Tevreden

Altijd fijn dat er eerst even contact wordt opgenomen wat er moet gebeuren en wat het ongeveer gaat kosten.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Prima afhandeling van de reparatie

Prima afhandeling van de problemen met de roetfilter. Ondanks dat het allemaal wat langer duurde de hele tijd een leenauto tot onze beschikking gehad. Altijd houden ze je op de hoogte wat er aan de hand is en wat er moet gebeuren aan de auto. bij afhalen van de auto word er nog uit gelegd wat er aan gebeurt is en wat er is vervangen en waarom.

een goede afwerking

ben goed geholpen.

Correct, goede service

Leveren goede service Overleggen vooraf Denken mee Doen wat ze beloven

• Ik heb de werkplaats bezocht

Apk keuring verliep anders door steekproef

Doordat ik langer moest wachten op de keuring van apk door een steekproef kon ik even achter de schermen kijken, zeer fijn! Auto dubbel goed gekeurd dus fijn dat de steekproef uitwijst dat het oke is!

Goed!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Net, goed en keurig bedrijf kijkt wat de klant nodig heeft

Het bedrijf dacht samen met de klant mee aan een oplossing, legde daarin meerdere casussen voor. Otten legde hier totaal geen druk op, zo dat de klant tijd had om te beslissen. En tot het juiste besluit te komen.

Goeie en snelle service

Kapotte multiriem. Volgende dag gemaakt en lern auto kunnen lenen

• Ik heb de werkplaats bezocht

Alles prima geregeld zoals altijd!!

Alles goed geregeld leenauto gekregen en verlengt omdat onderdelen besteld moesten worden. Prijs indicatie van te voren ook altijd erg fijn. Alles in goed overleg. altijd vriendelijk

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goede garage met klantvriendelijk personeel!

Auto moest voor apk keuring. Na 2 koppen koffie en goed geholpen te zijn kon ik mijn weg weer vervolgen. Top!

goede service

gewoon een net en klant vriendelijk bedrijf.

Mijn 13 jaar oude Ford Fiësta rijdt weer super fijn

Mijn 13 jaar oude Ford Fiësta die ik een jaar geleden bij Auto Bedrijf Otten heb gekocht was toe aan jaarlijks onderhoud. Lang niet gezien zei Maarten. Hoeft ook niet zei ik als er niks mis is met de auto toch? Na de beurt en apk kan de auto er weer een jaar tegen ga ik van uit. Ik zeg “bedankt en tot de volgende keer”. :)

Ben gewoon tevreden

Het gaat gewoon goed!

Relaxed bedrijf

Altijd een goede en prettige ontvangst. Heel veel kennis van zaken en meedenkend en dan niet aller naar hun zelf toe.

Uitermate slecht

Er is ongevraagd onderzoek gedaan en in rekening gebracht zonder enige om van overleg.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Beste Patrick, Jammer dat je onze werkzaamheden zo slecht beoordeeld. Volgens ons hebben wij gedaan wat er met je partner is overlegd. Zij heeft een afspraak gemaakt voor een APK én een onderhoudsbeurt. Dit moest nog op het laatste moment gebeuren, aangezien drie dagen later de APK voor de auto zou verlopen. We hebben met onze drukke vakantieplanning de auto er voor je tussen kunnen plaatsen en de auto van te voren doorgenomen om een beeld te kunnen geven van de kosten. Dit is iets wat wij standaard doen en je ook van ons gewend bent uit eerdere bezoeken. Uit dit onderzoek kwamen behoorlijk wat mankementen naar voren. Wij hebben gezien de staat van de auto geadviseerd om alleen APK uit te laten voeren en op zoek te gaan naar een andere auto. Met een nieuwe APK geeft dat je een jaar de tijd. Dit advies is aangenomen en de APK is uitgevoerd. Maar onderzoek om te kijken wat nodig is voor onderhoud kost ook tijd en die gaan wij niet voor onze eigen rekening nemen. Ons inziens hebben wij geprobeerd met jullie mee te denken en niet zomaar te adviseren om onderhoud uit te laten voeren gezien de staat van de auto. Het enige wat wij kunnen bedenken vanuit onze kant is dat wij in het gesprek met je partner aan konden geven dat er kosten zijn voor de tijd die in het onderzoek is gaan zitten (bijna 1 uur arbeidsloon). Wij hebben nog telefonisch contact met je gezocht, aangezien wij schrokken van deze beoordeling. We vinden het jammer dat je hier geen begrip voor hebt en op deze manier hebt gereageerd. Groet, Team Autobedrijf Otten

Aardig personeel en doen hun werk goed Ze denken mee

Prima bedrijf.

Nieuwe banden en uitlijnen, auto rijd weeralarm nieuw.

heel goed

klantvriendelijk en alles volgens afspraak

Snel en behulpzaam

Zo vlak voor onze vakantie krijgen we problemen met onze auto. Gelijk kunnen brengen en het probleem werd verholpen. Zo konden wij met een gerust hart en alsof op tijd op vakantie.

erg goed

erg goed

Zoals altijd.

Bijzonder goede service

Na een proefrit zijn wij zeer tevreden met de afhandeling en service bij de aanschaf van onze nieuwe auto.

• Ik heb een auto gekocht

Een goede vakgarage

Je wordt er goed geholpen en je kan er altijd terecht voor vragen

• Ik heb een auto gekocht

Alles weer tip top voor elkaar

Ik kwam voor APK en onderhoudsbeurt. Kreeg vooraf een indicatie van de prijs die ook keurig overeenkwam met de nota achteraf. Vervangend vervoer stond klaar en was smetteloos schoon. Tijd dat de auto klaar zou zijn was ook correct en iedereen die hier werkt is ook hartstikke aardig. Gewoon top.

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.