Heel fijne service

Goede service, alles top geregeld

Precies zoals het hoort te zijn

Ik ben langsgegaan met een wensenlijst wat ik voor auto zocht, nadat zowel ik als de heren van Hoex en Baas op onderzoek uit zijn gegaan hebben we er 1 gevonden en is verder alles perfect en zonder oponthoud verlopen.

Geweldig, betrouwbaar en klantgericht bedrijf.

Eerlijk advies en geweldige service. Prettig en ontspannen zaken doen tegen een eerlijke prijs. Ik kan dit met trots zeggen na mijn 3e auto gekocht te hebben bij deze twee geweldige personen Jorrit en David. Het zijn niet de bekende "verkopers" maar jou adviseur die als jij je keus hebt gemaakt met een goede auto en een goed gevoel naar huis laten gaan. Ik koop mijn auto hier ongezien en dat zegt toch alles. Zoek je een eerlijke betrouwbare auto, dan is dit jou adres.

betrouwbaar en behulpzaam

een heel mooie auto voor me gevonden, en heel goede aflevering

TOPPERS!

In mijn ervaring met Hoex en Baas kan ik maar 1 woord bedenken en dat is GEWELDIG!!!! Onze hele familie zit bij deze fantastische mensen en dat willen wij nog heel lang zo onderhouden!!!

Enige tijd geleden een prachtige Mercedes E-klasse gekocht. Na enige tijd kreeg ik wat problemen met de remmen en na telefonisch contact en een bezoek ben ik boven verwachting goed geholpen. De reparatie is binnen korte termijn uitgevoerd en de auto rijdt weer als nieuw. Bedankt voor de goede service!

Vanaf het eerste moment een goed gevoel gehad. Zeer vriendelijk ontvangen en perfect geholpen. Goede inruilprijs en een top auto! Zeker een aanrader.

De vragen die wij hadden over de Mercedes waarin wij waren geïnteresseerd werden duidelijk en helder toegelicht. Wij kregen volledige inzage in de historie van de auto. De volgende dag maakte ik een nieuwe afspraak voor een proefrit waarna een paar kleine zaken aan de auto werden opgemerkt. Het verkoopgesprek was plezierig en werd een goede prijs voor onze auto gegeven. De aandachtpunten werden tevens in het koopcontract opgenomen. Een week later waren de punten uitgevoerd en kregen wij als cadeautje een chocolade auto overhandigd. De auto voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Geweldige service !

Fijn contact . Fijne afwikkeling . Al met al top !

Snelle en goede service!

Vanaf het eerste contact werd ik meteen heel vriendelijk en snel geholpen. Toen ik de auto ging bezichtigen was dit wederom zo. Na een proefrit en een bak koffie zijn we snel tot een eerlijke inruildeal gekomen. Zeker een aanrader voor iedereen die opzoek is naar een auto met de juiste prijs/kwaliteit verhouding!

Vriendelijke en goede service!

Erg tevreden over de manier waarop ik ben geholpen. Betrouwbaar en transparant, positief verrast!

Top bedrijf met een hoge gunning factor

Erg vriendelijke bejegening en service gericht aanpak. Na een half jaar rijden waaronder een vakantie in Italië heeft de auto onlangs een grote beurt gehad bij de officiële Mercedes dealer waarbij geen enkel mankement is geconstateerd. Kortom de aankoop bij Hoex en Baas was een hoogtepunt in het corona jaar 2021. Langs deze weg wensen we hen alle goeds toe voor de toekomst. Ga zo door!

Top verkoper

Vriendelijk ontvangen en echt heel blij met mijn zwarte mercedes cla 220!

Super geholpen zeer vriendelijk gelijk een goed gevoel bij ik zou er zo weer een auto gaan kopen

Prettig bedrijf

Prettig bedrijf, geeft een heel vertrouwd gevoel en denken echt mee.

Betrouwbaar en vriendelijk bedrijf

Dit bedrijf staat garant voor een eerlijke deal en alleen maar goede kwaliteit occasions en deskundig personeel.

Top bedrijf!

Wij zijn super geholpen door dit bedrijf.Ze namen de tijd en hebben de auto keurig afgeleverd.

Hele fijne ervaring met David en Jorrit. We hebben samen de perfecte auto gevonden en ze hebben de alles tot in de puntjes geregeld.

Goed adres voor een betrouwbare nieuwe auto

Super service. Auto in topstaat afgeleverd met nieuwe apk en garantie. Auto kon snel afgeleverd worden en keurig aan hun woord gehouden.David bleef zelfs nog even langer open om ons te ontvangen. Prettig om zaken met dit bedrijf te doen en zeker een aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe auto. David bedankt voor de service !!! De auto is helemaal TOP !!!

Netjes ontvangen. Alle tijd genomen om ons van dienst te zijn.

Serieuze betrouwbare autohandelaren, een verademing

Ik heb bij Hoex en Baas Automotive een Mercedes GLC Coupe gekocht. Vriendelijke personen die zeer klantgericht zijn. Ik kreeg snel en volledig antwoord op al mijn vragen. Ook per mail/whatsapp. Aansluitend aan de proefrit, waar ik alle tijd voor kon nemen, direct een reëel inruil aanbod ontvangen. Bij de oplevering auto gepoetst en kleine beschadigingen aan velgen gerepareerd. No nonsense en top service. Ik kan hen van harte aanbevelen.

betrouwbaar, degelijk en verzorgt

keurig betrouwbaar autobedrijf

Prettig bedrijf om zaken mee te doen, vertrouwd en eerlijk.

Jorrit Hoex is een prettige man waarmee je eerlijk zaken kunt doen. Hij is open en naar mijn mening oprecht geïnteresseerd in een goede relatie met zijn klanten.

Goed gevoel door open communicatie

Vriendelijke ontvangst. Auto'staan er prefect bij. Open gesprek over prijs. Sterk: de vraag wat je zelf had willen geven. Enthousiaste, open en eerlijke uitsraling.

Prettig bedrijf om auto te kopen.

Wij waren zoekende naar Bmw 330e, deze prachtige bmw hebben wij hier gevonden. Inmiddels is de auto ongeveer een maand in ons bezit, en tot nu toe naar volle tevredenheid. Het was prettig zaken doen met de heren.

Middelblok 102

2831BP Gouderak

Over Hoex & Baas Automotive

Wij zijn super trots dat we dit mooie autobedrijf zijn gestart na meer dan 15 jaar ervaring te hebben opgedaan binnen de Automotive. Bent u op zoek naar een andere auto? Wij helpen u graag bij het vinden van uw droomauto.