Goede service en snel

• Ik heb de werkplaats bezocht

Klant vriendelijk en snel af werken

Goed en meteen geholpen

Top autobedrijf!

Zeer net bedrijf. Komen de afspraken keurig na. Automonteurs zijn kundig. Kortom geen enkele reden tot klagen.

• Ik heb een auto gekocht

Zeer klantvriendelijk en supersnelle service.

Zeer klantvriendelijk en supersnelle service na een lekke band.

Klantgerichte en snelle sevice

Afspraak gemaakt voor de jaarlijkse grote beurt van mijn Golf Sportsvan. Bij het brengen van de auto terloops gevraagd naar de mogelijkheid om een beschadigde steun in de kofferruimte te vervangen. Is meteen werk van gemaakt en het onderdeel is dezelfde dag nog vervangen. Blij mee.

Denken mee, prima werk.

Ik had een vraag over een manier om diefstal van de katalysator moeilijker te maken. Ze konden daarvoor niets vinden bij de merkdealer en op het internet. Toen zijn ze zelf aan de slag gegaan. Het resultaat: een oerdegelijke oplossing waar potentiële dieven een harde kluif aan zullen hebben. Een geweldige club!

• Ik heb de werkplaats bezocht

snelle apk met goed overleg!

snel een afspraak kunnen maken voor apk. mooie leenauto mee gehad en goed telefonisch overleg over de kosten en vervanging van onderdelen. kortom zoals je het wil zien!

Uitstekende service

• Ik heb een auto gekocht

Goede en snelle service na een melding van een storing in de auto

Ben snel geholpen en een stond direct een leenauto voor mij klaar. Reparatie is goed verricht.

geweldig bedrijf!

ze helpen je goed en zijn correct duidelijk fijn om zo geholpen te worden!

Betrouwbaar

Afgelopen week heb ik een auto gekocht bij Autobedrijf Otten. Een eerlijk en nuchter bedrijf met een realistische prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb Autobedrijf Otten als betrouwbaar en prettig ervaren en beveel hen zeker aan.

Snelle service

Maandag aan het eind van de middag gebeld en de volgende ochtend kon ik om 8 uur al langs komen!

Eerlijk en goede kwaliteit

Auto moest voor APK. Helaas waren er nog een aantal dingen die moesten gebeuren, waar ik zelf niet aan toe ben gekomen. In overleg de laatste dingen laten doen. Nieuwe APK gekregen en geen geluid meer bij het remmen. Job well done!

relaxed bedrijf

vriendelijkheid ten top

Goede en snelle service!

Goede service ..snel en voor een goede prijs geholpen.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Zoals al jaren ben ik bij Otten klant. Bijna vanaf het begin dat de broers Eppo en Arjan samen zijn begonnen. Ik kan niet anders zeggen dat ik geweldige ervaringen heb ondervonden en hoop nog lang klant bij hun te blijven. Zeer klantvriendelijk en ik adviseer mensen dan ook om hierheen te gaan als men mij om een goede, betrouwbare garage vraagt.

duidelijk vriendelijk

vakkundig

• Ik heb de werkplaats bezocht

Pech melding doorgegeven. Na 1 uur auto terug met een nieuwe accu.

• Ik heb de werkplaats bezocht

ik ervaar altijd een prima service

Ze zijn altijd bereid om je als het enigszins mogelijk is direct van dienst te zijn om het probleem op te lossen. Kan het niet direct dan staat er altijd een vervangende auto voor je klaar.

Uitmuntend

Prima hulp. Geen afspraak, maar zonder problemen vlot geholpen. Grote klasse.

Persoonlijk, betrouwbaar en vakkundig

Tevreden over aanschaf van de nieuwe auto en het inruilen van de vorige auto

Fijne en eerlijke garage

Eerder dit jaar heb ik een tweedehands auto gekocht bij Autobedrijf Otten voor een eerlijke prijs. De auto is in perfecte staat en geheel conform afspraak thuis afgeleverd. Ik ben erg tevreden over het contact en de service en kan het bedrijf aan iedereen aanraden! Ondanks de grote afstand zal ik de volgende keer weer aan dit bedrijf denken als ik een ik een auto nodig heb.

Top, direct geholpen.

helemaal oke

Al jaren klant. Denken altijd mee. Alles valt te overleggen

• Ik heb de werkplaats bezocht

Gewoon een goed bedrijf dat altijd meedenkt

Altijd vriendelijk goed en meedenkend. Ik kom hier al jaren!

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.