Goede service, klantvriendelijk!

Goede service, klantvriendelijk!

Dik voor mekaar!

Goed geholpen, met duidelijke info. Was zelfs mogelijk om 's avonds langs te komen. Dus enorm tevreden over de klantvriendelijkheid.

Goeie service

Goede communicatie, van tevoren worden de geadviseerde werkzaamheden doorgenomen en krijg je direct een opgave van de prijs.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goede kwaliteit, netjes en zeer professsioneel.

Wordt zeer vakkundig en vriendelijk geholpen en een hele nette overzichtelijk werkplaats met de modernste apparatuur.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Heel goede ervaring, alleen jammer dat de reparatie €250,- meer kostte dan vooraf ingeschat. Dat het achteraf wat minder tijd kostte, waarop de rekening werd aangepast was wel weer fijn. Al met al prima hoor.

Attent bedrijf

Super vriendelijk

• Ik heb de werkplaats bezocht

Prima bedrijf om goede afspraken te maken

Duidelijkheid en service gericht, ben erg tevreden over de aankoop van de Nissan micra

Goed, Snel en Duidelijk.

Ik belde op zaterdagochtend en kon maandag gelijk terecht, tijdens de werkzaamheden werd ik constant op de hoogte gehouden en als er iets werd gevonden kreeg ik meteen een filmpje. De auto was ook binnen een dag weer klaar dus dat was ook top.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Prima service, snel en vakkundig

Helder en duidelijke informatie omtrent kosten, tijdsduur en planning. Reparatie is prima, snel en vakkundig uitgevoerd. Vriendelijk personeel geeft goedbedoelde adviezen. Prima service!

Snelle service

Mijn raam mechanische was kapot gegaan, er werd direct een nieuwe besteld en achteraan gebeld of het nog dezelfde dag bezorgd kon worden. Dit is gelukt. Auto was dezelfde dag nog klaar.

Persoonlijke benadering

Jonge gebruikte auto gekocht bij Otten Hoogeveen. Plezierig contact met personeel en prettige contacten. Alle bijkomende handelingen correct, nauwgezet en vlot afgehandeld. Op zaterdag proefrit, auto kopen en op donderdag rijden.

Ik ben prima geholpen

• Ik heb de werkplaats bezocht

goede service en wordt goed op de hoogte gehouden

Zeer tevreden.

Klantvriendelijk en altijd eerst een prijsindicatie. Goede service.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goede service ,sleutel van de auto weer perfect

Altijd goede service, goed bereikbaar

Heel goed

Ze weten het tenminste duidelijk te verwoorden en ook op de rekening gewoon duidelijk zoals het hoord ik zeg ik ben te vreden hoor ...

• Ik heb de werkplaats bezocht

Ik had om een zoekopdracht gevraagd voor 2 motorscooters die te berijden zijn met een autorijbewijs en dan mijn auto daarop in te ruilen. Ik vroeg me af of ze deze opdracht wouden aannemen aangezien ze een autobedrijf zijn. Wat scherts mijn verbazing?, ze gingen akkoord . Wij blij. Het was weer eens wat anders zeiden ze. En alles werd goed geregeld zodat we nu op een mooie en goede motor kunnen rijden. Top da ze meedenken en meegaan in toch een vreemd verzoek.

geweldig

zeer goed omschreven wat de problemen waren en de kosten die dat met zich mee bracht

• Ik heb de werkplaats bezocht

Mijn ervaringen zijn zeer goed

Goede service, geen onnodige reparaties, vriendelijke mensen.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Super altijd goed en snel

Kom hier al 20 jaar voor onderhoud, echt een aanbeveling waard. Altijd correct behandeld en goede snelle service.

Snel en vakkundig

Heel goede service !

Snel en doeltreffend

Adequate analyse van de storing in onze auto. Ik had een datum en moment afgesproken voor reparatie: vervanging accu. Ik was later vanwege oponthoud, maar geen gezeur, achter de schermen werd er in de planning snel geschakeld en in no time stond de auto weer draaiende buiten de werkplaats. Kijk, dat schiet lekker op zo. Ja, daar kun je heel goed terechtbij die club van de fa. Otten, ik kan het iedereen aanbevelen.

Super autobedrijf!!

Ga er al jaren heen. Geven altijd goed advies en alles gaat in goed overleg. Top bedrijf!!

Super goed

Klantvriendlijk personeel dat ons goed opweg heeft geholpen met de aanschaf van onze auto.

Altijd punctueel!

Alle medewerkers zijn altijd aardig en belangstellend. Ze doen hun werk goed, nooit geen nawerk en dat ervaar ik als zeer prettig.

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.