positief

Helaas staat op de website. Wij komen voor een proefrit bij u thuis , helaas aan de telefoon word gezegd dit doen wij niet meer . Aflevering is met een halve tank benzine , dat klopt wel maar bij de proefrit was de tank nog halfvol dus ABD hoeft de halve tank niet zelf te betalen

Prima service, fijne mensen.

Altijd vriendelijk, goede keuze vervangend vervoer en snelle uitvoer van de service/reparatie.

Vertrouwd, compleet, vakkundig en klantvriendelijk

Iedere keer weer helemaal prima! Meedenken, flexibele oplossingen indien nodig. Het complete plaatje

Met Alex kom je er altijd uit!

Al een aantal jaren klant bij ABD, eerst Drachten en sinds de vorige Clio 5 Bi-fuel ben ik in Heerenveen terecht gekomen, ondanks het feit dat we helemaal in Noord Groningen wonen. Lange tijd was de Clio niet meer in Bi-fuel motorisatie leverbaar, 2x een proefrit gemaakt in een Dacia, maar die stap wil ik toch niet terug gaan ondanks het feit dat ze compleet zijn uitgerust en er ook wel leuk uitzien, het is het gewoon net niet wanneer je Clio 5 rijdt. Een tijdje geleden kreeg ik via social media er lucht van de de facelift uitvoering van de Clio ook weer in Bi-fuel leverbaar zou zijn, Renault zelf gaf het aan via haar socialmedia kanalen maar wanneer ik op de website van Renault keek kon ik de uitvoering niet vinden in de car-configurator. Daarom, op een moment dat ik me in Groningen moest vermaken vanwege een afspraak van mijn vrouw toch even naar Terwolde gereden, die verkoper gaf aan dat de uitvoering wel leverbaar was, via een speciale weg toen nog, maar dat ik me beter tot ABD kon begeven omdat jullie daar een slimme zet in hadden gedaan. En vertelde hij, we zijn geen concurrenten maar maar familie. Omdat ik in Drachten werk bij ABD in Drachten langs gegaan, een offerte laten opstellen voor een nieuwe Clio, altijd weer schrikken, je meent altijd dat je huidige auto meer waard is dan de dealer zegt. Dus even laten bezinken. Maar met Alex is het altijd leuk praten, vriendelijke man, dus na tijdje nadenken en wat schrappen van opties toch maar richting Heerenveen/Alex, daar was mijn Clio toch ook in onderhoud, en gezien de vele kilometers die ik maak was hij ook regelmatig in onderhoud. Dus voel me er wel thuis in Heerenveen, ondanks dat het bijna 100km van huis is. Met Alex een andere offerte opgesteld, nog wat over de inruilprijs over en weer gemaild en uiteindelijk de handtekening gezet. En 17 januari stond de nieuwe witte Clio 5 Techno Bi-fuel onder een kleed in de showroom om hem samen met Alex te onthullen, een leuk moment was dat. Dus zeer tevreden!

Echt heel goed.

We zijn al jaren bij deze garage. Je wordt daar gezien en prima geholpen. Vorige week hebben we onze eerste hybride gekocht. Een Renault Captur. Deze auto is zó volledig anders als de oude Captur. Daarom ook best spannend. Onze verkoper Daan Roelofsen heeft de tijd voor ons genomen. Alle vragen beantwoord, maar ook mij geleerd hoe ik alles moest gebruiken. Dat zorgde voor zelfvertrouwen. Wij zijn tevreden over de auto, maar ook Dan en de garage verdienden een dikke pluim. Dus dank jullie wel. Doede & Mariëtte Mulder

Fantastisch.

Alles is heel soepel gegaan. Vanaf het opstellen van de offerte tot de uiteindelijke verkoop en aflevering. In dit hele proces nam Daan Roelofsen, de verkoper, een hele centrale plaats in. Hij nam alle tijd. Daarbij was hij vriendelijk en voorkomend. Daan verdient in dezen een dikke pluim. Onze nieuwe Captur Etech rijdt fantastisch. We zijn heel tevreden. Deze Captur lijkt in niets op onze vorige Captur. Met name de vele veiligheidsvoorzieningen zijn een compliment waard.

Snel en vriendelijk

Goed geholpen, duidelijke antwoorden op vragen en vriendelijk en meedenkend personeel!

Mijn ervaringen met ABD zijn prima

Ik heb tot nu toe alleen positieve ervaringen gehad met ABD Heerenveen. Het personeel is vriendelijk en deskundig. Duidelijke prijsafspraken, geen gedoe achteraf. Werkzaamheden worden altijd netjes volgens afspraak uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden.

uitstekend te woord gestaan door verkoper

Erg vriendelijke benadering, goed te woord gestaan. Verkoper neemt de tijd voor klant. Je voelt je welkom als klant.

