Professioneel

Goede service, communicatie en vriendelijkheid . Absolute aanrader

• In welke regio woon je? Badhoevedorp

Dank je wel Monique en Laura en graag tot een volgende keer!

Zeer correcte en snelle service

Op het laatste moment had ik nog een broek die gestoomd moest worden en Marco heeft het perfect opgelost! Dank je wel!

• In welke regio woon je? Amsterdam

Paardendeken binnen 24 uur opgehaald, gewassen en weer teruggebracht

Super service en goede prijs! De deken met losse voering van ons paard moest snel gereinigd. Vaak gaat reiniging hiervan niet goed bij het waterdicht maken in verband met het speciale materiaal. Maar met de persoonlijke service van stomerij collectief durfde ik het wel aan. Zeer tevreden!

• In welke regio woon je? Haarlemmermeer

Persoonlijke service

Altijd goede ervaringen met Stomerij Collectief. Service minded waarbij ze altijd klaar staan.

• In welke regio woon je? Amsterdam

Geweldige service!

Nog niet 1x ontevreden geweest. Snelle service, binnen 1 a 2 dagen alles terug. Ook als er een kleine reparatie bij zit. Vooral bij mijn pantalons heb ik lang plezier van de strakke vouw in de pijpen, lijkt het weer als nieuw!

• In welke regio woon je? N.v.t.

De dekbedden zijn weer heerlijk fris en schoon. Zeer klantvriendelijk!

• In welke regio woon je? Haarlemmermeer

Profesionaly

I am really glad with your company. Thank you

• Would you recommend us? Yes

Zeer klantvriendelijk

Marco van Stomerij Collectief is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hij heeft mijn moeder die al op leeftijd is, eventjes geholpen met de gordijnen en deze weer keurig netjes terug bezorgd. Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! Met vriendelijke groet en tot een volgende keer, Suzanne

Over Stomerijcollectief

Stomerijcollectief is een franchiseformule met zelfstandige regiovertegenwoordigers. Alle bezorgers worden getraind en dienen allen vak gerichte opleidingen te volgen. Hierdoor kunnen ze u goed adviseren én kunnen ze ook de kwaliteit van onze reinigers beoordelen. Wij streven er naar om met onze organisatie, u de beste dienstverlening te kunnen geven.