Altijd goede service

Al jaar en dag komen wij met onze auto’s naar Otten omdat wij van mening zijn dat ze een zeer goede service verlenen en erg professioneel zijn in hun werk.

Klantvriendelijk en betrouwbaar.

Prima ontvangst en prima uitleg over de aandachtspunten die voor reparatie in aanmerking komen.

Goed en betrouwbaar

Mijn ervaringen met Autobedrijf Otten zijn goed en betrouwbaar. Ik breng mijn auto al zins 2005 bij hun voor onderhoud. Ze denken met je mee en proberen gezamenlijk tot een op lossing te komen als er problemen zich voor doen.

Snelle service

Na een pech ervaring. Snel en goed geholpen, een leenauto mogen gebruiken en binnen 1 dag de auto gerepareerd.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Super geholpen, zeer tevreden!

Ik heb erg fijne hulp ervaren bij mijn zoektocht naar een nieuwe auto. Doordat ik al jaren klant ben, hebben we een goede vertrouwensrelatie opgebouwd. Dit is al de tweede keer dat ze mij uit de brand hebben geholpen op korte termijn. Kortom, ik ben zeer tevreden.

Helemaal top!

Zeer prettig autobedrijf! Erg behulpzaam, denkend in oplossingen, fijn contact en goed bereikbaar (telefonisch en what's app). Al met al: fijne mensen, goede service!

Denken met de klant mee

Personeel is duidelijk met uitleggen wat er aan jou auto moet gebeuren en prima service!!

Alles weer perfect nagekeken

Helemaal goed

• Ik heb de werkplaats bezocht

Kwam voor de apk en wielen wissel. Bleek er een dode vogel onder de motorkap te liggen( verstop plek van een marter) , deze is netjes opgeruimd wat geen fijn klusje was, hulde hiervoor. Na apk weer tevreden huiswaarts gegaan.

Vlot en vriendelijke servjce

Gewoon prettig geholpen

• Ik heb de werkplaats bezocht

Voelde bij binnenkomst gelijk goed

Prettige ontvangst ,goede uitleg over de occasion waarvoor ik belangstelling had. Heldere voorwaarden v.w.b. garantie en onderhoud bij aanschaf van de auto, met als primeur de ontvangst van de eerste OTTEN Pechhulp Pas. Vier sterren kunnen er vijf worden in de toekomst

Klant op #1

Weer vlot en vriendelijk geholpen!

Gewoon goed

Altijd goed en deskundig. Overleg voordat het werk wordt gedaan. Zeer fatsoenlijk. Werkplaats zeer schoon.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Vriendelijk,duidelijk, goed en eerlijk advies.

Vriendelijk geholpen en bellen van te voren wanneer er meer moet gebeuren. Voor iemand, zoals ik, die totaal geen verstand van auto's heeft een duidelijk en goed en eerlijk advies gekregen.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Ik werd prettig geholpen door ervaren professionals.

NVT

Kundig

Fijn mannen omvmee teoverleggen.

Correcte en nette garage

Je wordt altijd netjes en correct te woord gestaan door Maarten. Ook de medewerkers van de werkplaats zijn altijd bereid om uit te leggen waarom zij iets ondernemen en leggen dan uit duidelijk wat de noodzaak daarvan is.

SUPER !!!!!!!!!

Prettig, klant- en service gericht. Ook de aflevering was TOP. Wij vinden het jammer dat we zo ver weg wonen zodat we de servicebeurten ergens anders moeten doen..... Nogmaals dank en vriendelijke groet, Fam. den Boestert.

• Ik heb een auto gekocht

prima service en zeer klant vriendelijk

Afspraken goed nagekomen en de auto bevalt heel goed

Duidelijkheid, service

Prima service met duidelijke uitleg van wat er zou moeten gebeuren.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Top, en weer een auto aangekocht via Otten

Op zoek naar een andere auto ben ik op een prettige manier bijgestaan. Er is goed gekeken naar welk type auto passend zou zijn bij mijn behoefte en wensen. Blij met de uiteindelijke keuze.

• Ik heb een auto gekocht

klantvriendelijk contact en betrouwbare uitstraling

zie boven !

TOP!

Gewoonweg een top service van autobedrijf Otten!!!

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goede service, en ideaal service plan!!

Afgelopen november een andere Skoda gekocht bij Otten. Hierbij een service plan afgesloten en afgelopen week de auto voor een grote beurt en keuring gebracht. Dit viel onder mijn service plan, daardoor geen (hoge) kosten. Er waren twee nieuwe banden nodig (valt niet onder het service plan) en een lampje moest vervangen worden. Auto weer goedgekeurd en ik kan weer een tijd vooruit.

Uitstekend prima perfect

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.