de mensen van Van IJmeren: rustige vakmensen die goed met elkaar kunnen opschieten en werken. We zijn er blij mee.

Fantastisch!!!

Deze vakmensen hebben een tuinhuis geplaatst in Dordrecht. Ze werken nauwkeurig, netjes en vakkundig ondanks dat dit de eerste keer dat dit model gebouwd word, is het resultaat fantastisch. Wij zijn heel tevreden en blij. Super bedankt! Fam. Warnar

Wat zijn wij blij met onze nieuwe voor/achtertuin en de overkapping! Vanaf het eerste contact is alles heel goed verlopen. Afspraken worden heel goed nagekomen. Herman had al snel door wat onze wensen waren en maakte een mooi ontwerp. Toen ze begonnen gingen we net op vakantie. We werden goed op de hoogte gehouden wat erg leuk was en kregen steeds een sneak preview. Tijd voor een gezellig praatje en grapje was er altijd. Pluspunten zijn voor ons toch echt wel het nakomen van de afspraken, meedenken en natuurlijk een geweldig eindresultaat :-) Wij raden Herman en zijn team dan ook zeker bij iedereen aan!

Uitstekende vakmensen met humor.

Drie medewerkers hebben een blokhut in de tuin geplaatst in Rhenen. Ik heb niets dan lof over deze mensen. Ze werken nauwkeurig, zijn hartelijk en leuk in omgang. Humor ontbreekt niet. Maar dat gaat niet ten koste van de kwaliteit. Ik ben zeer tevreden over hen en vond het leuk om twee dagen contact met ze te hebben.

Echt Vakwerk!

Onze veranda en achtertuin zien er prachtig uit! Herman denkt echt met je mee en hij en zijn team zijn harde werkers! Een echte aanrader!

Fijne vakmensen, super service

Herman en zijn collega's hebben onze berging geplaatst. Snel, netjes en vakkundig. En toen er iets kleins was, stond Herman gelijk voor de deur om het te verhelpen! Super!

Op en top vakmanschap!!

Je hebt veranda bouwers en veranda bouwers. Maar wil je een echte veranda hebben, ben je bij Van Ijmeren Buiteninrichting aan het juiste adres. Verder zoeken heeft geen zin, want beter zul je niet vinden. Herman en zijn collega’s hebben bij ons een veranda van 6x4 neergezet. We hebben het hout bij Arends Natuurlijk uit Lienden gekocht en de tegelvloer bij Nudetuin Sierbestrating uit Wageningen. Op en top topproducten. Ook heeft Herman en zijn collega’s de tuin ingericht. Mannen, super bedankt voor alles!! Jullie zijn onbetwist de veranda/tuin specialist!

Wederom top

Derde keer dat er werkzaamheden zijn verricht en wederom dik tevreden, fijne mensen, goed werk en eerlijke prijs!

Perfect en gezellig

Twee jaar geleden hebben de mannen van van IJmeren buiteninrichting een natuurlijke vijver met waterval aangelegd. Dit is een heel gezellig en levendig plaatje. Het was voor ons dan ook vanzelfsprekend dat wij onze voortuin ook door de mannen gedaan wilde hebben. Nou... het is erg jammer dat ik hier geen foto kan plaatsen, want dit is niet in woorden te vertellen hoe prachtig het is geworden. Veel verschillende, kwalitatieve materialen gebruikt en alles is super strak en tot in detail afgewerkt. Ze denken mee, doen meer dan afgesproken is om het er nog mooier te maken enz. Ze werken hard, weten wat ze doen, komen afspraken na en vooral zijn het heel normale en gezellige mensen. Herman, Alberto en Appie... Heel erg bedankt en tot de volgende keer.

Veranda’s van zeer hoge kwaliteit gebouwd door een top team!

Jarenlang liep ik met de gedachte om een veranda in mijn achtertuin te laten plaatsen. Gepraat met meerdere bedrijven, maar ik kwam er niet goed uit. Totdat Herman van Van IJmeren Buiteninrichting langskwam en met zijn aanstekelijke enthousiasme in de tuin ging passen en meten. Hij zat vol met leuke ideeën en uiteindelijk de knoop doorgehakt om voor de “complete” veranda te gaan, met alles erop en eraan. Er werd een week ingepland, en jawel, precies op tijd gingen de werkzaamheden beginnen. En nog fijner: de veranda werd zelfs eerder dan gepland opgeleverd. Een gezellig team van hardwerkende mannen heeft echt een prachtig stukje vakwerk afgeleverd! Mensen uit de buurt kwamen continue kijken tijdens de werkzaamheden. Het viel op dat hier iets heel moois, van hoge kwaliteit gebouwd werd. Veel dank team Van IJmeren! Het was een gezellige week. Ik ben dolgelukkig met mijn nieuwe tuinpaleisje en zit alleen nog maar buiten te genieten.

Kwaliteit boven kwantiteit

November 2021 heeft Herman van IJmeren en zijn team van gedreven, zeer kundige en daarnaast aardige collega's bij ons een vrijstaande overkapping opgeleverd en de tuin up 2 date gemaakt! De ervaring die wij met Herman en zijn team hebben is erg goed, Bij het maken van het voorstel werden alle wensen duidelijk besproken, eventuele voor- of nadelen werden goed uitgelegd. Op het moment dat de werkzaamheden zijn gestart, was de communicatie ook erg goed en werd er regelmatig gevraagd of alles naar wens ging en als er zaken beter of anders konden werd dit voorgelegd. Ook extra (kleine) werkzaamheden die tijdens de opdracht naar boven kwamen waren geen enkel probleem om binnen de huidige planning uit te voeren. Al met al een zeer kundig en ervaren bedrijf!

Dit bedrijf is een echte aanrader!!!

Het wordt tijd om een mooie recensie te schrijven. De 1e klus was de achtertuin. Toen wij het huis kochten was het nog een zandbak. Via via aan het adres van Herman gekomen. Tijdens een gesprek onze wensen op tafel gelegd. Herman en Alberto dachten mee en na wat tips van hun kant is onze achtertuin een plaatje. De voortuin hebben ze een half jaar later gedaan. Door werkzaamheden waren wij niet thuis. Geen probleem voor de firma van Ijmeren dan wordt er dmv beeldbeelden gecommuniceerd. Erg leuk dat je er dan toch een beetje bij bent. En zo je keuze kan maken. Wederom een plaatje. Gisteren is ons project veranda/tuinkamer afgerond. De firma van Ijmeren denkt echt mee en niks is te gek. Alles wat wij graag wilden is gedaan en nog meer dan dat. Het resultaat van onze veranda is echt fantastisch. We kunnen niet wachten om er straks te gaan genieten . Herman, Alberto en Appie en de andere mannen heel erg bedankt voor jullie vakkundigheid en gezelligheid natuurlijk.

Harde werkers die uitstekende kwaliteit leveren

Afgelopen dagen heeft Van IJmeren bij ons in Almere Oosterwold een tuinschuur geplaatst. Het was veel meer werk dan verwacht en het was koud en nat, maar zonder gemopper stond de schuur er een paar dagen later. En leuke mensen! Geweldig dus!

Geweldige gezellige vakmensen

Van ontwerp tot eindresultaat een fijne samenwerking gehad. Deze mannen weten waar ze mee bezig zijn en alles naar tevredenheid uitgevoerd.

Wederom top!

2e x dit jaar werkzaamheden in onze tuin laten uitvoeren en wederom zeer tevreden!!

Kwaliteit en goede samenwerking; zeer tevreden!

Afgelopen zomer is onze voortuin, oprit en achtertuin aangelegd door Van IJmeren. Als onbekenden in de regio was het lastig om een betrouwbare partij te vinden, maar die hebben wij in Van IJmeren zeker gevonden. Al in de voorbereidingsfase werd goed meegedacht en werden ons verschillende ideeën voorgelegd. Op deze manier konden wij weloverwogen keuzes maken. Tijdens de aanleg werden er ook steeds vragen gesteld om te controleren of wij tevreden waren. Ook over de kwaliteit van het geleverde werk zijn wij zeer te spreken. Het resultaat is een prachtige tuin die volledig aan onze wensen voldoet! Heren, nogmaals bedankt voor de fijne samenwerking :) Of wij Van IJmeren Buiteninrichting aanbevelen? Zonder twijfel, verder zoeken is niet nodig.

Zeer professioneel bedrijf

De mannen hebben bij ons een hartstikke mooie veranda geplaatst. We zijn erg tevreden met het resultaat! Erg goede vakmannen die weten waar ze het over hebben. Komen netjes hun afspraken na en zijn zeer klantvriendelijk. Het feit dat de mannen familie van elkaar zijn merkte je goed in de goede sfeer die er hing tijdens de montage. De mannen zijn erg goed op elkaar ingespeeld. Wij raden dit bedrijf zeer zeker aan. Mochten wij nog iets gedaan willen hebben in de toekomst, dan weten wij waar we moeten zijn. Bij Van Ijmeren Buiteninrichting!

