

service ++++++
Word altijd prettig geholpen ! Belangrijk voor mij aangezien ik niet de jongste meer ben ,na een reparatie krijg ik altijd mijn auto gewassen terug !! TOP
Zie bovenstaande.
Afspraak en contact zeer tevreden over.
Correcte, vriendelijke receptiemedewerkers. Afspraken worden stipt nagekomen.
Als vanouds. Zeer tevreden!
Correcte service.
Ik was bij ADB om de zomerbanden erop te laten leggen. Toen de auto klaar was bleek deze ook gewassen, een super service !!!
Zoals ik al jaren heb gezegd: prettige ontvangst en goede service.
Ontzettend vriendelijk ontvangen, auto keurig schoon afgeleverd.
vakkundig en klantvriendelijk
prima uitgevoerde werkzaamheden
ik kwam voor de winterwielen naar zomerwielen wissel en een beurt conform onderhoudsschema en kreeg m'n EV blinkend schoon en vol opgeladen mee terug, en ja, daar wordt je blij van!
Al een aantal jaren klant bij ABD Renault in Drachten. Voor ons een zeer servicegerichte onderneming met deskundige medewerkers en vriendelijke receptiemedewerkers die meedenken in wat voor ons goed is. Dit hebben we een paar keer in het verleden gemerkt bij problemen met de auto. Soms merkten wij de problemen op maar soms ook bij een service beurt. Dit werd altijd naar tevredenheid opgelost voor zover dat in hun mogelijkheden lag. Het is begrijpelijk dat bepaalde ergerlijke software manco’s van de auto (Renault Captur) buiten de macht van de garage ligt om dit op te lossen. Na meer dan 40 jaar autorijden waarderen deze servicegerichte aanpak zeer, zeker onze ervaringen in het verleden met sommige andere garage’s. Voor ons is zo’n bedrijf als ABD Renault Drachten voor ons dé reden om klant te blijven mits de fabrikant Renault niet als te grote missers maakt met de auto’s die ze ontwerpt en fabriceert.
Snel en klantvriendelijk
Goed overleg en uitleg. Geeft een vertrouwens gevoel
Na het brengen van de auto keurig weer thuisgebracht en na het telefoontje dat het klaar was ook weer keurig opgehaald.
Ik wilde graag i.v.m. de afstand tot mijn huis (75 km) in de showroom wachten op een onderhoudsbeurt van mijn Dacia. Ik werd steeds keurig op de hoogte gehouden hoe lang het nog zou duren. En met een krantje en goede kop koffie duurde het wachten niet zo lang.
Dit is een garage waar je op kunt vertrouwen dat werkzaamheden die verricht moet worden zeer deskundig wordengedaan . En er is altijd een zeer vriendelijke sfeer .
ABD heeft overleg met de klant hoog in het vaandel staan. Dan weet je precies waar je aan toe bent. Qua kosten, qua uitgevoerde werkzaamheden en - heel belangrijk! - qua tijd (wanneer je de auto brengt en wanneer die weer klaar is). Deze duidelijkheid wordt door mij zeer gewaardeerd. Zodat ongemak van het zonder auto zitten écht tot een minimum wordt beperkt. Grote klasse.
Voel me altijd welkom
Goed geholpen en goede adviezen gekregen
De banden zijn vlot verwisseld, afspraak over zomerbeurt voorlopig vastgelegd
Staan altijd klaar
Begin van het jaar auto gekocht van bijna € 20.000,00 bij de vestiging in Drachten met nog ruim een half jaar fabrieksgarantie. Na dik 3 uur rijden aangekomen bij de vestiging. Het is dat we nog naar het toilet mochten gaan, maar verder was het gelijk achter de deur pinnen en sleutel in de handen en wegwezen. Totaal geen uitleg. Dit was niet mogelijk ivm Corona werd ons verteld. (Ik denk dat er heel veel mogelijk is maar dan moet men wat meer inventiever zijn) Op de terugweg bleek al dat de regensensor niet werkte. Afspraak bij de Nissan Dealer in Heerlen gemaakt. Ondertussen bleek ook de lichtsensor en de airco niet te werken. De Nissan Dealer in Heerlen constateerde na algehele controle van de auto ook dat er een verkeerde accu in zit. Dit moet een start-stop accu zijn maar die zit er niet in. Nissan Heerlen contact opgenomen met Nissan Drachten. Deze laatstgenoemde wilde totaal geen medewerking verlenen. Gelukkig door Nissan Heerlen zeer correct geholpen en alle gebreken zijn hersteld. Ik vind het zeer slecht dat men bij een Nissan Dealer een auto die nog in de fabrieksgarantie zit op deze wijze aflevert en naar mijn inziens totaal geen controle heeft uitgevoerd op de auto. Bij de verkoop konden we een afleveringsbeurt laten uitvoeren als we er € 695,00 voor zouden betalen. Maar de verkoper heeft ons bij de verkoop telefonisch verzekerd dat de auto gewoon als nieuw was. Dus waarom zouden we dan deze afleveringsbeurt laten uitvoeren? Tevens betwijfel ik ten zeerste dat de bovengenoemde defecten gerepareerd zouden zijn. Dus voor ons nooit meer een auto bij ABD Drachten. Voor een merk als Nissan is deze dealer echt een aanfluiting en een schande!!
Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.