Begin van het jaar auto gekocht van bijna € 20.000,00 bij de vestiging in Drachten met nog ruim een half jaar fabrieksgarantie. Na dik 3 uur rijden aangekomen bij de vestiging. Het is dat we nog naar het toilet mochten gaan, maar verder was het gelijk achter de deur pinnen en sleutel in de handen en wegwezen. Totaal geen uitleg. Dit was niet mogelijk ivm Corona werd ons verteld. (Ik denk dat er heel veel mogelijk is maar dan moet men wat meer inventiever zijn) Op de terugweg bleek al dat de regensensor niet werkte. Afspraak bij de Nissan Dealer in Heerlen gemaakt. Ondertussen bleek ook de lichtsensor en de airco niet te werken. De Nissan Dealer in Heerlen constateerde na algehele controle van de auto ook dat er een verkeerde accu in zit. Dit moet een start-stop accu zijn maar die zit er niet in. Nissan Heerlen contact opgenomen met Nissan Drachten. Deze laatstgenoemde wilde totaal geen medewerking verlenen. Gelukkig door Nissan Heerlen zeer correct geholpen en alle gebreken zijn hersteld. Ik vind het zeer slecht dat men bij een Nissan Dealer een auto die nog in de fabrieksgarantie zit op deze wijze aflevert en naar mijn inziens totaal geen controle heeft uitgevoerd op de auto. Bij de verkoop konden we een afleveringsbeurt laten uitvoeren als we er € 695,00 voor zouden betalen. Maar de verkoper heeft ons bij de verkoop telefonisch verzekerd dat de auto gewoon als nieuw was. Dus waarom zouden we dan deze afleveringsbeurt laten uitvoeren? Tevens betwijfel ik ten zeerste dat de bovengenoemde defecten gerepareerd zouden zijn. Dus voor ons nooit meer een auto bij ABD Drachten. Voor een merk als Nissan is deze dealer echt een aanfluiting en een schande!!
De auto werd weer perfect afgeleverd. tijdens het wachten werd een werkplek aangeboden en reparaties werden goed gecommuniceerd.
Vlot en voorkomend geholpen!
Snelle oplossing v.h. Probleem
Altijd vriendelijk en behulpzaam
Duidelijke communicatie. Zeer vriendelijke bejegening en prima kwaliteit!
Werd meteen en goed geholpen, meteen de reparatie uitgevoerd.
Nn
Winterbanden gewisseld en auto van binnen en buiten schoongemaakt en gepoetst. Heel goed allemaal.
Er hoefde niks extra gedaan te worden. Er werd geadviseerd iets met een vloeistoffilter o.i.d. te doen. Dat heb ik laten doen. Van te voren waren de kosten gemeld en daar kwam nu €20 bij. Ik vind het prettig dat je in het Fries kunt overleggen. Een vraag over een eventuele update van de Tom-tom werd helder beantwoord.
Uiterst vriendelijk zoals altijd
Op de.eerste plaats bleek dat multiriem periodiek(leeftijd voertuig?) vervangen moest worden, km stand 50.000 nog maar. Kosten ruim 200. Vervolgens zou de accu minder zijn, waardoor deze eigenlijk ook vervangen zou moeten worden....hele winterperiode bij -10 tot -15 geen last! Dan is de rekening ook nog niet gespecificeerd, waardoor er waarschijnlijk weer motorolie in gegaan is van 16 euro pl, die ik zelf voor 8 euro pl kan kopen! Maw ik moet nog zien of ik de volgende keer weer bij abd beurt laat uitvoeren!
Onlangs een nissan micra uit 2017 gekocht bij deze dealer. We hebben deze auto gekocht op basis van zo meenemen. Ik heb gebeld met de dealer gevraagd hoe de staat van de auto was en als die schade had. Hij gaf aan dat deze geen schade heeft. Zaterdags de auto bekeken in een dik pak sneeuw wat er toen nog lag. Auto zag er tot zover goed uit op wat restyle deukjes naar. 2 weken ernaar de auto laten uit deuken. Bij de restyler zag ik dat er aan beide dorpels stukjes lak af waren over links bijna de hele breedte en rechts ongeveer een stuk van 40 cm. Dit heb ik uiteraard niet kunnen zien in de sneeuw. Contact opgenomen met de verkoper via zijn WhatsApp. Dit ging niet zoals met de aankoop meteen reageren. Nee daar gingen een paar dagen overheen. Verkoper reageerde het is geen garantie en gaf aan zoals gezien zo gekocht. Terwijl ik het hem van tevoren vroeg als die schade had. Nu zit er voor 600 ex btw aan spuitkosten aan voor beide dorpels. Goed ik vind op basis van zo gezien zo gekocht. Dat ze het hele bedrag niet hoeven te betalen. Maar ze hadden mij toch wel enigszins iets tegemoet kunnen komen op deze (schadevrije) auto.
Na een grote beurt de auto keurig schoon en gewassen weer mee naar huis.Super!!
Niets vervelender dan met een nieuw aangeschafte auto na 3 dagen een storingsmelding te krijgen op het display. Uitstekend opgelost door de zeer service-gerichte werkplaats-groep bij ABD!
Uitstekende service
Vriendelijk, correct
Zeer klantgericht, meedenkend, attent en altijd informatie qua onderhoud van de auto. En als het regent word je gehaald en/of gebracht. Super!
Zie hier boven.
Alles vlot geregeld en netjes van te voren gebeld wat de totale kosten zouden worden, zodat ik geen onverwachte verrassingen zou krijgen
Zie boven
Tevreden
Bijzonder tevreden
De service is goed. Klantvriendelijkheid is zeer goed
Zeer prettig.
Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.