Heel duidelijk naar baasjes

Vanaf de eerste dag voelen wij ons met Zoë thuis bij Dierenverzekering. Onze Zoë is een hondje dat veel naar de dierenarts moet ivm kwaaltjes. Maar Dierenverzekering maakte nooit problemen. Voor ons is Dierenverzekering TOP !!!!! Chapeau allemaal.

Beste Sophie, Dank voor je prachtige review, dat vinden wij fijn om te horen! Wij vinden het TOP dat jij een tevreden lid van onze verzekering bent.

Fijne verzekering

Betrouwbare verzekering, zijn snel met uitbetalen van declaraties. Online declaratie indienen, is ook erg fijn.

Snelle reactie en afhandeling van declaratie

Snel antwoord op communicatie en goede afwikkeling van declaratie.

Snelle afhandeling factuur

Snel en overzichtelijk

Prima dierenverzekering

Ben zeer tevreden over dierenverzekering.nl. Heb nu een paar keer moeten declareren en dat werd snel afgehandeld.

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling

Snelle behandeling

Prima afgewikkeld.

Oké

Keurig

Verschillende prijzen

Terwijl het bedrag bij het afsluiten van een huisdierenverzekering 28 euro bedroeg, bedroeg het bedrag dat werd gerapporteerd nadat de verzekering was afgesloten 34 euro. Hoewel we deze situatie hebben gemeld door middel van bewijsmateriaal per telefoon en e-mail, is er geen verandering gekomen. Toen ik daarentegen een factuur stuurde, werden de kosten binnen een week betaald.

Snel

Mijn ervaring tot nu toe is dat de declaraties snel worden uitbetaald

Klantvriendelijk en snel

Prima verzekering en makkelijk af te sluiten

Het is erg makkelijk om te zien wat er wel en niet mogelijk is en het is ook zeer makkelijk om af te sluiten. Declareren is niet moeilijk en alles is duidelijk uitgelegd op de site

Geweldige Dierenverzekering

We hebben een geweldige keuze gedaan ze zijn accuraat geen problemen en schademeldingen worden snel opgelost en tijdig betaalt TOP

Netjes en snel

Ik had een vraag over een polis/factuur en werd netjes te woord gestaan net als de uitbetaling. Zeer tevreden

Tot nu toe nog perfect

We zijn nog maar 3 maanden verzekerd

Snelle afhandeling

Snel doeltreffend

Rekening indienen is nog nooit zo makkelijk geweest en wordt super snel behandeld en terug betaald

Uitstekende service

Ik heb sinds een paar maanden dierenverzekering en het is heel fijn en handig om te declareren en tot nu toe hebben ze ons goed geholpen

Gewoon een prima dierenverzekering!

Onze hond is vanaf pup verzekerd bij Dierenverzekering.nl. Aantal keer een declaratie moeten doen wegens gezondheidsproblemen van onze hond , declaratie is heel makkelijk online te doen en nog een pluspunt is dat het echt snel afgehandeld word, wij zijn dus tot nu toe super tevreden!

Snelle reactie en bericht op een declaratie.

Eerste contact is goed verlopen. Hebben sinds een jaar weer een hondje en voor het eerst een verzekering afgesloten. Zeer tevreden.

Prima verzekering! Doet wat het beloofd!

Correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling van zaken

(On)Zekerheid voor nu en de toekomst gedekt!

Voor onze pup hebben we gekozen voor de Top-80 variant. Onze rekening werd nog eerder vergoed dan onze eerste premie afgeschreven. Dat geeft direct een vertrouwd gevoel dat het goed zit. Dus bij twijfel gewoon bij Dierenverzekering.nl je dier verzekeren.

Eerste ervaring

De 1e ervaring is goed

Die is goed

Prima verzekering! Adequaat en correcte afwikkeling declaraties. Ik zou alleen meer preventieve zorg vergoeden. Dat is mijn tip.

Bedrijfsgegevens

Celsiusstraat 32

1704RW Heerhugowaard

072-2029327

[email protected]

Over Dierenverzekering.nl

Bij dierenverzekering weet je zeker dat jouw hond of kat goed verzekerd is. Onze polissen zijn scherp geprijsd en dekken alle behandelingen en medicijnen die jouw viervoeter nodig heeft!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.