Snelle reparatie

Snelle reparatie en vriendelijk personeel

Wederom super tevreden!!!!

Netjes vriendelijk en vakbekwaam afspraken nakomen. Altijd extra aandacht wat je niet altijd op de rekening terug ziet...…..super

• Ik heb de werkplaats bezocht

Kleine reperatie, was snel gemaakt

• Ik heb de werkplaats bezocht

Heel fijn,ze zijn altijd behulpzaam

Plezierig

• Ik heb de werkplaats bezocht

Ik kan me geen betere garage wensen met zoveen persoonlijk aandacht

Afspraken maken : prima Souplesse : zij zorgen altijd voor oplossingen Onderhoud : Na 8 jaar onderhoud bij deze garage, rijdt mijn auto nog steeds als een zonnetje Problemen : alles is bespreekbaar en wordt keurig geregeld Personeel : Je kunt bij alle mensen terecht gelet op hun kennis

• Ik heb de werkplaats bezocht

Goede, snelle en betrouwbare service

Super goed.

Ik belde om 11 uur met het probleem en om 1 uur werd onze auto al opgehaald en dezelfde dag gemaakt en weer terug gebracht. Goede communicatie. Erg blij mee.

voortreffelijk geholpen

zie boven

Prima bedrijf

Snelle service, altijd bereidt direct na naar je auto te kijken bij klachten

• Ik heb de werkplaats bezocht

Het feit dat ik al 15 jaar lang klant ben bij dit bedrijf zegt genoeg...

Transparant, persoonlijk en betrokken. Zo zijn de mensen die werken bij Autobedrijf Otten te omschrijven. Deskundig, netjes en pro-actief: dat is hoe ze werken.

Fijne garage

Fijne garage, alles in overleg. Goed alternatief voor de dealer.

Uitmuntend

Wij wouden een Android in de auto hebben. Ze hebben voor ons alles uit gezocht wat er nodig was. Na overleg met ons over de kosten zijn ze gaan inbouwen. Was een heel werkje begreep ik. Het mooie is dat het via het originele systeem te bedienen is . Zeer tevreden hiermee.

Zeer goed .

Auto gekocht . Alles op een zeer correcte en prfesionele manier afgehandeld . Zeer tevreden .

• Ik heb een auto gekocht

Ik raad iedereen garage Otten aan. No nonsense en eerlijk. Aan de deskundigheid twijfel ik niet.

Nvt

Goeie communicatie

Goeie communicatie en snelle service!

Super garage

Ik belde hun op Ik kon zo terecht super garage als ik weer wat heb met me auto ga ik naar hun terug super aardige mensen je wordt goed en vriendelijke manier geholpen

Prettig geholpen.

De communicatie is goed.

Zeer transparant en zorgvuldige APK

Hele fijne klantvriendelijke benadering en duidelijk een uitstekende vakgarage. Ga hier zeker weer heen voor een volgende APK.

heel goede ervaring

heel goede service

Kan niet beter

Goed geholpen

Heel tevreden

Uitstekende garage

Bij intake een duidelijk plaatje van de kosten.

• Ik heb de werkplaats bezocht

Auto rijdt weer fantastisch!

Goed werk afgeleverd!

Uitstekend geholpen!!

Super blij met m'n nieuwe Seat Mii.

Goed geholpen

Zijn goed en ze zijn vakkundig op hen gebied

Over Autobedrijf Otten

Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.