Een idee / wens is werkelijkheid geworden. Onze wensen werden uitgewerkt en dit alles is keurig voor ons gemaakt. We werden bij het bouwproces betrokken en geïnformeerd. Communicatie was heel prettig. Deze mannen verstaan hun vak. Leuk om te zien met hoeveel enthousiasme zij hun werk doen. Omdat we ook een deel zelf afbouwen, kregen we de nodige tips mee, wat we heel sympathiek vonden. Ook is alles keurig achter gelaten, werd er netjes gewerkt, was iedereen gezellig, maar beleefd en correct. Wij zijn heel tevreden en blij met het resultaat. Super bedankt!

Zeer tevreden over herinrichting tuin, denken mee en komen met goede ideeën

Top veranda door echte vakmensen

Zeer goede vaklui die snappen wat goed is voor een klant, die meedenken met vraagstukken en vooral erg goed werk afleveren. Wij raden ze zeker aan.

Deze mensen vader,zoon en broer en collega's hebben verstand van hun werk,denken met je mee overleggen met je en geven goed advies. Maar het belangrijkste is dat ze vakwerk afleveren zowel als straatwerk en hery bouwen van een veranda wat ze bij bijde hebben gedaan.

Vakkundig team! Betrouwbaar, werken hard, leveren vakwerk af!

Onze tuin is in mei volledig gerenoveerd door de firma van IJmeren. De grote zandbak veranderde in een sfeervolle Ibizalook tuin inclusief grote overkapping met glazen schuifpuien en extra schuur. Ook de bestrating en bakken inclusief verlichting zien er top uit! Bijna alles is mogelijk en kan na overleg gerealiseerd worden. Vanaf de eerste ontmoeting was er het vertrouwen dat wij dit project door hen zouden laten doen. Daar hebben we geen spijt van! Alles is tot in de puntjes geregeld. Betrouwbare en enthousiast team wat op elkaar is ingewerkt. Dat maakt dat het project in een korte tijd was gerealiseerd. Men neemt zelf geen genoegen met minder goed werk. We raden dit bedrijf dan ook bij iedereen aan!! Herman en team super bedankt!

Goede samenwerking, mooi resultaat

Herman en zijn team hebben bij ons een aardig project gedaan. Van een geslopen schuur hebben ze een fantastische veranda gemaakt. Verder hebben ze tuin aangelegd, met prachtige bestrating en planten. Herman denkt goed mee. Kwam met leuke oplossingen, welke meestal nog goedkoper waren dan we bedacht hadden. Als er toch nog een dingetje was, werd het super snel opgelost. Ik zou Herman en zijn team zeker aanraden.

Herman en zijn team hebben bij ons een prachtige veranda met schuur gebouwd en de tuin (bestrating, beplanting, schutting) aangelegd. Het team van Herman bestaat uit betrokken en kundige vakmensen. Ze geven goed advies, overleggen tijdig en denken met je mee. Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. De werkzaamheden zijn uitgevoerd zoals we vooraf hebben besproken. Daar waar veranderingen nodig bleken, is dit in overleg gebeurd. De communicatie verliep goed en afspraken werden nauwkeurig nagekomen. Herman en zijn medewerkers zijn nette en vakkundige mensen die goed werk afleveren. Wij hebben een prachtige en gezellige tuin waar we heel blij mee zijn.

Super professioneel en fijne samenwerking

In het najaar van 2020 hebben Herman, Appie en Alberto onze tuin volledig aangelegd. We hebben het in één woord als ‘perfect’ ervaren. Je merkt dat ze alles met passie en oog voor detail aanpakken en niks afraffelen. Er wordt gewerkt met hoge kwaliteit materialen en er is regelmatig even overleg hoe je iets precies wilt. We zijn erg blij met alle onderdelen in de tuin: maatwerk berging met veranda, bestratingswerk, ronde cortenstaal lijnen, hardhout pergola, etc etc. Als je bereid bent om niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, dan krijg je bij Van IJmeren echt waar voor je geld.

Over Van IJmeren Buiteninrichting

Mooie tuinen en veranda's maken, dat is wat we graag doen. We zijn een hecht familiebedrijf met gedreven vakmensen en bieden het ultieme totaalpakket: vanaf ontwerp tot oplevering; maar ook voor tuinonderhoud ben je bij van IJmeren Buiteninrichting op het juiste adres.