top

x

• Ik heb de werkplaats bezocht

Een genoegen om mee samen te werken

Prettig team om mee om te gaan, prima service, duidelijk in communicatie, vakmensen. Blij dat mijn auto hier in onderhoud is.

Goed geholpen.

Auto gebracht voor groot onderhoud, van te voren offerte opgevraagd en dat kwam overeen met de gedane werkzaamheden.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Mooie auto's in perfecte staat!

Na een lange zoektocht naar de perfecte Opel Adam ben ik bij Autobedrijf Otten terecht gekomen. Ik kreeg gelijk een goed gevoel bij het bedrijf en had goed contact met de eigenaar. Bij aankomst bleek de auto precies aan verwachtingen te voldoen. Inmiddels al 3 maanden trotste eigenaar van mijn Opel Adam. Een echte aanrader voor nette auto's!

Betrouwbare service

Ik vertrouw de mensen van garage Otten volkomen. Ik ben al jaren vaste klant en heb nog nooit enige reden tot klagen gehad. Prima service!

Fantastische Service!!

Wij kwamen via marktplaats terecht bij Autobedrijf Otten. Het ligt voor ons niet naast de deur (2 uur rijden). Toch zijn we heen gegaan en hebben we een auto bij hun gekocht. Enorm vriendelijke mensen en omdat het zover rijden was kwamen ze de nieuwe auto bij ons brengen zodat we niet nog een x op en neer moesten rijden. Wat een goede service!!

• Ik heb een auto gekocht

alles wat besproken is en meer wordt gedaan

zeer goed alles wat je vraagd doen ze

Top service

Op korte termijn op mijn gewenste moment de auto apk gekeurd en ondertussen rijden in een luxe leen auto. Leuke ervaring voor de kinderen en hun ouders!

Goeie service

Mijn auto stond aan de kant van de weg en heb ik naar de werkplaats gesleept. Ondanks ze het druk hadden en ik onverwachts kwam hebben ze vrij snel de auto bekeken en het probleem verholpen. Ik kon dezelfde dag de auto weer ophalen.

geweldige service

Alle is perfect geregeld

• Ik heb een auto gekocht

Goede service en fijn contact

Altijd vriendelijke medewerkers en snelle en goede service.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Prima garage, vriendelijke medewerkers.

Duidelijke afspraken, die ook worden nagekomen.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Klantvriendelijke, behulpzame en mee denkende garage

Voor 't eerst een auto bij deze garage gekocht. We zijn heel erg goed geholpen. Op elke vraag een duidelijk antwoord gekregen. Er werd goed mee gedacht met de wensen van de klant.

uitstekende behandeling

goede duidelijke uitleg. Weten waar het over gaat.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Een garage om bij anderen aan te raden.

Reparaties kunnen vrij snel worden gedaan.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Autobedrijf waar je rustig en vriendelijk bejegend word.

Zowel bij de aankoop als ook de servicebeurt van mijn auto werd er goed geluisterd naar mijn wensenpakket en naar vragen die ik achteraf nog had. Overal werd serieus op ingegaan. Ik heb hier met een goed gevoel mijn Honda gekocht.

top service!

Er word netjes gebeld over de kosten van de reparatie. Er word mee gedacht om kosten te voorkomen en wanneer het bedrag ontzettend hoog oploopt word er mee gedacht om het te bedrag of het gedane onderhoud te spreiden. vriendelijke benadering. tot nu toe niets anders dan lof over dit bedrijf!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Denken mee en leveren hoge kwaliteit

Veel kennis van zaken, erg klantgericht. Prima adviezen en prima werk.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Vakmanschap met servicegerichte instelling.

Ik word goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de reparatie en de te verwachte kosten.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Prima bedrijf, zijn goede afspraken mee te maken en komen die ook na.

Een hele mooie tweedehands Micra gekocht voor een mooie prijs.

Correct

Kleine onderhoudsbeurt, extra kosten werden goed weerlegd! Deskundig personeel. Die klant tevredenheid hoog in het vaandel hebben!

• Ik heb de werkplaats bezocht

meer gevonden dan we zochten ;)

We hebben Autobedrijf Otten gevraagd ons te helpen zoeken naar een goede en nette auto. Na een kort gesprek over onze wensen en eisen werd er goed mee gedacht. Er werden punten besproken waarover we zelf niet hadden nagedacht. Dit voelt goed als je zelf weinig ervaring hebt op dit gebied. Uit dit gesprek kwam er een type auto naar voren en ging Autobedrijf Otten voor ons op zoek. Binnen 2 weken was er een auto gevonden. Deze overtrof onze verwachtingen. De auto werd als nieuw aan ons afgeleverd. Autobedrijf Otten: dank voor de verzorgde, professionele en enthousiaste hulp bij het vinden van een meer dan geschikte auto voor ons :)

Gewoon goed!

Gewoon vertrouwd en goed. En verder geen poespas!

Altijd perfecte service

Alles is tot in de puntjes geregeld en de service/ kwaliteit staan hoog in het vaandel

• Ik heb de werkplaats bezocht

Zeer tevreden over de afspraak.

Had de auto de avond voor de afspraak op het terrein gezet, sleutel in de kluis, veilig gevoel😉 Ik werd gebeld over wat er te verwachten was betreft de kosten en er werd overlegd wat er gebeuren moest buiten de gewone beurt om. Zo kom je dus niet voor verrassingen te staan. Prima service, even een seintje gekregen dat ik m’n auto kon ophalen.

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.