Betrouwbaar

Komen al jaren bij dit bedrijf, altijd bereid je te helpen ,en overleggen altijd de kosten met jouw.

Ongekende service

Professionele ondersteuning en ongekende service. Naar aanleiding van onze interesse hebben we een passende aanbieding ontvangen. Vervolgens is de drempel van het bezoeken van de vestiging weggenomen met de voorstelling om de auto naar je toe te brengen. Zeer tevreden!

zeer tevreden

dat je op de hoogte wordt gesteld wat de kosten zijn.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Kost meer geld, dan je van tevoren had bedacht

Opzich heb ik goede ervaring, het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekende service

Mijn bezoek was voor de algemene periodieke keuring (APK). In het kort: 1. komt afspraken na 2. altijd vriendelijk 3. kosten vielen mee 4. prima leenauto 5. netjes afgehandeld Voor zover ik kan beoordelen zijn het echt professionals die ook meedenken over opties om de kosten zo laag mogelijk te houden. Ik zou ze van harte aanbevelen.

Goede kwaliteit prettig contact

Goede kwaliteit prettig contact

Gewoon goed

Eerlijk en op recht

• Ik heb de werkplaats bezocht

Vakkundige en snelle service.

een betrouwbare, vakkundige, en klantvriendelijke garage.

Professioneel

Kom zeker weer terug!

Prima bedrijf

Prima bedrijf

• Ik heb de werkplaats bezocht

Beste Marcel, Bedankt voor de aanpassing in je review! Je eerste review was (gelukkig) niet aan ons gericht. De reparatie was namelijk niet door ons uitgevoerd, maar door Autobedrijf Otten in Breda (Fiat dealer, nu Van Mossel). Om deze verwarring uit te leggen hebben we contact met je gezocht. Hierna heb je de review aangepast. Even een andere kennismaking en contact met ons bedrijf, maar fijn dat je dit contact als positief hebt ervaren :-) Hartelijke groet, Team Autobedrijf Otten

Snel en vakkundig geholpen.

Het defect aan mijn auto werd snel gediagnostiseerd en gerepareerd.

super

Ik heb nog zon goede garage gehad

Gewoon goed.

Goed.

Bekwaam

Prettig, goede service en zeer bekwaam

Heel goed

we kwamen even voor advies na een kleine aanrijding. We werden direct geholpen en kregen goed advies hoe we het best konden handelen. Helemaal top!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Heel behulpzaam, uitgebreid advies, prima werk.

De mensen denken met je mee en geven je verschillende opties bij vervanging van onderdelen. Prima service (leenauto) en goed werk

adequaat en prettig

Alles rondom de koop auto keurig afgehandeld

Prima en kundig autobedrijf

autobedrijf Otten heeft mij met de aankoopkeuring een miskoop bespaard en voorzien van een eerlijk en betrouwbaar advies.

Snel en goed werk

Ik beldedat mijn airco kapot was, daar werd snel een oplossing voor gezocht ondanks de drukte en tropen rooster. Airco word nu weer goed koud. Top service

TOP

Vriendelijk, goede service, er wordt met zorg aan je auto gewerkt, dit vindt ik zeer belangrijk, een aanrader voor elk merk

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goed, vriendelijk en vakgericht.

Probleem zoals verwacht goed verholpen en tevens denken ze kostenbesparend.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Ook trekhaak en fietsendrager aangeschaft, erg behulpzaam bij maken van de juiste keuze.

Top service

Alles gaat in overleg en gebeurd gewoon goed alles word netjes opgelost!!

Aandacht voor de klant.

Prima behandeling, goede communicatie

Zeer hoge mate van klantvriendelijkheid

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.