Laden reviews...
Laden reviews...
166 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Deze verzameling reviews toont veel positieve ervaringen met duidelijke uitleg en vriendelijk personeel. Klanten melden consistente service en transparante kosteninformatie. Overall wordt de service als betrouwbaar en klantgericht ervaren.
Aardig aan telefoon. Afspraak binnen zeer korte termijn. En erg vriendelijk behandeld!
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
21 March 2026
Marieke Grotenhuis
Nijmegen
Ik werk in Hoogeveen en vond het toch wel makkelijk om hier mijn winterwielen te laten vervangen voor de zomerwielen en dat hebben ze dus snel en vakkundig gedaan.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
19 March 2026
Gert
Meppel
Goed geholpen en prima geadviseerd.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
18 March 2026
Herman
Veeningen
Perfect geholpen, duidelijke communicatie over de kosten en een snelle planning.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
17 March 2026
Edward
Zuidwolde
Alles wordt goed uitgelegd web en wat de kosten ongeveer worden
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
15 March 2026
Jan
Hoogeveen
Goede service, personeel helemaal top
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
14 March 2026
Baukje
Hoogeveen
De oude ‘Sprinter’ foodtruck heeft elk (voor)jaar wel kuren als ie uit de winterstalling komt. Dit keer wisten de mensen van Otten een aanvankelijk ‘onverklaarbare’ elektrische storing toch weer op te sporen. Vakmensen! En verder qua onderhoud, APK ed ook alles oke en ook nog betaalbaar. Een leenauto voor €12,50 (kijk maar eens in het westen wat je daar betaalt aan garages…)
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
13 March 2026
Hans
Echten
Ik heb het service plan van Otten. Dat is zo goed dat je niet in eenkeer voor hoge kosten komt te staan. Dan betaal je de onderhoudsbeurt gespreid per maand. Het is afhankelijk van wat service plan je hebt. Dit is wel een aanrader.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
11 March 2026
Jan
Hoogeveen
bij een probleem met de auto , plannen ze je direct in en wordt het correct opgelost
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
9 March 2026
René Koekoek
Ruinen
Goed bedrijf, altijd bereid om mee te denken. Nooit problemen. Aanrader!
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
7 March 2026
Janice
Dedemsvaart
Ik had de afspraak verkeerd in m’n agenda gezet! Ze gezorgde direct voor dat het alsnog voor dat m’n auto nagekeken kon worden Goed en professioneel! Auto is goed nagekeken. Ben zeer tevreden !!
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
2 March 2026
Rismaris
Hengelo
Prima bedrijf met een vriendelijke en correcte benadering! Doen niets met de beurt wat niet nodig is en als er wél wat moet gebeuren dan wordt je eerst geïnformeerd.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
1 March 2026
Joop
Hoogeveen
Klantvriendelijk, leveren goede kwaliteit, prima service, altijd vriendelijk en meedenkend.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
1 March 2026
Brigitte
Meppel
Gisteren auto voor APK gehad en een beurt laten geven. Alles uitgevoerd zoals was afgesproken.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
28 February 2026
Nico
Hoogeveen
afspraken nakomen
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
26 February 2026
Falco
Nieuwlande
Prima service, duidelijke communicatie en een perfecte auto weer mee naar huis
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
24 February 2026
Jelle
Hoogeveen
Heldere afspraken, vriendelijk personeel en goed uitgevoerde werkzaamheden.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
23 February 2026
Peter
Elim
Fantastisch bedrijf, die meedenkt in oplossingen!!
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
17 February 2026
Dineke
Koekange
Komen er al jaren , je wordt vaak direct geholpen !
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
17 February 2026
Laura
Nieuw Balinge
Vakmanschap eerste klas.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
12 February 2026
Henk
Steenwijk
Complimenten voor deze autogarage. Zij doen altijd hun uiterste best om jou zo snel mogelijk weer op weg te helpen. Daarnaast gaat alles in overleg waardoor je niet voor verrassingen komt te staan. Ook merk je aan alles dat ze verstand van zaken hebben. Conclusie: wij brengen onze auto met een goed gevoel naar deze garage en dat deze op de juiste manier gemaakt is en wij weer veilig op weg kunnen!
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
11 February 2026
Robbin
Zuidwolde
Kundige hulp en vriendelijke medewerkers! Zeer tevreden. Hartelijke groet, Jos Huls en Angela Kroon
Ik heb
een auto gekocht
Beveelt aan
7 February 2026
Angela
Zuidwolde dr
Werkzaamheden zijn net zoals andere keren uitgevoerd zoals afgesproken.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
5 February 2026
Jan
Hoogeveen
Ze staan altijd wel klaar om snel even met wat kleine dingetjes aan de auto te helpen zoals een lampje vervangen.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
5 February 2026
Monique
Hoogeveen
Een fijn nieuw adres voor onderhoud van mijn auto. Prachtig mooi bedrijf met een nette uitstraling. Voelt goed en vertrouwd.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
4 February 2026
Judith
Hoogeveen
Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.
Buitenvaart 2201
7905SZ Hoogeveen
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit