Snelle reactie, altijd vriendelijk.

Bij de aanvraag ontving snel antwoord. Bij het indienen van nota’s wordt er een bevestiging van ontvangst gestuurd. Heel blij mee. Ook de afhandeling is altijd correct en snel.

Geen empathisch vermogen

Bij het aangaan van de verzekering krijg je niet van tevoren de polisvoorwaarden te zien. Hierdoor heb ik voor een dure dierenartsbezoek zelf voor 100% voor de kosten op moeten draaien, terwijl een verzekering voor een dier behoorlijk duur is. Mijn hond was vreselijk ziek, omdat hij buiten iets had gegeten. In de polisvoorwaarden blijkt achteraf, dat dit soort gevallen niet wordt vergoed. Maar dus ook het consult niet. Terwijl wel op de website wordt aangegeven, dat een consult wel wordt vergoed. Inmiddels een andere dierenverzekering geadviseerd. Deze blijkt dit soort gevallen wel te vergoeden. Echt zonde van mijn geld, want ik heb hier 2 honden verzekerd......

Alles wordt snel afgehandeld

Makkelijk in te loggen online regelen vindt ik zeer aangenaam en moet zeggen dat het snel behandeld wordt zeer vriendelijk te woord gestaan als je vragen heb

Declaratie binnen paar dagen afgehandeld.

Gewoon top!!

Snelle actie met mijn declaratie

Slecht

Ik heb meerdere facturen in 2023 ingestuurd. Krijg nu pas 1 factuur terugbetaald. Over de andere twee wordt gezegd dat die niet zijn ingediend. Betaal je een factuur niet dan zijn ze er als de kippen bij. Daarnaast kan je ook geen dubbele facturen inboeken. Alles moet los worden aangeleverd anders kunnen ze het niet uitlezen. Leveren in ieder geval geen maatwerk en zijn ook niet behulpzaam.

Makkelijk en snel en duidelijk.

Gemakkelijk te declareren. Je krijgt snel een bericht dat de nota goed ontvangen is en je krijgt een duidelijk overzicht.

kan nog beter.

ze zijn wat laks met de facturen betallen ! Dat kan beter.

Snel en correcte behandeling

Zeer goede ervaringen, altijd netjes en correct op tijd uitbetaald. Zeker een aanrader voor je lieve huisdier.

Top zijn jullie

Ik vind dat jullie top werk doen en hoe snel jullie dingen afhandelen en vriendelijk beste zijn jullie

Zeer goede dierenverzekering

Hallo Sinds 3 jaar zijn wij met ons hondje Zoë bij dierenverzekering verzekerd voor haar. Onze ervaring is gewoon Top, waarom durven wij dit te zeggen omdat Zoë veel sukkels met haar gezondheid, en wij veel aanspraak moeten maken op onze verzekering. Je wordt altijd zeer goed geholpen , Chapeau Dierenverzekering Groetjes Sophie

?

Voor wat is de verzekering als je nog zelf moet betalen

goed tot dusver.

tot nu toe geen klachten , hoop dat het ook in de toekomst zo blijft.

Declaratie

Makkelijk te declareren en snel terugbetaling van declaratie.

Duidelijk en vlot geregeld

Zeer snelle afhandeling en duidelijk overzicht over hetgeen wat declarabel is

komt belofte na

rekening i gediend en binnen week uitbetaald.

Tevreden

Ik vind dat jullie het snel opgepakt hebben heb een tevreden gevoel erover

Deze keer niet zo goed

Altijd een goede ervaring gehad met 2 honden in de verzekering maar na mijn laatste claim ging het een beetje vreemd ,er werd gevraagd om een medisch dossier van mijn hond wat ik direct bij elkaar gezocht en gehaald heb ,ook een email bevestiging dat het allemaal correct ontvangen was en daarna niets meer gehoord en na de beloofde 10 werkdagen ook niet uitgekeerd. Pas nadat ikzelf weer belde wat ook niet zo makkelijk ging kon het ineens geregeld worden en heb bevestiging dat ze gaan uitkeren.

Snel afgehandeld

De declaratie worden snel afgewikkeld en zijn duidelijk beschreven

Top verzekering vergoeding kan beter.

Gezien we een top verzekering hebben verwacht je iets meer waar voor je geld. Prima verzekering. Maar vergoedingen zijn niet echt hoog.

Vergoedingen

Je bent een dief van je eigen portemonnee. Ik weet niet waarom, maar als je voor je eerste bezoekje als €200 kwijt bent krijg je niets vergoedt. Ondanks dat je een eigen risico hebt van €150. Keren daarop kan het zijn dat je weer niets terugkrijgt. Tijd om over te stappen naar een verzekering waar dat wel gebeurd en die zijn er!

Fijne afhandeling

Hele prettige mailcorrespondentie Snelle afhandeling en uitbetaling

zo prettig,

het is zo rust gevend als ik af en toe een rekening stuur gelijk een bevestiging van ontvangst =erg prettig je hoeft nooit lang op je geld te wachten. dus ik vind dit een geweldig goede ver zekering .

Heel duidelijk naar baasjes

Vanaf de eerste dag voelen wij ons met Zoë thuis bij Dierenverzekering. Onze Zoë is een hondje dat veel naar de dierenarts moet ivm kwaaltjes. Maar Dierenverzekering maakte nooit problemen. Voor ons is Dierenverzekering TOP !!!!! Chapeau allemaal.

Beste Sophie, Dank voor je prachtige review, dat vinden wij fijn om te horen! Wij vinden het TOP dat jij een tevreden lid van onze verzekering bent.

Fijne verzekering

Betrouwbare verzekering, zijn snel met uitbetalen van declaraties. Online declaratie indienen, is ook erg fijn.

Over Dierenverzekering.nl

Bij dierenverzekering weet je zeker dat jouw hond of kat goed verzekerd is. Onze polissen zijn scherp geprijsd en dekken alle behandelingen en medicijnen die jouw viervoeter nodig heeft!