Klantvriendelijke, behulpzame en mee denkende garage

Voor 't eerst een auto bij deze garage gekocht. We zijn heel erg goed geholpen. Op elke vraag een duidelijk antwoord gekregen. Er werd goed mee gedacht met de wensen van de klant.

uitstekende behandeling

goede duidelijke uitleg. Weten waar het over gaat.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Een garage om bij anderen aan te raden.

Reparaties kunnen vrij snel worden gedaan.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Autobedrijf waar je rustig en vriendelijk bejegend word.

Zowel bij de aankoop als ook de servicebeurt van mijn auto werd er goed geluisterd naar mijn wensenpakket en naar vragen die ik achteraf nog had. Overal werd serieus op ingegaan. Ik heb hier met een goed gevoel mijn Honda gekocht.

top service!

Er word netjes gebeld over de kosten van de reparatie. Er word mee gedacht om kosten te voorkomen en wanneer het bedrag ontzettend hoog oploopt word er mee gedacht om het te bedrag of het gedane onderhoud te spreiden. vriendelijke benadering. tot nu toe niets anders dan lof over dit bedrijf!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Denken mee en leveren hoge kwaliteit

Veel kennis van zaken, erg klantgericht. Prima adviezen en prima werk.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Vakmanschap met servicegerichte instelling.

Ik word goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de reparatie en de te verwachte kosten.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Prima bedrijf, zijn goede afspraken mee te maken en komen die ook na.

Een hele mooie tweedehands Micra gekocht voor een mooie prijs.

Correct

Kleine onderhoudsbeurt, extra kosten werden goed weerlegd! Deskundig personeel. Die klant tevredenheid hoog in het vaandel hebben!

• Ik heb de werkplaats bezocht

meer gevonden dan we zochten ;)

We hebben Autobedrijf Otten gevraagd ons te helpen zoeken naar een goede en nette auto. Na een kort gesprek over onze wensen en eisen werd er goed mee gedacht. Er werden punten besproken waarover we zelf niet hadden nagedacht. Dit voelt goed als je zelf weinig ervaring hebt op dit gebied. Uit dit gesprek kwam er een type auto naar voren en ging Autobedrijf Otten voor ons op zoek. Binnen 2 weken was er een auto gevonden. Deze overtrof onze verwachtingen. De auto werd als nieuw aan ons afgeleverd. Autobedrijf Otten: dank voor de verzorgde, professionele en enthousiaste hulp bij het vinden van een meer dan geschikte auto voor ons :)

Gewoon goed!

Gewoon vertrouwd en goed. En verder geen poespas!

Altijd perfecte service

Alles is tot in de puntjes geregeld en de service/ kwaliteit staan hoog in het vaandel

• Ik heb de werkplaats bezocht

Zeer tevreden over de afspraak.

Had de auto de avond voor de afspraak op het terrein gezet, sleutel in de kluis, veilig gevoel😉 Ik werd gebeld over wat er te verwachten was betreft de kosten en er werd overlegd wat er gebeuren moest buiten de gewone beurt om. Zo kom je dus niet voor verrassingen te staan. Prima service, even een seintje gekregen dat ik m’n auto kon ophalen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Mooie en nette auto gekocht. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Perfecte service

Service van a tot z, er wordt met de klant mee gedacht.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Zeer kundige garage, betrokken en denkt graag met je mee.

Fijne communicatie en een goede service.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit. Erg vriendelijk personeel.

perfect

Professie sterk aanwezig. Klantvriendelijk en goede service.

Doeltreffend en accuraat.

Ik ben zeer tevreden over de wijze van communicatie, uitleg, voorlichting en hulpvaardigheid, ook bij acute problemen. Een prima autobedrijf, waar ze je kennen. Al jaren mijn vertrouwde adres. Bert Bosman

Altijd goed!

Altijd goede service. Van te voren netjes telefonisch contact over de uit te voeren werkzaaheden zodat je nooit voor verrassingen komt te staan.

• Ik heb de werkplaats bezocht

prima bedrijf met een prettige manier van communiceren

Een bedrijf met medewerkers waar je serieus wordt genomen.

Fijne communicatie

Fijne communicatie, duidelijke uitleg, nette zaak, vriendelijk personeel. Al jaren onze garage!

Zeer goed 👍🏻

Zeer goed ,vriendelijk personeel , gastvrij ontvangen , echt een aanrader 👌👌

Uitstekende service

Naar aanleiding van een probleem met de airco een afspraak gemaakt. Probleem was snel verholpen en viel gewoon onder garantie van een vorige aircoreparatie. Top service!!!!

Vlotte service. Duidelijkheid.

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.