Goede service en prachtige auto's!

Wij hebben de aankoop van onze nieuwe auto bij 'Hoex & Baas' als zeer prettig ervaren. De verkopers namen alle tijd en zijn vriendelijk en deskundig. Goede service en een ruim assortiment aan prachtige auto's!

Perfecte service

In onze zoektocht naar een vervangende auto voor onze huidige zijn we zeer goed geholpen door Hoex & Baas De nieuwe auto is helemaal naar onze zin.

Geweldige service

Top service! Goede verkopers! Genoeg keuze!

Snoepwinkel voor de liefhebber van mooie auto's

Zeer vriendelijk en kundig. Prima garantie voorwaarden om bij je eigen merkgarage eventuele garantie te ontvangen. Zo is het dus geen drempel om wat verder van Gouderak af te wonen. Kunnen ook op maat auto voor je zoeken.

Geweldige mensen je voelt je gelijk thuis, ze zijn eerlijk denken met je mee prijzen zijn goed gewoon uitstekend. Heb al 2 auto’s gekocht en zal vanaf nu ook niet meer bij een ander garage een auto kopen.

leuke gasten en top geholpen mooie bmw gekocht

eerste indruk erg goed super geholpen en netjes oude autos ingeruild een echte aanrader

prima bedrijf die doet waar ze voor staan

Mercedes C350 E gekocht bij hun die voldoet aan de verwachtingen. contacten met David baas zijn erg prettig en vlot. denkt ook mee in oplossingen. prima bedrijf om je auto daar in te ruilen.

Prima geholpen!

Ik ben goed geholpen waarbij we snel tot zaken kwamen. Op basis van een goede inruilprijs voor de auto die ik inbracht, kwamen we tot een goede deal. Ik kom zeker terug over een aantal jaar!

Top service!

Ik koop al meer dan 20 jaar auto’s maar de vriendelijkheid en de hulpvaardigheid van Hoex en Baas was echt top! Ze hebben de tijd voor alles genomen van uitleg over het gebruik van de auto tot de rest alle vragen werden met geduld beantwoord! Echt een top service!

Super service

Gisteren een Mercedes bij Hoex en Baas gekocht. Het is een autobedrijf die voor mij als zeer betrouwbaar overkwam en waar de klant goed behandeld wordt. Een goede kans dat ik mijn volgende auto hier ook ga kopen.

Alles wordt perfect geregeld!

Alles wordt snel en goed geregeld!

Uitstekende en professionele service

Beide heren zijn bekend uit de Ford Ardea wereld waar ik zelf ook werkzaam was. Zij stonden bekend als de goede verkopers van Rotterdam. Vanuit dat aspect natuurlijk een nieuwe Mercedes A200 bij hen afgehaald.

Goed geregeld!

Vriendelijk, gastvrij en vooral het naleven van de gemaakte afspraken. De nazorg is verrassend goed. Ze bieden high end auto's aan en dat is hun dienstverlening ook.

Goed geholpen en nette auto,s te koop

Al 2 keer auto gekocht daar prima service en goede garantie voorwaarden kunnen hoop auto bedrijven voorbeeld aan nemen.

Perfect al 2 auto,s gekocht daar prima geholpen en fijne garantie voorwaarden.

Fijne mensen, mooie en goede auto's.

Kon direct een proefrit maken, Werd prima geholpen

zeer prettig

mannen die houden van hun klanten geen opdringerig gedoe

Middelblok 102

2831BP Gouderak

Over Hoex & Baas Automotive

Wij zijn super trots dat we dit mooie autobedrijf zijn gestart na meer dan 15 jaar ervaring te hebben opgedaan binnen de Automotive. Bent u op zoek naar een andere auto? Wij helpen u graag bij het vinden van uw droomauto.