Gewoon goed

Gewoon goed.

Vriendelijke vakmensen

Vriendelijke vakmensen met oog voor detail. Contact en overleg bij niet voorziene kosten

Ik ben heel tevreden

Klantvriendelijkheid en service is goed, laat al jaren reparatie en onderhoud aan mijn auto doen dit naar alle 9tevredenheid. Heb vorig jaar een auto gekocht en ben hier zeer tevreden over.

Eerlijk en goed

Al een jaar bij Otten en nog steeds erg tevreden. Ze zijn behulpzaam en eerlijk, en als je het zelf niet kan, zijn ze altijd bereid te helpen

• Ik heb de werkplaats bezocht

Duidelijke afspraken en snelle service

Echt top service

Ik kwam er met mijn auto die een gek geluid maakte. Bleek de uitlaat kapot te zijn. Je wordt in 1x meteen super behandeld en ze zijn enorm gastvrij. Wij waren nog opzoek naar een bij ons passende garage na onze verhuizing maar jullie gaan ons zeker vaker zien. Top service.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Prima adres voor onderhoud etc, Vakkundig en vriendelijk personeel!

2 banden laten vervangen, snel gepland en uitgevoerd. Concurrerende prijs! Helemaal top!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Uitstekend, tot op heden nog geen moeilijkheden gehad.

Flexibel, vlot, attent, meedenkend, betaalbare prijs,

Goeie service garage.

Wij hebben altijd goede ervaring met garage Otten.

• Ik heb de werkplaats bezocht

klant vriendelijk,eerlijk en deskundig advies.

Al jaren prima

Al jaren de auto in onderhoud bij Otten en dat bevalt prima

klantvriendelijk

klantvriendelijk

Erg prettig

Autobedrijf Otten geeft eerlijk en helder advies over je auto. Zijn duidelijk in datgene wat er moet gebeuren en overleggen goed wat er gemaakt moet worden. Een garage waar ik al jaren met vol vertrouwen mijn auto heen breng!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Duidelijke communicatie en goed advies

Gemakkelijk om via internet een afspraak te maken, korte wachttijd voor afspraak. Je wordt goed geïnformeerd over de reparatie en snel geregeld. Dankjewel mannen van autobedrijf Otten!

Zeer professioneel en klantvriendelijk

Zeer professioneel en klantvriendelijk

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goede hulp bij aankoop auto en eindelijk een cadeau bij afleveren ;)

• Ik heb een auto gekocht

Prima bedrijf, afspraak is afspraak

Mijn eerste ervaring met Otten, prima bedrijf, correct, snel en vlotte, losse manier van klantenomgang, maar wel professioneel. prima vaklui.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Duidelijke communicatie en eerlijk advies

De auto gaf een storing aan, de auto reed nog goed. volgende ochtend kon ik direct terecht en werd er naar gekeken helaas een aantal storingen, dit is netjes opgelost in goede communicatie besloten om de auto te repareren. door de tegenvallende kosten zijn de huur van de leenauto doorgestreept. Door goed advies kan dit in vervolg worden voorkomen. Nette service!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Prima service...prima communicatie...alles netjes afgehandeld

• Ik heb de werkplaats bezocht

fijne garage, betrouwbaar, en vaktechnisch alles prima voor elkaar.

alles wat moet gebeuren gebeurt ook, en de grote, lees dure, reparaties worden telefonisch overlegt.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Vriendelijke mensen staan altijd voor je klaar

Ze werken prima en zijn weten waar ze mee bezig zijn. Al bel je 10 keer op een dag,z ze blijven vriendelijk.

Nog niet volledig overtuigd

Heb het idee dat de auto nog niet compleet is , nog niet vertrouwd voelt na de keuring.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Beste Tjarko, Wij hebben je al geprobeerd te bellen, maar helaas had je geen tijd op dat moment. Zou je contact met ons op willen nemen om toe te lichten wat je nu niet vertrouwd aan je auto? Wat maakt het dat het niet goed voelt. Wij horen graag van je! Vriendelijke groet, Team Autobedrijf Otten

Weer goed geholpen.

Gebeld voor een afspraak en 2 dgn later kon ik al terecht, via sms bericht dat de auto weer gereed was.

Goede en snelle service

Een onderhoudsbeurt en een APK, wij kunnen weer even vooruit

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.