Filters

10

Bij autobedrijf Otten naar binnen lopen, voelt als thuiskomen.

Ze zijn altijd vriendelijk en denken goed mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb een auto gekocht
10

Klantvriendelijke enzorgvuldig werkende garage

Op redelijk korte termijn afspraak te maken voor onderhoud, vooraf wordt uiteen gezet hoe de garage werkt, dus eerst wordt alles nagezien, als er iets vervangen of gerepareerd moet worden, wordt dat eerst besproken. Auto staat op afgesproken tijd weer klaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
10

Allemaal toppers

Geweldig snel opgelost, Monteur Juriaan een compliment ( topper). De rest zijn ook allemaal toppers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
10

Gewoon meedenken

Zo vlak voor Mijn vakantie de veer van voorwiel gebroken Alles opzij om mij zorgeloos op vakantie te laten gaan Super geregeld Emiel en Bas en natuurlijk de werkplaats jongens Top geregeld Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
10

Wederom prima service!

Bedankt voor de snelle service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
9

Goede service

Auto voor de apk en distributieriem moest vervangen worden. Was even verzet omdat het druk was, maar prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
10

Mijn auto weer zomerklaar.

Weer op een fijne, deskundige manier geholpen. Ik kan met een gerust hart de komende tijd weer rijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
10

Prima vakmensen en heldere comminicatie.

We zijn al jaren klant en dat zegt genoeg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
10

Perfect

Alles altij volgens afspraak en van tevoren prijsafspraak klopt altijd TOP.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
9

de mensen staan altijd voor je klaar

mijn ervaringen zijn heel goed. ze broberen altijd met je mee te denken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
10

Een professioneel bedrijf met aardige mensen.

Mijn eigen daeler had aangegeven dat m'n distributie riem binnenkort vervangen moest worden, otten bekeek het onderhoud boekje en de kilometer stand blijk ik nog enkele jaren vooruit te kunnen. Net als m'n koppeling die zou ook aan vervanging toe zijn, na controle bij otten bleek hij inorde te zijn. Gelijk daar een zomer check laten uitvoeren, nu ga ik met een gerust gevoel met de auto op vakantie. Dit autobedrijf is beslist een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
7

goed snel overleg, komt afspraken.

mooie auto gekocht, netjes afgeleverd en behulpzaam. Enige min puntje was dat hij een week later afgeleverd werd dan eerst de afspraak was. Maar dat lag niet helemaal aan Otten maar ook aan het poetsbedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb een auto gekocht
10

Vakmensen!

Zoals altijd een goede communicatie met Emiel aan de balie. Tevens is de leidingevende zelf ook betrokken in het bezoek en de uit te voeren werkzaamheden. De monteurs allen in professionele werkkleding en ook correct naar mij als klant. De checklist van de monteur en de rekening nadien laten duidelijk zien wat er aan het voertuig is gedaan. Ook een advies wordt hier bijgeschreven. Geen verrassingen nadien. Hier ben je op het juiste adres, Vakmensen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
10

Klantvrieidelijke topservice

Onderweg met de caravan naar de volgende camping, STOP MOTOR PROBLEMEN. Blijkt een oververhitte motor te zijn. Na wat onderzoek bleek de koelvloeistof te laag te zijn. Bijvullen of toch maar professionele hulp vragen. Wij stonden vlakbij autobedrijf Otten. Daar binnengelopen en mijn verhaal gedaan. Ondanks een volle agenda is meteen gekeken wat er aan de hand was. Slang kapot. Na wat belletjes geregeld dat de slang de volgende ochtend in huis was en netjes gerepareerd. De volgende dag konden wij onze reis weer voortzetten. Autobedrijf Otten: Topbedrijf! Nogmaals bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
10

Geweldige service

Altijd wordt alles goed uitgelegd wat er aan de auto gedaan moet worden ..

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
9

vriendelijkheid, meedenken met de klant

Ook als het druk is (wat een prettige bijkomstigheid is) merk je er weinig van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
2

Opgelicht

Opgelicht

  • Aanbevelen? Nee
  • Ik heb de werkplaats bezocht
10

Uitstekend

Ik waardeer de duidelijke communicatie en professionaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
10

Prima !

Naast de jaarlijkse APK zijn enkele reparaties aan mijn auto weer prima uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
10

Goede ervaring

Mijn auto hier gebracht voor een APK en grote beurt. Er werd goed gecommuniceerd over wat er gedaan moest worden en de kosten. Vriendelijk personeel en fijne garage!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
10

Geweldig!

Bas, eigenaar van autobedrijf Otten, heeft ons uitstekend geholpen. 's Ochtends gebeld, 's middags de auto keurig opgepoetst klaar voor een proefrit. We waren zo tevreden over de auto, dat we onze konden achterlaten en deze konden meenemen. Bas kwam erachter dat de APK snel zou verlopen. De jongens in de werkplaatst waren erg druk (zagen wij met eigen ogen), maar hij maakte een plekje vrij om excellente service te regelen. APK gedaan, auto afgeleverd, omdat we van ver kwamen. Fantastisch!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb een auto gekocht
8

9

Het was de eerste keer dat ik de garage bezocht; ik had een afspraak en alles verliep prima. De auto was op tijd klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
10

Zeer goed

Bus is in goede handen bij Otten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
8

Prima garage

Fijn geholpen en snel. Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht
10

Fijne betrouwbare garage waar ze de klant nog kennen!

Fijne betrouwbare garage waar ze de klant nog kennen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb de werkplaats bezocht

Bedrijfsgegevens

Buitenvaart 2201

7905SZ Hoogeveen

0528-231041

[email protected]

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.