Filters

10

Garantiereparatie keurig opgelost

Haperende airco netjes opgelost, viel binnen garantie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Top en snelle service

APK afspraak was gemakkelijk gemaakt, auto heen gebracht en later op de dag weer opgehaald, gebruik gemaakt van een ABD leen fiets. Ik ben keurig te woord gestaan en er is telefonisch contact genomen dat de auto gereed was. Zeer tevreden over de service en kunde van ABD.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

10

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Wij worden altijd op zeer vriendelijke en perfecte manier geholpen.

zolang ik bij renault ben altijd goed en plezierig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Andere reden
10

alles goed geregeld

ik heb mijn auto aangeboden voor een zomercheck. alles is volgens afspraak gebeurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Snelle en adequate service

Lekkage in de uitlaat ter hoogte van mijn rechter voorwiel. Na onderzoek bleek een beugel te lekken. 2 dagen later de auto gebracht en perfect gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Goede service, klant gericht

We zijn goed geholpen bij storing/defect aan Airco-systeem. Duidelijke opgave van oorzaak en oplossing en snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Goede service

Goed contact, snel en altijd weer een schone auto, top service :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Snelle en correcte oplossing door Guus

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Andere reden
10

Correcte en prettige afhandeling

Kon op korte termijn het probleem op laten lossen. Correcte afhandeling van de reparatie en goede aflevering. Hier werd ook goede aandacht voor de Corona naatrdgeken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goed

prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

Prima

Anderhalf uur vergeefs gewacht verkeerder communicatie was het antwoord. Half acht te auto gebracht en negen uur werd de auto aangeboden aan de monteur. Ze dachten dat ik thuis was i.p.v. in de wachtkamer, verder prima de koffie was goed :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Zeer goed geholpen

Je wordt altijd goed ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek N.v.t.
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

Tevreden over de servicebeurt

Servicebeurt keurig uitgevoerd. Echter na ophalen van de auto bleek ik schade te hebben aan de bumper. Ondanks dat iedereen dit voor de renault garage kan hebben gedaan gaf mij dat geen fijn gevoel. Advies was; eventueel kan het schadebedrijf vd Renault het polijsten. Werd aangeboden dit op kosten vd renault te doen. Krassen te diep dus kon niet gepolijst worden. Wel eventueel overspuiten. Vond dat te veel geld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Goede service en duidelijke communicatie

Eenvoudig om via de website de afspraak te plannen. Herinneringsmail (voor mij overbodig). De benodigde werkzaamheden en de prijzen duidelijk gecommuniceerd. Vriendelijke ontvangst en behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Goede service

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
5

Werkplaats en werkplaatsreceptie top

Als vaste klant een zeer hoge pet op van ABD , helaas hebben we deze keer een zeer slechte ervaring ondervonden. Gelukkig is eea mede door tussenkomst van de werkplaatsreceptie (Jaap) goed opgelost. Helaas kan ik dat niet zeggen van de Verkoop(er) waardoor ik bijna als vaste klant was opgestapt en mij volledig niet serieus genomen voel(de). Op aanraden van de werkplaatsreceptie, om te overwegen of reparatie van de huidige Captur of een (bijna) nieuwe Captur interessant zou zijn, ben ik volledig op het verkeerder spoor gezet door de inruilprijs van € 6500 voor een auto van 2015 met nog net geen 100.000 km op een auto van ruim € 22000. Bij een redelijke inruilprijs had ik echt voor de andere auto gekozen. Nu overweeg ik komend jaar een andere auto elders te gaan kopen. Klein minpuntje vwb de reparatie... auto was niet schoongemaakt terwijl er behoorlijk in gereden was. Gezien de Corona perikelen, niet erg Corona proof.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

prima alles geregeld door Gea en Collega s

Afspraak gemaakt, werd me gewezen op aanbieding welk zeer goed was door de dame Van de balie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

De klant is koning!.

Vriendelijk, klantgericht, meedenkend en een eerlijk advies. Dit personeel is een visitekaartje voor het bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Weer zeer goed ontvangen.

Weer een zeer goede afhandeling en zeer professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Altijd tiptop in orde!

Zelfs wanneer ik mijn afspraak verkeerd in mijn agenda noteer en dus de auto niet breng blijft het personeel vriendelijk en probleemoplossend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
1

zeer slecht

ik kwam voor Airco check omdat hij niet deed. Zo gezegd zo gedaan auto heen gebracht en men ging kijken, toen kwam de dame om mij te meden dat hij kapot was de airco wat ik zelf al wist...en zei wat is er kapot dan ja dan moest ik eerst 130 euro betalen dan kon de monteur er verder in duiken. ik vind dit misleidende reclame. ik wist zelf ook wel dat hij niet deed. wat heeft de check dan voor zin.....

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Andere reden
10

Goed en vooraf heldere afspraken

Heldere afspraken, goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Zeer vriendelijk en vakbekwaam

Goed geholpen en lekkere koffie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.