Superieur

Correct en vriendelijk geholpen door Jornt Hekstra

Perfect geregeld

Zeer deskundige verkoper.

Deskundige en vriendelijke verkoper

We werden hartelijk ontvangen met een lekker kopje koffie door Anne Peter Keizer. Vervolgens gingen we naar de nieuwe, ingepakte, auto. Dit was een aangename verrassing. We kregen uitleg over de buitenzijde van de auto. Daarna werd een uitgebreide en deskundige en begrijpelijke uitleg over instrumentenpaneel gegeven.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prettige garage maar grootste probleem nooit weg

Het is een fijne garage met zeer prettige mensen. Echter mijn auto trilt en schokt verschrikkelijk vanaf het begin en nooit opgelost en daar gaat het uiteindelijk om.Keer op keer geef ik het aan en toen met de kop eraf gekocht dus zou toch niet mogen. Een zo’n nieuwe auto hoort toch een prettige ervaring te zijn en geen last.Ook deze keer weer aangegeven net als alle andere keren maar dan zeggen ze ja hetproblerm is bekend. Ja bij mij ook maar waarom wordt het niet opgelost?

Een positieve ervaring

Uitstekend geadviseerd en geholpen door Jornt Heksta. Ook bij vragen na aanschaf zeer behulpzaam.

Uitstekend geholpen

Afspraak gemaakt voor een B-beurt en alles is soepel en volgens plan verlopen. Complimenten aan de receptie en de mensen van de werkplaats die mijn "Voiture" weer helemaal up to date hebben gebracht. Dus....5 sterren. Groet. Arjen

Ik ben ook nu weer zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden: van afspraak tot en met de afmelding was alles zoals altijd weer prima geregeld. En, nog sneller dan ik had verwacht.

Geweldige service.

Personeel van de werkplaats ( o.a. Jaap ) daar heb ik veel vertrouwen in. Jaap komt zijn belofte na. Ook het overige werkplaats personeel zijn ZEER deskundig.

Super service

Bij de ABD Renault Drachten zijn de medewerkers uiterst klantvriendelijk. Wij hebben al jaren onze auto hier in onderhoud. Alles wordt overlegd en we krijgen zelfs de auto schoon weer terug. Ook de haal en breng service is geweldig.

Naar alle tevredenheid geholpen.

Blij met de auto de manier van verkoop ging voorbij aan de klant.

De verkoper had 1 uur voor ons gereserveerd, door oponthoud waren werden we na 10 min al gebeld, toen we 35 min te laat aan kwamen werd ons gelijk gezegd dat de verkoper nu maar een half uur voor ons had. En de auto alvast buiten had gezet en het kleed had verwijderd om tijd te besparen. We hebben dit ervaren al zeer klantonvriendelijk, ik heb hem dan ook gezegt dat het een en ander zeer drammerig over kwam. Het is een goede verkoper voor de zaak maar gaat voorbij aan de klant.

Erg vriendelijk en behulpzaam

Had geen afspraak, ze hadden het druk, maar ik kon komen er werd goed en snel geholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zoals ik gewend ben alles uitstekend geregeld.

Als Renault rijder sinds 1973 en ruim 20 jaar klant bij ABD Drachten is de offerte/aankoop en aflevering weer prima geregeld.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Super snel en efficiënt aangepakt

Dank Jaap voor je accurate en snelle handelen! Meedenken en oplossen Heel fijn

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Het was weer een tien (10)

Moet ik daar nog iets aan toevoegen?

Klantvriendelijk en deskundig

Mijn ervaring is altijd positief. Communicatie is goed, medewerkers zijn erg klantvriendelijk en er is transparantie over de kosten

• Reden bezoek Andere reden

Goede ervaring

Nieuwe auto gekocht

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Het verkoopproces was niet om over naar huis te schrijven.

Hoewel we een mooie goede auto hebben gekocht, ben ik minder tevreden over het gehele proces. Als wij vragen waar de auto in onderhoud is geweest en we bij de proefrit een APK van een niet ABD garage vinden, moet er niet gezegd worden dat hij altijd bij jullie in onderhoud is geweest. Als we op de dag voor de overdracht moeten vragen om de factuur en we een mail krijgen met enkel de factuur zonder verdere tekst komt dat niet klantvriendelijk over Idem met de koopovereenkomst die als PDF in de mail werd gestort zonder begeleidende tekst. Tenslotte hebben we vragen gesteld over het onderhoudsboekje waar dat was, krijgen we op mail geen antwoorden. Mijn vorige auto heb ik bij Terwold gekocht, daar hadden ze een volledig overzicht wat er met de auto was gebeurd. Als ik hierom vraag krijg ik gewoon geen antwoord. Bij de overdracht vroeg de verkoper wat we wilde drinken. Ik zei dat ik wel een cola wilde. De reactie was "ja die hebben, maar de prik is er vanaf. 's Middags om 4 uur mag je wel verwachten dat er ook iets fris kan zijn als je zo'n koop doet. Toevallig weet ik dat destijds bij Renault Terwold heel erg is gekeken naar het verkoopproces. Het is geen mars die ik bij de servicedesk van de AH koop. Het is een auto die ik koop. Verkopen is om gaan mensen, emotie en beleving. De klant echt zien. Kortom voor ons geen succes met de betreffende verkoper.

Zeer goed garagebedrijf

Onderhoud en apk keuring laten uitvoeren, kreeg van tevoren te horen wat de kosten waren. bij ophalen auto nog een verrassing in de vorm van een gratis wasbeurt. Geweldige service.

Binnen hun mogelijkheden uitstekend geholpen

Na de problemen met mijn, bij ABD Drachten nieuw gekochte auto, ben ik, binnen hun mogelijkheden uitstekend geholpen en behandeld door ABD Drachten. Leveringen van onderdelen zijn door hun niet te beïnvloeden, maar daar waar mogelijk dacht men mee. Ik kreeg gratis vervangend vervoer als mijn auto gerepareerd moest worden en voelde mij iedere welkom. De manier waarop is door het personeel van ABD ben behandeld mogen zij trots op zijn.

Gastvrij, goed en snel

Prima ervaring weer deze keer. Eenvoudig afspraak maken. Op datum afspraak met naam worden begroet en uitgenodigd voor een kopje koffie. Na een snelle uitvoering van de beurt de schoon gewassen auto in ontvangst genomen en weer op weg naar huis. Complimenten voor de gastvrije ontvangst en uitvoering van de werkzaamheden!

Altijd zeer klantvriendelijk! Service is prima en de koffie smaakte weer goed.

• Reden bezoek Andere reden

Vriendelijke en doeltreffende service

Medewerkers nemen de tijd, zijn erg flexibel en serivicen boven verwachting.

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!