Filters

10

Goede service

Apk keuring gehad, netjes op de hoogte gehouden qua reparaties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Klant is koningin.

Zoals altijd heeft de auto weer prima op tijd en zonder verrassingen de onderhoudsbeurt gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Servicegericht

Goede voorlichting, prettige ontvangst, duidelijke afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Snel en flexibel

Goede ervaringen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

correct behandel

Overleg wat moest gebeuren en daar akkoord op gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Snel en goed afgehandeld

Slechte accu. Gebeld ,en kon direct komen. Probleem opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

Prima geholpen, helaas geen oplossing.

Windgeruis bij zijraampje bestuurderskant. Een bekend probleem bij de Clio volgens Google. Geprobeerd het op te lossen met het opnieuw vastplakken van de verticale strip ter hoogte van de spiegel. Dit geeft niet het gewenste resultaat. De enige oplossing is het vervangen van de raamrubbers. Een kostbare ingreep. Wordt vervolgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

Top

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goed

goede service, goed op de hoogte houden van de prijzen, wachttijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Fijn!

Fijne hartelijke service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Super

Vriendelijk en snel geholpen en een leenfiets dat is helemaal super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

super service

Mijn ervaring met ABD renault is goed prettige mensen en super service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Vriendelijk en duidelijke en volledige informatie

Fijn contact en heldere informatie over geadviseerde onderhoud en kosten. En fijn de wijze van het halen en brengen van mijn auto en de daarbij genomen maatregelen ikv Corona, top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Zoals al jaren dikke prima

Klantgericht, meedenkend, duidelijke informatie. Tja wat wil je eigenlijk nog meer

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Er wordt altijd direct en snel een oplossing gezocht

Renault Rosier is opgericht in 1967 ! Facturen graag per e-mail !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

goede service

prettige mensen en goede informatie over wat te doen en waarom

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Super!

Altijd vriendelijk, begripvol en meedenkend. Zeer deskundig in hun vak. Ze informeren je altijd over wat ze gedaan hebben en welke prijs het wordt. Dat is prettig. Ze herkennen je als persoon en weten welke auto je bezit. Ook al kom je er niet vaak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

Goed

Flexibele actie toen bleek dat ik op het laatste moment vervangend vervoer nodig had......

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

correct afgehandeld

APK en onderhoud wordt in overleg /advies inklusief kosten raming, uitgevoerd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Zoals altijd weer goede service!

Onverwachts een mankement aan de auto waarbij we weer goed en snel geholpen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
1

Niet als verwacht

Het probleem met de klapperende gasvulling hebben jullie niet verholpen, omdat dit volgens jullie niet onder de garantie valt, echter de gasinstallatie zit er af fabriek in en is dus mijns inziens een productiefout. Het probleem is dat de kogel in de vul aansluiting klappert als de tank gevuld wordt, en het inspuiten met siliconen spray heeft niets geholpen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
6

Kaart update

Ik had eigenlijk de verwachting dat het navigatiesysteem up to date zou zijn als ik kijk naar andere garagebedrijven waar gegooid wordt met allerlei acties en mogelijkheden. Het navigatiesysteem was nog nooit ge-update wat ik toch wel mag verwachten in deze prijsklasse. Als ik naar Opel kijk, dan krijg je bij aankoop van een nieuwe auto, €2000,00 extra inruil + voor €500,00 extra aan brandstof, maar oké, dat is bij een nieuwe. Bij Renault is het niet de gewoonte om de kaart te upgraden want dat is niet standaard; kom nou, €iets meer dan €100,00 maar nee, dat mag de klant zélf doen. En wat we voor de Grand Modus terug kregen was een tegenvaller. We moeten ons echt gaan beraden om te blijven bij ABD of niet

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Andere reden
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Direct en keurig geholpen

Altijd even vriendelijk herkennen en reuze goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Klant betrekkend in onderhoudsaanpak

Zeer klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.