Geweldige service

Top garage en vriendelijk personeel

de bestelbus express werd keurig netjes voor de deur afgeleverd met een fantastisch mooi boeket!

wij moesten snel schakelen naar een nwe bestelbus en dat is prima opgepakt door ABD Heerenveen. Keurig netjes afgeleverd en uitgelegd. Nu is het wachten wanneer de elektrische Kangoo's worden afgeleverd, zal niet heel veel anders zijn dan de ervaringen die we nu al hebben.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

uitstekend hun best gedaan om aan onze wensen tegemoet te komen

Uiterst vriendelijk en voortvarend geholpen met zeer goede inzet van zowel verkoper als werkplaats.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Heel blij met deze mooie auto!

Een auto die momenteel volledig past bij onze (gezins)situatie. Hier gaan wij veel plezier van hebben de komende jaren. Ook onwijs fijn dat wij door middel van lease zorgeloos kunnen rijden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Top geholpen door Jorrit.

Alles wat we besproken hebben werd en is geregeld super. Bedankt Jorrit.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Doordat ik altijd super goed wordt geholpen ben ik nog steeds een uitermate tevreden klant bij ABD in Heerenveen.

Van slecht in Sneek, tot goed in Heerenveen.

In Sneek keek men ons niet aan terwijl we een auto wilden kopen, men sprak ons niet aan. In Heerenveen zeer klantvriendelijk en aardig en bereidwillig, zelfs de auto uit Sneek opgehaald. Hier dus zaken gedaan.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Mijn vraag direct, duidelijk met advies beantwoord en afgerond

Telefonisch contact opgenomen i.v.m. vraag My Renault. Direct goed geadviseerd en binnen 1 dag geregeld en afgerond. Prima

• Reden bezoek Andere reden

Perfecte service

Halen en breng service, zeer klantvriendelijk! Wij heel erg tevreden met ABD

Vriendelijke verkoper en een man een man en een woord een woord

Een nieuwe auto kopen doe je niet iedere dag en het is zeker geen pakje boter. Goed advies, deskundigheid en vriendelijkheid. Ook na de aankoop kun je ieder moment binnenlopen en een vraag stellen. Die wordt dan ook uiterst serieus behandeld.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goed contact gehad met roelof. en tevreden tot nu toe over mijn auto :)

Ontspannen zaken doen

Op 17-02-2023 zijn wij afgereisd naar Heerenveen voor een mogelijke aankoop van een Peugeot 3008 GT, bouwjaar 2021. Met 2 offertes op zak hadden wij ons voorbereid, in de hoop een goede deal te kunnen maken met de inruil van onze Ford Kuga Titanium X. We werden ontvangen door Alex en die ontvangst was bijzonder vriendelijk. De gesprekken verliepen prettig met thee en koffie. Wat ons opviel: er was geen enkele druk tot aankoop of andere vragen waarbij je je oncomfortabel zou kunnen voelen. Uiteraard was de vraag welke waarde wij aan onze auto dachten te geven, maar deze vraag verliep in een zeer prettige sfeer zonder dat daar verder op werd ingegaan. Na enige uitleg m.b.t. de proefrit in de Peugeot gingen we op pad. De tijd die wij daar voor uitrokken werd ons zeker gegund. Bij terugkomst kregen we opnieuw de heerlijk koffie en thee en deelden wij onze ervaring m.b.t. onze proefrit. Dan moet natuurlijk de financiële afhandeling plaatsvinden. Na open en eerlijk de beide auto's te hebben vergeleken, kwam er vanuit Alex een bod waarin wij ons hebben kunnen vinden. Het bod was goed gemotiveerd en ook beter dan de 2 offertes die wij reeds op zak hadden. De koop werd gesloten. 10 maart werden wij ontvangen voor het ophalen van onze auto. Opnieuw viel ons de vriendelijkheid op. De auto stond achter ons in de showroom te glimmen. Mijn vrouw werd prettig verrast met een mooi bos bloemen. Wij kunnen met gemak en enthousiasme ABD Renault in Heereveen aanbevelen over de wijze waarop klanten worden benaderd en de gesprekken worden gevoerd. Vriendelijkheid, inleving en respect worden als vanzelfsprekend gehanteerd. Dank jullie wel voor voor deze prettige ervaring.

Super geweldige verkoper

Wij hebben vanavond 16-3-2022 onze auto opgehaald ,ontzettende aardige verkoper Daan Roelofsen die ons geholpen heeft,we hebben een topuitleg gehad over deze auto ,als ik hem een cijfer mag geven krijgt hij van ons een 10+

Goed geslaagd.

Auto gevonden op de website ABD Heerenveen Afspraak gemaakt en heel hartelijk ontvangen vervolgens een proefrit gemaakt en bij terug komst auto gekocht.

Super service van ABD en hun team en natuurlijk Rienk Elzinga

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede service en klantgericht meedenken

Prettige behandeling en klantgericht meedenken.

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!