Als altijd zeer goed
Ben zeer goed en snel te woord gestaan en de banden gewisseld.
Topservice!
Zeer goed geholpen. Auto stond snel weer klaar! complimenten aan het team van Renault Heerenveen.
Ik had lekke band gehad. Er moest een nieuwe band worden besteld.
Probleem is goed opgelost
zeer goed ontvangen ondanks het virus
Vlotte bediening en goede service
Alles is naar tevredenheid en juistheid en vooral nu in de carona tijd afgehandeld zelf met de leenauto die ik mee kreeg voor de weg breng en ophaal service . 100 punten hier voor.
Bestuurdersstoel zat niet meer goed vast, bij nader onderzoek door ABD Renault bleek dat er een nieuw stoel frame moest worden geïnstalleerd, in overleg met Dacia heeft men besloten dit kosteloos te repareren voor ons. Uitstekende service!
zie boven
correcte ontvangst en prijs afspraak voor het onderhoud.
.
Beter kan ik het nergens krijgen.
prima
Mail ontvangst voor mijn service beurt niet wat ik gewend ben, met verschillende prijzen voor een grote beurt. Telefonisch een afspraak gemaakt voor 4 maart, 1 dag van tevoren nog een verzoek gekregen om een afspraak te maken, stond waarschijnlijk niet genoteerd. 2 nieuwe voorbanden Bridgestone i.p.v. Michelin dit zonder te vragen Ik was aanwezig, dus dat zou geen bezwaar moeten zijn. Afgedaan met, dat dit het huismerk is, en een goede band is Dus achter Michelin en voor bridgestone Al met al voor mij geen goed gevoel bij deze grote beurt
Altijd telefonisch overleg bij bijzonderheden. Service met een brede glimlach
Afspraak goed geregeld en prima voor elkaar gemaakt !
Goede ontvangst. kon ter plekke via WIFI werken. Snelle APK.
Afspraak gemaakt voor de jaarlijkse beurt om 8.00 uur. Was zelf om 7.55 uur aanwezig zodat men direct kon beginnen. Om 9.00 uur reed ik de garage weer uit met andere woorden: op dit personeel kun je rekenen.
Bij de koop van mijn gebruikte auto een aantal dingen opgevallen. Zoals windruis, plank achter in de kofferbak. Auto is voor aflevering nagekeken. Aan bestuurderzijde is de rubber vervangen, geen plank in kofferbak gekregen. Een vriend heeft ook een Clio IV model en zijn software was een versie hoger. Mag je ervan uitgaan dat bij aflevering ook de software ge-update wordt. 12 volt lader was defect, dus na een week terug. Als een auto voor aflevering wordt nagelopen mag ik ervan uitgaan dat alles grondig wordt nagelopen anders had ik de auto gelijk meegenomen en dan neem je al het voornoemde op de koop toe. Maar goed meeste punten zijn een week later verholpen. Echter windruis bleef en wat blijkt, dat de rubber van bijrijderportier versleten en gescheurd is. Jongens, als je aan het werk bent is het een kleine moeite om alle rubbers en andere dingen goed te inspecteren. Hoeft een klant ook niet wekelijks terug te komen. Is niet leuk voor jullie maar ook voor de klant niet. Vandaar, op dit moment nog matig tot voldoende. Dit zegt niets over de deskundigheid, want die is op en top aanwezig.
Nette en vlotte afhandeling.
Voor een Apk geweest en onderhoud en daar wij van ver komen wachten wij er altijd op maar aangezien dit iets langer duurde kregen we de nieuwe Captur demo mee om uitgebreid te testen en onderweg wat gegeten. Toen we anderhalf uur later terug kwamen was alles klaar. Kijk! Dat is sevice, gewoon niet moeilijk doen. Dank.
De servicegerichtheid, vriendelijkheid en vakmanschap blijven opvallen, ook na al jaren klant te zijn. Alle lof!
Problemen werden opgelost en men dacht duidelijk mee.
Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.